Some Kind of Hamster 14.10.2007 00:26:33 | |
---|
Olisko turhin toi Pet Shop Boysin Very. Kyseinen levy on itse asiassa ensimmäinen omistamani cd ja sain sen lahjaksi joskus alle 10- vuotiaana. Siitäpä syystä en sitä kyllä koskaan myykään pois. Ei ole tullut kuunneltua noin kymmeneen vuoteen, mutta toisaalta onhan joku Go West aika hieno biisi ja paljonkin käytetty esim. futisjoukkueiden kannatusbiisien melodiana. |
L.Ruoska 14.10.2007 00:29:19 | |
---|
Bob Marley "42 Great Performances" 2CD-kokoelma. Ostin parilla egellä jostain tienvarren kaupasta kun oltiin vaimon kanssa Barcelonasta vuokrattu auto ja saavuttiin Andorraan. Ajattelin että hiphei, Bob Marleyn hitit ja pari livebiisiä, tää on varmasti hyvää matkamusaa =D Kuuntelin kyllä sillä ajomatkalla molemmat levyt tästä paketista, mutta siis ne biisit on kaikki jotain bootleg-laatuisia mankkanauhoituksia ja hiomattomia versioita Marleyn biiseistä. Kind of samanlaista kamaa kun se Nirvanan viimeisin boksi missä oli niitä totaalisen kuuntelukelvottomia autotalliversioita ja muuta sontaa. Laitoin hyllyyn kun tultiin takaisin Suomeen enkä ole sittemmin koskenut. Nirvanan "Sliver - Best of the Box"-worstoftheboxin (heräteostos muutamalle egellä jossain jenkeissä) sain sentään myytyä huuto.netissä, tätä Marleyn juttua ei kukaan edes ostaisi. Myynnissä Crate 2x12" 120W kitarakombo, hp. 300 euroa. Testata voi Espoossa. Muutan marraskuun lopussa ja tästä on luovuttava. Murea ja äänekäs, kahdella elementilläkin vielä! |
Linnunlaulupuu 14.10.2007 13:35:40 | |
---|
Edelleen Dream Theaterin kolme levyä ja LTE:n toinen (?) masturbaatiolevy. Onneksi ne ovat jossain niin syvällä, etten ole niitä vuoteen löytänyt. Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
marke- 15.10.2007 05:32:49 (muokattu 15.10.2007 05:36:12) | |
---|
Aika iso osa meikäläisen levyistä on turhia, mutta tietysti riippuu vähän miten ajattelee. Iso osa materiaalista on sellaista, joka toisaalta ei edes ansaitsisi paikkaa levyhyllyssä. Hyvää musaa on paljon siis, muttei mitään erityisen rakkaita levyjä ole puoletkaan pienestä kokoelmasta.. Toisaalta taas en tiedä onko levyjen osto niin vakavaa, etteikö siellä huonompiakin yksilöitä voisi olla, mutta melkeinpä voisin sanoa, että ainakin tuo jenkki stadionrock osasto ja tekninen metalli riittäisi ihan hyvin ostetussa mp3 formaatissa. Turhin on varmasti Jamiroquai - Synkronized. Jamiroquain jutut on sinänsä jo valmiiksi aika pinnallisia, ja sisältö löytyy lähinnä hyvässä soitossa / "jeejee" meiningissä.. eli huoh. Puhumattakaan siitä, että Jamiroquain aikaisemmat levyt oli paljon parempia. Canned Heat toimii lähinnä Napoleon Dynamite assosiaation takia nykyään.. mutta onhan se toimiva kappale kai muutenkin. Rakkaus |
Minazki 15.10.2007 08:40:22 | |
---|
Mr. Beanin party levy tai jotain on nii paska että. En tajua miksi sen ostin, mutta hyi että se on huono. Kerran sen kuuntelin läpi kokonaan ihan sen takia koska sen olin ostanut. |
Curry 15.10.2007 12:37:24 | |
---|
Taitaa olla jotkut suosikkibändien levyt, mitkä on ostanu enemmän täyden back-catalogin vuoksi kuin itse musan - tyyliin Maidenin Death In The Road ja Megadethin Risk. Nää levyt on tosin tullut ostettua vasta alennusmyynnistä jälkeenpäin. Sitte niitä oikeasti turhia taitaa olla ilmaiseksi saatuja, isukki oli aikoinaan töissä paikallisradiossa ja toi sieltä piruillessaan enemmän tai vähemmän hienoja levyjä. Näin äkkiseltään tullee mieleen Maukka Perusjätkän kokoelmalevy ja Pekka Hämäläisen (Suomen jalkapalloliiton pj) ep, jossa on todella huonoja futiksesta kertovia jazzbiisejä. Jälkimmäisestä tosin kirjoitin arvostelun opiskelijakillan lehteen, ettei se sitten ihan turha ollut :D Eikuniinjoo, pikkuveli osti mulle lahjaksi David Hasselhoffin seiskatuumaisen. Pakko arvostaa. http://www.raiwo.tk |
Ellefson_88 16.10.2007 18:36:39 | |
---|
Tähän väliin voin sanoa, että jos joku omistaa Wesley Williksen tuotantoa, otan osaa. |
Ekku01 16.10.2007 20:22:00 | |
---|
Paradise Lost - One Second. Liian poppia ollakseen heviä, ja liian tylsää ollakseen hyvää poppia. |
shovi 16.10.2007 20:44:19 | |
---|
Taitaa olla jotkut suosikkibändien levyt, mitkä on ostanu enemmän täyden back-catalogin vuoksi kuin itse musan - tyyliin Maidenin Death In The Road ja Megadethin Risk. Nää levyt on tosin tullut ostettua vasta alennusmyynnistä jälkeenpäin. Näitä mullakin on, joidenkin bändien tuotanto on vaan pakko olla. Kyllähän nuo joskus käyvät soittimessa, mut loppupeleissä tosi harvoin. Eikuniinjoo, pikkuveli osti mulle lahjaksi David Hasselhoffin seiskatuumaisen. Pakko arvostaa. Hei, mä olisin supertyytyväinen jos mulla olis Hasselhoffin sinkku ja vieläpä vinyylinä! Jospa jostain sattuis löytymään se yks rallatus, mikä se nyt oli...? Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
Boogierooster 16.10.2007 21:18:15 (muokattu 16.10.2007 21:21:03) | |
---|
|
shovi 16.10.2007 21:44:04 | |
---|
Looking for Freedom? :) Eikun se oli joku Get Out Of My Car tai Jump Out tai vastaava, musavideo on sellanen varsin hupaisa, äh en mä muista eikä oo tässä koneessa nyt juutuubiakaan tarjolla. Jos on naispuolisia kavereita, niin niiden tamppooneihin kannattaa laitaa tabascoa. Ai että, saa hyvät naurut. -Zarmo |
marke- 17.10.2007 04:33:11 | |
---|
Paradise Lost - One Second. Liian poppia ollakseen heviä, ja liian tylsää ollakseen hyvää poppia. oho :o outo valinta turhimmaksi levyksi, mutta mikäpä siinä jossei maistu. minusta levy oli aikanaan aika hyväkin.faith no more tuli one secondista mieleen.. nyttemin vähän vanhemmalla iällä biisit tuntuu jotenkin hiukan liian halvoilta, mutta onhan tuossa nyt ihan toimivia kertsejä ja mielestäni ihan kelvollista/keskinkertaista popmetallia. Rakkaus |
jajuhani 17.10.2007 12:08:37 | |
---|
Vesa Matti Loirin eräs vinyyli. Sain sen aikoinaan lahjaksi. En ole kuunnellut kertaakaan. Tulkinnoistansa en pidä lainkaan. Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
Milkop 17.10.2007 12:15:48 (muokattu 17.10.2007 12:16:13) | |
---|
Hei, mä olisin supertyytyväinen jos mulla olis Hasselhoffin sinkku ja vieläpä vinyylinä! Jospa jostain sattuis löytymään se yks rallatus, mikä se nyt oli...? Jump In My Car. Mielestäni tosin kyseessä ei ole kipale, joka kaikkein kirkkaimmin osoittaa Davidin taitojen todellisen skaalan mutta onhan se silti eräs ihmiskunnan historian merkittävimmistä äänitteistä: http://www.youtube.com/watch?v=pgX-hiQdfFw "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
AtukkA 17.10.2007 12:55:17 | |
---|
Funkadelicin kokoelman ostin joskus kun kiinnosti tuo funk musa. Eipä kiinnosta enää. |
Ekku01 19.10.2007 00:11:29 | |
---|
oho :o outo valinta turhimmaksi levyksi, mutta mikäpä siinä jossei maistu. Tuli joskus ostettua Draconian Timesin jälkeen, mutta petyin pahasti. Eipä silti, Paradise Lost nyt ei muutenkaan ole mun juttu, mutta Draconian Times sentään menettelee. |
Baraka 26.10.2007 14:17:08 | |
---|
Aki & Turo.. Joskus kersana sen ostin ja ei helvetti muuten mitä kuraa koko levy. Jos joku on kuullu ni osanottoni hänelle. HÄPEEN tota oikeesti niin paljon. |
*Elmo* 26.10.2007 14:37:20 | |
---|
Aki & Turo on täyttä parhautta!!! Itse myönnän että levyhyllystä löytyy synkkien nuoruusvuosieni ansiosta Dazea...ei hitto maailma oli silloin paha paikka... |
Baraka 26.10.2007 14:46:00 | |
---|
Aki & Turo on täyttä parhautta!!! Itse myönnän että levyhyllystä löytyy synkkien nuoruusvuosieni ansiosta Dazea...ei hitto maailma oli silloin paha paikka... Ootko tosissas Akista & Turosta? :D ja löytyy muuten batia ja ryydiäki kaks levyllistä. |
randyr 27.10.2007 12:28:35 | |
---|
Edes meikäläisen sangen laaja huumorintaju ei auttanut: Kantri-Antero on kyllä korni levy. Melkoinen rimanalitus noin niinkuin ajatellen tätä Eläkeläis-taustaa. |