NHR 08.05.2013 18:53:34 | |
---|
mpekkanen: Omasta mielestä Voivodin:Astronomy Dominate on alkuperäistä parempi. Se on myös biisi joka käy siihen levyyn muutenkin missä se on. Eli ei pomppaa mitenkään erillaisena silmille. Astronomy Domine siis kappaleen nimi, muuten veit kyllä ns. jalat suustani. Ehkä osuutta saattaa tosin olla silläkin, että olen kuullut tuon Voivodin version ennen Pink Floydin alkuperäisteosta, mutta paremmalta se nyt kuitenkin kuulostaa. Siis minun(kin) mielestäni. "Just because you don't have a lot of money to spend is no reason you shouldn't spend what little you have." - George Carlin |
mpekkanen 08.05.2013 19:36:12 | |
---|
NHR: Astronomy Domine siis kappaleen nimi, muuten veit kyllä ns. jalat suustani. Ehkä osuutta saattaa tosin olla silläkin, että olen kuullut tuon Voivodin version ennen Pink Floydin alkuperäisteosta, mutta paremmalta se nyt kuitenkin kuulostaa. Siis minun(kin) mielestäni. Korjasin kappaleen nimen. Itsekkin kyllä kuulin Pink Floydin version vasta myöhemmin,mutta vaikka olen myös Floydia kuunnellut välillä aika paljonkin niin olen edelleen sitä mieltä että tästä on Voivodin versio parempi :) |
HXY 21.05.2013 14:03:25 | |
---|
"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti |
WickedVendetta 26.05.2013 21:31:51 | |
---|
|
Wradlin 26.05.2013 23:05:41 | |
---|
|
barclay 28.05.2013 23:23:59 | |
---|
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli www.mikseri.net/kostiainenproj |
carnation 29.05.2013 06:46:45 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
arska72 30.05.2013 21:14:18 | |
---|
Terve ruumis ei työtä kaipaa ja sairas ei voi tehdä. |
Mad-Mike 01.06.2013 02:07:29 | |
---|
arska72: Sydän verta vuotaen tunnustan tämän coverin alkuperäistä paremmaksi. http://www.youtube.com/watch?v=s-312lVPnhY Joudun tekemään saman. Eli sydän vuotaa verta ihan veren hukkaan asti mut tää on parempi ku orkkis. To Live Is To Die |
NHR 10.06.2013 20:48:02 | |
---|
Nyt vasta kuulin tämän Motörheadin versionkin tästä Metallican vanhasta Whiplash-kappaleesta; ei ehkä kaikin puolin alkuperäistä parempi, mutta Lemmyn lauluääni ainakin minusta sopii tähän melkein paremmin kuin Hetfieldin: http://www.youtube.com/watch?v=77Ew0NVfL8c"Just because you don't have a lot of money to spend is no reason you shouldn't spend what little you have." - George Carlin |
mpekkanen 10.06.2013 21:10:30 | |
---|
NHR: Nyt vasta kuulin tämän Motörheadin versionkin tästä Metallican vanhasta Whiplash-kappaleesta; ei ehkä kaikin puolin alkuperäistä parempi, mutta Lemmyn lauluääni ainakin minusta sopii tähän melkein paremmin kuin Hetfieldin: http://www.youtube.com/watch?v=77Ew0NVfL8c Lemmy on kyllä hyvä ääninen äijä metallimusaan. Tuosta Metallicasta voisi sanoa ,että kyllä nekin ovat hyviä cover biisejä tehneet. Minusta vaikka Diamond Headin Helpless on melkein jopa parempi Metallican esittämänä kuin originaali. Am I Evil ei taas ole niin hyvä kuin originaali. Helpless kappale menee kyllä hieman erilailla Metallican versiona,siinä ei ole ihan kaikkia kohtia joita on originaalissa ja soolo on lisätty jota siinä ei ole oikeasti ollenkaan. |
NHR 10.06.2013 21:20:46 | |
---|
mpekkanen: Tuosta Metallicasta voisi sanoa ,että kyllä nekin ovat hyviä cover biisejä tehneet. Jo vain, itse pidän myös Metallican Whiskey in the Jar -versiosta, vaikka eihän se nyt Thin Lizzyn versiota (alunperinhän tuo on joku irlantilainen kansanlaulu, ensimmäistä levyttäjää en tähän hätään edes muista) sentään hakkaa. Kuitenkin pakko myöntää, että kun olin tuohon Metallican versioon lukuisten radiosoittojen yms. myötä jo "tottunut", niin hämmästys oli melkoinen Thin Lizzyn version sattumalta kuullessani: "Oliko tämä tosiaankin näin... lälly?" ;) "Just because you don't have a lot of money to spend is no reason you shouldn't spend what little you have." - George Carlin |
mpekkanen 10.06.2013 21:56:41 | |
---|
NHR: Jo vain, itse pidän myös Metallican Whiskey in the Jar -versiosta, vaikka eihän se nyt Thin Lizzyn versiota (alunperinhän tuo on joku irlantilainen kansanlaulu, ensimmäistä levyttäjää en tähän hätään edes muista) sentään hakkaa. Kuitenkin pakko myöntää, että kun olin tuohon Metallican versioon lukuisten radiosoittojen yms. myötä jo "tottunut", niin hämmästys oli melkoinen Thin Lizzyn version sattumalta kuullessani: "Oliko tämä tosiaankin näin... lälly?" ;) Nyt kun on ollut puhetta Motörheadista ja Thin Lizzysta niin minusta Motörheadin Another perfect Day on todella hyvä levy. Vaikka muitakin Motörhead levyjä oli jo tullut kuunneltua niin kun Another Perfect Day ilmestyi niin se on sellainen jota tulee vieläkin varmasti kaikkein eniten kuunneltua tämän bändin levyistä. Tässähän on kitarassa Brian Robertson Joka soitti ennen Thin lizzyssä. Yleisesti tämä motörheadin levy on haukuttu liian melodiseksi tai muuten huonoksi. En kyllä tajua ,koska se on levy jossa ei ole kovinkaan paljoa huonoa biisejä. Minusta Another Perfect Day on paras Motörheadin levy. Levyn eka biisi. http://www.youtube.com/watch?v=q4wMn21DePs |
jannu 13.06.2013 11:22:02 | |
---|
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
haunted 13.06.2013 22:18:27 | |
---|
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Late__ 13.06.2013 23:26:31 | |
---|
|
Käyttäjätunnus 20.06.2013 12:53:20 (muokattu 20.06.2013 12:57:28) | |
---|
The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
Tawsky 20.06.2013 13:01:48 | |
---|
Van Halenin You Really Got Me ja Pretty Woman pesee mielestäni orkkikset. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Funkånaut 20.06.2013 13:02:15 | |
---|
Olen niin suvaitseva ja avarakatseinen, mikset sinä elä elämääsi niinkuin minä!??!!! - zzy
Kuuntelen tämmöistä |
jukkajylli 20.06.2013 13:10:02 | |
---|
NHR: Jo vain, itse pidän myös Metallican Whiskey in the Jar -versiosta, vaikka eihän se nyt Thin Lizzyn versiota (alunperinhän tuo on joku irlantilainen kansanlaulu, ensimmäistä levyttäjää en tähän hätään edes muista) sentään hakkaa. Kuitenkin pakko myöntää, että kun olin tuohon Metallican versioon lukuisten radiosoittojen yms. myötä jo "tottunut", niin hämmästys oli melkoinen Thin Lizzyn version sattumalta kuullessani: "Oliko tämä tosiaankin näin... lälly?" ;) Taisi olla lizzylle aikamoinen kivireki koko biisi. Lynott ei alunperinkaan ilmeisesti olisi halunnut sita levyttaa. |