reos 21.06.2007 10:39:20 | |
---|
Vastaus ei varmaan yllättäny ketään. Jos Cobain olis elossa ja Nirvana porskuttais eteenpäin niin ehkäpä olis vähemmän näitä huonoja grunge-bändien jäljittelijöitä (3 Doors Down, Breaking Benjamin, Puddle of Mudd...) , tosin kehtaan myöntää pitäväni Creedistä ja Nickelbackista, vaikka noloahan se on. Eikös muddle of mudd ja muut creed-toverit oo enempi Alice in Chainsininnoittamia matkijoita, ainakin oon käsittänyt, anteeksi, hyvää juhannusta. |
KillingMachine 21.06.2007 10:47:11 | |
---|
Eikös muddle of mudd ja muut creed-toverit oo enempi Alice in Chainsininnoittamia matkijoita, ainakin oon käsittänyt, anteeksi, hyvää juhannusta. Onhan ne enempi, mutta kyllä osassa esim. Puddle of Muddin tuotantoa on aistittavissa että pojat on Nirvanaakin kuunnelleet paljon. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
klised 21.06.2007 11:36:13 | |
---|
En ketään. Paras rocktähti on kuollut rocktähti. Nämä "ikonit", olisivat luultavasti jossain vaiheessa muuttuneet paskoiksi kehäraakeiksi ja pilanneet aikaisempien teostensakin maineen. Ihan hyvä että kuolivat. Olen tästä täysin samaa mieltä, itse asiassa vähän pelottaakin ajatella miltä Hendrix tai Nirvana nykyään kuulostaisivat, jos Jimi ja Kurt vielä olisivat elossa. Mutta toisaalta, jos nyt jätetään yllä oleva hetkeksi pois mielestä, pelastaisin ehdottomasti John Bonhamin. Bonzo oli aika helvetin kova jätkä, olis kiinnostavaa nähdä miltä Zeppelin kuulostaa vuonna '07 ^^' (I'm more than just a little curious
How you're plannin' to go about makin' your amends) |
tatta 21.06.2007 18:07:19 | |
---|
Hanoi Rocksin Razzlen. ---------------------------------------------------------- -näin myös :( Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
hege_hendrix 12.07.2007 10:41:21 | |
---|
Duane Allman ,kuoli vain 25 vuotiaana |
Cimble 18.07.2007 23:02:02 | |
---|
Cliff Burton -Haluisin todellakin nähdä mihin Metallica olisi päässyt tämän herran kanssa Tarkoitatko musiikillisesti..? Koska kyllähän Metallica on päässyt sen verta pitkälle, että ei uskois sen olevan enää menestyneempi basistilla kellä tahansa. Tosin Burton olisi voinut mahdollisesti jopa vaikuttaa ehkäisevästi Metallican "eriskummallisten" levyjen tuotantoon ja julkaisemiseen, ja pitää linjaa vähän jämäkämpänä. Tarkoitan tällä viimeisimpiä levyjä, joita en ole silti kovinkaan kuullut. Syystäkin. Vain fiilis määrää, vaikka tosin pitää nyt helvetti osata soittaakin. Mutta fiiliksellä tietysti! |
Gee- 20.07.2007 12:48:38 | |
---|
Bon Scott. No question about it. I spoke to god this morning and he don't like you. |
lRockindaddy 10.09.2007 18:56:48 | |
---|
Robert Johnson Eddie Cochran Buddy Holly Janis Joplin Bon Scott Kurt Cobain Vain muutamia mainitakseni, pakko rönsyillä vaikka yhtä kysyttiin. Mulle se yksi olisi Bon.... Vaikkakin saattaa tuo tragedia olla yksi johdin siihen että bändi runttaa edelleen. Mieshän teki elämästä taidetta, tai taidetta elämästä, Sekään ei pohjaton kaivo ole. tiätty. Polttoaineena kun käyttää omaa itseään, niin.... Pitää vielä allekirjoittaa aiemmin mainittu viittaus surullisesti, tapaturmaisesti pois menneeseen Tampereen Ilveksen numero kakkoseen, Jarmo Wasamaan. Still alive and well |
HaloOfFlies 10.09.2007 21:09:03 | |
---|
Brian Jones. Olisi mielenkiintoista nähdä millaista Rolling Stonesin tuotanto olisi nykyään jos hän olisi saanut itsensä kuiville ja jatkanut bändissä. Sen verta lahjakkaasta tyypistä oli kyse. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Sutela 10.09.2007 22:24:36 | |
---|
Olen tästä täysin samaa mieltä, itse asiassa vähän pelottaakin ajatella miltä Hendrix tai Nirvana nykyään kuulostaisivat, jos Jimi ja Kurt vielä olisivat elossa. Ainakin Tammikuun 1994 haastattelussa Cobain kertoo kiinnostuksestaan lähteä soolouralle tekemään yksinkertaisia poplauluja kuten John Lennon ja tommoset. |
Twinkle 11.09.2007 06:06:02 (muokattu 11.09.2007 07:28:51) | |
---|
Bonzo oli aika helvetin kova jätkä, olis kiinnostavaa nähdä miltä Zeppelin kuulostaa vuonna '07 ^^' Olisi ollut kiva tietää keskimääräiset maksa-arvot jos bändi olisi vielä 80-vuoden jälkeen jatkanut kiertämistä tähän aikaan asti, ei varmaan olisi olleet erityisen hyvät. EDIT: jaa quottasin menneisyydestä. |
Disciple_ 06.09.2008 20:04:52 | |
---|
Cliff Burton. Get Stoned, Stay Stoned |
FamousGrouse 06.09.2008 20:09:06 | |
---|
Bon Scott tai Jimi Hendrix nyt ensiksi tulee mieleen, mutta onhan noita useita kymmeniä ainakin. |
tsugaru 06.09.2008 20:26:32 | |
---|
Hendrixin, Ramonesin pojat ja Matti Pellonpään. Kuuletko, kuinka madot yskii, köh köh? |
Costii 06.09.2008 20:29:05 | |
---|
Razzle Olisi mielenkiintoista tietää mihin uransa huipulla ollut Hanoi olisi päässyt ilman Razzlen kuolemaa joka lopulta hajotti koko bändin yli 15 vuodeksi. Kaikki on kivaa niin kauan kun ei osaa |
tsugaru 06.09.2008 20:36:26 | |
---|
Bowie pelasti Iggyn. Kuuletko, kuinka madot yskii, köh köh? |
Ozzyneito 06.09.2008 20:36:56 | |
---|
Ääni menee Ian Curtisin tai Jeff Buckleyn suuntaan. Elliott Smithkin kävi mielessä, mutta hänen uransa oli jo vähän ehtooseen kääntymässä. Eikun hei. Kukaan ei olekaan vielä maininnut Richey James Edwardsia. (eli Manicsien kadonnutta kitaristia) Ko. herra on ehkä allekirjoittaneen suurin lyyrikkoidoli ja olisi vähintäänkin mielenkiintoista nähdä 2000-luvun Richeyn tekstejä. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
Abysmal 06.09.2008 21:40:19 | |
---|
Eikun hei. Kukaan ei olekaan vielä maininnut Richey James Edwardsia. (eli Manicsien kadonnutta kitaristia) Ko. herra on ehkä allekirjoittaneen suurin lyyrikkoidoli ja olisi vähintäänkin mielenkiintoista nähdä 2000-luvun Richeyn tekstejä. Hei, ei se kuollut ole. Tehnyt vain varsin ovelan katoamistempun. |
Ottoko 06.09.2008 21:41:56 | |
---|
Chuck Schuldiner ois varma valinta. Behold bastard son.
I am the evil one. |
RocknRoll 06.09.2008 22:38:26 | |
---|
Razzlelle menee mun ääni tällä hetkellä kun vanhaa Hanoi Rokkia kuuntelen just nyt. |