FlatOutFucked 02.12.2004 20:58:00 | |
---|
Melt Banana. No sittenhän meitä on kaksi. Perustetaan fan-club. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
pliksu 02.12.2004 20:59:00 | |
---|
999 Stranglers Jo vuan ollaan kuultu. Seiskaseiskaa, ja vieläpä parhaasta päästä. Stranglersinkin vaan olisi pitänyt lopetella ajoissa. Lisätääs omaan listaan vielä avatariin liittyen Dan Baird & hänen yhtyeensä: - Georgia Satellites - The Yahoos Sattuisko joku muuten tietämään, mistä noita Bairdin uusimpia juttuja voisi hankkia? Aika niukkaa tuo saatavuus. I’m free to be whatever I. Whatever I choose and I’ll sing the blues if I want |
jhoik 02.12.2004 21:27:58 | |
---|
No sittenhän meitä on kaksi. Perustetaan fan-club. Hei! Toihan on hienoa! Ei kuullosta ihan sellaiselta bändiltä jolla olisi minkäänlaista fanikantaa Suomessa. Me voidaan perustaa Melt Banana Muusikoiden.net fanclub, mä voin olla Melt jos sä olet Banana. Hyvä bändi. Vapaata tilaa myytävänä. |
L.Ruoska 02.12.2004 22:40:56 | |
---|
Helmet. Kukaan ei vaan tiiä sitä bändiä vaikka siinä on kovimpia rokkibändejä ikinä. Ugly Kid Joen moni muistaa vain Everything About Yousta ja Cats In The Cradlesta, mutta silti kaikki bändin levyt ovat loistavaa heviä lievin huumorimaustein. JEAH!! UKJ on varmasti ensimmäinen kunnon rockbändi jota rupesin kuuntelemaan siinä 12-13v. Ne kyllä pisti uskonasiat uuteen järjestykseen, niil oli itseasiassa aika paljonkin jumala- ja saatana-aiheisia biisejä mutta tehty vaan kieli poskessa =D Ugly Kid Joe - Goddamn Devil Rape, D.U.I., assault and battery These are the things that will bring you to me Murder and theft and all of the above You can bet your life I know what your thinkin' of I've taken you and I'll take your friends Don't you worry we'll all meet in the end Cause life's a bitch and then you die Trust me baby cause I don't lie I'm the goddamn devil, this job pleases me I'm the goddamn devil, and I do it for free I know the story about your life If you killed your brother or you beat your wife And I am here to punish you You can't fool me cause I ain't no fool The time has come to say goodbye The end is here for those who cheat, steal and lie There will be torture and there will be pain Cause this is hell baby, die in flames I'm the goddamn devil, this job pleases me I'm the goddamn devil, Satan if you please I'm the goddamn devil, this job pleases me I'm the goddamn devil, and I do it for free I don't care about you, don't care about your life Don't care about your children or about your wife I'm here to do my job so if you've broke the law You're checkin' in with me And you can never leave There's one way out if you dare We'll make a deal, you'll grow your hair As satan's child you'll start a band And spread the word across the land |
RjW 02.12.2004 23:36:00 | |
---|
Löytyykös muita kuuntelijoita seuraaville: The Muffs Pro-Pain Dia Psalma Lama Noista aiemmin ketjussa mainituista mieleen jäi ainakin Cosmic Goblins ja Roky Erickson, joita on tullut kuunneltua paljonkin. Don't Shake Me Lucifer! |
FlatOutFucked 03.12.2004 00:02:10 | |
---|
Helmet. Kukaan ei vaan tiiä sitä bändiä vaikka siinä on kovimpia rokkibändejä ikinä. Helmetistä löytää haulla parikin threadia. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Aerodactev 03.12.2004 01:05:49 | |
---|
Thinking plague taitaa olla mun yksinäinen perversio, jos sitä ei joku tuolta plokannut.
Long = progressive = good
|
Spiralmind 03.12.2004 09:13:29 | |
---|
Rhapsodyä kaikki vain haukkuu kilpaa, että eipä sitä sitten varmaan kukaan muu kuuntele. Kuuntelen mää vaikka haukunkin. Tosin aika harvoin. Mutta on se ihan hyvää kikkeliheviä jos kikkelihevipäälle sattuu (aika harvoin satun). Lisäksi Vintersemestre, ...and Oceans, Skyfire, Therion, After Forever sekä Anorexia Nervosa eivät tunnu kovin yleisesti olevan esillä metallikeskusteluissa. Therion lienee tunnetuin noista kuitenkin... ...and Oceansia on tullut joskus kuunneltua ja Therionia kuuntelen. Vintersemestreä eli talvilomaa oon kans kuullut. käärmeensilmät ja metalliset hampaat |
Spiralmind 03.12.2004 09:17:06 | |
---|
Dali`s Dilemma? Flower Kings? Mul on noiden levyjä koneella. Eipä oo vaan tuo tuommoinen ihmeproge jaksanut ainakaan vielä hirveesti innostaa. (Pink Floydissa, Camelissa, tms. on toistaiseksi tarpeeksi progea mulle.) käärmeensilmät ja metalliset hampaat |
Xebeche 03.12.2004 15:44:51 | |
---|
Benighted Leams. Pää-, häntä- ja keskivartalovajavaista taidenypellysmetallia yhden multi-instrumentalistin (Alex Kurtagíc) häikäisevällä soitto- ja sävellystaidolla. Silkkaa parhautta täältä ikuisuuteen. Dägä dägä. Dägädägädägä. Dägä. |
Progressor 03.12.2004 15:55:10 | |
---|
IQ Jadis Kyllä, pidän kovasti! Varsinkin IQ on ollut viime aikoina kovassa kuuntelussa. |
tenkainen 03.12.2004 16:32:20 | |
---|
Rakoth...? Kukaan? "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut |
Tomtom 03.12.2004 16:38:51 | |
---|
17 sivullista täynnä ja kukaan ei ole maininnut Steely Dania. Ennenkun joku näsäviisas kuittaa tyyliin "ehkä syystä!", niin kommentoin itse: Ehkä syystä. Levyhyllystä löytyy myös Breedersiä, Spook & the Quaytä, Francis Gabrelia, Jarabede Paloa ja muuta himmeätä, jonka kanssa saa olla aika yksin. Ehkä syystä. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Rakkikoira 03.12.2004 17:04:28 | |
---|
Löytyykös muita kuuntelijoita seuraaville: The Muffs Pro-Pain Dia Psalma Lama Lamalle löytyy minusta. |
emppuwillbe 04.12.2004 00:16:54 | |
---|
Oratorio... Ihan paskaahan se on mutta levy löytyy! (btw gospel-heavya) Vittumainen havainto aamulla: Olet nähnyt unta
suklaavanukkaan syömisestä. Herätessäsi huomaat, että perseessäsi on lusikka. |
Dead Star 04.12.2004 02:01:14 (muokattu 04.12.2004 02:45:33) | |
---|
Levyhyllystä löytyy myös Breedersiä Et ole yksin. Last Splash on ihan hieno levy. Cannonballia mukaileva versio pyörii siinä Fasupala-mainoksessakin. Ja ne kaksi jotka ovat Melt Bananan fan clubin Melt ja Banana niin mikäs mä sitten oon? Vai onko yks Melt, toinen Ban ja kolmas ana? Vai oonko mä se välilyönti siinä niiden sanojen välissä? Dinsdale? IMIK #14 |
jerry_field 04.12.2004 12:11:32 | |
---|
Juicy Lucy ? kuultu on... pitää olla fjongaa et on stÜld håjttiii! |
rok 04.12.2004 13:51:26 (muokattu 04.12.2004 13:52:01) | |
---|
Ride, Teenage fanclub. "Floor it, that's technical talk!" |
taikakameli 04.12.2004 16:11:05 | |
---|
Mamba No en mä sitä kuuntele, mut en vihaakkaan. Turha koittaa, Matlock voittaa! |
Kozelek 04.12.2004 22:02:25 (muokattu 04.12.2004 22:03:23) | |
---|
Ride, Teenage fanclub. Ride vanha suosikki, Teenage Fanclubiakin tullut kuunneltua. Et ole yksin...Ookko muuten kuullut kun Mark Gardener vetää Riden biisejä akustisesti? http://www.ticket2ride.it/mgmicro/# |