Mikael 12.04.2005 21:03:43 (muokattu 12.04.2005 21:04:11) | |
---|
Mä vähän luulen että ne 28 ovat jossain muualla. Tuntuu aika näpertelyltä toi Toverin biisimäärä siihen verrattuna mikä mielikuva mulla on isoista jakelijoista. Ei niin että se olis sen hyväksyttävämpää, mutta silti. Sitäpaitsi tuntuis oudolta että ne Teostosta soittelevat, vaan yhteyden ottaa luultavammin poliisi siinä vaiheessa kun tutkinta on edennyt tarpeeksi pitkälle. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
...And Justice For All 12.04.2005 21:05:54 | |
---|
Mä vähän luulen että ne 28 ovat jossain muualla. Tuntuu aika näpertelyltä toi Toverin biisimäärä siihen verrattuna mikä mielikuva mulla on isoista jakelijoista. Ei niin että se olis sen hyväksyttävämpää, mutta silti. Sitäpaitsi tuntuis oudolta että ne Teostosta soittelevat, vaan yhteyden ottaa luultavammin poliisi siinä vaiheessa kun tutkinta on edennyt tarpeeksi pitkälle. Niinpä. Ne suuret käyttäjät ovat sitten niitä joilla on 70 gigatavua tavaraa jaossa, ei mitään 200 biisin käyttäjää. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Toveri 12.04.2005 21:06:14 | |
---|
Mä vähän luulen että ne 28 ovat jossain muualla. Tuntuu aika näpertelyltä toi Toverin biisimäärä siihen verrattuna mikä mielikuva mulla on isoista jakelijoista. Ei niin että se olis sen hyväksyttävämpää, mutta silti. Sitäpaitsi tuntuis oudolta että ne Teostosta soittelevat, vaan yhteyden ottaa luultavammin poliisi siinä vaiheessa kun tutkinta on edennyt tarpeeksi pitkälle. Tällaisia ajatuksia minunkin päässäni on liikkunut. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
Teijo K. 12.04.2005 21:10:18 | |
---|
Mä vähän luulen että ne 28 ovat jossain muualla. Tuntuu aika näpertelyltä toi Toverin biisimäärä siihen verrattuna mikä mielikuva mulla on isoista jakelijoista. Ei niin että se olis sen hyväksyttävämpää, mutta silti. Sitäpaitsi tuntuis oudolta että ne Teostosta soittelevat, vaan yhteyden ottaa luultavammin poliisi siinä vaiheessa kun tutkinta on edennyt tarpeeksi pitkälle. No päivällä tosiaan sanoivat, että eivät nimenomaan halua viestittää että olisi olemassa jokin alaraja jonka alla olisi turvassa. Ja erityistapauksissa siis jopa yksi levy riittää syyteharkintaan. Luulen että nimenomaan mukana on tästä syystä näitä pienempiäkin kaloja. Mutta samalla se, että tosiaan sanoi radiossa, että tässä vaiheessa on tiedossa vasta IP-osoitteet. Eli millähän olisisvat soittaneet? |
Mikael 12.04.2005 21:16:26 | |
---|
No päivällä tosiaan sanoivat, että eivät nimenomaan halua viestittää että olisi olemassa jokin alaraja jonka alla olisi turvassa. Ja erityistapauksissa siis jopa yksi levy riittää syyteharkintaan. Luulen että nimenomaan mukana on tästä syystä näitä pienempiäkin kaloja. Toi olis toisaalta kyllä aivan looginen veto, sillä toi jakeluhan on todella pirstoutunutta ja varmaan suuri osa tosta menee just niin että pieniä jakelijoita on suuri määrä ja siitä kertyy se volyymi. Tarkoitus on siis varmaan saada nämä "pikkujakelijat" ajattelemaan oman toimintansa vakavuutta ja sitä että sekin on todellakin rikollista. Mutta samalla se, että tosiaan sanoi radiossa, että tässä vaiheessa on tiedossa vasta IP-osoitteet. Eli millähän olisisvat soittaneet? Edelleen luulisin että ensimmäisenä yhteyttä ottaa joku muu taho kuin teoston edustaja. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
Toveri 12.04.2005 21:17:01 | |
---|
Mutta samalla se, että tosiaan sanoi radiossa, että tässä vaiheessa on tiedossa vasta IP-osoitteet. Eli millähän olisisvat soittaneet? Puhelimella? Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
aslave 12.04.2005 21:19:43 (muokattu 12.04.2005 21:20:50) | |
---|
Ei se oli poliisisedälle kovinkaan iso homma saada IP:n perusteella liittymän haltijaa ja sitä kautta puhelinnumeroa tietoon. EDIT: Niin ja tuo "meillä on pelkät ip:t tällä hetkellä" on ihan paskapuhetta, koska ne tietävät tällä hetkellä tasan tarkkaan, ketkä siellä piuhojen toisessa päässä on. Tämä sielu on liian pieni meille kahdelle. |
Sergei Fallinen 12.04.2005 21:25:17 | |
---|
Niinpä. Ne suuret käyttäjät ovat sitten niitä joilla on 70 gigatavua tavaraa jaossa, ei mitään 200 biisin käyttäjää. Todennäköisesti selvästi enemmänkin kuin 70 gigaa, esim. 400gt tai jotain. |
konehes 12.04.2005 21:30:07 | |
---|
Kuka edes viitsii kuunnella musiikkia mp3-muodossa? Äänenlaatu on niin huono. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
...And Justice For All 12.04.2005 21:32:17 | |
---|
Kuka edes viitsii kuunnella musiikkia mp3-muodossa? Äänenlaatu on niin huono. No ei se ero oikeesti oo niin merkittävä. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Folcce 12.04.2005 21:37:53 | |
---|
Entä jos jakais vaan oman ja kaverien bändien demoja. Eikö nää mahdolliset tutkinnat vois kiertää siten? Edellyttäen tietysti että kaverin nimi ei ole Martti Syrjä. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
Ozzman 12.04.2005 21:39:01 | |
---|
Juu, outoa on jos "vain" 200 biisin takia ottaa yhteyttä. Tiedän monia joilla on kymmeniä tuhansia biisejä jaossa. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Pitkavirta 12.04.2005 21:40:14 | |
---|
Kuka edes viitsii kuunnella musiikkia mp3-muodossa? "Äänenlaatu" (paremminkin laaduttomuus?) on niin rasittava. |
Pitkavirta 12.04.2005 21:43:07 (muokattu 12.04.2005 21:44:07) | |
---|
Entä jos jakais vaan oman ja kaverien bändien demoja. Eikö nää mahdolliset tutkinnat vois kiertää siten? Edellyttäen tietysti että kaverin nimi ei ole Martti Syrjä. Jos bändien oikeuksia valvoo isoveljemme Teosto, niin ei. Ja jos kaverisi sanoisivat, että sulla ei oo oikeuksia jakaa, niin ees teostoa ei tarvittais.. Tarvitaanko muutenkaan.. ? Kai se on kaikessa, mihin sulla ei ole oikeuksia (et oo TekijäMies TM) että ei saa jakaa. Et voi esim. antaa äitis polkupyärää tosta noinvaan naapurin Villelle. Vaikka mieli tekis. EDIT ääh emmä tiärä sittenkään. kertokaa joku |
Teijo K. 12.04.2005 21:43:44 | |
---|
Puhelimella? IP-osoitteeseen? |
luopio 12.04.2005 21:45:39 | |
---|
No ei se ero oikeesti oo niin merkittävä. On se, kyllä koneella taustameluna voi kuunnella mutta se musiikista nauttiminen on eriasia. Wie bitte? |
Lähikauppias 12.04.2005 21:46:17 | |
---|
Suoraan sanottuna henkilökohtaisesti minua vituttaa moinen toiminta. Tuntuu erittäin väärältä ja absurdilta että musiikkifaniudesta voi joutua syytteeseen. Itse olen aina toiminut siten, että vaikka koneellani onkin paljon musiikkia, niin ostan kuitenkin ennen pitkää kaiken mistä oikeasti pidän. Nyt on vähän sellainen olo, että kaikkia joilla on maiharit vainotaan siksi että joku niiden käyttäjä oli potkinut mummoa. Aivan ääliömäistä toimintaa minun mielestäni. Aloitan jonkun kansanliikkeen kohta. www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer
if I had someone else's voice
But failure's always sounded better
Let's fuck it up, boys
Make some noise. |
konehes 12.04.2005 21:47:45 | |
---|
No ei se ero oikeesti oo niin merkittävä. Puukorva. Tai sitten kuuntelet niin huonoilla laitteilla, että ei ole merkitystä. Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Folcce 12.04.2005 21:48:47 | |
---|
Jos bändien oikeuksia valvoo isoveljemme Teosto, niin ei. Ja jos kaverisi sanoisivat, että sulla ei oo oikeuksia jakaa, niin ees teostoa ei tarvittais.. Niin no ei kai sitä frendejä kusettais.. Luvalla tottakai. Eikä sitä matskua tarvi olla niin jumalattomasti, jos muutta mp3:set esim. wav:eiksi, jotka vie paljon enemmän tilaa. Jos nyt yleensä tarvii jakaa mitään... En mä tiedä. Mun rahat menee edelleen levykauppoihin ja bisseen (poliiseille tiedoksi). Homoilu - Se on miesten hommaa! |
Folcce 12.04.2005 21:52:50 | |
---|
Suoraan sanottuna henkilökohtaisesti minua vituttaa moinen toiminta. Tuntuu erittäin väärältä ja absurdilta että musiikkifaniudesta voi joutua syytteeseen. Itse olen aina toiminut siten, että vaikka koneellani onkin paljon musiikkia, niin ostan kuitenkin ennen pitkää kaiken mistä oikeasti pidän. Nyt on vähän sellainen olo, että kaikkia joilla on maiharit vainotaan siksi että joku niiden käyttäjä oli potkinut mummoa. Aivan ääliömäistä toimintaa minun mielestäni. Aloitan jonkun kansanliikkeen kohta. Sama täällä. Avatarestani saatat huomata, että olen juuri soittamassa tiukkasanaista puhelua Teostoon. Vielä kun vastaisivat perkeleet puhelimeen!!! Homoilu - Se on miesten hommaa! |