Aihe: Tunnelmamusiikkia
1 2
Torniojaws
22.12.2004 21:48:37

Delerium (vanhempi)
Ulver
Godspeed You Black Emperor!
Angelo Badalamenti - Twin Peaks Soundtrack
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Antsa
23.12.2004 01:24:58

Godspeed You Black Emperor!

En kyllä ihan heti pistäisi tuota bändiä soimaan, kun bilettämässä olen. Hyvältä tuo bändi muuten kuulostaa.

Gluecifer - Tender is the Savage -levystä on hyvä aloittaa kaljan kittaamista.
T. Issi www.rockin-horse.net
jannu
23.12.2004 03:01:38
en ole kyllä huomannut sinun itsesi toteuttavan tuota ajatusta...

Sen enempää kuin sinäkään...

En ala tästä kinaamaan. Pidä kivaa.
OKMEOST #1
TIISTAI
SS Ameba
26.12.2004 23:53:13 (muokattu 26.12.2004 23:55:47)
Haddaway-what is love
Matti Nykänen-v tyyli
Frederikiltäkin löytyy musaa juoma fiiliksissä.
Freud,Marx,Engels,Jung-juomalaulu (hauska biisi, juomiseen liittyvät sanat)
Pantera-Cemetary Gates(tosi hyvä)
"Mitä pienistä ku ei pienetkään meistä".
Jani The Rock
27.12.2004 00:36:25

Pelle Miljoona: Väkivalta ja päihdeongelma
Jaakko Teppo: Ruikonperän rocktähti
Nypykät: Kanuunaralli
Mari Laurila: Aja hiljaa isi
Tommi Läntinen: Syvälle sydämeen sattuu
Hanna Ekola: Villihevosia
Kake Randelin: Hyvä jytä harasoo
The road never ends for me, kid.
elbowski
27.12.2004 00:50:18
The Doors - The End
The Darkness - Permission To Land koko levy
R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell 20.8.1966 - 8.12.2004 | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Planetist
27.12.2004 00:53:24
CMX - Sika ja perkele
-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
Xiauoko
27.12.2004 17:14:18
Levyksi soimaan Ella ja Aleksi - Lenni Lokinpoikanen ja taustalle sitten tietysti se Erik Prytzin persemusavideo.
Musiikki on kivoin asia.
zorro
27.12.2004 17:44:49
sitten kun aukeaa ensimmäiset kaljat, niin doorsin greatest hits soimaan.. johan on tunnelma katossa.
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, lace sensor Red myydään: WhammyII
Spiralmind
27.12.2004 19:42:01

Heavy Metal Perse - Legenda Taikamiekasta
...ja tunnelma on katossa!
Löytyypi tuolta: http://www.heavymetalperse.cjb.net/

Ömm... sitte vaikka Ismo Alangon Taiteilijan elämää.

Kiss: esim. Rock'n'roll all night, She, Deuce

Mr. Big - Wild World

Ugly Kid Joe - Cats in the cradle

WASP - I wanna be somebody

Twisted Sister - We're not gonna take it

Misfits - Last Caress, Die die die my darling

no siin oli jotain.
I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death.
Huevos
27.12.2004 23:41:13

Sen enempää kuin sinäkään...

En ala tästä kinaamaan. Pidä kivaa.

hmmm...

jos mä sanon, että joku on minusta paskaa ja sinä alat kutsumaan minua vittupääksi, niin onko se tuon ajatuksen toteuttamista? kyse on makuasista, joten eikö ole ihan sama pidänkö minä vai en jostain?

vittuunnutko sä yleensä siitä, jos joku pitää makaroonilaatikosta ja sinä et?

sä et yleensä juuri vaivaudu perustelemaan edes mielipiteitäsi. mä en mene henkilökohtaisuuksiin mielipide- eroissa ja yleensä en lähde mukaan siihenkään, kun sä alat mua haukkua.

mut ei siinä mitään. anna palaa vaan...
Pitkavirta
28.12.2004 13:59:58
Kaikki Jamiroquai.

komp.

jos kyseessä on kunnon bileet joihin tulee naisiakin, eikä pelkkiä hevihörhöjä, tässä viimekesän listaa, joka tuotti paljon.. ..tulosta&hyvää fiiwistä:

Husky Rescue aamubileissä soimaan
SMG toimii
Räppi toimii aina. Uskokaa tai älkää. ;)
Bob Marley
Kemopetrol toimii kans aamujatkoilla
Prodigy!

britti/jenkkipoppi:
Stereophonics
Placebo
Oasis
Goo Goo Dolls
Matchbox 20
Lifehouse

Wigujen Titans Wheel skulaa kans helvetin hyvin bileissä.

siinä muutamat viime kesän bilelevyt/artistit..

Ja ehdoton, puhkikulutettu SubUrban Tribe - Manimal, jonka kuunteluun emme festareiden jälkeen koskaan kyllästyneet
Velven kuunnelmat [Jos Voisin] [Siteet]
jannu
29.12.2004 01:26:59
hmmm...

jos mä sanon, että joku on minusta paskaa ja sinä alat kutsumaan minua vittupääksi, niin onko se tuon ajatuksen toteuttamista? kyse on makuasista, joten eikö ole ihan sama pidänkö minä vai en jostain?

vittuunnutko sä yleensä siitä, jos joku pitää makaroonilaatikosta ja sinä et?

sä et yleensä juuri vaivaudu perustelemaan edes mielipiteitäsi. mä en mene henkilökohtaisuuksiin mielipide- eroissa ja yleensä en lähde mukaan siihenkään, kun sä alat mua haukkua.

mut ei siinä mitään. anna palaa vaan...

Tämä on takuuvarmasti viimeinen kirjoituksesi, johon otan kantaa...

Musta on alkanut tuntumaan, että sun persoona on jotenkin jakautunut. Ensin auot päätäsi ja vittuilet jok'ikisessä ketjussa joissa puhutaan bändeistä joita silminnähden halveksit. Myöhemmin sitten alat itkemään, kun ihmiset antavat palautetta, kuinka sua "ei ymmärretä ja kaikki vittuilee läpäläpäläpä..."

Ja mistähän löytyisi ne sun peräänkuuluttamat perustelut niistä sun omista kirjoituksista? Siis muunlaiset kuin "Tää on paskaa koska joku muu diggaa tästä eikä tää oo ug:ta."-jorinat?

On aivan sama mitä nykyään sanot, koska olet aukonut turpaasi niin pitkään. Melkoisen monet, jotka vaivautuvat edes noteeraamaan sut, suhtautuvat suhun avoimen vihamielisesti. Eikä syyttä. Mikä helvetin erioikeus sulla muka on olla täällä ihmisille ilkeä ja paskamainen? Varsinkaan, kun sulla ei tunnu olevan mitään oikeaa sanottavaa. Sitä undergroundmasturbaatioanalyysiäsi tunnut jaksavan kyllä jauhaa vaikka maailman tappiin.

Mä en ole kertaakaan suivaantunut sun mielipiteistäsi. Mutta mikä vituttaa, on se trollaustyyli jolla asiasi tuot esille. Ja monen monta kertaa samoihin ketjuihin. Vaikka olisit sitä mieltä, että suurin osa minkä tahansa bändin faneista on ihan täysiä palikoita, niin ei sun tarvitse heidän mieltään pahoittaa väkipakolla ilkeämielisellä panettelulla.

Käytkö sä täällä kännissä, vai etkö muuten ole henkisesti läsnä ollessasi ikävä?
OKMEOST #1
TIISTAI
Snowblind
29.12.2004 03:56:56

Etsippä sen niminen kokoelmalevy kuin "Disco Inferno" käsiisi. 70-80 -luvun discohittejä enemmän kuin laki sallii
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
armadillo
29.12.2004 03:58:11
Focus - Hocus Pocus
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Huevos
29.12.2004 10:53:50

Tämä on takuuvarmasti viimeinen kirjoituksesi, johon otan kantaa...

sä oot sanonu noin viimeset kymmenen kertaa, kun oot vastannu mulle.

Musta on alkanut tuntumaan, että sun persoona on jotenkin jakautunut. Ensin auot päätäsi ja vittuilet jok'ikisessä ketjussa joissa puhutaan bändeistä joita silminnähden halveksit. Myöhemmin sitten alat itkemään, kun ihmiset antavat palautetta, kuinka sua "ei ymmärretä ja kaikki vittuilee läpäläpäläpä..."

pistä nyt ihmeessä linkki, jossa mä itken miten väärinymmärretty mä oon. kiinnostaisi muakin nimittäin nähdä se.

no mut mitä väliä sillä on jos mä halveksin jonkun bändin musaa, jos se on kerran makuasia? niissä ketjuissa on sivukaupalla kamaa tyyliin "MAAILMAN PARAS BÄNDI. LAULAJALLA ON TIUKAT NAHKABYSAT!"

Ja mistähän löytyisi ne sun peräänkuuluttamat perustelut niistä sun omista kirjoituksista? Siis muunlaiset kuin "Tää on paskaa koska joku muu diggaa tästä eikä tää oo ug:ta."-jorinat?

voi jeesus kristus...ihan turha sulle näköjään mitään on selittää, kun et edes vaivaudu lukemaan.

Mä en ole kertaakaan suivaantunut sun mielipiteistäsi.

lol.
Huevos
29.12.2004 10:58:43

mutjoo...mun tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkään mieltä...ainakaan liikaa.
-basistihihhuli-
01.01.2005 18:14:57
HIM:n pimpinkostutusbiisejä, tytöt/naiset ainakin lämpenee
Ai lämpeneekö?! Multa ei kyl Himillä heruis ku litsari poskelle.
Tiedän, et karkasin aiheest.. oli vaa pakko sanoo..:(:
Musiikki pelasti mut urheilulta... :P
Masai-mies
02.01.2005 13:58:06

No näitä biisejä oon muun muassa omissa kekkereissä joskus soitellu ja on porukka digenny ja porukka oli sellast 16-18 vuotiasta.

Tom Robinson Band - Up against the wall
Rainbow - Can't happen here
Robert Plant - Ship of fools (jos ei tohon naiset lämpene, niin ei mihinkään)
Yes - Owner of a lonely heart
Deep Purple - Burn
Mötley Crüe - Kickstart my heart
Aerosmith - Mama kin
Led Zeppelin - Trampled Underfoot

niin ja jos haluu et väki hiljenee nii pistät Stairway to heavenin soimaan :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)