Sälski 20.04.2009 11:24:25 | |
---|
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Harvestman 20.04.2009 11:57:30 | |
---|
Jope Ruonansuun näköiseksi sanottiin joskus. En ole sen koommin liikkunut ulkona. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
Cimble 20.04.2009 11:58:13 (muokattu 20.04.2009 12:38:06) | |
---|
Keneltä kuulemma näytätteNuorempana kuulemma Richard Gereltä (ikäerosta huolimatta!), myöhemmin Al Pacinolta ja Joe Lynn Turnerilta. Kerran kuulin, että minun pitäis olla vaan laihempi ja pitkälettinen, niin olisin Turnerin tyylinen rokkari. Itse asiassa nykypäivänä Turnerilla on jopa selkeästi isompi maha kun mulla. :) Sitten olen kuulemma näyttänyt ajokoiralta ja viime vuosien leukaparrassa Mike Portnoylta. Onneksi en ole saman tyylinen rumpali... ;) Ja suosikki-look like, josta itsekin olen samaa mieltä: Ilman leukapartaa näytän siltä Olipa Kerran Elämä-animaation pikku-pahikselta, joka kieroilee aina sen isomman rontin kanssa. Kuvassa keskellä pomppii tasajalkaa keihäs kädessä. urlhttp://www.tv-da.fr/disques33t/img/ … nimes/il_etait_une_fois_l_homme.gifurl/ isäni oli nuorena kuin Mick Jagger. Samanlainen tyyli, ja baarissa joku olikin tullut isäukkoa puhuttelemaan Jaggerin nimellä. Isäpappa oli tietenkin mennyt juoneen mukaan, ja joku raukka puhui tunnin isäni kanssa luullen tätä Jaggeriksi. Lopulta isä oli heittänyt suomeksi jotain, "Morjes, lähen nyt kotiin Tampereelle" Hyvä tarina, mut melko urpo ollut, jos tosissaan luullut isääsi Jaggeriksi. :) Kerran oltiin kaupungilla Tarotin rumpalin Cinnarin kans, ja joku urpo tuli pyytämään siltä nimmaria. No eihän siinä mitään, sehän on paikoin yleisessä tiedossa oleva muusikko. Mutta kun se nimmarin pyytäjä halusi raapustuksen siksi, kun luuli sitä tosissaan Tommi Läntiseksi..!!!! Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
SSilver 20.04.2009 13:44:52 | |
---|
Baarissa tuli joku juoppo sanomaan mua Lenni-Kalle Taipale -kopioksi, heti sen jälkeen, kun olin laulanut karaokessa Tommi Läntistä. Pienen "kylhä!" "no ehä!" -henkisen rupattelun päätteksi ymmärsin, että mies tarkoitti ulkonäköäni. Ok, saanhan mäkin pilua paljon. Ja vähän myöhemmin kaveri sanoi mua Jope Ruonansuun näköiseksi. Ok, oltiin syömässä silloin. Ja mun isää on monesti luultu Juice Leskiseksi, ei tosin pariin vuoteen, ehehe. Ok, onneksi hiustenkasvu periytyy äidin puolelta. |
Kukkis 77 20.04.2009 22:44:21 | |
---|
Nightwishin rumpaliksi luullaan silloin tällöin. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Blasphemer 21.04.2009 00:45:09 | |
---|
Jos joskus nuorempana poikana näytin mm. Brad Pittiltä, vähän myöhemmin James Hetfieldiltä ja näin vanhemmiten kuulema Till Lindemanilta, niin olin vissiin joskus hyvännäköinenkin, mutta jossain vaiheessa mulle on vissiin tullut huono iho ja minusta on tullut ruma. Pahimpia on ehkä ollut joskus rumpalilta kuultu "äijä näyttää tänään ihan perheenisä-insinööriltä"...villapaita, kaljusta kuukausia kasvaneet hiukset ja lasit tekivät silloin tehtävänsä. Omasta mielestäni taas näytän lähinnä itseltäni, tosin olen löytänyt viime aikoina samoja piirteitä kuin vanhemmissani ja äitini puolen isovanhemmissa on. Plague upon Plague |
Wolfgang 21.04.2009 09:24:48 | |
---|
Ok, onneksi hiustenkasvu periytyy äidin puolelta. Paskapuhetta muuten. Don't think twice it's all right. |
Loony 21.04.2009 12:06:25 | |
---|
Mick Jagger oli nuoruudessaan kuulemma minun näköinen. http://www.myspace.com/ymiehet |
Lammikkovalas 21.04.2009 14:57:25 | |
---|
Mua on useempaan otteeseen luultu CoB:n Henkka Seppäläksi. En kyllä käsitä että miksi, mutta hauskaahan se on ollu kirjotella nimmareita :D I broke my G-string while fingering a minor |
Mars Mountain Music 21.04.2009 21:49:09 | |
---|
Vanha kitaraope sanoi, että näytin nuorelta Angus Youngilta Sg:ni kanssa. Ei kyllä mikään komea heppu ole hän.. |
ode47 22.04.2009 06:27:54 | |
---|
Jarkko Nieminen & Kimi Räikkönen. Kiitoksia. |
Sambba 22.04.2009 14:37:00 | |
---|
Kouvola, Ravintola Kaisa. Joskus pari vuotta sitten: "Sä näytät ihan Kumikamelin basishtilta!" Emännän mukaan lauseessa oli jotain perääkin kun kävi myöhemmin googlettamassa. (Samainen kaveri tarjosi 100e jos saisi leikata mun parran, mutta jänisti sitten loppupeleissä XD) Emännän sisko on verrannut minua myös ex-QotSA -basisti Nick Oliveriin. Niin, ja itsekin soitan bassoa. Onkohan se jotenkin ulkonäkökysymys? Rumat partasuut hakeutuvat automaattisesti basson varteen? Simple music for simple people, made by simple musicians... |
gunkko 23.04.2009 15:53:38 | |
---|
viikatteen kaarlolta.aika usealta olen kuullut.tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa..ehkä enemmän naurua loppupeleissä=) "hyvin hoidettu krapula on humalan kaunein kukka"..jokelan kirjasta |
Shemhamforash 24.04.2009 12:56:26 | |
---|
Useampaankin kertaan on väitetty Maija Vilkkumaan näköiseksi. Itse olen vahvasti eri mieltä. - Oi katso! Söpö pikkusiili!
- VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir) |
Blodapelsin 24.04.2009 14:46:25 | |
---|
Maailman seksikkäimmältä ja komeimmalta mieheltä kuulemma... |
Sam Hotman 24.04.2009 15:36:23 | |
---|
carnation: Ulrichin allekirjoitan, ehkä meikäläisessä on jotain samaa. Ootko yhtä säälittävä rumpali? Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
aoi 24.04.2009 23:47:40 | |
---|
Näytän kuulemma ihan Rumalta. Tiiä sitten kuka se Ruma on. |
Cimble 24.04.2009 23:54:13 (muokattu 25.04.2009 00:07:43) | |
---|
Sam Hotman: Ootko yhtä säälittävä rumpali? ;) Pistän pöytään yhen kortin: Tämä säälittävä rumpali on kuitenkin yhdessä maailman isoimmista bändeistä, yksi maailman kuuluisimmista rumpaleista ja ihanne ja se syy miljoonille rumpalointia aloitteleville skideille... No olen toki itsekin kriittinen ja totean, että aika hyvin jos noihin meriitteihin nähden on parhaimmillaankin rumpalina vain keskiverto, huonoimmillaan ylimielinen räpeltäjä kymmenien tuhansien edessä. Ilmeisesti ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja oikeassa bändissä... Sorry, oon ottanu taas punkkua ja nyt tämäkin ketju meni pilalle... ;) Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |
Kailis 25.04.2009 06:10:05 | |
---|
Närpiö: ;) Pistän pöytään yhen kortin: Tämä säälittävä rumpali on kuitenkin yhdessä maailman isoimmista bändeistä, yksi maailman kuuluisimmista rumpaleista ja ihanne ja se syy miljoonille rumpalointia aloitteleville skideille... No olen toki itsekin kriittinen ja totean, että aika hyvin jos noihin meriitteihin nähden on parhaimmillaankin rumpalina vain keskiverto, huonoimmillaan ylimielinen räpeltäjä kymmenien tuhansien edessä. Ilmeisesti ollut oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja oikeassa bändissä... Sorry, oon ottanu taas punkkua ja nyt tämäkin ketju meni pilalle... ;) Haha haha hahhahahahhah!! Sää diggaat Popedasta, sää oot jäävi =D |
Cimble 25.04.2009 08:56:03 (muokattu 25.04.2009 09:09:58) | |
---|
Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti... |