Flash 09.06.2005 08:54:02 | |
---|
Mutta täytyy kyllä sanoa, että harvemmin Helsingin jäähallissa olen niin hyvin mukana olevaa yleisöä kuin tiistaina =D Äkkiseltään ei tule mieleen kuin Maidenin keikat. There Is A Light That Never Goes Out |
hirvoksi 09.06.2005 09:05:34 | |
---|
Äkkiseltään ei tule mieleen kuin Maidenin keikat. Ja Metallica ;-) "Älä tee samaa virhettä kahdesti, ellei se kannata!" -Mae West |
Salaud 09.06.2005 09:12:40 | |
---|
Noniin Turun keikalla olleet. Monetkos tissit siellä nähtiin ja hajosko Nikkin basso myös Turussa? Oliskohan semmoiset kymmenisen paria tisuja esille tuotu. Ja juu, hajosi basso. Ja veikkaisin että varmaan aika samat liturgiat yleisön mahtavuudesta ja kaiken maailman feedbackeista mitä toisillemme tarjosimme tuli Tommyn suusta myös Helsingissä? Ja vittu kun rupesi sitten monologinsa lopussa epäilyttämään Turun yleisön englanninkielitaito siihen malliin, että piti äijän oikein ruveta viittomaan, notta "vii loov juu". Universal language, my ass... Hyvä keikka kaikin puolin. Tykkäsin. Houston, We have a Drinking Problem. |
hirvoksi 09.06.2005 09:17:59 (muokattu 09.06.2005 09:19:42) | |
---|
Oliskohan semmoiset kymmenisen paria tisuja esille tuotu. Ja juu, hajosi basso. No hitto. Helsingin yleisöstä ei löytynyt kuin neljä, vai olikohan viisi rohkeaa. Tällä viittasin siis Tommyn videokameratouhuun. Joku onnekas sai basson kaulan ja bodyn jämät. Kieletkin tais olla samassa kasassa. "Älä tee samaa virhettä kahdesti, ellei se kannata!" -Mae West |
Lord of the strings 09.06.2005 11:10:17 | |
---|
Joku onnekas sai basson kaulan ja bodyn jämät. Kieletkin tais olla samassa kasassa. Helsingissä se järjestyksenvalvoja oli jo ojentamassa sitä basson kaulaa minulle ja juuri kun olin ottamassa sitä niin hän teki sellaisen "Ähää, hidas!"-liikkeen ja antoi kaulan vieressäni olleelle tytölle. Ai vitutti vai? En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Sacher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
Juzzu 09.06.2005 11:13:45 | |
---|
Ai vitutti vai? Ei? Jaa mää vai? |
Volume 09.06.2005 11:57:54 | |
---|
Joku onnekas sai basson kaulan ja bodyn jämät. Kieletkin tais olla samassa kasassa. Edessä seissyt tyttö sai bodysta kaiken sen mitä oli jäljellä. Minä sain D-kielen kun pyysin, oikein antelias tyttö oli. Siitä olisi muutkin saanut ilmeisesti hakea paloja, joku ainakin otti toisen mikin ja vieläpä luvalla, ja tyttö ei nähnyt tarpeelliseksi ottaa itselleen yhtäkään kieltä muistoksi. Oli muuten aivan helvetin hieno kokonaisuus tuo tiistainen pläjäys Helsingissä. Yleisö näytti olevan jo jonotuksen aikana suhteellisen innokasta väkeä, ja siellä eturivissä varsinkin oli kuumat paikat. Käsiään ei mahtunut juurikaan liikuttamaan, ja hiukset repeili kaikkiin ilmansuuntiin. Glam-kissat repii teholla ja raapii vielä päälle. Hienon setin vetivät, eikä Vince nyt NIIN huono ollut, todellakaan. Voisin väittää, että jätkät vetivät nyt paremmin kuin 90-luvulla yhteensä. Ja Mick on kitaristina loistava, sanoivat teknikot mitä tahansa. Näyttää leikkaus toimineen niin kuin pitikin. En tainnut muuten olla ainut jolla tuli saatananmoinen hiki, enkä ollut edes vauhdikkain persoona yleisössä. Taakse sattui vanhempaa porukkaa jotka liikuttelivat pussukoita nenästä nenään, ja meininki oli välillä aika päällekäyvääkin, mutta hyvähän se vain on. Lavashow oli hieno myöskin. Visuaalista tehokkuutta loi muutkin tekijät kuin tissit, ja olihan se hieno näky kun pimppi löi tulta! "Vitun kääpiö!" -huudahdus yleisön joukosta kesken kääpiön esiintymisen naurattaa vieläkin. Mutta se sietäisi saada piiskaa perseelle joka vei mun ison paksun ketjun siitä pääovilta laatikosta. Helvetti, siinä oli tunnearvoa! Tämä viesti oli 100 % totuus. |
ozz3 09.06.2005 12:27:33 | |
---|
Sama täällä. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että nyt äijä on oikeasti sitä mieltä mitä sanoo, eikä vaan heitä showta. Mutta täytyy kyllä sanoa, että harvemmin Helsingin jäähallissa olen niin hyvin mukana olevaa yleisöä nähnyt kuin tiistaina =D Komppaan, äänessä oli herralla sellaista värinää, ettei nyt ihan puhuttu minkään käsikirjoituksen mukana. Ja yleisö oli kyllä pirun hyvin messissä, kentällä ihmiset hyppivät (!) ja meikäläisen katsomolohkossa ei kukaan istunut, ei kukaan, paitsi ne jotka olivat pyörätuolissa. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
stickyfinger 09.06.2005 13:38:35 | |
---|
No niin, tulihan se Helsingin ohella myös tuo Turkkunenkin nyt sitten nähtyä. Näin äkkiseltään sanoisin että Helsinki oli kyllä aika paljon kovempi, tämä johtui nimen omaan yleisöstä. Vibat ennen Helsingin keikkaa olivat käsinkosketeltavan jännittyneet, Turussa taas tuli vähän sellanen olo että porukka olisi ollut menossa johonkin lätkämatsiin. Niinkuin on tässä jo miljoonaan kertaan todettu, Hesan keikalla kaikki oli ihan hemmetinmoisissa fiilareissa, porukka pomppi ja lauloi kaikki biisit messissä kun taas Turussa yleisö oli lakonisempi. Itse bändihän veti tietysti Turussa taas pro-shown (setti oli sama kun Helsingissä), mutta vaikka sitä yleisön kehumista tälläkin keikalla tuli, uskaltaisin kyllä sanoa että kyllä itse Mötikät olivat Helsingin shöyssä oikeasti paljon enemmän messissä. No, Turkuhan on Suomen persereikä..ehhhe he..No joo. Nyt ne on sitten ohi. Kyllä täytyy sanoa että oli e h d o t t o m a s t i parhaat todistamani keikat, nimen omaan tuo Helsingin meininki. Huh huh. Hitto vie, näkeeköhän noita koskaan enää livenä. Ei perkele... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
rheinone 09.06.2005 13:47:04 | |
---|
No hitto. Helsingin yleisöstä ei löytynyt kuin neljä, vai olikohan viisi rohkeaa. Tällä viittasin siis Tommyn videokameratouhuun. Juu, alko Tommya jo selvästi nolottaa kun niitä tissejä ei meinannu heti alkuun löytyäkään. Ainakin mun ympärillä mimmit huusi "Show your crotch first, you dumb ass!". No eihän se nynny mitään näyttäny. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
stickyfinger 09.06.2005 13:58:08 | |
---|
Itse asiassa yllätyin kun Tommy ei omia vermeitänsä vilauttanut, noilla Jenkkilän keikoilla nimittäin tossa "titty camin" yhteydessä äijä on niin tehnyt.. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
motleyratt 09.06.2005 15:55:58 | |
---|
hyvä oli juu turussa. mutta mikä se saakelin discohuuma hetiki oli? Hell bent for leatherman |
Tarva 09.06.2005 16:53:28 | |
---|
Tanssitytöt oli pieni pettymys. Ei ne ollut ihan sellaista Amerikanherkkua mitä tälläisessa tapahtumassa toivoisi näkevän. Muuten ihan jees ilta... Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
hirvoksi 09.06.2005 16:54:55 | |
---|
Tanssitytöt oli pieni pettymys. Ei ne ollut ihan sellaista Amerikanherkkua mitä tälläisessa tapahtumassa toivoisi näkevän. Muuten ihan jees ilta... Ai niinku Girls, Girls, Girls -videossa vai? ;-D "Älä tee samaa virhettä kahdesti, ellei se kannata!" -Mae West |
ozz3 09.06.2005 17:43:23 | |
---|
hyvä oli juu turussa. mutta mikä se saakelin discohuuma hetiki oli? Ai se Sixxin kipinäsuihku-sekoilu? When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
EEMOLLICEEDEE 09.06.2005 18:23:30 | |
---|
Vincehän lauloi turussa pirun hyvin. Mun mielestä ihan loistava keikka, yleisöä olis voinut olla vähän enemmänkin jopa. Tittycamissa oli kyllä parempia tissejä kuin tanssitytöillä :) |
-Mickill- 10.06.2005 19:14:24 | |
---|
Noniin nyt on sitten Mötley Crüe nähty, kahdesti. Heti alkuun pitää sanoa että oli kyllä parhaat keikat missä olen ikinä ollut. Siis aivan uskomatonta mikä show. Jätkät soittivat helvetin hyvin ja Vincekin lauloi melkeinpä täydellisesti koko keikan. Tollasen keulakuvan kun saisi omaankin bändiin niin FUCK YEAH! Oikeasti tuli tippa linssiin kun näki että jätkät oikeasti nauttivat soittamisesta, ei mitään havaintoa mistään vanhoista riidoista. Hymyssä suin vetivät kokoajan. Mick Marsin näkeminen noinkin timmissä kunnossa lämmitti mieltä, äijähän soitti ihan täydellisesti. Settilistakin oli kohdallaan, tosin keikan olisi voinut lopettaa jollain muilla biiseillä kuin kahdella coverilla mutta mikäs siinä, hyvältähän noi kuulosti. Helsinki oli ehkä piirun verran parempi mikä voi kyllä johtua siitä kun näki kaiken ekaa kertaa ja kaikki oli niin hienoa mutta Turussa oli enemmän tissejä tarjolla, siitä Turulle pointsit! On se Tommy Lee kyllä aikamoinen showmies. Toivottavasti vielä joskus tulee uusi tilaisuus nähdä Crüe livenä, jos sitten vaikka kun uuden levyn pukkaavat ulos niinkuin lupailivat?? It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
-Mickill- 10.06.2005 19:35:45 | |
---|
It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
ozz3 10.06.2005 21:04:30 | |
---|
Tollasta meininkiä siellä oli prätkiä ja lentävää Tommy Leetä lukuunottamatta. Näistä minäkin olin lukenut ennen keikkaa (Leellähän oli monta rumpusettiä lavalla ja sitten se lensi niiden välillä...) ja odottelin niitäkin kovasti tapahtuvaksi Helsingissä, mutta homma taisi kaatua Jäähallien kokoon. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
stickyfinger 10.06.2005 21:52:46 | |
---|
Juu, hallit Euroopassa on liian pieniä saman shown toteuttamiseen millä äijät Jenkeissä painoi. Kestoltaan nämä Euroopan keikat ovat myös jokusen biisin lyhempiä. Tuolla USA:n kiertueellahan alkusetti koostui vanhemmista biiseistä. Sen jälkeen lavalle laskeutui verho, seurasi 10 minsan väliaika jonka aikana screenillä näyettiin loppupätkä siitä animaatiosta mikä Suomen keikkojenkin introna toimi. Väliajan jälkeen sitten äijät vetivät lavalle Harley Davidsoneilla ja potkaisivat toisen osion käyntiin "Girls, Girls, Girlsillä". Euroopan keikoiltahan uupuvat myös katosta roikkuvat tanssijamimmit jotka ainakin noissa keikkavideoissa ovat makean näköisiä... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |