jyrivaan 20.02.2021 15:45:53 | |
---|
Bullitt: No, tuo riimipari on toisaalta koomisuudessaan (ja kieltämättä kekseliäisyydessään) biisin melkein paras anti, vaikka hyppää kieltämättä jyrkästi esiin ois - pois -tyyppisten riimittelyjen keskeltä. Tiesin että Junnun sanoituksesta oli kyse, mutta tuo oli minulle uutta tietoa että tuo on tehty alunperin ns. ei kellekään. Eikä sovi unohtaa kohtaa mä salaa rakastin, mut tunteitani käsitteli hän kuin pakastin. |
LamaAjanElvis 20.02.2021 15:54:46 | |
---|
Europopin nihkutus joka soi kokoajan yläkerrassa ja jonka edes kiltti sana johtaisi vihasyytteisiin. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
Epämuusikko 21.02.2021 00:14:09 | |
---|
jyrivaan: Eikä sovi unohtaa kohtaa mä salaa rakastin, mut tunteitani käsitteli hän kuin pakastin. niin siis tää oli se "viisitoistakesäistä salaa rakastin"? LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
sub zero 21.02.2021 23:13:34 | |
---|
Nisse-Polkka on aika ikävä korvamato |
megatherium 22.02.2021 09:09:01 (muokattu 22.02.2021 09:09:48) | |
---|
En siedä Franz Krommerin sinfonioita. hänen 4. sinfoniansa on v. 1819 ja tuo mieleen pikemminkin varhaisen schubertin sinfonisen tyylin kuin kilpailijansa L v Beethovenin. Vaikka Krommer tulee tyylillisesti lähelle Haydnia ja Mozartia Beethovenin aikakauden edustajana hänen anakronistinen klassisminsa on epigoniaa eikä hän säveltäjänä yllä lähellekään Mozartin neroutta ja vaan jää taiteeltaan hyvin pinnalliseksi säveltäjälahjakkuudeksi Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa |
Prophet 01.03.2021 20:45:15 | |
---|
|
Puavali 05.03.2021 11:52:38 | |
---|
Haloo Helsinki ja sen laulaja ylitti sietokynnyksen, kun vuosi sitten työpaikalla oli radio koko ajan päällä. |
Danko 06.03.2021 12:52:30 | |
---|
Puavali: Haloo Helsinki ja sen laulaja ylitti sietokynnyksen, kun vuosi sitten työpaikalla oli radio koko ajan päällä. Elisan naukumaneeri on kyllä sieltä rasittavimmasta päästä. "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
Dave Dangerous 07.03.2021 05:35:13 (muokattu 07.03.2021 05:42:06) | |
---|
En siedä Ellinooran ja Behm;n ääntä. Piste. En myöskään Voutilaista, En Anna Abreu ;ta. ja monia muita. Yleensä en mitään räp artisteja ja jokeltavia tytön tylleröitä. hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Prophet 21.03.2021 17:44:17 | |
---|
|
Muovinen 25.03.2021 11:12:17 | |
---|
Itellä Behm ei aiheuta minkäänlaisia inhon väristyksiä, oikeastaan päinvastoin mutta Ellinooran kama on vaikeasti sulavaa vähintäänkin. Se ei auta asiaa, että hän tuntuu tekevän samaa biisiä samoilla koukuilla aina uudestaan. |
Tuuleenhuutaja 25.03.2021 12:13:00 (muokattu 25.03.2021 12:14:01) | |
---|
Itse, kun noita biisejään värkkää -ja sanoittaakin, niin ei pitäisi ketään mollata, jos heitä ja tuotantoaan ei siedä. No, kaikki Pauli Hanhiniemen itkuisella valitusäänellä laulamat rallinsa aiheuttavat välittömän OFF-näppäimen painamisen täällä. On muitakin, mutta kommentointini jääköön aiheesta tähän. |
Epämuusikko 25.03.2021 18:10:49 | |
---|
Symppaan Ellinooraa pohjoisen tyttärenä jne jne ja Leijonakuningas on hieno biisi, mutta joku ihmeen pitkävihaisuus joka hänen teksteissään piilee vetää mietteliääksi. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Hannubal 25.03.2021 19:02:47 | |
---|
Tulkitsijana Ellinoora on parhaimmillaan huikea. Mieleen jäi Vain elämäästä, kun hän lauloi Pepe Willbergin päivänä hänen uudemman hittinsä Tällä kadulla lapsikuoron kompatessa taustalla. Loppuhuipennuksena nosto korkeisiin sävelkorkeuksiin veti kyllä ihon kananlihalle. Mutta muuten hänen omista biiseistään en ole innostunut, Leijonakuningas on ihan ok, mutta muuten vähän liian samankaltaisia biisejä tosiaan kaikki. Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
Sammakko 25.03.2021 21:03:38 | |
---|
Ellinoora on ihan ok mutta se dinosaurusbiisi, mikä soi tällä hetkellä jatkuvasti, ärsyttää. |
Prophet 21.04.2021 09:26:21 | |
---|
Juha Tapio - Seassa onnenlantteja ja lapis lazulia |
Prophet 21.04.2021 09:27:49 | |
---|
Tuuleenhuutaja: Itse, kun noita biisejään värkkää -ja sanoittaakin, niin ei pitäisi ketään mollata, jos heitä ja tuotantoaan ei siedä. No, kaikki Pauli Hanhiniemen itkuisella valitusäänellä laulamat rallinsa aiheuttavat välittömän OFF-näppäimen painamisen täällä. On muitakin, mutta kommentointini jääköön aiheesta tähän. Kerro painava mielipiteesi Kaijo Koon musiikista alkuajoista näihin päiviin. |
Hannubal 21.04.2021 10:44:10 | |
---|
Henri Henri Olavi: Lauri Tähkä - Palavaa vettä "Onko olemassa palavaa vettä jonka alla sydän tuntee että" Voi vittu.... Toinen on Lauri Tähkä - Mä en pelkää Heitä mut tuuleen, pihamaalle hautaa ruusut ja lautaa.... jumalauta!!! Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
Lunnu 21.04.2021 10:56:32 | |
---|
Prophet: Kerro painava mielipiteesi Kaijo Koon musiikista alkuajoista näihin päiviin. vähintään yhdentekevää, useimmiten vastenmielistä. Suosionsa on suuri mysteeri. Nostalgy is not what it used to be |
HaloOfFlies 21.04.2021 11:59:26 | |
---|
Ellinooran musiikki sinänsä on ihan hyvää, mutta sanoitukset tökkii. Tuntuu ettei niissä ole yhtikäs mitään järkeä. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |