Bongowing 20.06.2023 14:25:12 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Sertzo-setä 20.06.2023 14:57:24 (muokattu 20.06.2023 14:58:50) | |
---|
Epämuusikko: Ugh! Olen puhunut. Sehän on ihana laulu. Ei mitään muutoin heitä vastaan, mutta varmasti parempiakin "ralleja" heiltä löytyy. Kerroin vain mielipiteeni ko.biisistä. :) |
Serviceman 20.06.2023 16:04:49 | |
---|
Sertzo-setä: Ei mitään muutoin heitä vastaan, mutta varmasti parempiakin "ralleja" heiltä löytyy. Kerroin vain mielipiteeni ko.biisistä. :) Agents ja Maustetytöt löytyy! Oulun ja Vaalan maisemista! Nähdään taas! |
Sertzo-setä 20.06.2023 16:15:28 (muokattu 20.06.2023 16:15:44) | |
---|
Serviceman: Agents ja Maustetytöt löytyy! Oulun ja Vaalan maisemista! Ok. Oulustahan se minäkin olen lähtöisin ja isän puolelta suku on Kainuusta, Kuhmon seudulta. :) |
Epämuusikko 20.06.2023 16:40:19 | |
---|
Jos nyt tapojeni ja ketjun ohjeiden vastaisesti vastaan artistien nimellä niin en pelkää tölväistä hahmoja Mikko Harju ja Olli Halonen. Mietitty keskinkertaisuus ei saisi kantaa noin pitkälle. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Serviceman 20.06.2023 19:30:27 | |
---|
Sertzo-setä: Ok. Oulustahan se minäkin olen lähtöisin ja isän puolelta suku on Kainuusta, Kuhmon seudulta. :) Paltamon poikia ollaan! Nähdään taas! |
Sertzo-setä 20.06.2023 20:22:28 | |
---|
Epämuusikko: Jos nyt tapojeni ja ketjun ohjeiden vastaisesti vastaan artistien nimellä niin en pelkää tölväistä hahmoja Mikko Harju ja Olli Halonen. Mietitty keskinkertaisuus ei saisi kantaa noin pitkälle. Kyllä kansa tietää ja pitää heistä, tölväisyistäsi huolimatta. ;) |
velipesonen 20.06.2023 21:54:11 | |
---|
Eikö se Maustetytöt ole laskelmoitua humpuukia? Onneksi en Mikko Harjusta mitään tiedä ja Olli Halosen olen aktiivisesti unohtanut. Tuo Lottery-biisi toi mieleen kaikki ne 70-luvun lopun discobiisit joiden joukossa oli kyllä muutama huonompikin! Kuten tämä https://www.youtube.com/watch?v=FHTeuV2E1q8Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Bullitt 20.06.2023 23:03:23 | |
---|
velipesonen: Eikö se Maustetytöt ole laskelmoitua humpuukia? Onneksi en Mikko Harjusta mitään tiedä ja Olli Halosen olen aktiivisesti unohtanut. Tuo Lottery-biisi toi mieleen kaikki ne 70-luvun lopun discobiisit joiden joukossa oli kyllä muutama huonompikin! Kuten tämä https://www.youtube.com/watch?v=FHTeuV2E1q8 No nyt kaipaisi jo vähän perusteluja Maustetyttöjen laskelmoiduulle. On pirun rankkaa olla hyvä jätkä. |
Vessajono 20.06.2023 23:15:24 | |
---|
Bullitt: No nyt kaipaisi jo vähän perusteluja Maustetyttöjen laskelmoiduulle. Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. Once is a mistake, twice is a jazz |
Danko 21.06.2023 02:35:47 | |
---|
Serviceman: Agents ja Maustetytöt löytyy! Oulun ja Vaalan maisemista! Tässä mainittiin Oulu https://youtu.be/OpbQw88z694 eihän tää melodiarikkaudessaan silti mitään totoa ole "Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
velipesonen 21.06.2023 08:03:35 | |
---|
Bullitt: No nyt kaipaisi jo vähän perusteluja Maustetyttöjen laskelmoiduulle. Mittatilaustyötä NYT-liitettä tankkaaville Rumba-hipstereille. Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
Epämuusikko 21.06.2023 09:18:29 (muokattu 21.06.2023 09:19:25) | |
---|
velipesonen: Eikö se Maustetytöt ole laskelmoitua humpuukia? Tavallaan joo, mutta on sitä pahempaakin kämäilyä. Sertzo-setä: Kyllä kansa tietää ja pitää heistä, tölväisyistäsi huolimatta. ;) Sehän tässä ahdistaa. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Kefiiri 21.06.2023 09:32:35 | |
---|
velipesonen: Mittatilaustyötä NYT-liitettä tankkaaville Rumba-hipstereille. Valitettavasti joudun itsekin kokemaan Maustetytöt noin, vaikka mielelläni pitäisin siitä musasta. Mutta eiväthän he sentään tähän ketjuun kuulu! En ole musiikin asiantuntija. |
Epämuusikko 21.06.2023 09:50:15 (muokattu 21.06.2023 09:52:25) | |
---|
Sillä erotuksella kuitenkin Jyväskylä-Tampere-Punavuori-VHS-kasetti-hipster-lofi-jengistä, että mitä ite oon ymmärtäny, niin Maustisten estetiikka lähtee heistä itsestään, eikä ole jonkun skenetaitajan rumuusestetiikkaäijän kädenjälkeä. Silloinen äänittäjänsä ja ehkä tuottajansa Pentti Amore on taitava tekemään asiat kuultaviksi silleen kuin ne on joku tarkoittanut. Näin siis vanhemman tuotannon osalta, uudesta en osaa sanoa. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
AP 21.06.2023 13:42:58 | |
---|
Epämuusikko: Sillä erotuksella kuitenkin Jyväskylä-Tampere-Punavuori-VHS-kasetti-hipster-lofi-jengistä, että mitä ite oon ymmärtäny, niin Maustisten estetiikka lähtee heistä itsestään, eikä ole jonkun skenetaitajan rumuusestetiikkaäijän kädenjälkeä. Näin minäkin olen käsittänyt, että pari omaksi lystikseen musiikkia tekevää vaalalaista hiukan omaa tietään kulkevaa naista on asialla noin lähtökohtaisesti. Tai sitten koko tarina alusta asti on yhtä suurta vedätystä :D "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
velipesonen 22.06.2023 04:14:39 (muokattu 22.06.2023 04:16:58) | |
---|
Siinä että jokin on ns. "järjestetty juttu" on useampia vahvuusasteita. Vahvin olisi sellainen että jotkut maustetytöt on pikkulapsesta asti valmennettu tehtäväänsä johon he sitten nuorina aikuisina astuvat, tietenkin komponoimaan eli uudelleenmuotoilemaan kotimaista julkisuutta ja sitä myöten yhteiskuntaa. Lievempi versio on että jonkun on pitänyt ensin "löytää" heidät ja valita osaksi musiikkielämän eliittiä jolle erilaiset yhdistykset ja säätiöt sitten jakelevat tukiaan. Olipa miten tahansa, oleellista on että suomalainen musiikkielämä on niin saturoitunut - ollut jo kauan - että se on olemassa vain itseään varten. Tärkeintä on jo kauan ollut instituutioiden eli rakenteiden olemassaolo ja sen jatkaminen. Jos heittäydytään väliin tieteelliseksi niin "instituutio" on tuossa edellä sekä kulttuuriantropologisessa että hallinnollisessa merkityksessään. Äkkinäinen voisi kuvitella että puhe musiikkielämästä on joko epämääräistä tai abstraktia tai asiayhteydestä riippuvaa; eikö olisi täsmällisempää puhua milloin musiikkibisneksestä, musiikkitarjonnasta, musiikkimediasta, musiikkikoulutuksesta tms. Ei vaan on luotu "itseriittoinen" rihmastonsa moniaalle ulottava musiikkielämä jonka tarve on pitää itsensä käynnissä; SE on toimija ja sinä olet sivustakatsoja. Itseriittoinen on tuossa lainausmerkeissä koska eihän mikään itseriittoista ole, sillä itseriittoisinkin olio tarvitsee veronmaksajia. Minun argumenttini ovat laaja-alaisempia, tarkempia ja huolellisemmin perusteltuja kuin teidän muiden. |
uusikaveri 27.07.2023 13:08:19 | |
---|
Taitaa se huonoimmuuskin olla referensipointista kiinni. Tuli vastaan vaan niin järkyttävää paskaa. Tosin alkaa olla sillä rajoilla, että voiko tällaista kutsua enää musiikiksi. https://www.youtube.com/watch?v=hsm4poTWjMs Thick booty is what it is. |
HaloOfFlies 27.07.2023 15:37:18 | |
---|
Epämuusikko: Jos nyt tapojeni ja ketjun ohjeiden vastaisesti vastaan artistien nimellä niin en pelkää tölväistä hahmoja Mikko Harju ja Olli Halonen. Mietitty keskinkertaisuus ei saisi kantaa noin pitkälle. Mikko Harju oli pari viikkoa sitten Raahen Meripäivillä esiintymässä ja veti Rantatorin täyteen. Kuuntelin yhden biisin "Sinä riität" tjsp ja kävelin sen jälkeen pois paikalta kun olin kuullut ihan tarpeeksi. Uskomatonta millaista sontaa massoille tässä maassa oikein tarjotaan. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Terry Pantheras 27.07.2023 16:01:14 (muokattu 27.07.2023 16:01:39) | |
---|
HaloOfFlies: Mikko Harju oli pari viikkoa sitten Raahen Meripäivillä esiintymässä ja veti Rantatorin täyteen. Kuuntelin yhden biisin "Sinä riität" tjsp ja kävelin sen jälkeen pois paikalta kun olin kuullut ihan tarpeeksi. Uskomatonta millaista sontaa massoille tässä maassa oikein tarjotaan. Piti ihan käydä kuuntelemassa ko. biisi ja jo puolen minuutin kohdalla repesin nauramaan. Nyt menen kertsissä ja oksennusta tulee jo silmistä. Sitten piti lopettaa. Biisi on kuin jostain mainostoimiston kataloogista puhkisoitettuja sointukiertoja myöten, ukulelemaisine kitaranrämpytyksineen. Kerrassaan sietämätön. Tuo on niin 2020-lukua. Voin kuvitella keski-ikäisehkön yleisön kiertoheijaamassa yläkroppaansa notkopolvistellen kertakäyttösadetakeissansa jossain Nelosmedian tapahtumassa. Pakoon. HEHEHEE!!! |