samwyse 15.04.2005 03:51:10 | |
---|
Kuulemma biisit oli hyviä mutta tuotanto päin helvettiä. Näin on herra Lerssi puhunut. Herra Lerssi voisi käydä remasteroimassa levyn. |
JTR 15.04.2005 09:40:35 | |
---|
Michael Monroe teki Jerusalem Slim levyn ilmestymisen aikaan peräti "antipromotional" tourin japanissa, jossa neuvoi joka paikassa (haastatteluissa ja keikoilla biisien välissä) olemaan ostamatta levyä, kun se on ihan paska! Johtui siitä, että tuottaja Michael Wagener ja kitaristi Steve Stevens tekivät levyn saundeista liian jenkkirokkia Michael Monroen mielestä... Ja kuulemma skebatkin oli soitettu väärällä asenteella... MM olisi halunnut jättää levyn kokonaan ilmestymättä, ja myöhemmin julkaisikin Jerusalem Slim demot, jotka oli tuotettu hänen haluamillaan soundeilla, eli huomattavasti rosoisemmin saundein... |
Hargon 15.04.2005 10:01:04 | |
---|
Michael Monroe teki Jerusalem Slim levyn ilmestymisen aikaan peräti "antipromotional" tourin japanissa, jossa neuvoi joka paikassa (haastatteluissa ja keikoilla biisien välissä) olemaan ostamatta levyä, kun se on ihan paska! Näin oli..ja levy yhtiö tykkäsi. Taitaa tosiaan olla ainoa kerta, kun artisti ihan tosissaan dissaa uutta levyään. Sittenhän se Steve Stevens lähti, aivan oikein, Vince Neilin bändiin... Tosin eihän toi levy edes kovin paska ole. The World Is Watching ja Gotta Get A Hold ovat mielestäni ihan parhaimmasta päästä Hanoi-äijien tuotantoa. |
Tupuna 15.04.2005 11:27:29 | |
---|
Miten mulla on sellanen kuva, ettei HIM olisi oikein pitänyt Deep shadows and brilliant highlights -levynsä tuotannosta? Eihän ne pirut itse levyn ilmestyessä mitään sanoneet, mutta myöhemmin ovat kai voivotelleet. Osaisko joku vahvistaa tämän? ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Artist 15.04.2005 12:41:42 (muokattu 15.04.2005 12:43:55) | |
---|
Michael Monroe teki Jerusalem Slim levyn ilmestymisen aikaan peräti "antipromotional" tourin japanissa, jossa neuvoi joka paikassa (haastatteluissa ja keikoilla biisien välissä) olemaan ostamatta levyä, kun se on ihan paska! Johtui siitä, että tuottaja Michael Wagener ja kitaristi Steve Stevens tekivät levyn saundeista liian jenkkirokkia Michael Monroen mielestä... Ja kuulemma skebatkin oli soitettu väärällä asenteella... MM olisi halunnut jättää levyn kokonaan ilmestymättä, ja myöhemmin julkaisikin Jerusalem Slim demot, jotka oli tuotettu hänen haluamillaan soundeilla, eli huomattavasti rosoisemmin saundein... Tuo on kieltämättä huono levy, vaikka sillä on hetkensä. Tosin ei tuo pelkästään soundien syytä ole, biisit eivät ole kovin kummoisia lukuunottamatta "Scum Lives On" (josta D23 teki paremman version) ja "World Is Watching" biisiä. Coveri "Teenage Nervous Breakdown" on myös ihan hyvä. Monroe myös dissasi Hanoi Rocksin "Rock'n'Roll Divorce" livelättyä sen ilmestyessään. Ihan syystäkin. Toisaalta, tuohan jäi puoliviralliseksi julkaisuksi. Mutta ei ole kivaa kuultavaa, äänitetty suoraan pöydästä ja meininki on paska. Edit: aikaisemmistakaan Hanoi-levyistä Monroe ei täysin pitänyt, sanoi, että Two Steps on ainoa jota hän pysty kokonaan kuuntelemaan, mitä kyllä itse ihmettelen. Tosin, tämän hän sanoi vasta myöhemmin, mutta kuitenkin. Toinen edit: JS-the demos levyä Michael Monroe myi, ja piti muistaakseni parempana kuin varsinaista Jerusalem Slim albumia, vaikka munsta se on aika samanlaista huttua. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
Kitarajeesus 15.04.2005 13:41:18 | |
---|
En kyllä ole ikinä tajunnut miksi se edellinen levy pitää aina haukkua samalla kun kehuu uutta. To/die/forin Jape sanoi uusimman levyn ilmestyttyä että "tää on vaan tämmöinen välityö ja seuraavalle levylle panostetaan kunnolla". Aika harvassa tämmöiset jutut kyllä on. Musiikki on elämä. |
arse 15.04.2005 15:32:27 | |
---|
One Hot Minute -levystä en ole lukenut kovin mairittelevia kommentteja Red Hot Chili Pepperssin miehistöltä. Tosifanitkaan eivät tykkää - kitaristi on väärä ja levyä tehtäessä vallineet "huonot vibat" mukamas välittyvät kuulijalle asti. Omalla kohdallani kyseessä on RHCP:n parhaiten aikaa/kulutusta kestänyt levy. Muita en itse asiassa ole vaivautunut edes hankkimaan. Täytyykin kaivaa se hyllystä pitkästä aikaa. Ilo ilman roudausta on teeskentelyä. |
paranoid android 15.04.2005 15:37:08 | |
---|
kun circle julkaisu Sunrisen, jussi lehtisalo sanoi haastattelussa, ett' "tämä on meidän noin kuudenneksi paras levy". |
reino 15.04.2005 16:03:25 | |
---|
One Hot Minute -levystä en ole lukenut kovin mairittelevia kommentteja Red Hot Chili Pepperssin miehistöltä. Tosifanitkaan eivät tykkää - kitaristi on väärä ja levyä tehtäessä vallineet "huonot vibat" mukamas välittyvät kuulijalle asti. Omalla kohdallani kyseessä on RHCP:n parhaiten aikaa/kulutusta kestänyt levy. Muita en itse asiassa ole vaivautunut edes hankkimaan. Täytyykin kaivaa se hyllystä pitkästä aikaa. Jep yleensähän tuota levyä kaikki tuntuvat sorsivan. Minulle se on kuitenkin ainoa RHCP-levy mitä jaksan kuunnella. Vitut sano Vatanen |
overtake 15.04.2005 16:52:48 | |
---|
Jep yleensähän tuota levyä kaikki tuntuvat sorsivan. Minulle se on kuitenkin ainoa RHCP-levy mitä jaksan kuunnella. Sama täällä. www.stonetabs.tk |
-Mickill- 15.04.2005 17:44:17 | |
---|
Jep yleensähän tuota levyä kaikki tuntuvat sorsivan. Minulle se on kuitenkin ainoa RHCP-levy mitä jaksan kuunnella. Minulle se on taas ainoa RHCP-levy jota EN oikeestaan koskaan kuuntele. Vaikka on tollakin levyllä muutama helvetin hyvä biisi mutta kokonaisuutena todella huono, selkeästi heikoin RHCP-lätty mun mielestä.. It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
moottorisaha 15.04.2005 18:30:59 | |
---|
Herra Lerssi voisi käydä remasteroimassa levyn. No ei se remasterointi mitään auta jos miksaus ja äänitys on päin helvettiä. "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
lucbass 15.04.2005 19:24:07 | |
---|
Metallican Lars on puhunut että jo kahen viikon päästä justicen nauhottamisesta sille tuli semmonen olo että ei ollutkaan hyvää materiaalia. Nykyään se omien sanojensa mukaan ei halua kuulla lättyä ollenkaan. tätä mä en tajua. hetfieldinki mielestä kyseinen levy on aivan liian ylipitkä ja muutenki huono. musta justice on metallican paras levy! god hates us all |
carnation 15.04.2005 21:55:30 (muokattu 15.04.2005 21:56:06) | |
---|
tätä mä en tajua. hetfieldinki mielestä kyseinen levy on aivan liian ylipitkä ja muutenki huono. musta justice on metallican paras levy! Mun mielestä sillä levyllä on todella vahva biisimateriaali ja sellaisenaan se olis melkeinpä Metallican paras levykokonaisuus. Mutta ne monesti parjatut soundit eivät kyllä ole mistään parhaimmasta päästä, joten harvemmin tuota tulee kuunneltua. Kummasti kuuntelukokemus latistuu... Ei ole missään nimessä Metallican huonoin, parhaaksi ehkä yltäisi jos soundit olisivat paremmat. Harvester Of Sorrow, Blackened, Dyers Eve ja To Live Is To Die on kaikki hienoja biisejä. "Etsin itseäni, mmm." |
Carpenter 15.04.2005 21:56:49 | |
---|
No ei se remasterointi mitään auta jos miksaus ja äänitys on päin helvettiä. Rummut ja komppikitaran vois laittaa pienemmälle ja bassoa lisää. Nyt ei kuulu kun kitaran alamiddlepörinä. Kitara saundistakaan en oikein pidä. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
HaloOfFlies 15.04.2005 22:45:15 | |
---|
Ace Frehley ei pitänyt lainkaan The Elderistä. Bob Ezrin oli miksannut Acen kitaraosuudet suhteellisen vähiin ilmoittamatta herra Frehleylle koko asiasta lainkaan. Tästä Ace sitten tuohtui. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
gogo 15.04.2005 22:54:55 | |
---|
Eppu Normaalin Studio Etana oli kuulemma niin tuskallinen projekti, ettei Juha Torvinen ole kelpuuttanut levyä vieläkään edes omaan hyllyynsä. Ja bändin mukaan seuraavan levyn tekemiseen meni niin kauan, koska etanan jäljiltä oli niin traumaattiset muistot. Itse levyä eivät haukkuneet, kai, mutta lehdistö -ja promotilaisuuksissa oltiin joskus kovin vittuuntuneita.. oksettaa. |
lucbass 16.04.2005 12:34:36 | |
---|
Harvester Of Sorrow, Blackened, Dyers Eve ja To Live Is To Die on kaikki hienoja biisejä. entäs one? god hates us all |
Caizer Zalaat 16.04.2005 13:43:50 | |
---|
Kie von Hertzen sanoi muistaakseni Donkkareiden viimeisestä levystä, että se ei mikään erikoinen ole. Jotain siihen suuntaan ainaskin, se oli aika hauska, kun Kalle kehui ja Kie dissasi, no eihän se kyllä Donkkareiden parhaimmistoa olekaan... |
Exhausted 16.04.2005 15:14:41 | |
---|
olen kuullut että Oasiksen pojat ovat haukkuneet jotain levyistään heti sen ilmestyttyä. |