Aihe: Nyt se tapahtuu.
1 2 3 4 5
aikavaikea
26.05.2005 12:20:27
Tekis mieli sanoa yksi H:lla alkava sana, ei muuta.

E: Se ei ole Hoho!

Hyvää? Hienoa? Hiltonin Paris?
Intuboikaa!
Bonham
26.05.2005 12:21:07
Hyvää? Hienoa? Hiltonin Paris?

Helsinki? Hevi?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
McNulty
26.05.2005 12:24:14 (muokattu 26.05.2005 12:24:47)
ne muut vois heittää mäjelle mutta se Martina on kyllä vetävännäköinen neito (onko tämä nyt sitten se "panisin"-kommentti?) :))

Onneksi nykyään on jo sellaiset vehkeet että paskakin saadaan kuulostamaan "siedettävältä"... mikäs siinä, tehkööt tytöt rahaa, tyhmät maksakoot! Kyllähän sellaisten clubi-iltojen yhteyteen voi ängetä parit playback-vetäsyt ja levy myy varmasti keikoilla ihan riittävästi... ainahan känniset amikset ja muut sponssaa silikoniliisoja :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
sirdickyj
26.05.2005 12:42:58
Onneksi nykyään on jo sellaiset vehkeet että paskakin saadaan kuulostamaan "siedettävältä"...

Harmi, että nykyään on semmoset vehkeet. Paljon hauskempaa oli, kun paska oli vielä oikeata paskaa, niin kukaan ei edes erehtynyt luulemaan, että muka osattiin jotain. "Vain mäkimies voi tietää sen..."
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Bonham
26.05.2005 12:53:06
Mä olen nyt pohdiskellut tätä järisyttävää uutista koko päivän... mieleen hiipi kamala epäilys; mitä jos ne tekee tän levyn sen takia, että uskovat sen myyvän kuin leipää... eivätkä musiikillisten ansioiden takia???
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Lego
26.05.2005 12:54:46
Mä olen nyt pohdiskellut tätä järisyttävää uutista koko päivän... mieleen hiipi kamala epäilys; mitä jos ne tekee tän levyn sen takia, että uskovat sen myyvän kuin leipää... eivätkä musiikillisten ansioiden takia???

No sehän olis niiq katastrofaalista?!1
Minkä vanhana oppii, sitä ei nuorena osannut.
Ibanez, probably the best guitar in the world!
JuniperThree
26.05.2005 12:57:40

Mitä? Voiko joku ajatella noin, siis musiikkia bisneksenä? Olen tyrmistynyt.
rockitsb
26.05.2005 12:58:25
Koko salarakasjuttu on täysin Seiskan salaliitoa. Masa kun on vankilassa niin tarvitaan uusia koko kansan pellejä.
Bella Italia #5
Martso
26.05.2005 13:01:30
Sanoohan se Tony Halmekki itseään kirjailijaksi. Kyllä kansa tietää, mitä ne haluaa!
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
-J
26.05.2005 13:10:52
Jään sormi liipaisimella ja piippu kitalaessa odottamaan mitä kyseisen levyn jälkeen on luvassa. Tällä kutkuttelevan huikealla Loman/Nykänen/Mäntylä -aikakaudella kun kaikki on mahdollista. Miksi helvetissä se menee aina niin, että mitäänsanomattomien julkisuuden henkilöiden pitää AINA kokeilla laulajan uraa. Nämäkin typykät vaikuttavat sellaisilta, että heillä on ollut enemmän munaa suussa kuin Suomen varusmiehillä kädessä, niin miksi hemmetissä siihen suun eteen pitää lyödä mikrofoni!!

"Juujuu, autotunea ja kaikua niin susta tulee Madonna ja Tina Turner yhteensä. By the way, avaatko paidannappeja hivenen että saat...köh..tarpeeksi ilmaa"

Just tää paskasakki joka kalastelee "uusia tähtiä" dollarin kuvat silmissä, saastuttaa pahasti suomalaista musiikkikulttuuria. Hyvinkin leppoisana henkilönä voisin lyödä ison kasan tiiliskiviä halki yhdellä lyönnillä kuullessani radiosta "Helllsinki siti pooooi...läähpuuh...hinkutihinkuti...kutita mua pakaroiden välistä Börje, oma pikku lutupossuni..."
Käpy on puun vauva
Karlsson
26.05.2005 13:11:42
Sanoohan se Tony Halmekki itseään kirjailijaksi. Kyllä kansa tietää, mitä ne haluaa!

Kansa haluu paskaa?

Takaisin maaseudulle-liike voimistunut vai?
"...minkä tahansa asian tuot esille hyvänä, kumoan sen." -MrQ
Martso
26.05.2005 13:13:22
Kansa haluu paskaa?

Takaisin maaseudulle-liike voimistunut vai?

Näin on. Ei mulla ainakaan jää epäselvyyksiä tämän asian suhteen. Esim. monenneksi myydyin levy se smurffi-collection 1 onkaan suomessa?
Karlsson
26.05.2005 13:15:14
Näin on. Ei mulla ainakaan jää epäselvyyksiä tämän asian suhteen. Esim. monenneksi myydyin levy se smurffi-collection 1 onkaan suomessa?

Toi nyt voi johtua äkkinäisestä sienien ja LSD:n päihdekäytön yleistymisestä.
Härski
26.05.2005 13:15:37

Tais olla 8. tai jotain. Top 10:ssä kuitenkin.
Martso
26.05.2005 13:16:25
Toi nyt voi johtua äkkinäisestä sienien ja LSD:n päihdekäytön yleistymisestä.

Niinpäs muuten saattaaki! Miten helvetillä minä en tuota ole aiemmin osannu ajatella (johtuu sienten ja LSD:n päihdekäytön yleistymisestä)?
superfly
26.05.2005 13:18:30
Nämäkin typykät vaikuttavat sellaisilta, että heillä on ollut enemmän munaa suussa kuin Suomen varusmiehillä kädessä, niin miksi hemmetissä siihen suun eteen pitää lyödä mikrofoni!!
"

Aijai, tämä oli harvinaisen pahasti sanottu. +
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Martso
26.05.2005 13:19:06
Tais olla 8. tai jotain. Top 10:ssä kuitenkin.

Piti ihan tarkistaa: 7.!
Karlsson
26.05.2005 13:19:13
Niinpäs muuten saattaaki! Miten helvetillä minä en tuota ole aiemmin osannu ajatella (johtuu sienten ja LSD:n päihdekäytön yleistymisestä)?

Juuh, tossa lähikioskillaki sanoivat että trippien myynti o kasvanu näin kesän myötä.
1by4by9
26.05.2005 13:22:39

Jaahas. Taas artisti maksaa (tällä kertaa miksauspöydän päällä.)
Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki?
Härski
26.05.2005 13:23:13
Piti ihan tarkistaa: 7.!

Mikä se sivu oli, mistä löys noi myydyimmät levyt?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)