Aihe: Maailman paras ja huonoin musiikkityyli
1 2 3 4 516 17 18 19 20 21 22 23
Jucciz
06.03.2020 01:32:27
KaRa: Poppari ei ehkä nyt ymmärtänyt absoluuttisen ja näennäisen satunnaisuuden eroa.

Siksi hän onkin Pop Corn eikä Jats Corn.
KaRa
06.03.2020 01:35:42 (muokattu 06.03.2020 01:37:47)
Pop Corn: No en, koska kumpaakaan ei ole olemassa.

Näennäinen satunnaisuus on se mitä kutsut vajavaiseksi havainnoimiseksi. Se on olemassa. Kutsut sitä miksi vaan, niin kysymys on se, että miksi leikittelet vajavaisella havainnoimisella, miksi nopan heitto herättää mielenkiintoa, miksi ajattelu ja pohtiminen perustuu vajavaiselle havainnoimiselle? käymme kaiken aikaa alitajunnassame sen kaltaista impulssointia kuin "olisikohan se näin vai olisikohan se noin ja mitäs jos tekisin näin niin menisiköhän se noin". Vasta sitten kun mielemme pystyy yhdistämään asioita keskenään ja johonkin jo koettuun asiaan, niin syntyy tietoinen ajatus.
Kuitenkin, kaiken alkuun paneva voima on ollut näennäinen satunnaisuus tai vajavainen havainnointi, koska et ole voinut vaikuttaa loppupeleissä mihinkään mitä olet kokenut.

Mikä saa filosofit rakastamaan viisautta? Miksi omassa fraktaalitasossaan olevainen olento näkee ja kokee paikkansa niin selkeästi? eikö juuri siksi, että asiat menisivät eteenpäin?
Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta.
Pop Corn
06.03.2020 01:38:58
Jucciz: Siksi hän onkin Pop Corn eikä Jats Corn.

Ei ole populääritietoa että jälkimmäinen on yleisemmin sitä.

Kornia.

Sen sijaan Poppia on helppo haukkua. Mutta Pop iskee aina takaisin!
"Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro
Pop Corn
06.03.2020 01:47:53 (muokattu 06.03.2020 01:49:09)
KaRa: miksi nopan heitto herättää mielenkiintoa

No miks Veikkauksen markettiautomaatit?

miksi ajattelu ja pohtiminen perustuu vajavaiselle havainnoimiselle?

Siks kun se on sitä. Tiede ei ole sitä.

Ei toki täydellistä, mutta olosuhteet huomioon ottaen niin täydellistä kuin vain voi olla - ei subjektiivista, vaan objektiivista.

käymme kaiken aikaa alitajunnassame sen kaltaista impulssointia kuin "olisikohan se näin vai olisikohan se noin ja mitäs jos tekisin näin niin menisiköhän se noin".

Suosittelen Excel-taulukkolaskentaohjelmaa.

Vähenee se arpominen.

Tein taulukon ja näytin muijalleni sen - nyt seksielämämme on lähes täydellistä.

Suosittelen!

Vasta sitten kun mielemme pystyy yhdistämään asioita keskenään ja johonkin jo koettuun asiaan, niin syntyy tietoinen ajatus.
Kuitenkin, kaiken alkuun paneva voima on ollut näennäinen satunnaisuus tai vajavainen havainnointi, koska et ole voinut vaikuttaa loppupeleissä mihinkään mitä olet kokenut.

Et tietenkään.

Mikä saa filosofit rakastamaan viisautta? Miksi omassa fraktaalitasossaan olevainen olento näkee ja kokee paikkansa niin selkeästi? eikö juuri siksi, että asiat menisivät eteenpäin?

Mikä on fraktaalitaso?
"Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro
Jucciz
06.03.2020 01:51:03
Pop Corn: Ei ole populääritietoa että jälkimmäinen on yleisemmin sitä.

Kornia.

Sen sijaan Poppia on helppo haukkua. Mutta Pop iskee aina takaisin!

Minä en hauku. Pop on parasta poppia, mitä meillä on.
velipesonen
07.03.2020 02:25:26

Veksi: Ei se tarvitse olla kuin pieni vika,kun se on päässä

Etupäässä yläpäässä vai alapäässä? Vai saako tällaistakaan enää kysyä.
"I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things."
Epämuusikko
07.03.2020 11:45:44
Pop Corn:

- kaikki a cappella musiikki. Kategorisesti. Schaissea.

Buu.

https://www.youtube.com/watch?v=tW75E0wuR6E
I want that you are success 2020. Thats why I make totally crazy!
megatherium
07.03.2020 12:25:20 (muokattu 07.03.2020 13:17:43)
Pop Corn:

Ja sitten ne huonot musiikkityylit:

- kaikki a cappella musiikki. Kategorisesti. Schaissea.

Monet klassisen musiikin eri aikakausien säveltäjät ovat kirjoittaneet paljon kauniita ja vaikuttavia a cappella mies-, nais-, tai sekakuorolaiuluja niin Schubert, Fougstedt, kuula,palmgren, pesonen, pesola, linnala, madetoja kuin tuukkanenkin jne. jotka ylittävät suvereenisti monotonisen popin jumputuksen.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
Jucciz
07.03.2020 15:52:32
Itte tykkään polytonisesta popista.
Epämuusikko
07.03.2020 17:37:52 (muokattu 07.03.2020 17:39:44)
megatherium: monotonisen popin jumputuksen.

Puhut popista niin kuin se olisi musiikillisesti määritelty genre. Näinhän ei ole. *)

Tutustu esim. Blurin musiikkiin. Se luokiteltiin popiksi. Toinen hyvä on Beatles.

*) tosin mulla on hlökohtaisia musiikillisia vaateita "pop"-musiikkiin, ainakin sellaisena kuin millaisena sen itse haluan. sana "jumputus" siihen kuitenkin harvemmin assosioituu, mitä nyt kasarilla alkoi basarit paukkua neljäsosatasolla enemmän. Ei näistä kuitenkaan nyt sen enempää
Pop Corn
07.03.2020 17:56:46
megatherium: Monet klassisen musiikin eri aikakausien säveltäjät ovat kirjoittaneet paljon kauniita ja vaikuttavia a cappella mies-, nais-, tai sekakuorolaiuluja niin Schubert, Fougstedt, kuula,palmgren, pesonen, pesola, linnala, madetoja kuin tuukkanenkin jne. jotka ylittävät suvereenisti monotonisen popin jumputuksen.

Jaa, ei voi mitään.

Mulla lentää yrjöt aina jos joudun (väkisin) kuuntelemaan a cappella musiikkia. Varsinkin livenä. Se niiden esiintyjien omahyväinen virne että mepäs osataan matkia suillamme vähän kaikkia instrumentteja. Ja sit se diipadaapa alkaa.. umpappaa..umpappaa.. dyddydyy..

Hyi että, yök.
Pop Corn
07.03.2020 17:57:47
Epämuusikko: Buu.

2 sekuntia kuuntelin alkua ja lens yrjöt. Lopetin siihen. Yöäks.
megatherium
07.03.2020 18:31:35 (muokattu 07.03.2020 18:40:44)
Pop Corn: Jaa, ei voi mitään.

Mulla lentää yrjöt aina jos joudun (väkisin) kuuntelemaan a cappella musiikkia. Varsinkin livenä. Se niiden esiintyjien omahyväinen virne että mepäs osataan matkia suillamme vähän kaikkia instrumentteja. Ja sit se diipadaapa alkaa.. umpappaa..umpappaa.. dyddydyy..

Hyi että, yök.

En tarkoittanut aivan sitä modernimpaa estetiikkaa niin vaikuttavia kuin Bergmanninkin kuorolaulut ovat vaan enemmmän oli mielessä romanttiseen tyyliin sävelletty a cappella kirjallisuus kuten vaikka suomen musiikin kulta ajan tuotteet erinomaisena esimerkkinä kuulan tuotannosta vaikkapa meren virsi, auringon noustessa tai iltatunnelma, nuijamiestenm marssi, vapauden laulu ja kullervon laulu kohottavine joskin pateettisine tunnelmineen.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
Pop Corn
07.03.2020 18:40:51
Kuorolaulu on toki asia erikseen.

Eritoten Puna-armeijan kuoro soi aina kauniisti ja jylhästi, vielä jos sattuu Stalin säestämään uruillaan, niin kyllä siinä alkaa tosissaan hikikarpalot valumaan ja puntit tutisemaan.
Kefiiri
07.03.2020 18:42:14 (muokattu 07.03.2020 19:08:14)
Pop Corn: Se niiden esiintyjien omahyväinen virne

Tässä tullaan siihen kysymykseen, että vaikuttaako visuaalisuus musiikin laatuun? Jos näin on, se mutkistaa laadun määrittelyä melko tavalla.

Vaikka kuuluuhan se virne kieltämättä levyltäkin.

Mutta huonontaako omahyväisyys musiikkia, ja kaunistaako vaatimattomuus, ja onko kauniimpi aina parempaa?

Jotta päästään eteenpäin, vastaan näihin kaikkiin samalla kertaa: ei.
En ole musiikin asiantuntija.
Pop Corn
07.03.2020 19:10:02
Kefiiri: Tässä tullaan siihen kysymykseen, että vaikuttaako visuaalisuus musiikin laatuun? Jos näin on, se mutkistaa laadun määrittelyä melko tavalla.

Ääni ratkaisee vaiheessa ei.

Vaikka kuuluuhan se virne kieltämättä levyltäkin.

Mutta huonontaako omahyväisyys musiikkia, ja kaunistaako vaatimattomuus, ja onko kauniimpi aina parempaa?

Onhan sillä omahyväisyydellä ainakin jossakin vaiheessa vaikutusta siihen kuin artisti ja hänen musiikkinsa vastaanotetaan ja kuinka hänen musiikkinsa kuuleminen vaikuttaa kuuntelijaan.

Kauneuden ja rumuuden kokeminen eivät kerro musiikin hyvyydestä. Sekä "kaunis" että "ruma" musiikki voi olla hyvää ja syvästi vaikuttavaa.

Ja tietysti se mikä toiselle on rumaa voi toiselle olla kaunista.
EilaPertti
07.03.2020 22:26:20 (muokattu 07.03.2020 22:26:53)
Epämuusikko: Buu.

Tää oli kova ja muistutti siitä miten tyhmä olen kun ensimmäisenä a cappellasta tulee aina mieleen Forkit sun muut kammotukset.
Niin rankkaa heviä, että tekee mieli jättää kauluspaita silittämättä.
Epämuusikko
07.03.2020 22:31:32
Pop Corn:Se niiden esiintyjien omahyväinen virne että mepäs osataan matkia suillamme vähän kaikkia instrumentteja. No siitä nyt ei tarvi tykätä.
Epämuusikko
07.03.2020 22:32:10
EilaPertti:Forkit sun muut kammotukset.

Kannattaa metsästää parempaa.
megatherium
08.03.2020 10:14:40 (muokattu 08.03.2020 10:22:05)
Epämuusikko: Kannattaa metsästää parempaa.

Kuten klassista a cappella kuorolaulua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)