Ronsto 27.07.2008 23:23:26 | |
---|
täh Heitit hyvän jutun ja annoin plussan. se on paska laulaja Niin o, mutta niin on Olli Lindholmikin ja silti se sai jonkun perkeleen iskelmä palkinnon :/ Mihin tämä maailma on menossa. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
MrQ 27.07.2008 23:36:57 | |
---|
Heitit hyvän jutun ja annoin plussan.
Niin o, mutta niin on Olli Lindholmikin ja silti se sai jonkun perkeleen iskelmä palkinnon :/ Mihin tämä maailma on menossa. lindholm on paska muusikko, piste. Koivunen on paska hevisolisti. siinä on eroa. koivuselta on lupa odottaa jotain muutakin kuin koiranruokaa. molli-olli tarjoaa myrkkyä ja saastaa. |
J.Hollström 27.07.2008 23:43:52 | |
---|
lindholm on paska muusikko, piste. Ei kai se ihan susipaska voi olla kun on säveltänyt "Kakskytä senttiä" -biisinkin, jota Popeda ansiokkaasti esittää. |
Sir Härö 27.07.2008 23:47:15 | |
---|
lindholm on paska muusikko, piste. Olli ei suinkaan ole paska muusikko, vaan hän on alkujaan porilainen. saatanan saatana :| |
Kailis 27.07.2008 23:48:48 | |
---|
Ei kai se ihan susipaska voi olla kun on säveltänyt "Kakskytä senttiä" -biisinkin, jota Popeda ansiokkaasti esittää. Niin, minusta tuo todistaa juuri päinvastaista =D |
Lennu 28.07.2008 00:03:20 | |
---|
Niin, minusta tuo todistaa juuri päinvastaista =D Minusta tämä todistaa vaan Jukin loistavaa sarkasmintajua. |
Kailis 28.07.2008 00:08:03 | |
---|
Minusta tämä todistaa vaan Jukin loistavaa sarkasmintajua. En tunne Jukia, hyvä jos näin on. |
sirdickyj 28.07.2008 00:09:51 | |
---|
Minusta tämä todistaa vaan Jukin loistavaa sarkasmintajua. Ei se kyllä osoita. Juki tajuaa sen päälle, mistä paistaa läpi osaaminen ja omistautuminen, ja mikä on markan MTV 3-viihdettä. Ei kerta homoa tee! |
Pieni rumpalipoika 28.07.2008 00:13:10 | |
---|
Ei se kyllä osoita. Juki tajuaa sen päälle, mistä paistaa läpi osaaminen ja omistautuminen, ja mikä on markan MTV 3-viihdettä. Tätä minäkin voisin sanoa onnistuneeksi sarkasmiksi! Rummut nurin ja nussimaan! |
Ronsto 28.07.2008 00:14:23 | |
---|
Tätä minäkin voisin sanoa onnistuneeksi sarkasmiksi! Naulan kantaan :D Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
Kailis 28.07.2008 00:22:13 | |
---|
Ei se kyllä osoita. Juki tajuaa sen päälle, mistä paistaa läpi osaaminen ja omistautuminen, ja mikä on markan MTV 3-viihdettä. Juki myös kaulailee omakuvassaan Koivusen kanssa, todella sarkastista. |
MrQ 28.07.2008 04:59:23 | |
---|
Ei kai se ihan susipaska voi olla kun on säveltänyt "Kakskytä senttiä" -biisinkin, jota Popeda ansiokkaasti esittää. kyllä se muuten nyt on sillä selvä. yö on paras bändi sitten jimi hendrixin joka on parasta sitten beatlesin miten minulla meni näin pitkään tajuata elämän pienet perus asiat samperi! Itseasiassa mielestäni oli hieman pelottavaa vierailla appivanhemmillani tai miten se sanotaankaan kun on mies. Anoppilassa? siellä kuitenkin. Avokin isosiskon levyhyllyssä oli pelkkää yötä. Siis nyt ei ole mitään markku-lisää, kansankiihotusta, provoa, trollaamista, mielipidettä, kärjistystä MITÄÄN tuollaista mukana. Yksinkertaisesti, jokainen yön levy, kokoelma, huoltoasema-kokoelma ja dvd mitä ovat tehneet. Ja ne olivat siis tosissaan ainoita levyjä. Tiedä sitten jos sillä jotain muita piisejä oli vaikkapas mp3:na mutta jestas. tunsin oloni suunnilleen samaksi kuin juutalainen puolalaisessa suihkussa siellä ollessani. |
kingdom 28.07.2008 06:55:12 | |
---|
Arista tuli liian nuorena ja liian huonona liian tunnettu. Kun nyt Idols on tämänkin maan suosituin laulukilpailu niin minkäs teet jos "hevikansan" valitsema supertähti ei loppujen lopuksi olekaan niin erikoinen laulaja? Ken leikkiin ryhtyy niin se leikin kestäköön. ^ jos ette löydä pointtia niin laskekaa se pienen humalan piikkiin |
HaloOfFlies 03.08.2008 15:16:05 | |
---|
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
MrQ 03.08.2008 15:18:50 | |
---|
|
Kailis 03.08.2008 15:24:07 | |
---|
Vanha konsti; karhu käy päälle, tekeydy kuolleeksi. Jatkakaa potkimista, henki pihisee vielä =D |
Pieni rumpalipoika 03.08.2008 15:43:08 | |
---|
pisteet nousi muuten just nyt. Mulla lähinnä pisteet laskee (jos mua tää aihe niin paljon kiinnostaisi), koska en oikein ymmärrä miksi artisti tieten tahtoen päästää omasta mielestään paskaa ulos. En kuitenkaan usko, että sopimus on niin sitova, että ase ohimolla pitää biisit jollotella kovolle. Rummut nurin ja nussimaan! |
MrQ 03.08.2008 15:48:53 | |
---|
Mulla lähinnä pisteet laskee (jos mua tää aihe niin paljon kiinnostaisi), koska en oikein ymmärrä miksi artisti tieten tahtoen päästää omasta mielestään paskaa ulos. En kuitenkaan usko, että sopimus on niin sitova, että ase ohimolla pitää biisit jollotella kovolle. mulla on täysin päinvastainen käsitys. Jostain muistan kuulleeni että jo finalistitasolla alkaa olemaan ihan selkeätä keiden ja missä lieoissa roikutaan tästä eteenpäin. mutta painottaisin sanaa "käsitys" ja lausetta "muistan kuulleeni" tässä ei ole siis mitään faktaa nyt pohjalla. |
sirdickyj 03.08.2008 18:08:27 | |
---|
Mitähän mahdetaan levy-yhtiössä tykätä kun Arska lyttäsi molemmat albuminsa ja etenkin niiden tekoprosessin? http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=15899 mun mielestä toi nyt ei liiemmin haukkunut, sanoi vain ääneen sen, mitä varmaan jokainen taiteilija ajattelee; vähän jäi kesken, parempi ois voinu tulla, jne. se on sitten eri juttu, jos ei matsku miellytä. voihan tehdä niinkin, että julkaisee lätyt itse ja laittaa niihin tasan mitä lystää. valintojen maailma, Arska. Ei kerta homoa tee! |
Musta Arkipyhä 03.08.2008 19:21:11 (muokattu 04.08.2008 13:18:36) | |
---|
On se vaikeeta.Omia mielipiteitä esitetään ihan absoluuttisena faktana vaikka ne ei niitä ole. Olli Lindholm on muusikko.Piste.Ari Koivunen on muusikko.Toinen piste. EDIT:Tyhjänpäiväinen nimittely ja tuhmat sanat poistettu. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |