Velli 23.05.2005 13:25:29 | |
---|
Näkee jo maksua syötettäessä. Maksut vahvistetaan erikseen myöhemmin, joten jos nimi ei täsmää niin maksun voi rauhassa perua. Koitin tuota systeemiä, mutta ainakin paikallisosuuspankin verkkopalvelussa vahvistuskohdassa luki se nimi, jonka olin siihen itse syöttänyt. |
lxi 23.05.2005 14:36:20 (muokattu 23.05.2005 14:38:21) | |
---|
Koitin tuota systeemiä, mutta ainakin paikallisosuuspankin verkkopalvelussa vahvistuskohdassa luki se nimi, jonka olin siihen itse syöttänyt. Nordeasta puhuin itse. Osuuspankin systeemeistä ei harmainta hajua. EDIT: Ja tämä siis vain siirrettäessä rahaa Nordean sisällä. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
Sir Härö 23.05.2005 17:49:42 | |
---|
Jos joku tulee kotiini, puukottaa minua, ryöstää kaikki sukkani ja televisioni ja lopulta polttaa postilaatikkoni, niin voin sentään tehdä kätevästi tästä tietokoneelta rikosilmoituksen. Kätevää! Ei tarvitse soittaa poliisille ja pääsee nopeammin sairaalaan. Petosyrityksessä ei todennäköisesti ole kenenkään henki vaarassa, mutta mauttomuudenrajoilla pyörivän, sarkastisen letkautuksen ansiosta, sulle PlopPlopPlopisee plussaa + Pohjoistuuli on aina pirun kylmä, riippumatta siitä, mistä suunnasta se puhaltaa. |
DJKaaos 23.05.2005 20:26:01 | |
---|
Tee siitä saatanan pellestä vaikka rikosilmotus, niin ei tarvitse arpoa mitään pankkitilejä. Lopputulos on sama jos tongit pankin kautta tekijän nimen kuin jos teet poliisille suoran ilmotuksen, mappi-Ööhön menee kuitenkin. Jos selvität tekijän tiedot itse ja annat hälle henkilökohtaisesti rangaistuksen, niin se on varmaan ainoa tapa jolla saa "vauhtia tupaan". Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
DeWilde 23.05.2005 20:34:30 | |
---|
Jos selvität tekijän tiedot itse ja annat hälle henkilökohtaisesti rangaistuksen, niin se on varmaan ainoa tapa jolla saa "vauhtia tupaan". Hyvä idea! Oman käden oikeus toimii aina. Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
DJKaaos 23.05.2005 20:36:07 | |
---|
Hyvä idea! Oman käden oikeus toimii aina. se ei ollut mikään idea, se oli enemmänkin surkea vaihtoehto muiden yhtä surkeiden joukossa. Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
Nikke 24.05.2005 00:35:42 | |
---|
Huuto.netistähän nuo IP:t ainakin saa selville ja sitäkautta sitten mahdollista henkilöllisyyttä. Eriasia sitten jos on jostain muualta kuin kotoa käsin rekisteröitynyt. No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin |
-septimisti- 24.05.2005 01:30:59 | |
---|
Jos ja kun kissalan pojat ottavat asian käsittelyyn, niin kyllä se nimi esille ongitaan. Se tilinumero todennäköisesti tsekataan ensin. Pankkisalaisuushan ei koske poliiseja. Luultavasti tämäkin älyn kalifi kuvitteli keksineensä varman huijauskeinon. |
kurmo 24.05.2005 07:03:39 | |
---|
Jos selvität tekijän tiedot itse ja annat hälle henkilökohtaisesti rangaistuksen, niin se on varmaan ainoa tapa jolla saa "vauhtia tupaan". Kivana bonuksena saattaa kaupan päälle saada myös rikossyytteen. Ja sehän vaan passaa. Hitto tätä meininkiä jos joka kuuno ottaisi "oikeuden omiin käsiinsä" heti kun siltä vaan tuntuu. "En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |
Cucumber? 24.05.2005 11:01:07 | |
---|
Kylläpä silti kannattaa ilmoitus tehdä, tulee merkintä ja kun niitä kertyy niin eiköhän oikeuteenkin joskus mene. Ärsyttää tommonen kyllä, en koskaan kyllä maksaisi ennenkuin olen saanut...tavaran... |
Jungleman 25.05.2005 21:25:56 | |
---|
Minäkin mietin, mitä tekisin, kun pari kuukautta sitten maksoin erään jampan tilille 40€ etukäteen, sellaisella diilillä, että jamppa lähettää ostamani vekottimen minulle kun rahat näkyvät tilillä. Eipä ole kuulunut, vaikka rahat menivät perille - tiliotteen mukaan. Jampan nimi on tiedossa, samoin osoite sekä muutama eri puhelinnumero. Numero, jota jamppa käytti kaupan tehdessämme, lakkasi oudosti toimimasta, kun aloin kysellä asian perään... En ole kovin kostonhimoinen ihminen, eikä 40€ kaada talouttani. Eipä silti, en myöskään tunne kovin paljoa myötätuntoa & sympatiaa kun itseäni tyhmemmät yrittävät kusettaa minua. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. |
LiiMaNHeNKi 26.05.2005 16:14:07 | |
---|
Eipä yleensäkään kannata maksaa etukäteen netissä mistään. Itse olen aina huuto.nettiä käyttäessä vaatinut postiennakkoa (tai ei ole tarvinnut varsinaisesti vaatia, kaikille on kyllä sopinut). Sillä saa paketin nähtäväksi ennen kuin tarvitsee maksaa mitään. Ainoastaan jostain musiikkiliikkeistä tavaraa tilatessa on tullut maksettua etukäteen, mutta se onkin eri asia. Emmä mitään osaa soittaa... räpellän vaa. |
Velli 03.06.2005 14:54:43 | |
---|
No niin, rikosilmoitus on nyt tehty. Ilmoittelen sitten jos rosvo joskus saadaan kiinni. |
luopio 03.06.2005 22:31:46 | |
---|
Minäkin mietin, mitä tekisin, kun pari kuukautta sitten maksoin erään jampan tilille 40€ etukäteen, sellaisella diilillä, että jamppa lähettää ostamani vekottimen minulle kun rahat näkyvät tilillä. Eipä ole kuulunut, vaikka rahat menivät perille - tiliotteen mukaan. Jampan nimi on tiedossa, samoin osoite sekä muutama eri puhelinnumero. Numero, jota jamppa käytti kaupan tehdessämme, lakkasi oudosti toimimasta, kun aloin kysellä asian perään... En ole kovin kostonhimoinen ihminen, eikä 40€ kaada talouttani. Eipä silti, en myöskään tunne kovin paljoa myötätuntoa & sympatiaa kun itseäni tyhmemmät yrittävät kusettaa minua. No ei se yrittäminen mitään haittaisikaan mutta vituttaa ihan muidenkin puolesta kun ne vielä onnistuvat tuossa. Elä jätä tuota tuohon. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |