Kirk_Hammett 01.09.2015 02:08:53 | |
---|
Pikkusenko hajotti töissä kun kuulin sellasta, että Sash! on plagioinu Italobrothersin This Is Nightlifea.... Nauroin muuten aika pitkään tolle You know it's sad but true... |
Wesole 14.09.2015 19:19:36 | |
---|
Emma Salokosken uudelta levyltä löytyy kappale "Mä selvisin"...vai pitäiskö sanoa the Carsin "Drive"? |
Askr 09.10.2015 15:39:39 (muokattu 09.10.2015 15:39:56) | |
---|
Ei kyse plagiaatista mutta Juha Tapion uuden Sinun vuorosi loistaa kertosäkeen rytmitys ym tuo häiritsevästi mieleen Maailma on sunin etenkin kun Juha laulaa "anna tuulen helmoja nostaa" - voi olla jostain tribuutin tyyppisestä kyse, mutkun ei ole niin hyvä biisi niin häiritsee. |
Super-Jari 09.10.2015 18:28:08 | |
---|
Askr: Ei kyse plagiaatista mutta Juha Tapion uuden Sinun vuorosi loistaa kertosäkeen rytmitys ym tuo häiritsevästi mieleen Maailma on sunin etenkin kun Juha laulaa "anna tuulen helmoja nostaa" - voi olla jostain tribuutin tyyppisestä kyse, mutkun ei ole niin hyvä biisi niin häiritsee. Kiinniti heti samaan huomion ja oon varma että tarkoituksella viitattu. |
miisa_maria 17.10.2015 21:06:35 | |
---|
Juha Tapion biisissä "en mitään en ketään", hieno idea ettei sanaa "rakkaus" mainita kertaakaan vaikka siitä juuri lauletaan. Oli muljahtaa silmät päästä kun kuulin Jenni Vartiaiselle tehdyn biisin "Minä sinua vaan" tai mikä lie sen laulun varsinainen nimi onkaan. Tismalleen eikä melkein sama ajatus laulussa. Mun mielestä siis kyllä aivan totaalisen matkittu juttu ja biisi ei kuitenkaan mikään kummonen, yritystä varmaan ollut tehdä siitä koskettava. Törkkeetä.. |
aivokuolio 19.10.2015 09:58:00 | |
---|
miisa_maria: Juha Tapion biisissä "en mitään en ketään", hieno idea ettei sanaa "rakkaus" mainita kertaakaan vaikka siitä juuri lauletaan. Oli muljahtaa silmät päästä kun kuulin Jenni Vartiaiselle tehdyn biisin "Minä sinua vaan" tai mikä lie sen laulun varsinainen nimi onkaan. Tismalleen eikä melkein sama ajatus laulussa. Mun mielestä siis kyllä aivan totaalisen matkittu juttu ja biisi ei kuitenkaan mikään kummonen, yritystä varmaan ollut tehdä siitä koskettava. Törkkeetä.. Jos tälle linjalle lähtään niin Tapion Paremmat päivät on kyllä kaikinpuolin niin tököä Springsteen-apinointia kuin vaan voi olla. |
Shiek 20.10.2015 13:38:40 | |
---|
miisa_maria: Juha Tapion biisissä "en mitään en ketään", hieno idea ettei sanaa "rakkaus" mainita kertaakaan vaikka siitä juuri lauletaan. Oli muljahtaa silmät päästä kun kuulin Jenni Vartiaiselle tehdyn biisin "Minä sinua vaan" tai mikä lie sen laulun varsinainen nimi onkaan. Tismalleen eikä melkein sama ajatus laulussa. Mun mielestä siis kyllä aivan totaalisen matkittu juttu ja biisi ei kuitenkaan mikään kummonen, yritystä varmaan ollut tehdä siitä koskettava. Törkkeetä.. Ei taida tämä ihan uusi idea olla, mm. Harri Marstiolla on biisi Mä sua, Sä mua. Tuskinpa Marstiokaan oli ensimmäisenä asialla. Eiköhän tätä ideaa ole käytetty jo iät ja ajat. |
J D 26.10.2015 21:45:41 | |
---|
|
Nelisormimangusti 26.10.2015 23:21:20 | |
---|
J D: Starquake... Pitkästä aikaa otsikon mukaisesti. Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
Seba 28.10.2015 11:01:44 | |
---|
J D: Starquake on tehnyt raikkaan uuden kipaleen täynnä koukuttavia melodioita ja riffejä: https://www.youtube.com/watch?v=bjQ657cVYIo Tarvineeko edes sanoa miltä kuulostaa, huhuh. Lienevät hukanneet vuosia tuon säveltämisessä. |
reaper666 28.10.2015 13:57:15 | |
---|
J D: Starquake on tehnyt raikkaan uuden kipaleen täynnä koukuttavia melodioita ja riffejä: https://www.youtube.com/watch?v=bjQ657cVYIo Tarvineeko edes sanoa miltä kuulostaa, huhuh. Olin vähän aikaa, että ompas hyvä biisi, ennen kuin tajusin :D |
Dirtyh 28.10.2015 21:59:25 | |
---|
Seba: Lienevät hukanneet vuosia tuon säveltämisessä. Kova! Kyllä mä ymmärrän että joskus vahingossa alitajuisesti tai jopa tahallaan kopioi jonkun jutun jostain toisesta genrestä. Mutta tää oli kyllä Kuuma Kesä osastoa! Tollanen vaatii jo oikeesti pokkaa. Se vielä että bändi olisi roisisti ryöstöretkellä mutta mitähän siellä on studiohenkilöt ajatelleet kun tätä on lähdetty purkittamaan. |
tepeh 04.11.2015 19:05:31 | |
---|
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Barfunkel 05.11.2015 07:47:22 | |
---|
Wesole: Emma Salokosken uudelta levyltä löytyy kappale "Mä selvisin"...vai pitäiskö sanoa the Carsin "Drive"? Olin vastaamassa että pakkohan tämän on olla käännöskappale, perinteiseen suomalaiseen käännösiskelmätyyliin. Tarkastin levyn krediitit discogsista, siellä lukee että olisi Emma Salokosken säveltämä kappale. On kyllä niin härski plagiaatti, että tekisi mieli lähettää jollekin Carsin edustajalle/lakimiehelle viestiä. |
miisa_maria 09.11.2015 14:49:00 | |
---|
Shiek: Ei taida tämä ihan uusi idea olla, mm. Harri Marstiolla on biisi Mä sua, Sä mua. Tuskinpa Marstiokaan oli ensimmäisenä asialla. Eiköhän tätä ideaa ole käytetty jo iät ja ajat. Okei, enpä osannut ajatella noin. Mä kun luulin että Tapio on varmasti ainut maailmassa joka sen on keksinyt. (hih :) |
Genitalripper 12.11.2015 13:32:25 (muokattu 12.11.2015 13:34:54) | |
---|
|
syrinx 09.12.2015 19:10:43 | |
---|
|
Kiksaus 12.01.2016 12:59:39 | |
---|
Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance |
Sperm Donor 16.01.2016 17:58:42 (muokattu 16.01.2016 21:08:19) | |
---|
|
velipesonen 16.02.2016 11:18:12 | |
---|
Radioheadin No Surprises on kuin Ramonesin KKK Took My Baby Away. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |