trih 09.01.2005 03:55:45 (muokattu 09.01.2005 03:56:32) | |
---|
Eli kaula sateessa mutta runko pussissa :D Ei hyvääpäivää. No kitaristithan ei tiiä muuta ku sooloista. Edit: Niin voihan se tietenkin olla takavarikoitu opiaatteja varten. |
...And Justice For All 09.01.2005 11:33:12 | |
---|
Ei siinä muovikassissa mitään moraalitonta oo mutta mä ainaki veisin mieluummin vaikka kädessä, tyylikkäämpää :D Metallica on paras! Pastilli? |
JMP71 09.01.2005 14:41:54 | |
---|
Olkoon millainen paskakasa tahansa, niin kitaroita ei kanniskella muovikasseissa, notta. Muovikassiin joutaisi moinen kitaristi. Ei etes Harley Bentonia? Hanki parempaa luettavaa. |
willie 09.01.2005 15:00:28 | |
---|
Mustassa jätesäkissä kerran kannoin bassoa, kyllä hävetti. Suurin toive oli, ettei kukaan muusikko näkisi minua sillä hetkellä, siinä tilanteessa. Tavallisista urpoista ei niin väliä ollut, vaikka nolotti silti. |
leka 09.01.2005 15:05:31 | |
---|
minä kannoin katusoittokiertueella kitaraa juuttisäkissä... se on rok ja bluus JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Rot Gut 09.01.2005 16:41:42 | |
---|
Mä kun lainasin kaverille mun sbassoa joskus niin tungin sen reppuun silleen että kaula törrötti ja lähdin kävelemään kaverille päin. Se oli Harley Benton basso niin ei mitään väliä...eikä nolottanut yhtään koska se hb-teksti luki siinä rungossa niin sitä ei näkynyt. :) Tyhmät jutut on ihan ok |
Deg 09.01.2005 16:48:01 | |
---|
Jos se kitara on ihan pakko saada kuljetettua, eikä muuta suojaa kuin se muovipussi ole, niin kai sen voi siihen laittaa ilman että sitä keskustelupalstalla päivitellään sivukaupalla sitten? Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Makuupussimies 09.01.2005 22:29:17 | |
---|
Onpahan ainakin omaperäinen tapa kantaa kallista kitaraa. En muutenkaan välttämättä luottaisi ihan muovikassin kestoon kitaraa kannettaessa. Jätesäkissä olen kyllä vahvistinta kuljettanut sateessa mutta se nyt on asia erikseen. Harr |
mievaan 09.01.2005 23:06:23 | |
---|
lentoveet on ihan vitun rumia paskakasoja joo... Haistappa pierua sika! |
sivupersoona 09.01.2005 23:26:38 | |
---|
Jos se kitara on ihan pakko saada kuljetettua, eikä muuta suojaa kuin se muovipussi ole, niin kai sen voi siihen laittaa ilman että sitä keskustelupalstalla päivitellään sivukaupalla sitten? Niin, eipä tiedä jannu mitä teki. Se varmaan ajatteli että no hitot, ei tätä ny kukaan huomaa, ihmisillä on muutakin ajateltavaa kun mun kitarapussi ne kadulla kulkee..ja täällä on siitä oma ketju. KylSeRakkausOLuultEnempiHypeäKuOksetusta.
-kaima |
L.Ruoska 10.01.2005 08:08:08 | |
---|
Mutta lentoveet on niin rumia, että pilalle joutaavatkin mennä. Aamen. Hätä ei lue lakia, välillä on mennyt ihan olalla vaan vanha Squierikin =D |
Penasol 10.01.2005 12:23:00 | |
---|
Minä ainakin olen monesti roudannut kitaraa ilman mitään suojaa, jos vain sääolosuhteet ovat olleet suotuisat. Polkupyörällä on mukava ajaa ja soittaa kitaraa samaan aikaan. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Jenka 10.01.2005 12:56:06 | |
---|
Toivottavasti tämä muusikkotyyppi tai muuten vaan kitaraa kantava heppu tulee tätä threadia lukemaan ja kertomaan syynsä. Niin pääsemme tästä piinaavasta arvoituksesta eroon. Itse laittaisin kyllä kaksi muovipussia, niin että varrenkin päälle muovipussi, jos ei muuta suojaa olisi. En ihan mielelläni kitaraa pilaisi. |
Jenka 10.01.2005 12:56:42 | |
---|
Minä ainakin olen monesti roudannut kitaraa ilman mitään suojaa, jos vain sääolosuhteet ovat olleet suotuisat. Polkupyörällä on mukava ajaa ja soittaa kitaraa samaan aikaan. Tuon tahtoisin nähdä. :) |
...And Justice For All 20.01.2005 19:25:12 | |
---|
Minä ainakin olen monesti roudannut kitaraa ilman mitään suojaa, jos vain sääolosuhteet ovat olleet suotuisat. Polkupyörällä on mukava ajaa ja soittaa kitaraa samaan aikaan. Sitten on kivaa kaatua katuojaan ja soittaa skittaa samalla :-) Se olis jo törkeen näköstä että veis esp:n flying-v mallia muovipussissa ja sitten tekis muovipussin alanurkkiin reiät niille "sarville"... hoho! :D ...And Justice For All |
Meisseli 20.01.2005 21:49:19 | |
---|
Ei se ole niin justiin, itekki kannoin eilen straton kaulassa jameihin kaupungin halki lumisateessa. Ei se niin äkkiä imeydy se kosteus...tai no..mitä väliä. Mull on rytmi veressä, ja housut jalassa!
www.strangefruitband.net |
Explorer 20.01.2005 21:55:08 | |
---|
Se olis jo törkeen näköstä että veis esp:n flying-v mallia muovipussissa ja sitten tekis muovipussin alanurkkiin reiät niille "sarville"... hoho! :D Jotain väsynyttä ESP:n tekemää Flying V -kopiota vielä voisikin helposti viedä muovipussissa mutta EI Gibsonia. This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
Jormaz 21.01.2005 01:10:25 | |
---|
Gibsonia voi vetää narulla auton perässä jos ei mahu sisälle. Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth |
...And Justice For All 21.01.2005 09:14:51 | |
---|
Jotain väsynyttä ESP:n tekemää Flying V -kopiota vielä voisikin helposti viedä muovipussissa mutta EI Gibsonia. Näinpä. Sen tarvis olla semmonen tyylitelty teräväsarvinen että olis hieno. :) ...And Justice For All |
Milkop 21.01.2005 10:57:44 | |
---|
Musamaailmasta ostin aikoinaan Jacksonin RX-10:n ja se pistettiin mustaan roskasäkkiin. Olkoonkin, että kyseessä oli Jackson, mutta oli melkoisen noloa kävellä kitara roskasäkissä. Kova laukku on aina paras vaihtoehto soittimen suojaksi. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |