kyseinen 08.06.2005 13:31:25 | |
---|
En ollut sellaisella rokkipoliisimentaliteetilla mukana, että olisin erityisesti kytännyt nauhojen käyttöä, mutta kyllä niitä ainakin parissa biisissä taidettiin käyttää. Kai. Joo, kyllähän niitä taustalauluja tuli useassakin biisissä nauhalta, kuten on varmaan aina tullutkin (GGG, Wild Side ainakin). Muutamat Vincen kiekaisut kuulostivat myös hieman epäilyttäviltä, mutta en osaa niistä mitään sanoa, kun en taustanauhatekniikkaa tarkemmin tunne. |
rheinone 08.06.2005 13:32:45 | |
---|
Jos se ei jotain vakuuttanu ni sit on tullu kyl väärälle keikalle!! Helvetin hyvä show! Joo mä tunnustan tulleeni väärälle keikalle :+( Ei voi mitään, huteja tulee silloin tällöin. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
mongoloidi 08.06.2005 13:34:53 | |
---|
Ehdottomasti parhaita keikkoja mitä on tullu nähtyä. Kunpa vaan olis päässy tänää vielä turkuun jatkoille.... www.mikseri.net/szc |
kyseinen 08.06.2005 13:38:31 | |
---|
Ei tainnut lämppärit saada jäädä backstagelle. Tähän piti juoruamani, että Mötikät olivat varanneet joka äijälle oman pukuhuoneensa. Muut bändit oli ajettu "sivummalle". Manageri oli vaatinut uutta sohvaa ja nojatuolia hankittavaksi ja rukannut myös vieraslistan uusiksi. Kun Vince saapui mersulla paikalle (jonkun seksipimun seurassa), turvamies oli käskenyt porukkaa siirtymään hieman taaksepäin, vaikka matkaa autolle oli jo jotain 20 metriä. Tommy oli ajettu omalla mersulla suoraan sisään halliin. Ei mitään kontaktia muihin ihmisiin. Rock. |
sirdickyj 08.06.2005 13:40:17 | |
---|
Joo mä tunnustan tulleeni väärälle keikalle :+( Ei voi mitään, huteja tulee silloin tällöin. Mikäs sua ei vakuuttanut? Kun mun mielestä on aika erikoista, että mä muka olisin ollut ainoa, jota tuo laulun kelvottomuus häiritsi (häiritsi se muuten kaikkia mun frendejäkin, ja häiriinnyimme siitä toisistamme tietämättöminä). Myöntänet, että bändi oli kumminkin tiukka? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
sirdickyj 08.06.2005 13:42:26 | |
---|
Tähän piti juoruamani, että Mötikät olivat varanneet joka äijälle oman pukuhuoneensa. Muut bändit oli ajettu "sivummalle". Manageri oli vaatinut uutta sohvaa ja nojatuolia hankittavaksi ja rukannut myös vieraslistan uusiksi. Kun Vince saapui mersulla paikalle (jonkun seksipimun seurassa), turvamies oli käskenyt porukkaa siirtymään hieman taaksepäin, vaikka matkaa autolle oli jo jotain 20 metriä. Tommy oli ajettu omalla mersulla suoraan sisään halliin. Ei mitään kontaktia muihin ihmisiin. Rock. Eipä tuossa mitään erikoista, noin ne hommat menee. Aina on omat pukuhuoneet, ja sit ehkä joku yks yhteinen. Aerosmithin soittaessa Rusrockissa koko bäkkärialua oli pitänyt tyhjentää jo ennenkuin herrojen yksityiskone oli edes Suomen ilmatilassa. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
kyseinen 08.06.2005 13:45:10 (muokattu 08.06.2005 13:46:16) | |
---|
Eipä tuossa mitään erikoista, noin ne hommat menee. Aina on omat pukuhuoneet, ja sit ehkä joku yks yhteinen. Ja missä näet tekstissäni sanat "olipas erikoista, mutta..." Kommentoin vain sitä, että lämppäreiden ei tosiaan annettu olla samalla bäkkärillä. Jossain kellarissa kuulemma viruivat. |
methanol88 08.06.2005 13:49:27 | |
---|
Oli kyllä saatanan hyvä keikka. hyvän setin vetivät. Se tommyn rumpusetti oli kyllä sellanen mistä ei ihan heti pääse yli. Bändi osas hommansa saatanan hyvin ja lavashow oli aivan mahtava. Ja ne tytöt. Ai että. Mick näyttää kyllä aika zombilta mutta kyllä siltä näytti tuo soitto kulkevan ihan hyvin. Jos niitä kuvia vaan joltain tai jostain löytyy ni linkkejä vaan. Koko ajan jano! |
rheinone 08.06.2005 13:50:21 (muokattu 08.06.2005 13:51:05) | |
---|
Mikäs sua ei vakuuttanut? Kun mun mielestä on aika erikoista, että mä muka olisin ollut ainoa, jota tuo laulun kelvottomuus häiritsi (häiritsi se muuten kaikkia mun frendejäkin, ja häiriinnyimme siitä toisistamme tietämättöminä). Myöntänet, että bändi oli kumminkin tiukka? En mä ala analysoimaan sen erityisemmin. Kokonaisuus ei vaan ollut mun makuun, eli ei vakuuttanut. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Ben_D 08.06.2005 13:53:11 | |
---|
Hyvä keikka oli. Rock'n'Rollia parhaimmillaan, mutta 60 euroo on sikamaista rahastusta. 30-40 euroo olisi ollut lähempänä totuutta. |
Flash 08.06.2005 14:00:29 (muokattu 08.06.2005 14:06:52) | |
---|
30-40 euroo olisi ollut lähempänä totuutta. 30-40 euron keikoilla ei monestikkaan ole yhtä paljon tekniikkaa & ekstroja mukana. Tuolla oli kumminkin skriinit ja kaikki, mitä en muista koskaan nähneeni vanhassa hallissa. Toki minulle olisi kelvannut köyhemmätkin tehosteet ja halvempi lippu, mutta parempi näin. Lippu oli joka euron väärti. Ennemmin olisi voinut jättää vaikka ne paskat lämppärit pois jos ne nostivat lipun hintaa. There Is A Light That Never Goes Out |
ozz3 08.06.2005 14:01:53 | |
---|
Olihan ilta! Perrrkele....Mötikät ylitti ehdottomasti kaikki odotukset mitä olin bändille asettanut. Show oli perkeleen hieno ja biisit vedettiin tiukasti ja koko ajan näytti siltä, että bändillä oli oikeasti hauskaa lavalla (Myös Mickillä, jonka hymy on varmasti nykypäivänä aika harvinainen asia). Private Line. Private Linea olivat katsomassa: bändin harvat paikalle sattuneet fanit, jeesmiehet, rock-poliisit, toimittajat ja ne jotka halusivat nähdä Mötley Crüen läheltä. Vaan jaksoivatpa vetää kuitenkin kunnolla. Soitto kulki mielestäni hyvin (vaikka täytyy huomauttaa, että basso oli aivan liian kovalla tässä vaiheessa) ja biisit olivat taattua Mötleyn sukuista räimettä. Tosiaan keikka-aika (18.00 - 18.30) nakersi hieman esitystä. Toisaalta hienoa ja hieman erilaistakin oli se, että koko bändi (kyllä myös rumpali) lauloivat taustoja. Biisejä joita soittivat oli ainakin: 1-800-Out-Of-Nowhere (tietenkin) Little Sister While God Saves I Destroy Already Dead Loppu setti löytynee tämän päivän aikana netistä. Thunderstone. Thunderstone(kin) joutui epäkiitolliseen asemaan, ei vain keikka-ajan vaan myös genrensä takia. Vaikka toisaalta meininki taisi olla ajoittain hieman parempikin, kuin Private Linen aikana (TS fanit...). Sounditkin hieman parantuivat bassovoittoisuudestaan, vaikka jälleen kitara jäi hieman alakynteen. Bändi soitti hyvin (rytmiryhmä varsinkin jaksoi pitää show:ta yllä), mutta vokalisti tuntui olevan hieman hrhm...vittuuntunut? Sori vaan, mutta välillä ne narisevat vokaalit iskivät korvaan hieman liikaa, puhtaat laulut taasen miellyttivät. Spiikit herralla oli ainkin hauskoja: "Enemmän ääntä, saatana!". Herran ääni muuten parhaimmillaan kuullosti erittäin hyvältä: Kotipellon, Tolkin ja Patemustajärven risteytykseltä, kuten herran ulkonäkökin. Kokonaisuutena silti viihdyttävä keikka, parempaankin on varmasti mahiksia. Biisejä: I Will Come Again Until We Touch The Burning Sun Kertokaa enemmän tietävät lisää. In Flames. Toista kertaa elämässäni pääsin todistamaan Fleimareita lämppärin hommissa ja toista kertaa herrat vakuuttivat minut täysin. Homma toimi soitolta, laululta ja esiintymiseltä kiitettävän arvosanan arvoisesti. Pitäisi joskus päästä todistamaan tämä bändi kokonaisen setin kera! Yleisökin alkoi tässä vaiheessa hieman lämmetä (IF fanit...), mutta toisaalta ei ollut mitään epäilystä siitä, että mitä bändiä se melkein täysi Jäähalli oli tullut katsomaan. Biisejä: Bullet Ride Pinball Map Trigger My Sweet Shadow The Quiet Place (en ole varma) Reroute To Remain (en ole varma) Jälleen, kertokaa lisää.... Mötley Fuckin' Crüe. Helvetti mikä show! Helvetti mikä bändi! Helvetti mikä yleisö! Täydellisen rock-keikan ainekset olivat kasassa. En nyt viitsi vielä paljastaa suurimpi yksityiskohtia kun tänään on Turussa keikka, mutta voin vakuuttaa, että viihdettä tulee koko rahan edestä. Pommeja, naisia, yhteislaulua, loistavaa esiintymistä ja soitantaa, laulu välillä tökkii, mutta sen nyt Vincen kohdalla ymmärtää. Tommy Lee on kyllä sellainen showmies, että saa Marco Hietalakin jäädä treenaamaan (legendaarisia) stand-up koomikon taitojaan. Kovasti herrat kehuivat yleisöä, eikä suotta sillä yhteislaulu kuului kuin Maidenin Hartwall-keikoilla konsanaan ja siellä sentään on vakiona n. 6000 ihmistä enemmän (tosin Hartwall on isompi rakennuskin, muttei sillä väliä). Jos herrat olivat tosissaan sanoessaan vetävänsä elämänsä parasta keikkaa, niin olen ylpeä, että sain todistaa sen. Mötley Crüe on edelleen maailman suurimpia ja vaarallisimpia rock-bändejä! Can you remember... Setti: Shout at the Devil Too Fast for Love Ten Seconds to Love Red Hot On With the Show Looks that Kill Louder Than Hell Girls, Girls, Girls Wild Side Don't Go Away Mad (Just Go Away) Primal Scream Home Sweet Home Live Wire Dr. Feelgood Sick Love Song Same Ol' Situation Kickstart My Heart ---------------------------------------- Helter Skelter Anarchy in the U.K. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
elbowski 08.06.2005 14:02:04 | |
---|
Mulle jäi kauhea floikka-GAS tuosta keikasta. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
EEMOLLICEEDEE 08.06.2005 14:02:33 | |
---|
mihin aikaan mötikät alotti? ei haluu nähdä paskoja lämppäreitä |
koera 08.06.2005 14:13:35 | |
---|
Tässä on kyllä jo viety sanat suustani, mut pakko vielä itsekin todeta että lähes täydellisen shown kyllä Mötikät vetäs. Ei vois paljo paremmaks enää laittaa. Tänää vasta aloin tajuamaan että voi saatana että oli ihan pirun kova. V#"&n tanakkaa soitantaa. Se on huumori mikä naurattaa. |
Flash 08.06.2005 14:13:48 | |
---|
mihin aikaan mötikät alotti? n. 21:35 There Is A Light That Never Goes Out |
kyseinen 08.06.2005 14:14:14 | |
---|
Jos herrat olivat tosissaan sanoessaan vetävänsä elämänsä parasta keikkaa, niin olen ylpeä, että sain todistaa sen. Ansiokas kirjoitus mainiosta keikasta, mutta nyt on aivan pakko tuoda annos realismia peliin tähän kohtaan. Tämä amerikkalainen "the best fuckn' audience tonite*, the best fuckn' show ever tonite" -pelleily nyt on aivan päivänselvää höpöhöpöä ja täyttä soopaa. Samaa tulevat huutamaan tänään Turussakin. *Vince kun huusi joka ainoan hokemansa perään "tonite". Kuulosti n. 40 kerralla jo aika huvittavalta. |
Flash 08.06.2005 14:16:15 | |
---|
Tämä amerikkalainen "the best fuckn' audience tonite*, the best fuckn' show ever tonite" -pelleily nyt on aivan päivänselvää höpöhöpöä ja täyttä soopaa. Tottakai, mutta tuskin silti kehtaavat heittää noita kommentteja, jos keikka on ollut ihan paska. :) There Is A Light That Never Goes Out |
gogo 08.06.2005 14:18:39 | |
---|
Tottakai, mutta tuskin silti kehtaavat heittää noita kommentteja, jos keikka on ollut ihan paska. :) No jaa... Lähestulkoon?:) oksettaa. |
Rajapatsas 08.06.2005 14:39:26 | |
---|
Edelleen toistonkin uhalla palaan viime viikon D:A:D:n keikkaan. Ei siellä juuri yleisöstä sanaakaan mainittu vrt. T-Bonen kommentit Helsingin meiningistä. Ja oli sitten niin tai näin, niin yleisöllä oli hauskaa. Mick Marsin soitosta sanottava sen verran, että vahvisti kyllä minun kuvaani siitä että äijä on riffipuolella yksi kovimmista vaikka mikään kikkelitiluttaja ei (onneksi:-) olekaan. |