Bullitt 27.07.2023 16:55:32 | |
---|
Terry Pantheras: Biisi on kuin jostain mainostoimiston kataloogista puhkisoitettuja sointukiertoja myöten, ukulelemaisine kitaranrämpytyksineen. Kerrassaan sietämätön. Tuo on niin 2020-lukua. Voin kuvitella keski-ikäisehkön yleisön kiertoheijaamassa yläkroppaansa notkopolvistellen kertakäyttösadetakeissansa jossain Nelosmedian tapahtumassa. Pakoon. Nyt oli niin osuvaa inhorealismia että heitin plussalla. On pirun rankkaa olla hyvä jätkä. |
Prophet 27.07.2023 23:59:42 | |
---|
Terry Pantheras: Piti ihan käydä kuuntelemassa ko. biisi ja jo puolen minuutin kohdalla repesin nauramaan. Nyt menen kertsissä ja oksennusta tulee jo silmistä. Sitten piti lopettaa. Biisi on kuin jostain mainostoimiston kataloogista puhkisoitettuja sointukiertoja myöten, ukulelemaisine kitaranrämpytyksineen. Kerrassaan sietämätön. Tuo on niin 2020-lukua. Voin kuvitella keski-ikäisehkön yleisön kiertoheijaamassa yläkroppaansa notkopolvistellen kertakäyttösadetakeissansa jossain Nelosmedian tapahtumassa. Pakoon. Onneksi ei tarvitse kuunnella Radio Novan, Yle X:n ja Radio Suomen paskalistaa. |
velipesonen 28.07.2023 08:08:38 | |
---|
Prophet: Onneksi ei tarvitse kuunnella Radio Novan, Yle X:n ja Radio Suomen paskalistaa. Kohtalaisen helppo niitä on vältellä kun ottaa asiakseen. Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
hjukke 28.07.2023 08:29:36 | |
---|
Terry Pantheras: Voin kuvitella keski-ikäisehkön yleisön kiertoheijaamassa yläkroppaansa notkopolvistellen kertakäyttösadetakeissansa jossain Nelosmedian tapahtumassa. Pakoon. Maali. Plussa. Jorausliikehän sopii myös 90-110bpm Abba/MeijuSuvas -"metalliin" jollakin nelosmedian rajulla hevifestivaalilla. Learn to play what you want to hear. |
Epämuusikko 28.07.2023 09:44:10 | |
---|
Prophet: Onneksi ei tarvitse kuunnella Radio Novan, Yle X:n ja Radio Suomen paskalistaa. YleX:llä saattaa tulla kerran päivässä hyväkin biisi, ja Radio Suomella on edelleen hetkensä, mutta Novasta oon täysin samaa mieltä. huhhuhh miten paska radiokanava. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Prophet 28.07.2023 10:48:40 | |
---|
Epämuusikko: YleX:llä saattaa tulla kerran päivässä hyväkin biisi, ja Radio Suomella on edelleen hetkensä, mutta Novasta oon täysin samaa mieltä. huhhuhh miten paska radiokanava. Radio Suomen parhaimmat ohjelmat sijoittuvat iltaan ja viikonloppuun. Päivälähetyksien soittolistoja ei jaksa. |
velipesonen 28.07.2023 15:13:16 | |
---|
Ainakin joitain vuosia sitten Suomen ennakkoluulottomin radiokanava oli nimeltään Nostalgia. Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Lennu 28.07.2023 15:38:28 | |
---|
Epämuusikko: YleX:llä saattaa tulla kerran päivässä hyväkin biisi, ja Radio Suomella on edelleen hetkensä, mutta Novasta oon täysin samaa mieltä. huhhuhh miten paska radiokanava. Ja se novan juontajien yliolkainen katteeton itserakkaus, kun ne selittää sitä paskaläppäänsä siitä, kuinka niiden jotkut sukat on hävinneet, voi saatana. Muistakaa klikata kirjoitukselleni aina plussa :) Lisää blogissani himassa.net |
badcompany 29.07.2023 16:09:51 | |
---|
Terry Pantheras: Piti ihan käydä kuuntelemassa ko. biisi ja jo puolen minuutin kohdalla repesin nauramaan. Nyt menen kertsissä ja oksennusta tulee jo silmistä. Sitten piti lopettaa. Biisi on kuin jostain mainostoimiston kataloogista puhkisoitettuja sointukiertoja myöten, ukulelemaisine kitaranrämpytyksineen. Kerrassaan sietämätön. Tuo on niin 2020-lukua. Voin kuvitella keski-ikäisehkön yleisön kiertoheijaamassa yläkroppaansa notkopolvistellen kertakäyttösadetakeissansa jossain Nelosmedian tapahtumassa. Pakoon. joo on kyllä kauhea kappale. jotenkin aavistin että ennen kommentti(youtube) kentän kattomista että keihin ihmisryhmää tämä sonta uppoo ... niin naisiin!!! |
Lunnu 31.07.2023 18:26:05 | |
---|
velipesonen: Ainakin joitain vuosia sitten Suomen ennakkoluulottomin radiokanava oli nimeltään Nostalgia. Aika kauas saa mennä ennenkuin löytää sen Nostalgian joka soitti jotain muutakin kuin kusenpolttamia ja miljardi kertaa (liikaa) kuultuja ikihirveitä. Nostalgy is not what it used to be |
Tympee Huttunen 31.07.2023 19:13:22 (muokattu 31.07.2023 19:13:49) | |
---|
uusikaveri: Taitaa se huonoimmuuskin olla referensipointista kiinni. Tuli vastaan vaan niin järkyttävää paskaa. Tosin alkaa olla sillä rajoilla, että voiko tällaista kutsua enää musiikiksi. https://www.youtube.com/watch?v=hsm4poTWjMs Thick booty is what it is. Tämä on kyllä aika paha. |
velipesonen 31.07.2023 20:15:09 | |
---|
Lunnu: Aika kauas saa mennä ennenkuin löytää sen Nostalgian joka soitti jotain muutakin kuin kusenpolttamia ja miljardi kertaa (liikaa) kuultuja ikihirveitä. Juurikin näin! Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Epämuusikko 31.07.2023 21:07:55 | |
---|
Groove FM (alkuperäinen inkarnaationsa) koki saman kohtalon. Nykytilasta en tiedä, siinä tuntuu olevan paikoitellen jotain ituakin mutta muistikuvani voivat olla vääriä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
MrQ 31.07.2023 22:02:53 | |
---|
Tämähän on itsestäänselvyys. Maailman objektiivisesti huonoin kappale on tässä, olkaa hyvät: https://www.youtube.com/watch?v=-TH5ibABP4U Tuo on sitten ihan oikeasti aivan saatanan hirveä teos, tulette kiittämään minua vielä. |
Penasol 31.07.2023 22:40:54 | |
---|
MrQ: Tämähän on itsestäänselvyys. Maailman objektiivisesti huonoin kappale on tässä, olkaa hyvät: https://www.youtube.com/watch?v=-TH5ibABP4U Tuo on sitten ihan oikeasti aivan saatanan hirveä teos, tulette kiittämään minua vielä. Katsoin kokonaan. Äänet päällä. Suurkiitokset. En tiiä saatana |
Epämuusikko 31.07.2023 22:41:04 (muokattu 31.07.2023 22:42:02) | |
---|
MrQ: Tämähän on itsestäänselvyys. Maailman objektiivisesti huonoin kappale on tässä, olkaa hyvät: https://www.youtube.com/watch?v=-TH5ibABP4U Tuo on sitten ihan oikeasti aivan saatanan hirveä teos, tulette kiittämään minua vielä. ei näytä edes juomahommat onnistuvan 0.45. Outoa, itsehän en muuta tekisikään jos tällaisen taideteoksen kanssa joutuisin elämään. 1.55 mitä ehtaa vittua. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Pinewood 31.07.2023 23:05:56 | |
---|
MrQ: Tämähän on itsestäänselvyys. Maailman objektiivisesti huonoin kappale on tässä, olkaa hyvät: https://www.youtube.com/watch?v=-TH5ibABP4U Tuo on sitten ihan oikeasti aivan saatanan hirveä teos, tulette kiittämään minua vielä. Kiitos! Nyt ei ollut katteetonta "hehkutusta". Ehdottomasti tämän ketjun kärkijoukkoa. Liekö oikeasti vielä karmeampi kuin oma ehdokkaani? Pelkään nyt tosissaan, että tämä alkaa soida päässä, kun käyn kohta nukkumaan... |
MrQ 31.07.2023 23:15:51 | |
---|
Penasol: Katsoin kokonaan. Äänet päällä. Suurkiitokset. Mä yleensä minuutin kohdalla alan olemaan niin turhautunut että jää kuulematta loppurutistus. Toi on siitä jotenkin ainutlaatuinen tekele, että se ihan oikeasti pistää vituttamaan niin ettei kunnolla muista seuraavalla kerralla mikä tästä teki niin kauhean. Siispä se pitää tarkistaa joka kerta uudestaan. |
MrQ 01.08.2023 09:37:24 (muokattu 01.08.2023 09:37:36) | |
---|
Pinewood: Kiitos! Nyt ei ollut katteetonta "hehkutusta". Ehdottomasti tämän ketjun kärkijoukkoa. Liekö oikeasti vielä karmeampi kuin oma ehdokkaani? Pelkään nyt tosissaan, että tämä alkaa soida päässä, kun käyn kohta nukkumaan... Oota mä autan: Let's get freaky now JAAUUUUUU let's get fucking freaky now JAAUUUUUU Let's get freaky now JAAUUUUUU let's get fucking freaky now JAAUUUUUU Let's get freaky now JAAUUUUUU let's get fucking freaky now JAAUUUUUU Let's get freaky now JAAUUUUUU let's get fucking freaky now YÖÖÖÖRRR eiköhän noilla pääse vähän pidemmälle |
shuffle 01.08.2023 13:32:51 | |
---|
Kuulin maailman huonoimman musiikkikappaleen tänään Vallilan S-marketissa. Sellainen, jonka kertsissä hoetaan koko ajan "jaksaa jaksaa" mannerjään paksuisella autotunesoundilla. Robin? Hyi helvetti. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |