Dropped C 04.02.2005 00:48:26 | |
---|
Progemetal ja powermetal. Varsinkin progemetal, Dream Theater etc. Näitä on sentään joskus tullut edes kokeiltua. Powerissa on sentään edes välillä tahatonta huumoria. Ja ehkä proge myös, tietyin rajoituksin (Jethro Tull ja King Crimson ovat kyllä kovia! Ja muut hevimmät jutut.) Glam rock, tukkahevi, pellehevi yms. eivät myös uppoa niin millään lailla. Näin rock musiikin saralla. |
skebajaba 04.02.2005 11:49:29 | |
---|
oonkohan jo kirjottanut? no kuitenkin minä en tykkää: METALLICAsta. no ennenkuin sinulta putoaa hiiri lattialle ja alat kaivaa pesismailaa esiin, niin selitän... täysin samaa mieltä...saat + hyvästä kirjotuksesta -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
Jeco 05.02.2005 10:23:52 | |
---|
Jonkinasteisena metallistina en edes puutu muihin musiikkigenreihin. Ekana tuli mieleen hehkutettu Cult of Luna, joka imperiumissakin sai uudella lätyllään täyden pisteet. Monet tuntuvat arvostavan, mutta mielestäni miespuolisen "laulajan" suorituksissa ei ole hurraamista. Olen kai vain outo. Kuuluisista rautaneitsyistä ja kumppaneista ymmärrän kyllä, minkä pitäisi iskeä, ei vain iske. Dream Theaterissa on liikaa kikkailua. Myös suurimmat suosikkini Opeth ja Sonata Arctica on mainittu täällä. Meitä on moneksi. Jos metsään haluat mennä nyt nii takuulla yllätyt. |
Hohhoijaa 05.02.2005 11:02:23 | |
---|
CMX. Baa |
Caizer Zalaat 05.02.2005 12:04:06 | |
---|
Olen pahoillani, mutta RADIOHEAD ei aukea vaikka kuinka yritän kuunnella. |
funkyboss11 05.02.2005 12:27:39 | |
---|
GUNS'N'ROSESista en löydä mitään hienoa vaikka kuinka yritän. Onhan se tietysti tärkeä bändi, mutta en vain ymmärrä, mikä siinä on niin pirun hyvää. En sitten millään. Kaveri on yrittäny selittää, muttako ei niin ei. |
WildChild89 05.02.2005 23:11:07 | |
---|
korn, the rasmus, cmx, annie, las ketchup, maj karma siis mikään ei voi olla niin perseestä ku nämä on. Siis alakaan ihan täysillä ´tuttaan ku näistä kuulee ees pätkän... I was the one who survived lake Bodom. |
TG 06.02.2005 19:49:06 | |
---|
Nightwish ei vaan uppoa minuun. En tiedä miksi en pidä tai pidin joskus, kun niillä oli se over the hills tai mikä se kappale oli. Samoin Him se oli kivaa silloin kun kuuli join me kappaleen, mutta nyt ei edes kiinnosta. |
Anonymous-jazz 06.02.2005 20:47:52 | |
---|
CMX piste... ja Technicolour josta yritetään leipoa väkisin jotain Japanin starabändiä. Teemujazz |
kivi 06.02.2005 20:57:37 | |
---|
>>Interpolia kuulleena, tuntuu ettei minusta ole yhtymään kriitikoiden eläimelliseen ylistysriittiin. Pitääkö siitä ylipäätään kukaan "tavis"? En tunne ketään. Feggy: Minä tunnen aika monta. Kuuntele uusi levy Antics ja mieti asiaa uudelleen. Et sä tunne yhtään tavista. :-) |
Paradigma 06.02.2005 21:05:22 | |
---|
Ihmetyttää että CMX on mainittu noinkin monta kertaa. Onhan nillä tietysti monia sellaisia tekotaiteellisen puolelle meneviä kummallisuuksia. |
Bee-äf 07.02.2005 01:26:55 | |
---|
Ihmetyttää että CMX on mainittu noinkin monta kertaa. Onhan nillä tietysti monia sellaisia tekotaiteellisen puolelle meneviä kummallisuuksia. No mun korvissa se on vaan pitkäpiimäistä ja vuosienkin jälkeen harrastelijamaisen kuuloista musiikkia. |
funkylord 07.02.2005 03:08:37 | |
---|
älkää järkyttykö... John Coltrane. En vain ole samalla aaltopituudella hänen musiikkinsa kanssa. No okei muutamat biisit on kyllä nasevia, ja tykkään, mutta muummoassa love supreme on inhottava. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
Jackie 07.02.2005 05:59:14 | |
---|
Children of Bodom ja nää kaikki samallaiset tilulilu bändit on aivan hirveitä. Vittu siks ku mul on parempi saundi!! |
Feggy 07.02.2005 08:42:39 (muokattu 07.02.2005 08:45:17) | |
---|
Et sä tunne yhtään tavista. :-) Öö...enks mä sit ookaan semmone? Oon mä ainakin enemmän tavis kuin sä ;) Nojokatapauksessa Interpol on saavuttanut hämmästyttävän nopeasti suuren suosion niin meitin kuin monien kavereiden taloudessa. Less is more. |
Feggy 07.02.2005 08:43:16 (muokattu 07.02.2005 08:43:38) | |
---|
Ihmetyttää että CMX on mainittu noinkin monta kertaa. Onhan nillä tietysti monia sellaisia tekotaiteellisen puolelle meneviä kummallisuuksia. No mun korvissa se on vaan pitkäpiimäistä ja vuosienkin jälkeen harrastelijamaisen kuuloista musiikkia. Mun ajatukset tismalleen. Less is more. |
Naama-amis 07.02.2005 15:59:23 | |
---|
U2 ja Moonsorrow. Hyi, huonoa. Koreografia tekee bändin. |
lurkki 07.02.2005 16:03:53 (muokattu 07.02.2005 16:18:04) | |
---|
Virhe! Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus! Guns and Roses. Radiohead. edit. En osaa näköjään kirjoittaa Gunnareiden nimeäkään, enkä opettele. ex-Rumpu, Kitara ja Kukka |
leather rebel 07.02.2005 16:57:11 | |
---|
Moonsorrow Kyllä. Ja kaikenmaailman Ensiferumit, Finntrollit ja Turisakset samaan syssyyn. Vitun larppaajat. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
85423321 07.02.2005 18:28:22 (muokattu 07.02.2005 18:31:49) | |
---|
minua yksinkertaisesti vituttaa, kun menet minne tahansa Suomessa ja puhut musiikista niin ainoa bändi minkä kaikki tuntee on metallica.. siitä on tullut semmonen turvaverkko kaikille nyhveröille, jotka voivat huoletta sanoa jollekin diggaavansa metallicaa, koska se toinenkin jäbä sitä varmasti kuuntelee.. nämä ihmiset ei tiedä mistään muusta mitään (paitsi maidenistä) ja heille on turha yrittää tuputtaakkaan mitään muuta. ja tämä ympäri suomen levinnyt kapeakatseisuus saa minut karttamaan metallicaa! Minä taas haluan poiketa valtavirrasta ja kuuntelen kaikkia suosittuja mainstream bändejä, kuten Metallicaa ja Iron Maidenia. Se saa minut tuntemaan itseni elitistiksi. Mutta bändi jota olen yrittänyt kuunnella, mutta josta en tykkää yhtään on Children of Bodom. Se on vaan epämusiikkia. Joka pizzaa säästää, se lastaan vihaa. |