Aihe: Mp3-soittimista
1 2 3 4 513 14 15 16 1748 49 50 51 52
PekkaM
19.03.2007 21:19:05
Mistäs tuon sitten tietää milloin se kuriiri tulee? Eihän sitä nyt voi koko ajan olla passissa kotona odottamassa että ovikello soi. Itse kun en edes voi olla arkisin kotona.

Ne soittaa?
Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa.
author
19.03.2007 21:54:37 (muokattu 19.03.2007 21:55:59)
Ne soittaa?

Oliko tämä sarkasmia vai puhdasta arvailua?

Edit. Ihan konkreettisia esimerkkejä kiitos. Minulle tämä on aika oleellinen tieto.
"Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa." -Bror Erik Wallenius
rockitsb
19.03.2007 22:26:28 (muokattu 19.03.2007 22:32:31)
Oliko tämä sarkasmia vai puhdasta arvailua?

Edit. Ihan konkreettisia esimerkkejä kiitos. Minulle tämä on aika oleellinen tieto.

Ne soittaa. Voi myös käydä soittamatta ja jos et ole kotona jättää lapun, jolla sen voi noutaa Postista, näin kävi myös kerran.

edit. Pakko kyllä kehua tuota AppleStoren toimintaa. Nopeaa ja ystävällistä. Kun iPodiani tilasin jokunen vuosi sitten niin sähläsin noitten suojakoteloitten kanssa jotain ja lähettelin takaisin semmosen joka ei sopinutkaan ja tilasin uuden tilalle, uusi oli jo kotiovella ennen kuin kerkesin viemään vanhaa lähetetäväksi. Ja mitään lisäkuluja ei tullut vaikka ihan omaa sähläystä oli.
"kaunissti soi blues..." -veksi5
Bella Italia #5
Mimi
19.03.2007 22:36:52
Mulle ei soitettu, mutta satuin olemaan oikeeseen aikaan kotona. Täälläpäin toimii ainakin niin, että paketti menee matkahuoltoon jos asiakasta ei tavoiteta ja sen saa sitten noutaa sieltä koska tahtoo.

Ja ihan vinkkinä: jos tilaat useampia tuotteita, niin kannattaa varmistaa, että kuriiri tajuaa toimittaa kaikki paketit (paketissa on kollinumerot, esim 1/2 ja 2/2). Mulla nimittäin tuli kuulokkeet ja Nano eri paketeissa, eikä ne matkahuollon jätkät tuonu mulle kuin toisen paketin. En tajunnu mitään kun paketti näytti siltä että sinne mahtuu sekä nano että kuulokkeet. Mutta eipä ollu näin. Kuulokkeiden perään joutui soittelemaan, mutta sain nekin vielä sitten samana päivänä.
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Vain sanoja
Kassu
19.03.2007 22:37:07
Ne soittaa. Voi myös käydä soittamatta ja jos et ole kotona jättää lapun, jolla sen voi noutaa Postista, näin kävi myös kerran.

Minulle myös kerran jätettiin lappu että tuodaan huomenna uudestaan samaan aikaan.

Sinne kuljetusfirmaan kannattaa laittaa sähköpostia mikäli ei ole himassa/työpaikalla tavoitettavissa silloin.
gandar
20.03.2007 11:33:24 (muokattu 20.03.2007 11:33:36)
Mistäs tuon sitten tietää milloin se kuriiri tulee? Eihän sitä nyt voi koko ajan olla passissa kotona odottamassa että ovikello soi. Itse kun en edes voi olla arkisin kotona.

Olivat jättäneet lapun, että soita tuohon numeroon ja kerro milloin olet kotona. Pirautin ja toivat paketin melkein heti. Näin maalla.
Ceci n'est pas une signature
author
20.03.2007 11:52:17 (muokattu 20.03.2007 11:52:30)
Ennen kuin lähetän tilauksen kysyisin vielä tuota hakemuksen puhelinnumerokohtaa. Eli miten nuo ruudukot pitäisi oikein täyttää kun yhteen ruutuun ei saa mahtumaan koko kännykkänumeroa? Ja jos numeron jakaa kahteen osaan tyyliin eka ruutu: 040; toinen ruutu: XXXXXXX, niin tällöin tuo alkuosa tippuu lopullisista yhteystiedoistani pois.
"Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa." -Bror Erik Wallenius
gandar
20.03.2007 12:01:04
Mitenkäs +358 40XXXXXXX ?
author
20.03.2007 12:37:17
Mitenkäs +358 40XXXXXXX ?

Siinä tapauksessa tuo plussa ei mahdu, mutta onko sillä jotain merkitystä?
Mimi
20.03.2007 12:59:26
Ennen kuin lähetän tilauksen kysyisin vielä tuota hakemuksen puhelinnumerokohtaa. Eli miten nuo ruudukot pitäisi oikein täyttää kun yhteen ruutuun ei saa mahtumaan koko kännykkänumeroa? Ja jos numeron jakaa kahteen osaan tyyliin eka ruutu: 040; toinen ruutu: XXXXXXX, niin tällöin tuo alkuosa tippuu lopullisista yhteystiedoistani pois.

Hah. Saman kanssa pohdin taannoin. Enpä kyllä nyt kuollaksenikaan muista miten se oli, mutta muistaakseni niihin ruutuihin mahtui jotenkin ne kaikki oleelliset numerot (ehkä 040 1234567 +358). Oikeesti sillä systeemillä ei oo niin väliä, laitoin jotenkin ja katsoin että tilausvahvistuksessa se numero oli päin helvettiä, mutta tossa mulle saapuneessa paketissa kuitenkin se numero oli siinä muodossa että suomalainen jamppa sen tajuaa siitä oikein näppäillä.
Vain sanoja
author
20.03.2007 13:03:48
Hah. Saman kanssa pohdin taannoin. Enpä kyllä nyt kuollaksenikaan muista miten se oli, mutta muistaakseni niihin ruutuihin mahtui jotenkin ne kaikki oleelliset numerot (ehkä 040 1234567 +358). Oikeesti sillä systeemillä ei oo niin väliä, laitoin jotenkin ja katsoin että tilausvahvistuksessa se numero oli päin helvettiä, mutta tossa mulle saapuneessa paketissa kuitenkin se numero oli siinä muodossa että suomalainen jamppa sen tajuaa siitä oikein näppäillä.

No tämä rauhoitti mieltäni riittävästi.

'klik'

Sinne lähti tilaus.
texjazz
21.03.2007 16:29:41

AppleStoresta tyttärelle tilattu iPod (tiistai-iltana) oli perillä jo torstaina. Tämä ison kuljetusfirman lähetti soitti etukäteen ja kysyi, ollaanko paikalla. Tilauksen kulkua pystyi seuraamaan netissä.
"Ruoho istuu lumen alla, odottaa että lumi menisi, ja tulisi kevät" Pekka Parkkinen
juakkopoeka
21.03.2007 19:50:34
Joo elikkä mulla on siis tällänen creativen 1 gigan mp3 soitin ja mulla on semmonen ongelma että heti kun se käynnistyy nii se sammuu,kyse ei oo pattereista,aattelin että onkohan siinä sit menny joku hold päälle tai jotain ku ei pelitä..onko kellään kokemusta tästä laitteesta,apuva!
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER … CategoryID=S3HD4QFHhiAAAAEOuFg03xil
mikä vitun allekirjotus??
author
21.03.2007 20:40:08
Onkos teille Nanon tai jonkun muun IPodin tilanneille tullut akkulaturi kaupan mukana?

Applen sivujen mukaan paketissa on mukana adapteri. Tosin en tiedä koskiko se ainoastaan sitä 8Gb Nanoa.
MaD PiAnIsT
21.03.2007 20:50:47

Onkos teille Nanon tai jonkun muun IPodin tilanneille tullut akkulaturi kaupan mukana?

Applen sivujen mukaan paketissa on mukana adapteri. Tosin en tiedä koskiko se ainoastaan sitä 8Gb Nanoa.

Itse en ole koskaan kuullut että, iPodien mukana tulisi verkkoadapteria. Ei edes tuossa 8 Gb mallissa. Kaverini tilasi 8Gb iPod nanon eikä siinä mitään adapteria tullut messissä. Jenkkilään myytävissä iPodeissa tuo taitaa tulla mukana, mutta ei Eurooppaan myytävissä. Huonompi juttu::/
Korjatkaa jos olen väärässä.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Cujo
22.03.2007 00:43:36
Joskus aikoinaan iPodin mukana tuli vielä verkkoadapteri.
Kettu osaa monta temppua, siili kaksi hyvää.
Mimi
22.03.2007 07:42:52

Ei tuu (ainakaan tammikuun alussa ei tullut), edes kasigigaisessa. USB-kaapeli tulee ja tietokoneella lataat, verkkolaturin saat tilata erikseen. Halvemmalla saa kun tilaat jostain verkkokaupasta sen, se applen oma on aikas kallis.
Vain sanoja
PekkaM
22.03.2007 09:56:54
niin elikkä siis tuossa creative nano plussassa tai mikä vittu se on nii siinä on se varmaan se holdi päällä ku sammuu HETI KUN LAITTAA PÄÄLLE
ja ne kossin sparta blugit on kuningas kuulokkeet,ei kuulu ulospäin musa ollenkaan,eikä melu kuulu sisällepäin,huonoo vaan on ku kaikki korva paska tarttuu niihin.

Ryhdistäydy, hyvä mies.
Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa.
krushing
22.03.2007 11:47:56

Joskus aikoinaan iPodin mukana tuli vielä verkkoadapteri.

Ja FW/USB-piuhat erikseen. Onneks tajus ostaa jo sillon :) Tuleeko niissä nykyään enää mitään mukana?
gandar
22.03.2007 11:55:33 (muokattu 22.03.2007 11:58:42)
Oman 30 Gt iPodin mukana tuli itse laitteen lisäksi kuulokkeet, USB-piuha, Universal Dock-adapteri ja manuaalit. Lisäksi pari Apple-tarraa. Näin ollen jälkikäteen on pitänyt ostaa ainakin erillinen verkkolaturi (ei tosin Applen omaa) ja muistaakseni iTuneskin piti itse ladata internetistä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)