Cut out 14.06.2005 02:54:18 | |
---|
Syytön se nyt on ku on syyttömäks todettu, mikäs siinä enää. ihmetyttää vaan tuo, että jengi monen vuoden jälkeen muistaa että "ai niin, maikkeli pani mua, sori unohdin kertoa siitä sillon 5v sitte" Itteäki tuo ihmetyttää. Kyllä se raha saa monet päät pyörälle. MegaMan Club #003 - Cut Man |
la m quina 14.06.2005 04:32:06 | |
---|
Mistä häntä syytettiin? Jostain pedofiilimeiningistä tietenkin, mutta tietääkö joku tarkemmin? |
greshgurt 14.06.2005 04:44:52 | |
---|
Mistä häntä syytettiin? Jostain pedofiilimeiningistä tietenkin, mutta tietääkö joku tarkemmin? Ilmeisesti neljästä lapsen seksuaalisen hyväksikäytön yrityksestä, yhdestä hyväkssikäytöstä, lapsen (ja kai myös tämän perheen) kidnappaamisesta ja loput jotain alaikäiselle alkoholia/nautintoaineita-osastoa. Yhteensä siis oli 10 syytekohtaa. En kyllä ole täysin varma näistäkään. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
riimu 14.06.2005 04:59:59 | |
---|
Ja mitä töllössä on haastatteluja ollut niin tyyppi on kyllä aivan eri planeetalta kuin ns. normaali ihminen. Let us go in; The fog is rising. |
Juho L 14.06.2005 06:12:27 | |
---|
Täysin varmasti ei voi sanoa onko Jackson syytön, mutta itse ainakin uskon syyttömyyteen. On vain hassua, että aivan kuin Jackson ei voisi oikeasti pitää lapsista terveellä tavalla, vaan heti leimataan pedofiiliksi jos on muiden kuin omien lastensa kanssa tekemisissä. Selväähän se on, että tässä vain käytetään hyväksi Jacksonin outoutta ja hänen järjestämiään lasten kekkereitä. Jackson siis on nukkunut samassa sängyssä vieraiden lasten kanssa ja tarjonnut illallisella viiniä... Jos näillä perusteilla alettaisiin tuomitsemaan ihmisiä pedofiileiksi, niin olisi tässäkin maassa aika helvetan monta pedofiilia. Ostetaan romuhaitari, Access Virus rack, Alesis QSR ja Rollen JV1010. Ks. tori IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
carlos 14.06.2005 07:44:56 | |
---|
Rahat pitää tuhlata, ennen kuin ne loppuvat. |
DoctorDoctor 14.06.2005 08:09:55 | |
---|
Vaikeahan sitä on täältä tuollasen media ryöpytyksen välistä tietää mikä on totta ja mikä ei. Vähän tässä toki haiskahtaa ainakin se että ainakin jonkun todistaja pojan äiti oli jo aiemmin vetänyt oikeuteen jotain julkkiksia lääppimisestä ja hävinnyt nämä. Vähän vaikea uskoa että tää poppari pystyy tällaiseen julmaan toimintaan kuten kotoiset Thaimaan matkaajamme, helppo kohdehan se on tuollaisena friikkinä ja vielä se että hakeutuu paljon lasten seuraan antaa uutta maaperää tuollaisille syytöksille. Vähän vaikuttaa ajojahdilta, mutta mahdotonta tietää totuutta. |
booster 14.06.2005 08:32:38 | |
---|
No nyt sen sitten virallista. Syytön mikä syytön. Eikä se mikään yllätys edes ollut. Jotenkin vaan tuntuu oudolta, että Amerikassa, varsinkin nyky-sellaisessa, osataan tehdä näin hyviä oikeuspäätöksiä. No kyllä Suomessakin osataan, esim. Itä-Suomen hovioikeudessa.. |
Rattata 14.06.2005 08:51:07 | |
---|
Ai sekö oli mielestäs hyvä dokkari??? :D Mä en pystyny kattoon sitä, kun toinen toistaan epäuskottavammat "mediapsykologit" heitteli teorioitaan Jackon psyykkeestä, täysin ilman perusteluja tyyliin: "jos hän käyttäytyy tuolla tavalla julkisesti, niin millähän tavalla hän käyttäytyy KUN MUUT EIVÄT NÄÄ!!??" Joo oli kyllä uskomattoman paska dokumentti. Eihän siitä selvinnyt yhtään mikään eikä tullut hullua hurskaammaksi. Paskaa vaan jauhettiin minkä kerettiin. Mutta siis, olen kyllä aika yllättynyt. Olin melkein varma että Jackson tuomittaisiin. muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki |
Tupuna 14.06.2005 08:55:02 (muokattu 14.06.2005 08:57:48) | |
---|
Onnea Jackson! Minä uskoin kyllä koko ajan Jacksonin syyttömyyteen, vanhana fanina tietenkin. Mutta juu, se 12 vuoden takainen Jordy Chandler -juttu OLI monien todisteiden valossa täysi rahastusyritys. Sellainen taisi olla tämäkin. Ahdistaa kyllä tollaset ihmiset, jotka käyttävät toisen lempeyttä julmasti hyväkseen. Ja kuten jury nyt YKSIMIELISESTI tuomitsi, Jackson on syytön. Ilmeisesti siis todistajalausunnot ovat puhuneet Jacksonin puolesta, eivätkä vastaan. Turha sitä sitten tässä vaiheessa ruveta spekuloimaan, että "pedofiili se on". Minulla on käsitys Jacksonista tiukkana median uhrina. Inhottaa taas mainita tästä, mutta lukekaa tämä. Saatte vähän perspektiiviä noihin lööppijournalismitotuuksiinne Jacksonin persoonasta: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=9984&o=20ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
pliksu 14.06.2005 09:21:59 | |
---|
Rahalla saa ja hevosella pääsee.. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin Katilla kuin Ortesillakin. Ja tietysti Leenalla ja Simolla, sekä heidän esikoisellaan. >-)))> #13 |
Mikaelo 14.06.2005 09:35:49 | |
---|
Rahalla saa ja hevosella pääsee.. Tulihan se sieltä. Pelkästään joutua syytetyksi pedofiliasta on jo melkoinen risti kannettavaksi, ja väksiinkin tulee mieleen että pakkohan sen on johonkin perustua. Vaikka Jacko todettiin syyttömäksi, on hän loppuelämäkseen(kin) leimautunut. Itselleni on vaikea asiaan ottaa kantaa, koska faktoja on tarjolla kovin niukasti. Syyte perustui, niinkuin näissä tapauksissa, mukaanlukien raiskaukset, tuppaa olemaan, "uhrin" todistajanlausuntoihin. Näitä ei pystytty todistamaan faktoiksi. Eli vaikka epäilys oli, ja ties vaikka Wacko olisi syyllinenkin, Jackson vaputettiin koska syyllisyyttä ei pysytty aukottomasti todistamaan. "beyond reasonable doubt" |
Rämppy 14.06.2005 10:06:31 (muokattu 14.06.2005 10:07:36) | |
---|
Kyllä mä uskon mieluummin tuomioistuimen toteamaan syyttömyyteen, kuin sensaatiomedian ja rahanahneiden onnenonkijoiden lynkkaushenkiseen syylliseksi leimaamiseen. Eli syytön on, kunnes toisin todistetaan. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Juhani 14.06.2005 10:26:39 | |
---|
Hyvä näin. Uskomaton miten pohjalle voi huipulta vajota. Tästä voi tosin lähteä Jacksonin ura uuteen nousuun. |
aikavaikea 14.06.2005 10:34:41 | |
---|
Hyvä näin. Uskomaton miten pohjalle voi huipulta vajota. Tästä voi tosin lähteä Jacksonin ura uuteen nousuun. Ei oikein jaksa uskoa enää. Mike Tysonin nousuakin tässä on odotettu kuin kuuta nousevaksi. Vielä on kesää jäljellä ja rakkaus on lumivalkoinen. |
...And Justice For All 14.06.2005 10:48:43 | |
---|
Jaahas että semmonen päätös. No, kaikkea hvyää Jackolle. Get Stoned! |
stickyfinger 14.06.2005 10:59:54 | |
---|
Oikeuden päätökseen on tyytyminen. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
saha 14.06.2005 11:56:21 | |
---|
Nyt yksi jenkki sanoo "justice has happened" kun toinen huokaa "system has failed". Minä en sano mitään, paskanko väliä sillä on että missä joku jenkkijulkkishoro loppuelämänsä viettää. Jep. |
MV 14.06.2005 11:58:48 | |
---|
Haluisin tavata näitä rahanimijöitä nyt...Tai sitä yrittäviä. |
sunder 14.06.2005 12:47:39 | |
---|
http://www.kaleva.fi/html/JTpage490820.html "Jacksonin oikeudenkäyntiä pidetään Yhdysvalloissa monella tapaa kouluesimerkkinä siitä, kuinka valamiehistön päätökset saattavat perustua aivan muuhun kuin objektiiviseen totuuteen." Aika erikoista tuo oikeuden jakaminen tuolla jenkkilässä. Linnaan se olis minun mielestä kuulunu. Kyllä se nelosen dokkari vähän valotti asioita, vaikka sitä vouhotusta ei nyt ihan täydestä kannata ottaa. Mut jos ei mitään voida todistaa, niin syytönhän sitä silloin on. |