Jokapaikanapina 19.05.2011 14:52:24 | |
---|
Funkonaut: Ja Pääkirjasto. Siel oli tulostettu lappu, jossa luki "Bob Dylan 70v" Sama homma Hervannassa. |
Sergei Fallinen 19.05.2011 15:47:46 | |
---|
Jokapaikanapina: Sama homma Hervannassa. Oho, oliskohan sama juttu peräti IHAN KAIKISsA kirjastoissa. Melkosta kyllä. Tästä ei bileet parane. |
Funkånaut 19.05.2011 18:37:40 | |
---|
Sergei Fallinen: Oho, oliskohan sama juttu peräti IHAN KAIKISsA kirjastoissa. Melkosta kyllä. Tästä ei bileet parane. Ny rillataan kaikissa kirjastoissa. Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru |
Jokapaikanapina 19.05.2011 22:06:44 | |
---|
Sergei Fallinen: Oho, oliskohan sama juttu peräti IHAN KAIKISsA kirjastoissa. Melkosta kyllä. Tästä ei bileet parane. Mutta kyllä sieltä sitten tarttu mukaan Traveling Wilburysin kokoelma, kokoelma Dylanin radioshowsta, Live At Royal Albert Hall 1966 ja jotain muutaki kai vielä. Kannatti huomata se lappu |
Cpt Beefheart 24.05.2011 06:36:43 (muokattu 24.05.2011 06:37:30) | |
---|
|
Jokapaikanapina 29.05.2011 23:12:49 | |
---|
|
HaloOfFlies 22.07.2011 22:53:28 (muokattu 22.07.2011 22:54:54) | |
---|
Dylan näyttäisi kiertävän syksyllä Eurooppaa Mark Knopflerin kanssa. Suomen keikkaa ei ainakaan vielä ole näköpiirissä. mutta lisää keikkoja julkistetaan kun varmistuvat. Tuo olisi kyllä aivan unelmapari nähdä samalla kertaa, vaikka molemmat onkin kertaalleen tullut nähtyä. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
AlaE 22.07.2011 23:13:09 | |
---|
danny: Dylan näyttäisi kiertävän syksyllä Eurooppaa Mark Knopflerin kanssa. Suomen keikkaa ei ainakaan vielä ole näköpiirissä. mutta lisää keikkoja julkistetaan kun varmistuvat. Tuo olisi kyllä aivan unelmapari nähdä samalla kertaa, vaikka molemmat onkin kertaalleen tullut nähtyä. Kummallako on rahat lopussa? Salvo honore |
Jokapaikanapina 09.08.2011 17:56:20 (muokattu 09.08.2011 17:57:26) | |
---|
Noh, mitäs hemmettiä. Dylanhan laulaa tässä Valkoisen talon vedossa Times Are A-Changingin oikein mallikkaasti. Ei mitään örähdeltyjä epäselvyyksiä, vaan rehellisesti omalla nykyäänellään mukailee alkuperästä esitystä. Tykkäsin tosi paljon, veti paremmin ku mitä oon livenä kuullu varmaan viimeseen 25 vuoteen. http://www.whitehouse.gov/photos-an … ideo/bob-dylan-performs-white-house |
Booombox 09.08.2011 23:17:33 | |
---|
Jokapaikanapina: Noh, mitäs hemmettiä. Dylanhan laulaa tässä Valkoisen talon vedossa Times Are A-Changingin oikein mallikkaasti. Ei mitään örähdeltyjä epäselvyyksiä, vaan rehellisesti omalla nykyäänellään mukailee alkuperästä esitystä. Tykkäsin tosi paljon, veti paremmin ku mitä oon livenä kuullu varmaan viimeseen 25 vuoteen. http://www.whitehouse.gov/photos-an … ideo/bob-dylan-performs-white-house Dylanin pitäs hylätä toi bändi ja heittää tommosia akustisia keikkoja jossa sais ite vähä määrätä tahdin. Tossahan se laulaa paremminko levyllä, melkein. yesterday I woke up sucking a lemon |
Jokapaikanapina 10.08.2011 01:35:21 (muokattu 10.08.2011 01:37:05) | |
---|
Tukee: Dylanin pitäs hylätä toi bändi ja heittää tommosia akustisia keikkoja jossa sais ite vähä määrätä tahdin. Tossahan se laulaa paremminko levyllä, melkein. Bändihän on raudanluja ja varmaan tänä päivänä yks kovimpia taustabändejä tuollaseen musiikkiin. Laulajastahan se on kiinni miten laulaa. EDIT: Dylanhan on monesti aiemmin pitäny kuuntelijoitansa varpaillaan ja herran livetulkinnathan ovat lähes aina olleet erilaisia kuin studiovedot, mutta silti mielestäni viimeisen 25 vuoden aikana ovat live-esitykset hyvistä studiovedoista huolimatta luisuneet alamäkeä. Paitsi ylläheitetyssä linkissä. Ja siinä Maggie's Farm -linkissä, jonka heitin aiemmin kaiketi tähän ketjuun. |
AlaE 10.08.2011 07:50:52 | |
---|
Tukee: Dylanin pitäs hylätä toi bändi ja heittää tommosia akustisia keikkoja jossa sais ite vähä määrätä tahdin. Tossahan se laulaa paremminko levyllä, melkein. Jaa alkuperäiseen verrattuna paremmin? Älä nyt sentään... Aikamoista raakkumista ääni on ollut viimeiset 10 vuotta, siihen nähden ok versio. Eiköhän Dylan määrää tahdin nyttenkin ja muut seuraa. Tom Pettyllä voisi olla tästä kerrottavaa. Salvo honore |
Sergei Fallinen 25.08.2011 14:57:35 | |
---|
Eipä se alkuperänenkään laulusuoritus kyllä kummonen ole, jos rehellisiä ollaan. |
AlaE 25.08.2011 18:21:25 | |
---|
Sergei Fallinen: Eipä se alkuperänenkään laulusuoritus kyllä kummonen ole, jos rehellisiä ollaan. Laulun tekninen suorittaminen ei ole ollut koskaan keskeistä Zimmermannin taiteessa ;) Salvo honore |
Jokapaikanapina 06.10.2011 23:40:30 | |
---|
|
Flash 07.10.2011 11:59:21 | |
---|
Jokapaikanapina: Huh, onpa HYVÄÄ kamaa nää Pettyn ja Heartbreakersien kanssa heitetyt keikat! http://www.youtube.com/watch?v=mteNpxUFEE8 No ei ne kaikki keikat välttämättä olleet niin onnistuneita (Heartbreakersillakin meni vähän aikaa että oppivat seuraamaan Dylania). :) Mutta joo, hyvä meininkihän tuossa pätkässä on. Nykyäänkin saattaisi tuo yhdistelmä toimia varsin hyvin. Live Music Is Better! |
Riiski 08.10.2011 15:44:24 | |
---|
Tukee: Aikalailla samantyylinen laulu tekniikka miehellä kyllä on. Ääni on erilainen, Reedin ääni on paljon pehmeämpi, ja tietyllä tapaa miellyttävämpi. Mun mielestä kenen tahansa muun laulu on miellyttävämpää kuin Dylanin. Onhan se hieno piisintekijä mutta en kyllä sen "laulua" jaksa enää kuunnella. Joskus aikanaan kyllä kuuntelin suhkoht paljonkin, mutta ajanmittaan oon kyllästynyt... |
AlaE 08.10.2011 15:56:12 | |
---|
Riiski: Mun mielestä kenen tahansa muun laulu on miellyttävämpää kuin Dylanin. Onhan se hieno piisintekijä mutta en kyllä sen "laulua" jaksa enää kuunnella. Joskus aikanaan kyllä kuuntelin suhkoht paljonkin, mutta ajanmittaan oon kyllästynyt... 1900-luvun merkittävin lauluntekijä, ei sen enempää. Toki testaa senkin, onko laulamisen teknisellä suorittamisella jms. juuri väliä. Itse olen kuunnellut reilut 30 vuotta ja kuuntelen silloin tällöin edelleen. Salvo honore |
Riiski 08.10.2011 16:49:56 | |
---|
AlaE: 1900-luvun merkittävin lauluntekijä, ei sen enempää. Toki testaa senkin, onko laulamisen teknisellä suorittamisella jms. juuri väliä. Itse olen kuunnellut reilut 30 vuotta ja kuuntelen silloin tällöin edelleen. En toki vähättelekään Dylanin merkitystä,mutta itselleni vaikkapa Woody Guthrie merkitsee enemmän kuin Dylan. |
AlaE 08.10.2011 17:08:10 | |
---|
Riiski: En toki vähättelekään Dylanin merkitystä,mutta itselleni vaikkapa Woody Guthrie merkitsee enemmän kuin Dylan. WG merkitsi ja merkinnee paljon Dylanillekin. Vanhaa sanontaa lainatakseni: Dylan osoitti, että rokissa voi laulaa muustakin kuin vitusta. Sen voi tehdä vain kerran. Toki se on juuri Guthrien ja sen genren vaikutusta, esim. Hurricane on jumalattoman hieno ja yksinkertainen teksti. Salvo honore |