Jimi Henri 02.07.2005 17:36:39 | |
---|
Nyt olisi sitten varmaa, että minä ja toinen yhtyetovereistani olisimme halukkaita osallistumaan. Yksi kysymys vain ensin; kuinka kauan tämä tilaus on vielä auki? Aloitusviestissä puhuttiin noin kuukaudesta ja se täyttyy vajaan kahden viikon päästä. Kun ei huvittaisi kuitenkaan kovin pitkää aikaa olla sidottuna asiaan ilman, että tulpat myös saa hommattua. Eli mieluusti vaikka niin, että jos parin viikon sisään ei ilmoittaudu lisää porukkaa, unohdetaan koko juttu? Odottelen vastausta tähän ennen sitovaa ilmoittautumista. Heti kun tilaajia saadaan kymmenen: Soitan ja tiedustelen valuaikoja, jotka yritetään sen jälkeen saada kaikille edes jotenkin sopimaan. Kun tilaajia on vähemmän kuin kymmenen: Sovitaan että tämän kuun puoliväli eli 15. päivä on takaraja, jonka jälkeen jos tilaajia on alle kymmenen kysyn joka tapauksessa hinnan sille määrälle ja jos innokaita löytyy kalliimmallakin hinnalla tehdän tilaus pienemmällä porukalla. Useampi pikaviesti sitovien lisäksi on tullut joissa tilaaja olisi ulkomailta tulossa vasta heinäkuussa tai muusta syystä ei pysty vielä sanomaan varmasti osallistumistaan. Eiköhän me kymmenen saada kasaan. Luulen niin. Talk Less Play More |
Jimi Henri 02.07.2005 17:38:22 | |
---|
Tuli muute sellanen pikkujuttu mieleen että ottaako toi pulju valuja/tilauksia vastaan heinäkuussa? no selvitän maanantaina. ilmotan sitten. Talk Less Play More |
sickboy 11.07.2005 16:15:08 | |
---|
3 puuttuu. Nopeasti mukaan. |
Dumb 11.07.2005 17:06:21 | |
---|
Tuli muute sellanen pikkujuttu mieleen että ottaako toi pulju valuja/tilauksia vastaan heinäkuussa? no selvitän maanantaina. ilmotan sitten. Ottavatko? |
Jimi Henri 11.07.2005 19:43:27 | |
---|
Ottavatko? ai perk.. huomenna selvitän heti aamulla. ollut kiire viikko. ilmotan sitten tähän ja pikaviestillä sulle. Talk Less Play More |
meskalita 11.07.2005 23:39:24 | |
---|
mukaan vaan. kesätyörahat käyttöön! sound in - pleasure out |
Jimi Henri 12.07.2005 15:30:54 | |
---|
Ottavatko? onnistuu. Talk Less Play More |
Dumb 12.07.2005 19:33:23 | |
---|
Eli minä +1 mukana. Laitan tarkemmat ilmoittautumistiedot myöhemmin pikaviestitse, kunha kotiudun illalla! |
Jimi Henri 12.07.2005 23:44:20 (muokattu 12.07.2005 23:45:15) | |
---|
Yksi vielä niin päästään tilaamaan! Juttelin Suojainpalvelun Mikon kanssa alustavasti päivämäärästä. Ens viikon alkupuoli on varattuna mut loppuviikosta tai sitä seuraavalla viikolla joku ilta. katotaan sitä sitten vielä kun saadaan yks mukaan. Hinnaksi sovittiin muuten 150e. Talk Less Play More |
Dumb 12.07.2005 23:50:36 | |
---|
Minulle ei käy ensi viikolla mikään päivä ainakaan, tiedän nyt jo. Sitä seuraava viikko on aika tyhjänä. |
Jimi Henri 13.07.2005 23:55:58 | |
---|
kymmenen täynnä. ootellaan myöhäsiä vielä hetki. Talk Less Play More |
Dumb 14.07.2005 12:03:22 | |
---|
Hienoa! |
Jimi Henri 17.07.2005 12:49:14 | |
---|
Vielä ehtii mukaan. Maanantaina soitan. Talk Less Play More |
Jimi Henri 22.07.2005 14:47:01 | |
---|
Vieläkin ehtisi mukaan. Maanantaina eka valupäivä. Talk Less Play More |
Dumb 26.07.2005 10:30:47 | |
---|
Noniin. Nyt vaan odotellaan tulppien tipahtamista postiluukusta... |
Tmp 26.07.2005 12:22:02 | |
---|
Noniin. Nyt vaan odotellaan tulppien tipahtamista postiluukusta... Kokemukset sitten tänne. |
meskalita 26.07.2005 20:21:46 | |
---|
Valosten ottaminen takana. YÄÄÄKKK mikä kokemus - tosin mielenkiintoinen! :D Korva kun on sellainen ruumiinonkalo johon harvemmin kukaan ulkopuolinen tunkeutuu. Valosten ottamisen ja lyhyehkön puheen elacinien käytöstä antanut henkilö oli mukava ja asiallinen. 5 hengen ryhmältä juttelut ja valamiset kestivät puolisen tuntia. Ennen valosten ottamista yritin vähän putsailla korvia apteekista saatavalla Oro Cleanilla, mutta ei sieltä mitään tuntunut tulevan.. eikä toisaalta sanomistakaan. Vaikka kaikilla musiikkiin panostavilla ystävilläni tuntuu elacinit olevan, loppujen lopuksi ympäristöstä herui todella vähän minkäänlaista neuvoa siihen mihin vaimennukseen juuri minun (rytmimusiikin parissa vaikuttavan laulajan) kannattaisi päätyä. Korvani ovat minulle kalliit, mutta taas toisaalta en ehdottomasti halua tuntea olevani liian suljetussa tilassa. En liiku ihan sen kovimman mökän parissa, mutta taas toisaalta en hiljaisimmankaan. Esiintymisen lisäksi käyn itse katsomassa keikkoja erilaisissa tiloissa (isot konsertit, pienet klubit jne.). Päätin ottaa nyt aluksi -15 dB filtterit, sovittiin että katsellaan sopivan ajan kuluttua tilataanko vielä toiset filtterit päälle. Jos en pääse -15 dB:n vaimennuksen kanssa yhteisymmärrykseen aion tilata tarpeen mukaan suurempaa/pienempää vaimennusta. Tulppien pitäisi tipahdella postiluukusta laskun kera kolmen viikon päästä. Suuri kiitos yhteistilauksen hoitaneelle Sampsalle! Tarjoon tuopin sitku nähdään. sound in - pleasure out |
Dumb 12.08.2005 23:44:44 | |
---|
Tänään tipahti postiluukusta tulpat! Ehdin tuossa päivällä pikaiseen koittamaan ja ihan hyvin tuntuivat sopivan. Vielä pitää vaan treenata sitä oikeaa asettelutapaa kun on vielä vähän hakusessa. Ensi viikolla pääsee sitten kokeilemaan bändin kanssakin. |
Jimi Henri 13.08.2005 14:31:44 | |
---|
Tänään tipahti postiluukusta tulpat! Ehdin tuossa päivällä pikaiseen koittamaan ja ihan hyvin tuntuivat sopivan. Vielä pitää vaan treenata sitä oikeaa asettelutapaa kun on vielä vähän hakusessa. Ensi viikolla pääsee sitten kokeilemaan bändin kanssakin. Hienoa! Missäkähä mun viipyy? Heti sitten palautetta miten tulpat istuu ja riittääkö vaimennus. Otit vissiin -15db? Talk Less Play More |
Dumb 14.08.2005 12:41:32 | |
---|
Heti sitten palautetta miten tulpat istuu ja riittääkö vaimennus. Otit vissiin -15db? Joo, -15dB. Mikolle tuli -25dB kun on niin herkkäkuuloinen ja omaa jo pienen kuulovaurion. Tulpat istuu ihan hyvin, ainakin mitä tuossa olen niitä harjoitusmielessä korvassa pieniä jaksoja pitänyt. Tiistaina pääsee sitten kokeilemaan ihan kunnolla. |