Milkop 17.09.2007 21:22:27 | |
---|
Hallelujah Jeff Buckleyn laulamana voisi olla aika muhevaa. Tosin samapa se enää itselle kun pistetään liekkeihin. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
papitsu 17.09.2007 22:17:55 | |
---|
Hallelujah Jeff Buckleyn laulamana voisi olla aika muhevaa. Tosin samapa se enää itselle kun pistetään liekkeihin. Hieman kliseinen ehkä, mutta todella hieno biisi silti. Jos Jeff Buckleylla mennään, niin Last Goodbye voisi toimia aika hienosti hautajaistilanteessa. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
jyrgen 17.09.2007 23:25:04 | |
---|
Kyllä kaiketi Sonny Boy Williamsonin "Dont bring me no flowers when Im in the graveyard cos I cant smell a thing ..." |
Stradlin 18.09.2007 05:23:51 | |
---|
Juuri kun juhlakansa vaappuu tanakassa laitamyötäisessä ulos salista kajahtaa ilmoille: "Cheer up, Brian. You know what they say. Some things in life are bad. They can really make you mad. Other things just make you swear and curse..." Always Look On The Bright Side Of Life, kliseisesti loppuun ja 'vot. Kuulostaa hyvältä, Monty Pythonin Graham Chapmanilla ainakin oli hauskat hautajaiset http://www.youtube.com/watch?v=fsHk9WC7fnQ "Sometimes I park in handicapped spaces,
While handicapped people make handicapped faces.
I'm an asshole." |
Rotuvaari 18.09.2007 10:34:41 | |
---|
Kuulostaa hyvältä, Monty Pythonin Graham Chapmanilla ainakin oli hauskat hautajaiset http://www.youtube.com/watch?v=fsHk9WC7fnQ Tuosta juuri idea lähtikin. Chapmanin muistotilaisuutta hienompaa tapaa lähteä saa hakea. Vielä kun saisi käsiinsä koko tilaisuuden, vaikka tuo Cleesen osuus taisikin olla se hauskin ja arvaamattomin. Plus tietty lopun Eric Idlen värisevällä äänellä esittämä Always Look On The Bright Side Of Life, joka sai herkistymään ainakin allekirjoittaneen. Ja joku mainitsikin biisin How To Disappear Completly, jonka voisi helposti lisätä omaankin listaan. Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja. |
Tuomas 18.09.2007 10:50:00 | |
---|
"No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
tiina62 19.09.2007 11:07:49 | |
---|
Toivottavasti vielä ehdin laulaa ennen kuolemaani Kypsän naisen bluesin. Haluan, että soittamassa on ainakin oikia basisti kontrabasson kanssa + tietty muut soittajat. Joku voi äänittää tuon esityksen ja sitten soittaa tuotoksemme hautajaispeijaisissa. Siunauskappelissa haluaisin, että joku laulaisi jonkin kauniin hengellisen biisin, esim. Sinua siunata tahdon tai Pidä minusta kiinni tai jotain muuta. Kuuntelen tarkkaavaisesti toisella puolella. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
Mirrinsane 19.09.2007 19:17:54 | |
---|
Yhden hautajaislaulukeikan vedin keväällä, ystävälle lauloin CMX:n Minun sydämeni on särkynyt. On kyllä sellainen veisu, että soisin omiinkin hautajaisiin tulevan, etenkin, jos nuorena poistun. Mustarastas-nimisen gospelyhtyeen Tuhansien polkujen taa tahi Tahdon uskoa toisin kelvollisia ko tarkoitukseen myös. kalamies#52 >-)))>
mutta munsta olisi ihan jees elää humpalla |
tiina62 19.09.2007 20:08:08 | |
---|
Yhden hautajaislaulukeikan vedin keväällä, ystävälle lauloin CMX:n Minun sydämeni on särkynyt. On kyllä sellainen veisu, että soisin omiinkin hautajaisiin tulevan, etenkin, jos nuorena poistun. Mustarastas-nimisen gospelyhtyeen Tuhansien polkujen taa tahi Tahdon uskoa toisin kelvollisia ko tarkoitukseen myös. Täytyykin pyytää LNAlta tuota CMX:n tuotantoa kuunneltavaksi. Mä oon jäänyt siitä valitettavasti ihan out. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
pths 19.09.2007 20:37:29 | |
---|
"Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
Arthemesic 30.09.2007 23:56:59 | |
---|
Luulen, että säveltäisin mieluiten itse hautajaisvalssini. Tekisin ehkä samoin. Mutta jos olisi pakko valita joku valmis biisi, niin johan on vaikea valinta. Tässä ehdokaslista: Shape Of Despair - Quiet These Paintings Are Shape Of Despair - ...To Live For My Death... Shape Of Despair - Night's Dew Daylight Dies - A Life Less Lived Daylight Dies - Dismantling Devotion Interpol - Lighthouse Godspeed You! Black Emperor - Sleep Mokoma - Uni Saa Tulla Tai sitte kaikki tulis peräjälkeen soimaan siellä. :P |
Kirjoitus virhe 01.10.2007 13:53:05 (muokattu 01.10.2007 13:53:14) | |
---|
CatCat: Bye bye baby |
J.C 02.10.2007 23:40:05 | |
---|
Lisää biisivalintoja on tullut tässä mieleen, mm: The Who - Song Is Over Komea biisi. Lyriikatkin ovat suht komeat. Pink Floyd- Time Hieman ehkä "kliseinen", mutta kaunis biisi. Pink Floyd - High Hopes Samat perustelut kuin äskön. Lou Reed - Perfect Day Tässä biisissä olisi kyllä oma tyylikkyytensä. Kerralla oikein kunnon sarkastiset hautajaiset! "NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92 |
Bongowing 03.10.2007 00:05:33 | |
---|
Spiritualized - Out Of Sight "If I am good I could add years to my life I would rather add some life to my years" |
ope16 03.10.2007 00:26:07 | |
---|
killing me softly with you love, killing me softly... |
tarzan 03.10.2007 18:16:26 | |
---|
Varmaan "Hei, tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika! Hei, tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika! Hetken kestää elämä ja sekin synkkä ja ikävä. Hei, tonttu-ukot hyppikää, nyt on riemun raikkahin aika!" mutta tosissaan jos ollaan niin CMX:n Vainajalan varmaan haluaisin.. Fac ut vivas. Ja silleen. |
Jester 03.10.2007 18:59:53 | |
---|
Kun arkku liukuu krematoitavaksi niin haluan kuulla Great balls of firen! |
Wash Burn 03.10.2007 21:57:07 | |
---|
Grim Reaper: See You In Hell Mutta oikeasti ehkä jotain herkempää. Sentencedin End Of The Road voisi tulla kysymykseen. Ja illemmalla kunnon bileet. |
Enya 03.10.2007 22:05:50 | |
---|
Fool´s Gardenin Lemon Tree. |
Mikko_-Procyon- 04.10.2007 14:03:42 | |
---|
Caoineadh Cú Chulainn - Lament- Toi saa siellä raikaa, jos joku haluaa musisoida. Siinäpähän hiljentyvät ja muistelevat tuon ajan, mutta vetistelyn jälkeen voisivat ryökäleet edes yrittää muistella jotain positiivisia ja hauskoja ajatuksia. Perään vaikka joku Nazarethin setin avausbiisi, Lights come down tai Steamroller. Jos haluavat oikeasti minun perään haikailla, niin saavat myös sitä kuunnella mitä itsekin kuuntelin. Silver dollar forger |