papitsu 22.06.2006 17:46:13 | |
---|
Ei mitään ongelmia Thomannin kanssa kun tilasin tuon akustiseni ja jotain pikkusälää sieltä. Reilussa viikossa tuli ja hinnassakaan ei valittamista. Ja hyvässä kunnossa oli tavarat. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K - jäsen |
Manicci 23.06.2006 11:38:48 | |
---|
Tlasin Thomanilta läjän tavaraa tuossa jokuaikaa sitten. mitään vahvistus sähköpostia tai sellaista ei tullut ollenkaan (vissiin pitäisi), mutta tavara oli silti perillä noin viikossa, nopeempaa kuin jopa odotin. Kaikki oli niinkuin piti, ja hyvin pakattuna. |
MadMatt 23.06.2006 11:49:53 | |
---|
mitään vahvistus sähköpostia tai sellaista ei tullut ollenkaan (vissiin pitäisi) Aina pitäisi tulla ensin tilausvahvistus ja sen jälkeen ilmoitus tilauksen lähdöstä paketti tietoineen. Mulle on tullut aina myös tekstiviesti puhelimeen kun tavara on lähtenyt kohti Suomea. |
PekkaM 23.06.2006 12:01:59 | |
---|
Thomann on jees. Kaikki tilaukset on mennyt hienosti ja tavara ollut oikeaa ja oikean hintaista. Lähikaupoista ostan sitten kun ne alkavat vastaamaan sähköposteihin ja hinnat alkavat olemaan kohdillaan ilman eri neuvotteluita. En pidä tinkimisestä, se ei mielestäni ole palvelua. Kitaroita en Thompalta ole tilannut muuta kuin ihan halpismalleja. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Juustonaksu 23.06.2006 12:06:05 | |
---|
Itselläni on vain positiivisia kokemuksia Thomannin nettikaupoista. Olen sieltä varmaan lähemmäs kymmenen kertaa tilannut tavaraa kielistä kitaroihin ja vahvistimiin ja aina on tavara tullut todella nopeasti suomeen, sekä pakkauslaatu sunmuut ovat olleet asiallista. En ole mitään vikaa huomannut missään tilatussa laitteessa. :) Taitaa silti kallistua Suomen markkinoille noi omat ostamiset tässä tulevaisuudessa, kun hinnat on melko samalla tasolla. Thomann on vain kätevä, kun samalta sivustolta saa lähes kaikkea ja kaikkia merkkejä. Suomesta kun yhdessä liikkeessä on melko suppea valikoima. Kaikkea pikkukrääsää kuten kieliä, plektroja ja pedaaleita varmasti tilaan vielä Thomannista. Ja tulee ystäväpiirissä pari kertaa vuodessa noita kimppatilauksiakin, mistä voi ottaa hyödyn irti. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Squirrel2 23.06.2006 13:04:53 | |
---|
En ole koskaan Thomannilta ostanut ja aion pitääkkin asianlaidan noin. |
gorgonoidi 23.06.2006 13:11:47 | |
---|
Thoman on yksinkertaisesti paras. Laajat valikoimat ja halvat hinnat. |
Little Savage 23.06.2006 17:24:46 (muokattu 23.06.2006 17:27:55) | |
---|
En ole koskaan Thomannilta ostanut ja aion pitääkkin asianlaidan noin. Voi sieltäkin tilatakin oikeita musakamoja mitkä on verratavissa suomalaisten myymiiin. Ei tarvii maksaa vaan niin paljon. Edit: no sanoppa muuten miks et oo tilannu mitään thomanilta ? |
Squirrel2 23.06.2006 17:29:41 | |
---|
Voi sieltäkin tilatakin oikeita musakamoja mitkä on verratavissa suomalaisten myymiiin. Ei tarvii maksaa vaan niin paljon. Ei Thomannin hinnat koskaan ole ollut kovin paljoa halvemmat kuin suomalaisten musaliikkeiden, ainakaan niiden tuotteiden, joita olen ollut ostamassa. |
pahala 24.06.2006 00:40:50 | |
---|
Kyllä kiitos. Pelkästään hyviä kokemuksia puljusta. Jonkun puolikymmentä kertaa tilannut kitaroita, vahvistimia ja ties mitä. Palvelu pelaa ja yhteydenpito on niin joutuisaa ettei uskoisikaan että noin suuresta firmasta on kyse. Mutta kannattaa ne hinnat aina tarkistaa. Ei siellä saksanmaalla välttämättä ole edullisempaa. Oman Ibanezini sain levytukusta 50e halvemmalla kuin Thomannilta. 8) |
costanza 24.06.2006 01:54:37 (muokattu 24.06.2006 01:55:48) | |
---|
Kyllä kiitos täältäkin. Tähän talouteen on thomannilta tilattu: -kaksi bassoa -sähkökitara -akustinen kitara -bassocombo -kitaracombo +kieliä ym.ym. Eikä mitään ongelmia ole ollut. Like a fish on the sand... |
Jonte 24.06.2006 22:40:15 | |
---|
Thomann on jees. Kaikki tilaukset on mennyt hienosti ja tavara ollut oikeaa ja oikean hintaista. Lähikaupoista ostan sitten kun ne alkavat vastaamaan sähköposteihin ja hinnat alkavat olemaan kohdillaan ilman eri neuvotteluita. En pidä tinkimisestä, se ei mielestäni ole palvelua. Kitaroita en Thompalta ole tilannut muuta kuin ihan halpismalleja. Niin niin se hinta mutta kun alensivat Mex Fat Strat SB RW:n hintaa 555 ecusta 499 euroon ja minä ehdin keväällä ostaa sen vanhalla hinnalla. Eipä silti, on se kyllä aikas hyvä skeba. Terveisin Jonte Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
rumpali-oscu91 26.06.2006 13:40:21 | |
---|
T-kaupasta just tilasin pearlin elx rummut 6tomtom yhteensä tupla basarit ja snare tietenkin toivon vaan et kaikki tulis ehjänä tai et edes tulis oscu |
Synastikki 26.06.2006 13:49:47 | |
---|
pari vuotta sitten Casioni sieltä tilasin ja kaikki toimi ihan hyvin ja toimii vieläkin... :) kaveritkin tilanneet ja kaikki tullut ihan hyvin :) Hevihaarukka! |,,|
kalamies #51 >-)))> |
kunkitarasoi 26.06.2006 17:37:36 (muokattu 26.06.2006 23:46:21) | |
---|
on tullut tilailtua kitara sälää, ja jopa yhdet sähkörummut, yleensä on tullut hyvin.. |
kojones 27.06.2006 15:46:40 | |
---|
Tein tilauksen kesäkuun alussa, olivat luvanneet yhdelle tuotteelle toimitusajaksi 16.6.. Passasi minulle, sillä tuolloin lähtiessään paketin saapuminen osuu oivasti kahden tilipäivän väliin. Noh, paketti olikin postissani jo 14.6., ja aiheutti lievästi sanoen harmaita hiuksia viime päivinä budjettivajeesta johtuen. En olisi saanut pakettia noudettua ajoissa ennen sen palautusta lähettäjälle, joten soitin Postiin. Sieltä eivät osanneet auttaa. Laitoin äsken mailia T-kauppaan asiasta, ja noin 15min päästä saapui vastaus että laittavat postiini säilytyspyynnön sovittuun päivämäärään asti. Aiemminkin homma pelannut mainiosti, ja aion edelleen ko. lafkassa asioida. Ei pahaa sanottavaa. |
Mr. Cool 03.07.2006 18:18:20 | |
---|
Juuh... Ite olen tilannu Cry Babyn ja hyvässä kunnossa oli. Nyt oon aatellu kitaraa hankkia sieltä ja mietin että oisko toi UPS turvallisempi tapa kuin normaali posti, noin kitaran kannalta. |
drum-monkey 03.07.2006 19:26:58 | |
---|
Joku taloustieteilijä vois valaista että mitä tekee Suomen kansantaloudelle EU-aikana moinen kauppa? Munletti on mulletti |
kivi 03.07.2006 19:52:46 | |
---|
Joku taloustieteilijä vois valaista että mitä tekee Suomen kansantaloudelle EU-aikana moinen kauppa? Thomannin myynti Suomeen on sen verran suurta, että he maksavat suomen-kaupasta suomen verotuksen mukaan (ALV 22 eikä saksan 16). Käytännössä tuolla myynnillä, mikä heillä on, he ovat suomen suurin soitinkauppa. Thomann on tällä hetkellä Euroopan suurin soitinkauppa. Se ei ole mitenkään ensi sijassa saksalainen enää, Saksa on vain maa jossa se sijaitsee. |
hörhö 03.07.2006 19:55:42 | |
---|
Joku taloustieteilijä vois valaista että mitä tekee Suomen kansantaloudelle EU-aikana moinen kauppa? En ole taloustieteilijä, mutta eipä tällaiseen vastaamiseen tarvitse ollakaan. No siis tavaroiden vapaalle liikkumiselle nyt et paljoa voi tehdä. Tokihan se on Suomen BKT:sta pois kun raha virtaa ulospäin, mutta eipä ulkomaankaupalta suojautuminen tämän kokoisella maalla mahdollista olisikaan. Tai ainakaan järkevää. "Only sick music makes money today" -Nietzsche (1844-1900) |