Aihe: Mötley Crüe Suomeen! Jipii!!
1 2 3 4 511 12 13 14 15
elbowski
08.06.2005 14:44:37
Edelleen toistonkin uhalla palaan viime viikon D:A:D:n keikkaan. Ei siellä juuri yleisöstä sanaakaan mainittu vrt. T-Bonen kommentit Helsingin meiningistä.

Ja oli sitten niin tai näin, niin yleisöllä oli hauskaa.

Mick Marsin soitosta sanottava sen verran, että vahvisti kyllä minun kuvaani siitä että äijä on riffipuolella yksi kovimmista vaikka mikään kikkelitiluttaja ei (onneksi:-) olekaan.

Ja jumaleissön, miten se jätkä sitä floikkaa käyttää.
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
ozz3
08.06.2005 14:46:02
Joo kyllähän nuo tietää, mutta hyvältä tuntuu kun on aivan fiiliksissä ja sitten tulee vielä tuollaisia kehuja. Tommyn pelleilyt kameran kanssa oli aika hupaisia...
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man
hirvoksi
08.06.2005 14:47:13

Tommyn pelleilyt kameran kanssa oli aika hupaisia...

Hys... ;-)

Ei pilata iloa Turun jengiltä.
"Älä tee samaa virhettä kahdesti, ellei se kannata!" -Mae West
elbowski
08.06.2005 14:49:37
Se muovailuvahanukke-intro oli myös hupaisa, mutta sitten se tyyppi siinä puvussa lähinnä ärsytti, mutta ei se menoa haitannut :)
IMIK #25
Bella Italia #2
ozz3
08.06.2005 14:50:17
Se muovailuvahanukke-intro oli myös hupaisa, mutta sitten se tyyppi siinä puvussa lähinnä ärsytti, mutta ei se menoa haitannut :)

Oli kyllä pirun hieno intro koko showlle.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man
elbowski
08.06.2005 14:56:35
Oli kyllä pirun hieno intro koko showlle.

Joo oli, mutta se System of a Downin biisi kuulosti ärsyttävältä sillätavalla laulettuna. Myös Pyrot hoitivat hommansa koko keikan ajan paremmin kuin hyvin.
IMIK #25
Bella Italia #2
-Aleksi-
08.06.2005 15:26:08
Ei helvetti oli ihan *tun hyvä keikka! Mick Mars osaakin soittaa! :O
Silvio Dante
08.06.2005 15:38:27
Tottakai, mutta tuskin silti kehtaavat heittää noita kommentteja, jos keikka on ollut ihan paska. :)

Kyllä ne samat kehut tulee joka paikassa, aina. Hauska lavaspiikki oli muutama vuosi sitten Mick Jaggerin heittämä "Hello, Helsinki" Rolling Stonesin Tukholman keikalla!
Aijai!
Bonfire
08.06.2005 18:34:51

Jeps,

En ole koskaan ollut mikään yltiö mötikkä-fani, mutta halusin kuitenkin nähdä kyseisen bändin ainakin kerran livenä. Saas nähdä tuleeko nimittäin enää montaa mahdollisuutta, koska niillähän on tapana riitautua keskenään melko helposti.

Täytyy vilpittömästi todeta etten ole yhtä viihdyttävää showta nähnyt tässä maassa, vaikka noita kaiken maailman karkeloita on tullut katottua lukemattomia.

Tästä showsta saisi moni bändi ottaa opiksi! Pitäisi muistaa kuinka suuri osa live vedosta on sen visuaalinen anti.
Bonfire
08.06.2005 19:02:59

Heh tuli muuten mieleeni että törmäsin Tommy Leehen ja Vince Neiliin hotellin aulassa jossa he olivat yötä. Olin hakemassa avaimia siskoltani joka on töissä myyntipuolella. En kuitenkaan uskaltanut pyytää nimmaria enkä moikata muutenkaan, koska pihalla odotti faneja joita ei päästetty sisään. Olisi nimittäin minutkin viskattu pihalle samantien ja olisi avaimet jäänyt saamatta.

Tuohon vielä palatakseni, että bändi kuulemma todella oli viihtynyt keikalla ja oli kehunut suomalaista yleisöä myös hotellin henkilökunnalle.
Uli Con Carne
08.06.2005 19:13:16

*Vince kun huusi joka ainoan hokemansa perään "tonite". Kuulosti n. 40 kerralla jo aika huvittavalta.

Et vissiin olis digannu jos olisivat vetäneet vielä settiin "Tonight (We Need A Lover)":in? ;)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
-Aleksi-
08.06.2005 19:49:03 (muokattu 08.06.2005 20:26:06)
Mites muuten näkyikö paljonkin suomalaisia "julkkiksia" kattomassa Mötleyta? Itse näin Jussi 69:n vaan.
hirvoksi
08.06.2005 20:24:48

Mites muuten näkyiky paljonkin suomalaisia "julkkiksia" kattomassa Mötleyta? Itse näin Jussi 69:n vaan.

Oli siellä muitakin "kuusysejä". Jussi69:ä en ite nähnyt. Poets of the Fallin kitaristin näin.
Putte
08.06.2005 20:33:01
Harmittaa kyllä aivan helvetisti kun en kyseistä keikkaa päässyt todistamaan. Toivotaan, että vielä tulisivat joskus Suomeen.
Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy
sunder
08.06.2005 22:24:58
Hieno keikka, mitä siitä nyt muistan. Mun aivot ei harmittavasti rekisteröi kunnolla tämmösiä tapahtumia, vaikka selvinpäin on liikkeellä.

Tommy Lee veti järkkymättömästi ja oli muuten basar(e)issa kokoa... Sixxiä en paljon keikan aikana nähny, olin sijoittunut lähemmäs lavan oikeaa laitaa. Muutenkin harmitti näin lyhyenä ihmisenä, kun ei meinannu kunnolla nähdä.

Mars rokkaili ihan kybällä alusta asti, mitä tuntu et alkaa vanhuus verottamaan. Muutamassa kohassa vedettiin vähän hampaat irvessä, mut hyvinhän se silti meni. Floikat sai kyytiä.

Vince laulo taas monet vanhat biisit hyvin tasolleen, jotku meni taas tähän pätkimiseen, kuten tiedätte... Ei siitä sen enempää.

Jotenkin hävettää ja vähän harmittaa tunnustaa, että ei räjäyttäny mun tajuntaa. En tiiä mistä johtu. Hieno show, hienoa soitantaa, kaikki meni hyvin jne. Mut mun päässä ei vaan napsahtanu fiilistelymode päälle. Isoa plussaa biiseistä On with the show ja Louder than hell.
enema
09.06.2005 00:04:51
Jos herrat olivat tosissaan sanoessaan vetävänsä elämänsä parasta keikkaa

Tämä on nyt tämmönen joka sanotaan joka keikalla.
Leijonan tunnistaa usein sitä ympäröivästä savannista.
Wolffie
09.06.2005 00:34:51
Turun keikasta oma mielipide tiivistettynä oli se että Turku rokkas!! Aivan mieletön show käynnissä koko ajan, todellakin tuli rahalle vastinetta.
Mitäköhän tästäkin taas tulee...
hirvoksi
09.06.2005 07:13:09

Noniin Turun keikalla olleet. Monetkos tissit siellä nähtiin ja hajosko Nikkin basso myös Turussa?
Flash
09.06.2005 08:33:18

Kyllä ne samat kehut tulee joka paikassa, aina.

Oliko keikalla? Se Tommy Leen vuodatus oli kyllä sellainen, että vaikea uskoa, että ihan täsmälleen sama liturgia tulee joka keikalla. Mutta mistäs minä sen tiedän. Turussakin oli varmasti maailman paras yleisö ja bändi veti elämänsä parasta keikkaa.

Totta kumminkin se, että noilla bändeillä yleensä on sanasta sanaan samat spiikit joka keikalla. Toimii kerran, mutta jos näkee useamman keikan niin sitten ne alkavat lähinnä vituttamaan. Paul Stanleylläkin ollut varmaan ne samat spiikit 70-luvulta asti.
There Is A Light That Never Goes Out
hirvoksi
09.06.2005 08:44:11 (muokattu 09.06.2005 08:53:56)

Se Tommy Leen vuodatus oli kyllä sellainen, että vaikea uskoa, että ihan täsmälleen sama liturgia tulee joka keikalla. Mutta mistäs minä sen tiedän.

Sama täällä. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että nyt äijä on oikeasti sitä mieltä mitä sanoo, eikä vaan heitä showta. Mutta täytyy kyllä sanoa, että harvemmin Helsingin jäähallissa olen niin hyvin mukana olevaa yleisöä nähnyt kuin tiistaina =D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)