vpjarvi 27.07.2008 12:22:40 | |
---|
Ihan oikeasti kuka jaksaa kuunnella "miestä" joka ei tiedä muuta heavy bändiä kuin Iron Maiden ja niiltäkin muutaman kappaleen? Markkinavoimien tuotos koko äijä sanon minä, olkaan eri mieltä minun kanssa mutta näin asiat on!!! Eihän Ari Koivunen mitään tiedäkään hevistä, kun hän kotona vaan demottaa omia thrash- ja death metal- piisejään. Sinänsä minusta erikoista, että hastatteluissa Koivunen antaa ymmärtää, että nimenomaan rankempi matsku olisi se hänen leipälajinsa, ja että kotona olisi useampikin biisi rankaisurokkia valmiina. Tekis sitten sitäkin kamaa muillekin, pysyis varmaan pop-laulajan duunikin tällöin miellyttävänä. En halua tuomita Koivusen motiiveja lauluhommien suhteen, mutta voisi ajatella, että kuva yleisöään selkeästi aliarvioivasta henkilöstä vahvistuu, kun mies laukoo mediassa lausuntoja, joissa kertoo tietävänsä kitaran ja rumpujen soitosta paljon enemmän kuin laulamisesta. Arin uskottavuus artistina saattaisi nousta, jos hän harkitsisi vaikka laulutuntien ottamista. Ja mun mielestä oikeesti siistiä olis jos Ari Koivunen oikeasti soittaisi jossain niitä rumpuja tai kitaraa. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
2randpo 27.07.2008 12:38:46 | |
---|
Arin uskottavuus artistina saattaisi nousta, jos hän harkitsisi vaikka laulutuntien ottamista. Ääh, ei se uskottavuus laulutunneista ole kiinni. Olis vaan parempi livetilanteessa uskaltaa laulaa joskus reilusti vähän pieleenkin, se ei haittaisi ollenkaan niin paljon kuin nykyinen kliinisyys. Hiuksenhienoista eroista on tältä osin kyse. IMO. "If you want to be a master some day you must fine pleasure in creating without having a precise objective, without pursuing a rational goal." |
vpjarvi 27.07.2008 13:27:27 | |
---|
Ääh, ei se uskottavuus laulutunneista ole kiinni. Olis vaan parempi livetilanteessa uskaltaa laulaa joskus reilusti vähän pieleenkin, se ei haittaisi ollenkaan niin paljon kuin nykyinen kliinisyys. Hiuksenhienoista eroista on tältä osin kyse. IMO. No joo, onhan karismakin esiintyvältä taiteilijalta vaadittava taito, mutta jos laulupuoli olisi kunnossa (tai sitten kultakorvat voisivat lopettaa täydellisyyden vaatimisen henkilöltä jonka ura esiintyjänä on vasta ihan alussa), niin tälläisiltä "Ari Koivunen on yleisöään väheksyvä paskasäkki juntti" -keskusteluilta vältyttäisiin. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
trih 27.07.2008 15:42:28 | |
---|
Maailmassa on ikävä kyllä aina ihmisiä jotka jaksavat valittaa ja arvostella. Nämä ihmiset eivät saa itse mitään järkevää aikaan. He esittävät tekevänsä jotain mutta aika kuluu siihen menestyjien arvosteluun. Älkää luoko mitään musiikkia. Olkaa tässä topikissa arvostelemassa menestyjää., Voi kuinka ihmeellisen hassu idolsformaatti. Voi kuinka formaatti on kauhea. Mä en tykkää. Kuulitteko kaikki? MÄ EN TYKKÄÄ! Huomatkaa mun mielipide! Pliis. Mä oon luuseri ja arikoivunen on julkkis. Pliis. HUOMATKAA MUN MIELIPIDE! Just. |
Kailis 27.07.2008 16:20:16 | |
---|
Maailmassa on ikävä kyllä aina ihmisiä jotka jaksavat valittaa ja arvostella. Nämä ihmiset eivät saa itse mitään järkevää aikaan. He esittävät tekevänsä jotain mutta aika kuluu siihen menestyjien arvosteluun. Älkää luoko mitään musiikkia. Olkaa tässä topikissa arvostelemassa menestyjää., Voi kuinka ihmeellisen hassu idolsformaatti. Voi kuinka formaatti on kauhea. Mä en tykkää. Kuulitteko kaikki? MÄ EN TYKKÄÄ! Huomatkaa mun mielipide! Pliis. Mä oon luuseri ja arikoivunen on julkkis. Pliis. HUOMATKAA MUN MIELIPIDE! Eli onko vastauksesi topicin kysymykseen; saa, ja pitää olla kaverin menestymisestä vilpittömän innoissaan ja toivottaa Koivuselle kaikkea hyvää vai; Ei saa, ja Koivusta kritisoidaan ainoastaan kuola suupielestä valuen klo. 2:30 ryhmässä, jonka älykkyysosamäärää koirakin kavahtaisi. |
Sir Härö 27.07.2008 16:20:57 | |
---|
Maailmassa on ikävä kyllä aina ihmisiä jotka jaksavat valittaa ja arvostella. Nämä ihmiset eivät saa itse mitään järkevää aikaan. He esittävät tekevänsä jotain mutta aika kuluu siihen menestyjien arvosteluun. Älkää luoko mitään musiikkia. Olkaa tässä topikissa arvostelemassa menestyjää., Voi kuinka ihmeellisen hassu idolsformaatti. Voi kuinka formaatti on kauhea. Mä en tykkää. Kuulitteko kaikki? MÄ EN TYKKÄÄ! Huomatkaa mun mielipide! Pliis. Mä oon luuseri ja arikoivunen on julkkis. Pliis. HUOMATKAA MUN MIELIPIDE! Hyvä että tunnustat kuuluvasi meihin aikaansaamattomiin luusereihin. saatanan saatana :| |
MrQ 27.07.2008 16:24:14 | |
---|
Eli onko vastauksesi topicin kysymykseen; saa, ja pitää olla kaverin menestymisestä vilpittömän innoissaan ja toivottaa Koivuselle kaikkea hyvää vai; Ei saa, ja Koivusta kritisoidaan ainoastaan kuola suupielestä valuen klo. 2:30 ryhmässä, jonka älykkyysosamäärää koirakin kavahtaisi. veit jalat mun suusta. |
trih 27.07.2008 16:38:38 | |
---|
Eli onko vastauksesi topicin kysymykseen; saa, ja pitää olla kaverin menestymisestä vilpittömän innoissaan ja toivottaa Koivuselle kaikkea hyvää vai; Ei saa, ja Koivusta kritisoidaan ainoastaan kuola suupielestä valuen klo. 2:30 ryhmässä, jonka älykkyysosamäärää koirakin kavahtaisi. Minä soitan nyt kitaraa. Syökää silakkaa, se on halpaa. Just. |
trih 27.07.2008 16:40:06 | |
---|
Hyvä että tunnustat kuuluvasi meihin aikaansaamattomiin luusereihin. Kyllä. Lisäksi olen todella laiska ja lihava. Toisaalta en ole yksin luuseriudessa ja se hieman lohduttaa. Just. |
Kailis 27.07.2008 16:40:13 | |
---|
Minä soitan nyt kitaraa. Syökää silakkaa, se on halpaa. Hyväksyykö Koivunen silakan syömisen? |
trih 27.07.2008 16:41:25 | |
---|
veit jalat mun suusta. Hienoa. Jalat eivät kuulu olla suussa. Miesten persepano lähetyssaarnaaja-asennossa voi tietenkin aiheuttaa tuollaista. Just. |
trih 27.07.2008 16:43:16 | |
---|
Hyväksyykö Koivunen silakan syömisen? No, minähän en tätä voi tietää. Pitää kyllä kysyä Arilta itseltään. Just. |
Kailis 27.07.2008 16:51:32 | |
---|
No, minähän en tätä voi tietää. Pitää kyllä kysyä Arilta itseltään. Taidat olla vähän skoode? |
trih 27.07.2008 17:11:29 | |
---|
Taidat olla vähän skoode? En tunne sanaa skoode. Mitä se tarkoittaa? Just. |
SARJE 27.07.2008 17:47:59 | |
---|
steve, look at her *osottaa sormella* (steve lukather) check out retard george |
Kailis 27.07.2008 18:16:26 (muokattu 27.07.2008 18:19:26) | |
---|
En tunne sanaa skoode. Mitä se tarkoittaa? Kaverini lanseeraama, vapaasti käytettävissä. Skoodeus on mielentila, johon liittyy tietty henkinen jäykkyys. Monet pikkupomot ovat skoodeja. Skoode ihminen tarkkailee ympäristöään ja löytää usein jotain naputtamista. Pikkutarkaksikin skoodea voisi luonnehtia. Skooden on vaikea rentoutua, ja usein se tapahtuu humalassa ja silloin skoode voi olla aika röyhkeä. Kaikkia näitä ominaisuuksia ei tarvitse löytyä, mutta näistä saa jonkinmoisen hahmotelman skooden mielenkartasta. |
trih 27.07.2008 20:40:28 | |
---|
Kaverini lanseeraama, vapaasti käytettävissä. Skoodeus on mielentila, johon liittyy tietty henkinen jäykkyys. Monet pikkupomot ovat skoodeja. Skoode ihminen tarkkailee ympäristöään ja löytää usein jotain naputtamista. Pikkutarkaksikin skoodea voisi luonnehtia. Skooden on vaikea rentoutua, ja usein se tapahtuu humalassa ja silloin skoode voi olla aika röyhkeä. Kaikkia näitä ominaisuuksia ei tarvitse löytyä, mutta näistä saa jonkinmoisen hahmotelman skooden mielenkartasta. Ahaa. En mä sitten ole skoode. Taidan olla sellainen skooden vastakohta. Just. |
MrQ 27.07.2008 20:49:43 | |
---|
Ja mun mielestä oikeesti siistiä olis jos Ari Koivunen oikeasti soittaisi jossain niitä rumpuja tai kitaraa. tämä! heti kiinnostaisi noiden puheiden jälkeen enemmän. samoin myös puheet rujommasta matskusta hotsisttaa. Musta deicideä keveemmät metallipändit on oikeastaan vaan infantiilia homoilua. |
Ronsto 27.07.2008 22:46:13 | |
---|
tämä! heti kiinnostaisi noiden puheiden jälkeen enemmän. samoin myös puheet rujommasta matskusta hotsisttaa. Musta deicideä keveemmät metallipändit on oikeastaan vaan infantiilia homoilua. :-----------------------------------------------D Plussa! + Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
MrQ 27.07.2008 23:20:03 | |
---|
:-----------------------------------------------D Plussa! + täh se on paska laulaja |