Satu ja Tuija 09.05.2009 00:01:54 | |
---|
Jim Morrisoniksi aina haukutaan, mut mul on ihan vitusti isompi kalu ja oon läskimpi, eli se on vaan siel piilos. Niin tai näin, aamuisin näytän krapulaiselta. |
geeza 10.05.2009 21:53:29 | |
---|
Jeesukselta. Taisin olla ylä-asteella kun ekaa kertaa tän kuulin. If found, please return to the pub. |
tenkainen 11.05.2009 11:34:08 | |
---|
Toni123: Jeesukselta. Taisin olla ylä-asteella kun ekaa kertaa tän kuulin. Mä haluaisin tietää miltä Jesse oikeesti näytti. :-) Multa tuli joskus joku pikkutyttö kinuamaan nimmaria, kun F-Muziikista poistuin. Ilmeisesti musta pipo päässä sai mut näyttään Happoradion laulajalta, jotain se tytteli taviksista höpötti... "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Carvel 11.05.2009 11:48:33 | |
---|
tenkainen: ...Multa tuli joskus joku pikkutyttö kinuamaan nimmaria, kun F-Muziikista poistuin. Ilmeisesti musta pipo päässä sai mut näyttään Happoradion laulajalta, jotain se tytteli taviksista höpötti... No tosta ainoasta kuvasta jossa joku(todennäköisesti sinä olet) on, niin pipo päässä varmaan menisitkin Aki Tykistä :D "We cant stop here, this is bat country!" |
Moimies 13.05.2009 08:26:58 | |
---|
Aikaisemmin Dave Mustainelta, nykymuodon kommentoitu muistuttavan Michael Amottia johtuen ehkä, yllätys, hiusten väristä. |
fasces 13.05.2009 13:44:16 | |
---|
Sain joskus lempinimen "Vitun läski Rautiainen". Niskamakkarat on toki samat.. I kissed the goat, I liked it. |
geeza 14.05.2009 12:33:04 | |
---|
tenkainen: Mä haluaisin tietää miltä Jesse oikeesti näytti. :-) Multa tuli joskus joku pikkutyttö kinuamaan nimmaria, kun F-Muziikista poistuin. Ilmeisesti musta pipo päässä sai mut näyttään Happoradion laulajalta, jotain se tytteli taviksista höpötti... Meikäläiseltä se Jesse näytti. En tosiaan huomannu että tässä ketjussa olikin kyse muusikoista, eli Ihmisen poika ei välttämättä ihan tähän kategoriaan sovi. If found, please return to the pub. |
The_Scorpion 14.05.2009 17:08:19 | |
---|
Näytän todella paljon isältäni, mutta nykyään minulla on paljon pidempi tukka kuin pienenä, niin ei enää ;) Fot those about to rock, I salute you!
AC/DC for life! Let there be rock! |
JohnJ 15.05.2009 11:51:11 | |
---|
Janne Ahonen Ari Koivunen Alexi Laiho Siinäpä ne yleisimmät. Koivus-vertaukset kasaantu lähinnä idols-finaalien aikaan kun Arska oli siellä lauleskelemassa, mut senkin jälkeen oon ainakin kerran kuullu asiasta. Luulen kyl että varmaan ainoa yhdistävä tekijä siinäkin oli samannäkönen tukka (pitkä, suora ja ruskea). Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Karipiirto 16.05.2009 02:11:27 | |
---|
Isältä kuulemma vaikka isä itse sanookin että näytän petolinnun perseeltä. Hänenä en paljon puhuisi mikäli nuo muut ovat oikeassa. :D Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista. |