jukkajylli 20.06.2013 13:17:19 | |
---|
Zappa veti stairway to heavenin stadissa zeppeliniakin huimemmin, no ainakin vahemman totisesti.. mutta "the best band you never heard in your life" on kovin bandi mita olen elaissani nahnyt. Stairway to heaven oli kolmas encore. |
jukkajylli 20.06.2013 13:38:12 | |
---|
Kris Kristofferson teki Janis Joplinille biisin Me and Bobby Magee. Itse han levytti sen myohemmin ja olen aina pitanyt enemman hanen omasta tulkinnastaan. Mutta tekiko Kris coverversion omasta biisistaan? |
Funkånaut 20.06.2013 14:22:00 | |
---|
jukkajylli: Mutta tekiko Kris coverversion omasta biisistaan? Ja tekikö Rollarit coverversion As Tears Go By:stä, joka on Rollareiden säveltäjäkaksikon askartelema veisu? Kiinnostaisi kyllä tietää, miten rajanveto tämmöisissä tilanteissa menee. Olen niin suvaitseva ja avarakatseinen, mikset sinä elä elämääsi niinkuin minä!??!!! - zzy
Kuuntelen tämmöistä |
Ultrasonido 20.06.2013 21:39:05 | |
---|
Pillitä Elli pillitä - Club for five Jos ei alkuperäistä ole kuullut, niin kannattaa vaan eka kuunnella tää versio. Tässä ketjussa on varmasti suuri osa mitäänsanomattomia esityksiä mutta tämä on todella kuulemisen arvoinen. Biisi on mankeloitu toiseen ulottuvuuteen, tyylillä ja taidolla. Im a victim of this song - Pipilotti Rist Siis vasta tämän kuultuani tajusin millaista tulkintaa tuo junnaava alkuperäinen kappale ja sen aihe oikeasti kaipasi. Lisäksi tämä on hysteerinen ja hauska. Mutta onko parempi kuin Ville Valon versio? Katsokaa, mä kirjotin tähän viestiin biisien ja esittäjien nimet. Ja sitten voit itse etsiä ne jostain, vaikka Spotifysta. Ohi on nimettömien tyhmien linkkien klikkailu epätietoisuuden vallassa, olkoonkin että tuo jälkimmäinen biisi ei ole saman niminen kuin alkuperäinen. "On monta viisasta miestä, mutta ei toisaalta yhtään hullua puuta" -Paavo Haavikko. |
Kiksaus 26.06.2013 22:21:37 | |
---|
Husband - Teen Spirit eli koveri Nirvanan hitistä. Aivan mahtava veto! Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance |
Gritsen 26.06.2013 22:38:32 (muokattu 26.06.2013 22:50:06) | |
---|
Ultrasonido: Pillitä Elli pillitä - Club for five Jos ei alkuperäistä ole kuullut, niin kannattaa vaan eka kuunnella tää versio. Tässä ketjussa on varmasti suuri osa mitäänsanomattomia esityksiä mutta tämä on todella kuulemisen arvoinen. Biisi on mankeloitu toiseen ulottuvuuteen, tyylillä ja taidolla. Hitto, en täysin allekirjoita noin vahvaa näkökantaa sen ylivertaisuudesta mutta taidan kuitenkin kallistua Club For Fiven version puoleen, vaikka molmmat biisit ovat kuuntelussa. Tyylipuhdas doo-wop -tulkinta kyllä, imelää miesääntä myöten. Erittäin luovaa! Spotifyn iso plussa on se, että löytää odottamattomia covereita biiseistä - oon tavannu sen kautta tän ja Billy Idolin LA Womanin. Jälkimmäinen ei tähän ketjuun kuulu, mutta pirun hyvä ja turhuuden välttävä versio sekin. Billy ei yritä olla liikaa Morrison, vaan turvautuu omiin maneereihinsa onnistuneesti. Yliladatut kasarikitarat hauskuuttavat myös. Laitetaan nyt kuitenkin, mutta on se alkuperäinen ylittämätön. http://www.youtube.com/watch?v=ef3mFZzGM4M |
jarkkkk 28.06.2013 15:04:08 | |
---|
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. Hoi, hoi u embleer Hrair! |
SossunRahoil 03.07.2013 02:13:43 | |
---|
Limp bizkit- Behind blue eyes, alkuperänen esittäjä The who Metallica- whiskey in the jar, alkuperäsesti joku irlantilainen kansanlaulu "Kokoo kokko."
"Koko kokkoko?"
"Koko kokko." |
Bald Anus 03.07.2013 02:37:26 | |
---|
sääh |
Loijaa 03.07.2013 16:52:01 (muokattu 03.07.2013 16:53:02) | |
---|
we want the world and we want it now |
M4ss3 m/ 03.07.2013 17:58:23 | |
---|
|
Funkånaut 04.07.2013 15:14:17 | |
---|
SossunRahoil: Limp bizkit- Behind blue eyes, alkuperänen esittäjä The who Metallica- whiskey in the jar, alkuperäsesti joku irlantilainen kansanlaulu Moro Heikki! Mitens, onko Käärme-albumi vieläkin kova? Hippi, tuo värikäs ihmispinjata: Kunnon pieksennällä siitä irtoaa iloa ja huvituksia kaikille maailman lapsille. - Kivijalka
Kuuntelen tämmöistä |
EvilDead 04.07.2013 15:18:49 | |
---|
ADEHD: Van Halenin You Really Got Me ja Pretty Woman pesee mielestäni orkkikset. Just olin näitä tulossa sanomaa, vaikka The Kinksin alkuperäinenki on kova. There's nothing glorious in dying. Anyone can do it. |
NHR 04.07.2013 16:09:42 | |
---|
EvilDead: Just olin näitä tulossa sanomaa Mäkin olin just menossa saunomaan, mutta jätin kuitenkin väliin. Tarkoitan että saunan lauteiden väliin jätin pallini. Siis sellaisen saunajakkaran, tiedättehän? Sinne se nyt kuitenkin jäi, oikeastaan lauteiden alle, eikä niiden väliin. Ja tokkopa tuo olisi välttämättä ollut edes sen originaalin veroinen. Tavallisen napaketun ehkä, jos sen verotusarvo ei ole liian korkea. "Just because you don't have a lot of money to spend is no reason you shouldn't spend what little you have." - George Carlin |
scalstrato 10.07.2013 21:02:00 | |
---|
NHR: Nyt vasta kuulin tämän Motörheadin versionkin tästä Metallican vanhasta Whiplash-kappaleesta; ei ehkä kaikin puolin alkuperäistä parempi, mutta Lemmyn lauluääni ainakin minusta sopii tähän melkein paremmin kuin Hetfieldin: http://www.youtube.com/watch?v=77Ew0NVfL8c Kyllähän tämä Motörheadin soitto on kaikinpuolin tiukempaa, varsinkin rumpujen soitto paljon parempaa(ei kai mikään yllätys). Ja Lemmy sopii tähän kyllä hyvin. |
BigPapa 10.07.2013 21:46:35 (muokattu 10.07.2013 21:49:54) | |
---|
|
EvilDead 10.07.2013 21:58:29 | |
---|
BigPapa: Näähän pesee ja linkoo Van Halenit mennen tullen Tämähän ei voi olla millää tavoin mahdollista. There's nothing glorious in dying. Anyone can do it. |
scalstrato 11.07.2013 18:00:16 | |
---|
Ompas kova bändi tuo Pink Turtle, ammattimiehiä. Smokesta hieno versio. |
zombywoof 12.07.2013 23:00:55 | |
---|
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
sustain65 13.07.2013 06:39:52 | |
---|
mpekkanen: Nyt kun on ollut puhetta Motörheadista ja Thin Lizzysta niin minusta Motörheadin Another perfect Day on todella hyvä levy. Vaikka muitakin Motörhead levyjä oli jo tullut kuunneltua niin kun Another Perfect Day ilmestyi niin se on sellainen jota tulee vieläkin varmasti kaikkein eniten kuunneltua tämän bändin levyistä. Tässähän on kitarassa Brian Robertson Joka soitti ennen Thin lizzyssä. Yleisesti tämä motörheadin levy on haukuttu liian melodiseksi tai muuten huonoksi. En kyllä tajua ,koska se on levy jossa ei ole kovinkaan paljoa huonoa biisejä. Minusta Another Perfect Day on paras Motörheadin levy. Levyn eka biisi. http://www.youtube.com/watch?v=q4wMn21DePs Sama täällä, haukuttu levy ja käsittäkseni Lemmykään ei pidä sitä onnistuneena, mutta tuo on minulla eniten kuuntelussa ollutta Motörheadia. On vinyylinä, jonka kansi on jo aika kulahtanut käytöstä. |