Aihe: brightboy - poprock-sensaatio
1 2
kivi
27.04.2005 13:49:45
Mul jäi ehkä vähän jälkihintahtava maku noista sivuista.

Sä et vaan oo käyny taidekoulua, kato. :-)

Hyvä juttu, tyylikkäät sivut. Onnea.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
eep1
27.04.2005 14:52:43

Edelleenkin paljon kiitoksia kaikille mielenkiinnosta! Kuunnelkaa toki myös musiikkia kaikkien oheisasioiden lisäksi ja kertokaa myös kavereillenne!
mr_b
27.04.2005 14:54:18 (muokattu 27.04.2005 14:55:03)

Promootio on herkkä taiteenlaji. Jos tuosta ilmosta olisi korvannut sanan "sensaatio" sanalla "toivo" niin vastaanotto olisi ollut varmaan ansaitun positiivinen. Sillä hyvältähän tämä kuullostaa, biiseissä on ideaa ja laulajalla ääntä, suuria tunteita leijuu ilmassa ja visuaalinenkin ilme hallussa. Hieno kravattikin. :-)

Ehkä olen vain tälläinen vaatimaton ihminen, mutta minua hiukan häiritsee kun bioissa mennään turhiin ylisanoihin. Ei tämä ehkä nyt niin "very individual and unique" soundi ole ja aivan varmasti yhtye ei ole vielä sillä tasolla, jossa se "owes no one". Ja sensaatioksi tullaan, ei julistauduta. Mutta kyllähän tästä potentiaalia löytyy ainakin äänitteellä. Katsellaan, seuraillaan...
Marlon Brando, Pocahontas and me
Fortune
27.04.2005 14:54:52 (muokattu 27.04.2005 14:58:26)
Hemmetin raikkaat soundit, muuten.

Periaatteessa en pidä korkeista miesäänistä, mutta tämä toimii minullekin, yllätyin.

Hyvä meininki.

Ai niin, päivänvalossa tuo sivujen kontrasti ei toimi, ei oikein saa selvää. Tai sitten olen sokea.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
eep1
27.04.2005 15:29:28

Kuten sanottua, promootio on herkkä taiteenlaji. Ja myös sanottua on, että "any publicity is good publicity". Otsikko kerää kaikella härskiydellään paljon huomiota, joten onnistuin tarkoituksessani.
Myöskin biografian takana seison, mutta katsoisin sen itse ikäänkuin vaikkapa Teräsbetonin "metallitotuuden ehdottomalle julistukselle" poprock-vastikkeeksi. Tulipa epäselvästi sanottua ;)
Eli siis aivan kaikkea ei tarvitse lukea ryppyotsaisesti, mutta vaikka lukisikin, taas saavutetaan huomiota.
Lisää keskustelua kehille! Vastailen aina ehtiessäni mielelläni kaikkiin juttuihin.

Eero/brightboy - Suomen pop-rockin TOIVO ;)
musa
27.04.2005 15:37:39 (muokattu 27.04.2005 18:34:51)
Hyvin tehtyä musaa. Biisit eivät ihan kauheesti kuitenkaan säväyttäneet noin niinku sävellyksinä. Aika hyvät ja raikkaat saundit. Tokasta biisistä tuli vahvasti mieleen Kent ja se on ihan hyvä juttu. Hyvää jatkoa vaan :)
-Mickill-
27.04.2005 15:40:01
Biisit oli ainakin hyviä, Dingo-synat toi potkua. Pitääkin pistää nimi ylös.
It's not your fault that you're always wrong, the weak ones are there to justify the strong
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)