Aihe: Minä en tykkää!
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15
Feggy
13.01.2005 19:21:54

Soundtrack of our lives, U2, Kings of Leon, Husky Rescue, Beatles, Depeche Mode, Mew, Cure, Pixies, Phoenix, Ark, jne jne jne.

Hienoa pop-musiikkia?

Paskaa.

Jne Jne Jne ? Siis mikä jää ulkopuolelle?
Less is more.
Lennu
13.01.2005 19:52:54

Se on tämä Sadetanssi semmonen pändi, että ärsyttävimmät mukanokkelamodulaationsa kiehauttavat.

Zen Cafen sanoitukset on aika kauheita.

Ja sanomattakin selvää, että hellasärö tykkää näistä kummastakin varauksettomasti.

En mä oikeen sitä Beatlesiakaan ymmärrä. Ehkä pitäis.
"ei muijan pidä reuhtoa mitään. Kunhan makaa hiljaa paikallaan. Normaaliseksi naurattaa", Spark-orkesteri keikkamatkalla kesällä 2004.
Paradigma
13.01.2005 22:36:11

Soundtrack of our lives, U2, Kings of Leon, Husky Rescue, Beatles, Depeche Mode, Mew, Cure, Pixies, Phoenix, Ark, jne jne jne.

Hienoa pop-musiikkia?

Paskaa.

Höh. STOOL ja Pixies, ihan Mahtavia.

Mutta eipä tässä taida paljon olla apua käydä väittämään näistä mielipideasioista.
skebajaba
14.01.2005 00:40:19
Kaikki tuntuvat tykkäävän jostain tietystä artistista, mutta minä en vaan tykkää. Vaikka kuinka yritän. Mikä bändi tai artisti on kyseessä?

EDIT: Siis kaikki kaverit tai kriitikot tai arvostamani muusikot tai muut, joiden mielipidettä pidän jossain arvossa tuntuvat tykkäävän. Mutta minä en.

Gunnarit?
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
insight
14.01.2005 09:57:11
Monista bändeistä/artisteista yksi, jota en ole oppinut diggaamaan on Radiohead.
Ville81
14.01.2005 10:57:55
Yö:tä en ole koskaan ymmärtänyt. Tai onhan niillä pari hyvää melodiaa, mutta kaikki muu sitten mättääkin, lähtien laulajan huonosta laulutaidosta todella kökköön yhteissoittoon. Liekö kukaan muu noteerannut tuota soittopuolta?

Zen Cafe, CMX =tekotaidetta, "mukahienoja" juttuja.

Mamban Tero Vaara laulaa jotenkin kummallisesti kurkusta. Mahtaa olla tuskaa. Riitaannun myös alituiseen bändin fanien kanssa väittämällä, ettei herran laulu ole tarkkaa :) Enkä tarkoita nyt live-esiintymisiä.
*wink wink*
sikanaama
14.01.2005 11:29:42 (muokattu 14.01.2005 12:34:36)
Clifters, ärsyttäviä ja ihan huonoja beatlesin piisien suomennoksia.

Muuta en keksi vihata. Keksinpäs! Nämä:
Kaikki huonot jotka eivät osaa tehdä minua viihdyttävää musiikkia.

Tom Waits. Kyseisen herran tuotannosta en saa irti yhtikäs mitään. Lähes kaikki kriitikot ylistävät miehen tuotantoa maasta taivaaseen, mutta minä saan siitä vaan migreenin. Taidan olla huono ihminen.

No aivan surkea ihminen! Vedän tästä nyt chilipaprikan nenääni! Snif!
Shrimp Rock
skebajaba
14.01.2005 11:35:33
itse en ole pitänyt ikinä gunnareista...jotenkin on semmosta "siirappista" minun korvaani ja silmille herrojen tuotanto...
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
leather rebel
14.01.2005 12:05:44
itse en ole pitänyt ikinä gunnareista...jotenkin on semmosta "siirappista" minun korvaani ja silmille herrojen tuotanto...

Joo. Mua hämää eniten tossa orkassa Axlin laulu.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
askomiko
14.01.2005 12:15:11 (muokattu 08.02.2005 12:36:50)
Alice in chains, Beatles, CMX, Creed, Dream theater, Eppu Normaali, Guns&Roses, Radiohead, Rush, Röyksopp(?), Sigur Ros (kumpaakahan näistä tarkoitan, laitetaan varalta molemmat), Trio Niskalaukaus (!), Nirvana, Oasis, Tool, Santana, Strokes, Hives, Stripes ja muut 's:t, Limp Bizkit, Korn. Muita bändejä en varmaan tiedäkään.

Pienenä tänne kuului myös AC/DC, mutta ymmärsin sen loistavuuden lopulta.
Sahtimies666
03.02.2005 10:52:35 (muokattu 03.02.2005 10:53:23)
Stratovarius ja Iron maiden on kyl sellasia että en sulata..

straton musiikkin on iha jees mutta laulua en sulata.. Ja olen yksi niistä jotka eivät ole ikinä ymmärtäneet iron maidenin hienoutta! Ja taas laulu, yli arvostettua paskaa, soolot on tylsiä

yks on kans Judas Priest Siis HYI Vi**u!! Nimikin jo oksettaa Juudas pappi ei vittu!!

Joo älkää ottako kukaan nokkiinne..
Emplate
03.02.2005 11:43:15 (muokattu 03.02.2005 11:43:30)

Dream Theateria en kauheammin jaksa kuunnella.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Sergei Fallinen
03.02.2005 13:06:41
Iron maiden. Jotain 200 piisiä, jokaisessa samanlainen, tylsä soolo.

PS Ensimmäinen viestini m-nettiin. Jea!
PomppoK
03.02.2005 15:21:10

Menee nyt melkeimpä enemmän ennakkoluulojen puolelle kuin aiheeseen sopivaksi, mutta Yhden soitetun 'riffin' verran Interpolia kuulleena, tuntuu ettei minusta ole yhtymään kriitikoiden eläimelliseen ylistysriittiin. Pitääkö siitä ylipäätään kukaan "tavis"? En tunne ketään.
Eh Heh Him.
Feggy
03.02.2005 16:01:25

Menee nyt melkeimpä enemmän ennakkoluulojen puolelle kuin aiheeseen sopivaksi, mutta Yhden soitetun 'riffin' verran Interpolia kuulleena, tuntuu ettei minusta ole yhtymään kriitikoiden eläimelliseen ylistysriittiin. Pitääkö siitä ylipäätään kukaan "tavis"? En tunne ketään.

Minä tunnen aika monta. Kuuntele uusi levy Antics ja mieti asiaa uudelleen.
Less is more.
Sahtimies666
03.02.2005 16:29:14
jokaisessa samanlainen, tylsä soolo.

Yhdyn kanssasi täysin!!
Strutsi
03.02.2005 16:39:27
Kaikki koneella tehty musiikki
eli räppi ja techno
"I've gone where the hand of man has never set foot."
-Mickill-
03.02.2005 17:18:37
Soundgarden, Alice In Chains, Tool, Deftones, Massive Attack, Pink Floyd.

Noita on jotkut kaverit ylistäneet ja noita olen väkisin yrittänyt kuunnella mutta ei niin ei. Kaikilla noilla bändeillä on ehkä n. 2-3 kuunneltavaa biisiä mutta siihen se jääkin, loput on täyttä paskaa. Niin tylsän kuuloista menoa eikä ole yhtään tarttuvaa melodiaa oikein missään biisissä. Miten näistä voi saada mitään irti?

Sitten on sellaisia täysin paskoja bändejä kuten Radiohead joita kukaan tuntemani ihminen ei ole koskaan kehunut.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
ten
03.02.2005 21:09:54
Ainakin CMX!
Sitten on myös näitä, että taidan olla ainoa kaveripiiristäni joka tykkää Nirvanasta ja Apulannasta. :)
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
C.F.D.T
03.02.2005 23:37:02
oonkohan jo kirjottanut?

no kuitenkin minä en tykkää:

METALLICAsta. no ennenkuin sinulta putoaa hiiri lattialle ja alat kaivaa pesismailaa esiin, niin selitän..

Metallica, tämä mainio raskaamman rockin veturi, on tehnyt kelpo musiikkia jo melko kauan. mikä sitten mättää??

minua yksinkertaisesti vituttaa, kun menet minne tahansa Suomessa ja puhut musiikista niin ainoa bändi minkä kaikki tuntee on metallica.. siitä on tullut semmonen turvaverkko kaikille nyhveröille, jotka voivat huoletta sanoa jollekin diggaavansa metallicaa, koska se toinenkin jäbä sitä varmasti kuuntelee.. nämä ihmiset ei tiedä mistään muusta mitään (paitsi maidenistä) ja heille on turha yrittää tuputtaakkaan mitään muuta. ja tämä ympäri suomen levinnyt kapeakatseisuus saa minut karttamaan metallicaa!

tiedän, että se sunkin lempibändejä, joten take a chill pill, ei tää oo niin vakavaa
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)