Hesrock 21.01.2006 21:43:11 | |
---|
On tuo minun kohdalla ainakin toiminut ihan ok. Yhden kerran yhtä efektiä jouduin lähettelemään, sain aika kivuttomasti toisen tilalle, muutenkin tilaukset sujunu moitteettomasti, mitä nyt oon kieliä, lautasia, efektejä sun muuta tilannu. Vähän vaan arveluttaa että uskaltaako tuolta tilata mitään kitaraa kun semmoisen osto on edessä |
MadMatt 21.01.2006 22:15:40 | |
---|
Tilasin thomanilta kitaran.Kertovat netti sivuilla aina tarkistavansa kitarat ennen lähetystä.ainakin tämä oli tehtaan laatikossa ja sen näköisesti oli niitattu laatikko kiinni etteivät varmasti olleet sitä avanneet.vein kitaran täällä säädettäväksi.kaularauta vähän löysällä ja muuta pientä mutta nyt toimii mainiosti. |
Hoggy 24.01.2006 02:38:20 | |
---|
Olen ostanut sieltä kohtuuhintaisen kitaran, rummut, kieliä ja kalvoja ja tätä rataa, eikä vielä mitään valittamista. Paikallinen liike kyllä tarjoaa pientä tavaraa samaan hintaan, että tapana on kyllä katsastaa sieltä ensin. Mutta toistaseks peukut T-kaupalle! |
aku.miettinen 26.01.2006 15:51:25 | |
---|
Thomann lähetti tänään pakettitietoja, mutta linkit heittävän vain ebayn sivuille. Mikähnä tuossakin on ideana. Maanantaina kuitenkin lähti jo paketti, että toivon mukaan huomenna saapuu. |
Boyakasha 09.03.2006 11:52:09 (muokattu 09.03.2006 11:52:39) | |
---|
Basisti tilannut nupin ja kaapin Thomannilta, nyt saanut odottaa jo yli kuukauden. Keikkoja ja studiota tulossa, mutta kamoja ei vain näy ja kuulu. Hyvä meininki. Thomann, ei kiitos. Vastakkaisasettelun aika on ohi. |
Sinap 09.03.2006 12:11:45 | |
---|
Suosimalla yhtä kotimaista musaliikettä hinnat on kanta-asiakkaana alle thomannin. Esim. sain ibanez sz520 hintaan 410euroa. Thomanilla 535 plus postikulut ja sika tulee sen lisäksi vielä säkissä. ei kiitos. "Siinähän se tuubi onkin." |
Grotley_ 09.03.2006 12:41:55 | |
---|
Itsekkin tullut tilattua noin reilu 10 pakettia, ja aina homma toimiut ja tullut ajallaan, ehjinä yms.. |
Lebowski 10.03.2006 09:43:37 | |
---|
Vuosia sitten tilasin telecasterin, olikohan se Fender mikä lie kopio, tokkopa aito, koska kitaran kaula oli juuresta irti, yläsatula viilailtu iha mite sattuu ym ym...toisin sanoen ei oes voinu paskempi tapaus olla. Takas lähetin välittömästi. Takaisinmaksu viivästyi. Hermot meni. Joten, ei oo tullu sen jälkeen tilattua. Vaikka muilta kuulemani kokemukset ovat kyllä olleet ihan ok. Ehkä huonoa tuuriani. (tm.) "It's nobody's fault ---
these things happen for a reason" |
Jimi? 10.03.2006 10:43:08 (muokattu 10.03.2006 10:46:09) | |
---|
Dunlop Cry Babyn kytkinnappi oli hieman jäykkä (piti seisoa päällä, ennen kuin vaihtui) ja Thomannilta antoivat osoitteen korjaajalle, joka korjasi pedaalin. Mitään kuluja ei tullut minulle ja pedaali tuli seuraavana päivänä korjauksen jälkeen kotiovelle. Minullakin oli CryBabyssä alussa se kytkentä nappi jäykkä, mutta se johtui siitä kun siinä pedaalissa on se kumi juttu joka painaa sen metallisen napin alas ja se kumi juttu on niin "löysä", että se ei paina alussa sitä nappia alas kunnolla... minä en edes korjauttanut sitä. Se alkoi toimimaan parin soittokerran jälkeen ihan normisti! Ja en ole Thomanilta tillanut kun yhden Ernie ball 9-42 jättikielisetin. (siinä paketissa oli muistaakseni 25 kielisettiä) Se tuli ihan moitteettomasti alle viikossa perille. Hyvä Thomann! Mutta en kyllä kitaraa yms. muuta henk.koht. soitinta sieltä tilaisi, koska kaikki soittimet on (vaikka olisi mitenkä sama merkki ja malli) erilaisia.
|
IommI 10.03.2006 11:11:09 | |
---|
Wittu.. oon ite nyt kahden vaiheilla että ostanko sieltä ne perkeleen PA:t.. Vai pitääkö sanoa Thomann, ei kiitos? Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Jimi? 10.03.2006 11:35:12 | |
---|
Minkälaiset PAt oot tilaamassa? |
Teijo K. 10.03.2006 11:49:54 | |
---|
Justiinsa tuli kitarateline Toomannilta. Tilaus tuli ajallaan ja homma toimi. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1 |
Kimmo72 10.03.2006 12:31:24 | |
---|
Vuosia sitten tilasin telecasterin, olikohan se Fender mikä lie kopio, tokkopa aito.. Kannattaako ylipäänsä tilata, jollei tiedä edes mitä tilaa? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
IommI 10.03.2006 12:38:08 | |
---|
Minkälaiset PAt oot tilaamassa? Jotkut semmoset että saa syntikan kuulumaan.. en nyt muista merkkiä, kun ei luettelo ole kädessä...ootko tilannut jotku PA:t sieltä? Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Jimi? 10.03.2006 12:47:37 | |
---|
Jotkut semmoset että saa syntikan kuulumaan.. en nyt muista merkkiä, kun ei luettelo ole kädessä...ootko tilannut jotku PA:t sieltä? En ole thomanilta tilannu pa-kamoja. En ole sieltä muuta tilannut kuin ne kielet... Ite ostin ensimmäset Pa-kamani Kuopiosta, Viiking musiikista. Joku Behringer 400w mikseri/vahvistin ja Alton Elvis 12" kaapit. Mutta en nää tietenkään mitään syytä mikest voisi niitä Thomannilta tilata. Halvemmat, kai? ... vaikka postikulut ovatkin eri luokkaa kun ostaisit suomesta. mutta silti taitaisi tulla halvemmaksi. |
IommI 10.03.2006 12:56:05 | |
---|
En ole thomanilta tilannu pa-kamoja. En ole sieltä muuta tilannut kuin ne kielet... Ite ostin ensimmäset Pa-kamani Kuopiosta, Viiking musiikista. Joku Behringer 400w mikseri/vahvistin ja Alton Elvis 12" kaapit. Mutta en nää tietenkään mitään syytä mikest voisi niitä Thomannilta tilata. Halvemmat, kai? ... vaikka postikulut ovatkin eri luokkaa kun ostaisit suomesta. mutta silti taitaisi tulla halvemmaksi. Emmä tiä enää mitä mä teen... Kai mä talsin tonne musiikkiliikkeeseen ja ostan Pat sieltä ja ne ei enää sitte vaivaisi... Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Jimi? 10.03.2006 14:49:53 | |
---|
Emmä tiä enää mitä mä teen... Kai mä talsin tonne musiikkiliikkeeseen ja ostan Pat sieltä ja ne ei enää sitte vaivaisi... Se ois ehkä kaikkein paras... Voit testata niitä ettei tarvitsi ostaa kanalaa säkissä... |
fifi 10.03.2006 18:50:58 | |
---|
Kannattaako ylipäänsä tilata, jollei tiedä edes mitä tilaa? Sitä samaa minäkin ihmettelen. Ja myös sitä, että jos ostat jonkun tuotteen halvan kopion, mitä luulet saavasi? Luksusta? Muistakaa, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, ostit sitten Thomannilta tai mistä tahansa muualta. Säästäkää niitä viikkorahojanne vähän pidempään ja ostakaa laatua. |
Jeltz 10.03.2006 22:13:27 | |
---|
Thomann on muuten hemmetin kätevä jos pitää tilata paljon erimerkkisiä "pikkutuotteita". Mulla on nyt ostoslistallalla kieliä, rumpupussit ja vaikka mitä muuta pikkusälää. Jos ne haluaisin hesasta, joutuisi pomppimaan n. kolmessa eri liikkeessä. Ei millään jaksa sellaista, kun pienellä vaivalla saa kamat lähimpään postiin. Komppaan Niskistä. Thomann on myös kätevä, kun asuu pienessä kaupungissa, josta ei hetkessä pääsekään Helsingin musiikkikauppoihin. Muutaman kaverin kanssa kimppatilauksissa postikulut pienenevät huomattavasti, eikä tarvitse reissata pitkän matkan päähän kauppaan. Mitään testausta vaativaa tavaraa en t-kaupasta tilaisi, mutta tarvikkeet ja kaiken maailman pikkusälät tulee kyllä erittäin näppärästi. |
Wailer 25.03.2006 15:45:46 | |
---|
En viitti suosia ulkomaalaisia kauppoja kun vielä noita saa täältäkin. |