![]() 25.07.2008 00:38:19 | |
---|---|
sanoisit sinäkin puukorva joskus jotain järkevää etkä vaan pieksis turpaas sulla ei toistaseks ole ollut mitään asiaa, koita edes. No nimimerkki jo kertoo, että mitään omaa ei pysty laittamaan, muuta kuin heittelemään mukanäppäriä one-linereitä. | |
![]() 25.07.2008 01:09:06 | |
sanoisit sinäkin puukorva joskus jotain järkevää etkä vaan pieksis turpaas sulla ei toistaseks ole ollut mitään asiaa, koita edes. Sulla taas ei oo vittu kahteen vuoteen ollut muuta kuin yksi asia. Menisit välillä kehumaan Deep Purplea, siitä minäkin pitäisin. *pus* | |
![]() 25.07.2008 03:08:31 | |
No nimimerkki jo kertoo, että mitään omaa ei pysty laittamaan, muuta kuin heittelemään mukanäppäriä one-linereitä. sanoisit sinäkin puukorva joskus jotain järkevää etkä vaan pieksis turpaas sulla ei toistaseks ole ollut mitään asiaa, koita edes. ja mitä ikinä tyhjänpäiväistä mit jcm sanoikaan: yks ainoa lause. ad hominem. käyttäkää googlea ja miettikää onks tämä oikea suunta jatkaa? | |
![]() 25.07.2008 07:10:56 | |
Sulla taas ei oo vittu kahteen vuoteen ollut muuta kuin yksi asia. Mulla ei oo kahteenkymmeneen vuoteen ollu ku yks asia mielessä. Kaks kertaa pääsi unohtumaan, kummallakin kerralla putosin jäihin. "Eikä väliä, vaikka mitään ei tapahtuisi, olisi kuitenkin mukava istuksia ja ottaa vaikka pari bisseä. Tai kossua." -Rocco Longfella | |
![]() 25.07.2008 12:32:21 | |
Kahdentoista sivun jälkeen voidaan varmaan päätellä että Mnetissä ei saa keskustella Ari Koivusesta? :D Hyvin te vejätte jätkät! Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! | |
![]() 25.07.2008 12:37:07 | |
Sulla taas ei oo vittu kahteen vuoteen ollut muuta kuin yksi asia. Menisit välillä kehumaan Deep Purplea, siitä minäkin pitäisin. *pus* Purple on erikseen, mene sinne laittamaan jotain kommenttia, niin voin jatkaa siellä ketjussa keskustelua aiheessa. Ehkäpä tämän keskustelun vika on, että täällä kiinnitetään liikaa huomiota siihen, mitä mieltä kukakin on, siis ei itse asiasta, vaan siitä, kuka TAAS sanoi jotain. Kumpikohan on urpompaa, häiriintyä jostain julkisessa mediassa esiintyvästä artistista ja hänen suorituksestaan, vai häiriintyä siitä, mitä joku kirjoittaa k.o. aiheesta netissä? Siis ilman, että sanottaisiin sanaakaan k.o. artistista. Ei kerta homoa tee! | |
![]() 25.07.2008 17:14:28 | |
Ehkäpä tämän keskustelun vika on, että täällä kiinnitetään liikaa huomiota siihen, mitä mieltä kukakin on, siis ei itse asiasta, vaan siitä, kuka TAAS sanoi jotain. Koko mnetin ongelma on mielestäni siinä :D ei sillä ettei ois itse siihen syyllistynyt mutta silti. | |
![]() 25.07.2008 18:14:18 | |
Koko mnetin ongelma on mielestäni siinä :D ei sillä ettei ois itse siihen syyllistynyt mutta silti. Ei toi mun mielestä ole m.netin ongelma, tää vaan välillä on tämmöstä. Mitä tuohon mun vuodatukseen (viimeisimpään) ja sun vastineeseen tulee, niin mä en itseasiassa suhtaudu ihan niin tiukasti siihen, että musahomma on aina luomista. En mä itsekään sinänsä mitään uutta luo, paitsi tuotan ääniä maailmaan. Jokainen uusi ääni on jonkinasteista luomista, ja ääniähän on osapuilleen 12, joita järjestellä erilaisiin järjestyksiin ja toistaa niitä järjestettyjä ääniä sitten erilaista rytmiikkaa hyväksi käyttäen. Ylipäänsäkään mä en suhtaudu sun tiukkuudella koko tuohon Idols-formaattiin, musta on ihan sama, mitä kautta ihmiset esiin tulevat, mutta se, että ei ole mitään muuta tarjolla kuin viihdearvoa, ja tullaan esiin vain esiintulemisen vuoksi, ja tehdään se musiikin, vieläpä rock-musiikin, nimissä, on mun mielestä paskaa. Ei kerta homoa tee! | |
![]() 25.07.2008 20:11:52 | |
Ylipäänsäkään mä en suhtaudu sun tiukkuudella koko tuohon Idols-formaattiin, musta on ihan sama, mitä kautta ihmiset esiin tulevat, mutta se, että ei ole mitään muuta tarjolla kuin viihdearvoa, ja tullaan esiin vain esiintulemisen vuoksi, ja tehdään se musiikin, vieläpä rock-musiikin, nimissä, on mun mielestä paskaa. toi voisi olla suoraan mun suustani, tiäkkö. Toi on nimenomaan se asia mikä mua koko formaatissa ottaa kuulaan ja siihen päälle se että kuulun siihen kansanosaan jolle rok on nimenomaan vielä kapinaa ja normista poikkeamista eikä mikään samperin leipätyö jolla vaimo ja rumat lapset ruokitaan. Kyllä pitää sydämestä tulla tän asian. Ei halusta saada naamaa tunnetuksi. Toi on vähän niinkuin kutsumusammatti... mutta sen työn itsensä tulis olla palkinto riittämiin, ei sen työn tulos jos nyt tämmöinen analogia sallitaan. On kiva rakentaa taloa mutta ei sen takia että millainen perhe sinne muuttaa tjsp. | |
![]() 25.07.2008 20:24:11 | |
Toi on vähän niinkuin kutsumusammatti... mutta sen työn itsensä tulis olla palkinto riittämiin, ei sen työn tulos jos nyt tämmöinen analogia sallitaan. tuo on kuule kaiken motivaation ja motivoitumisen peruslähtökohta, eli tottakai se sallitaan työn tulos ei sinänsä toimi motivoivana tekijänä, vaan nimenomaan työ ja sen sisäinen palkitsevuus Kae H. Chung, jos haluatte tarkistaa. Sinänsä ei liity Koivuseen tai muuhun suoranaisesti, vaikka mun mielestä toi sisäinen motivoituneisuus näkyy lopputuloksessa sillai, että vaikka lopputulos ei ole se itsetarkoitus, niin onnistunut suoritus, eli hyvä lopputulos, seuraa automaattisesti motivoituneesta suorituksesta. Koivusesta ei paista minkäänlainen asialleen omistautuminen, kuten ei Lovexista tai muustakaan. He vaikuttavat olevan mukana vain ollakseen jotain, kun eivät ole muutakaan keksineet. Ei kerta homoa tee! | |
![]() 26.07.2008 07:29:42 (muokattu 26.07.2008 07:30:06) | |
Ari Koivunen on ilmiö. Hymiö. | |
![]() 26.07.2008 09:18:57 | |
Koivusesta ei paista minkäänlainen asialleen omistautuminen, kuten ei Lovexista tai muustakaan. He vaikuttavat olevan mukana vain ollakseen jotain, kun eivät ole muutakaan keksineet. Ehkäpä tämä on vain katkeroituneen TRUE-muusikon näkökanta? On myös mielestäni väärin, että rinnastat tämän idols-tähtösen yhtyeeseen, joka on itse tehnyt työtä päästäkseen pinnalle, aivan samalla lailla kuin vaikkapa Deep Purple. Se, että teinitytöt kuuntelevat Lovexia, ei mielestäni vähennä sen työn määrää, jonka se on joutunut tekemään päästäkseen pinnalle. Mikä on ihmisen virka sitten kun
ylämäki loppuu pystyseinään ja
toteaa ettei löytänyt asiaa, jonka edestä taistella tai kuolla? | |
![]() 26.07.2008 12:13:35 | |
toi voisi olla suoraan mun suustani, tiäkkö. Toi on nimenomaan se asia mikä mua koko formaatissa ottaa kuulaan ja siihen päälle se että kuulun siihen kansanosaan jolle rok on nimenomaan vielä kapinaa ja normista poikkeamista eikä mikään samperin leipätyö jolla vaimo ja rumat lapset ruokitaan. Ei rock ole koskaan ollut mitään kapinaa. Bisnesmiehet tajusivat että nuorisolla on rahaa, joten nuorisokulttuuria ryhdyttiin tuottamaan. "Kapina" on vain mainio markkinointikikka, koska nuorten kehitystehtäviin kuuluu "oman" identiteetin löytäminen ja erottuminen omista vanhemmistaan. | |
![]() 26.07.2008 15:45:34 (muokattu 26.07.2008 16:19:26) | |
Ei rock ole koskaan ollut mitään kapinaa. Bisnesmiehet tajusivat että nuorisolla on rahaa, joten nuorisokulttuuria ryhdyttiin tuottamaan. "Kapina" on vain mainio markkinointikikka, koska nuorten kehitystehtäviin kuuluu "oman" identiteetin löytäminen ja erottuminen omista vanhemmistaan. Aamen. Hienoa että tähänkin keskusteluun, jonka seuraaminen aiheuttaa välillä ankaraa myötähäpeää mutta välillä hauskaa viihdettä, on eksynyt joku järjen ääni. EDIT: Tulin toisiin aatoksiin. Puhukaa mitä lystäätte. Jokainen suhtautukoon musiikkiinsa kuten haluaa, ja tämä on nimeomaan oikea foorumi länkyttää sitä muillekin. Mulle musa on on vain harrastus ja työ, taide, viihde ja tunnetilojen tulkki, historian ja nykypäivän muistiinmerkitsijä ja jokapäiväinen elementti. Ja mä saan tehdä sille mitä haluan, vääntää kääntää, rikkoa ja kasata uudelleen. En ikinä halua jäädä musalle alisteiseen asemaan niin, että se määräisi kuinka mun tulee ajatella tai toimia. Ainoa musiikillinen kapina jonka muusikko voi tehdä on jättää soittamatta. Kaikki muu on oikeastaan turhaa löpinää. vapaus veljeys vandalismi | |
![]() 26.07.2008 16:57:24 | |
Ei rock ole koskaan ollut mitään kapinaa. Bisnesmiehet tajusivat että nuorisolla on rahaa, joten nuorisokulttuuria ryhdyttiin tuottamaan. "Kapina" on vain mainio markkinointikikka, koska nuorten kehitystehtäviin kuuluu "oman" identiteetin löytäminen ja erottuminen omista vanhemmistaan. tietenkin, joku voisi olettaa kapinalla voitavan tarkoittaa muutakin kuin sitä että kytäthän sitten on natzi sickoja vapaus kilju- meininkiä. Ei siinä, gene simmonshan totesi että kiss ei ole bändi, se on vitun kova bisnes. lähtökohtaisesti sellaisessa ajattelussa ei ole mitään vikaa. kuten luks sanoi, kuka tekee mitenkin. koko langan oleellinen pointti on kuitenkin mielestäni se että kaikista tavoista tehdä ja toteuttaa ei tarvitse pitää. Tiäksä, on Kemira ja sitten on UCIL. Kuitenkin, minulle tähän hommaan on aina tärkeimpänä tekijänä ollut tekemisen ilo ja energia oman musiikin takana ja kieltämättä on vaikea kuulla sitä formaattimusiikista. Nimim. Kotikutoista AK:n kakkoslevyä kuulematta. Toisaalta: havaitsin tässä taannoin sellaisenkin asian että tarttee näemmä olla vähän perehtynytkin tuollaiseen musiikkiin että osaa erottaa sitä muista saman kaavan tallaajista. Hyvänä esimerkkinä toimikoon vaikka tamperelaisvaikutteiset meikkirokkibändit ja emoyhtyeet tahikka vaikka sitten stadin indie ja singersongwriter- matsku. En oikeasti osaa tehdä juurikaan eroa bändien tai biisien välillä, mutta nämä kentät paremmin tuntevat nauravat partaansa, että nämähän ovat "ihan erilaisia". Samoin keinoin eksäni sekoitti autuaasti jonkun suomalaisen grindibändin arcturuksen kanssa. Tai, lähinnä, ei huomannut biisin edes vaihtuvan. Eli siinä mielessä olen täysin väärä mies arvostelemaan ko. pumppua tai sen metodeita: vaikka ulkomusiikilliset seikat eivät periaatteessa häiritsisivätkään, en osaisi löytää jutun punaista lankaa tai osoittaa sormella että mikä on siistiä ja mistä tykkään tästä kun se kuullostaisi samalta puurolta minun korvaani. Ulkomusiikilliset seikat lähinnä pitävät huolen siitä että motiivi on nollassa lähteä katsomaan sen ajan ja vaivan kanssa mitä tuollaisen sisään pääsemiseen vaadittaisiin -ja minä en ole ikinä pitänyt heavystä- koko viritelmää. Nimim. Pearl Jamin grungelevyjä tullut huudatettua 9kk ja nyt vasta alkavat avautumaan. Kyllä sekin on ollut hampaat irvessä- mentaliteetilla, piruvie, mutta PJ on pändi mitä olen aina arvostanut. Ja halunnut nimenomaan kuunnella muitakin levyjä kuin kahta ekaa. Mutta, jes tas kun ei meinannut avautua tai upota niin mitenkään. | |
![]() 26.07.2008 16:59:59 | |
Mr.Q alkaa pikapuoliin myös olemaan ilmiö. | |
![]() 27.07.2008 00:37:55 | |
Kuitenkin, minulle tähän hommaan on aina tärkeimpänä tekijänä ollut tekemisen ilo ja energia oman musiikin takana ja kieltämättä on vaikea kuulla sitä formaattimusiikista. Allekirjoitan kyl. Mitä muutenkin sanoit noista pandarokkibändeistä niin on asiaa. Jos musan lähtökohta on se, että jengillä on sliipatut hiukset, kekkoslasit kuosissa, kravatit oikein päin ja pikkutakit, niin joku on melko helvetin vituillaan. Don't ask me about Grim Fandango. | |
![]() 27.07.2008 01:34:25 | |
Vika ei minun mielestäni ole siinä joka pieraisee, vaan siinä joka menee tyhmänä sitä haistelemaan. Vielä enemmän vika on siinä joka rupeaa hajusta tappelemaan. Laulakoon Ari rallatuksiaan kakaroille ja keski-ikäisille naisille. En pidä Arista enkä idols-formaatista. En pidä myöskään Voice-paskasta tai MTV-muotipelleilystä. Oma on mielipiteeni. Se ei ole keneltäkään pois. Eikä voicet ja mtv:t ole minulta pois. saatanan saatana :| | |
![]() 27.07.2008 02:20:59 | |
Vika ei minun mielestäni ole siinä joka pieraisee, vaan siinä joka menee tyhmänä sitä haistelemaan. Vielä enemmän vika on siinä joka rupeaa hajusta tappelemaan. Laulakoon Ari rallatuksiaan kakaroille ja keski-ikäisille naisille. En pidä Arista enkä idols-formaatista. En pidä myöskään Voice-paskasta tai MTV-muotipelleilystä. Oma on mielipiteeni. Se ei ole keneltäkään pois. Eikä voicet ja mtv:t ole minulta pois. Tämmöisen asian tiimoilta en voi kun myötäillä kollegaani joka osasi pukea aatteet vaatteihin. Ihan oikeasti kuka jaksaa kuunnella "miestä" joka ei tiedä muuta heavy bändiä kuin Iron Maiden ja niiltäkin muutaman kappaleen? Markkinavoimien tuotos koko äijä sanon minä, olkaan eri mieltä minun kanssa mutta näin asiat on!!! Ei näin, ei TODELLAKAAN näin! | |
![]() 27.07.2008 05:00:28 (muokattu 27.07.2008 05:01:08) | |
Tämmöisen asian tiimoilta en voi kun myötäillä kollegaani joka osasi pukea aatteet vaatteihin. Ihan oikeasti kuka jaksaa kuunnella "miestä" joka ei tiedä muuta heavy bändiä kuin Iron Maiden ja niiltäkin muutaman kappaleen? Markkinavoimien tuotos koko äijä sanon minä, olkaan eri mieltä minun kanssa mutta näin asiat on!!! Hienoisti missasit pointin, ja keneltä se on pois? | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)