BaariMikko 17.12.2004 14:22:36 | |
---|
Kappale on todella kaunis. En kyllä ole kuullut alkuperäisversiota, enkä osaa edes kuvitella, miltä se kuulostaisi, koska Sinatran versio on niin hy-vä. No Cherin versio kuulostaa minusta joltain itäeurooppalaiselta sosialismin aikaiselta popiskelmähitiltä. "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
kikkomän 17.12.2004 23:06:30 | |
---|
mä olen luullut että se Within Temptationin - Stand My Ground olisi Evanesencea. Ja yllätys oli kun se ei ollutkaan R.I.P. "Dimebag" Darrell Lance Abbot (1966-2004) |
Tupuna 18.12.2004 12:36:04 | |
---|
Tuo on muuten yllättävän hyvä biisi. Johtuu varmaan siitä, että sitä on ollut kirjoittamassa Guy Chambers, joka on ennen tehnyt biisejä Williamsin Robbielle. Ai on? No ei mikään ihme, että biisi on niin hyvä! McFaddenista tulee uusi Robbie... ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Mr.Babbit 18.12.2004 16:39:04 | |
---|
No Cherin versio kuulostaa minusta joltain itäeurooppalaiselta sosialismin aikaiselta popiskelmähitiltä. en halua kuulla sitä, ikinä. yllättävää on kuulla rollareiden coveroimia biisejä alkuperäisenä esityksenä..niillä on niin hitosti lainabiisejä.. |
poppamies 18.12.2004 17:16:24 (muokattu 18.12.2004 17:39:13) | |
---|
Minä yllätyin lukiessani tämän. Kaikkitietävyydessäni olen uskotellut itselleni tuon olevan Nancyn originaali, vaan niinhän tuo näkyy olevan "written by Sonny Bono". Perskele!... Tämä "Bang, Bang" oli Sony & Cher'in kenties suurin hitti. Pari muuta hyvää on "Little Man" ja "I Got You Babe" Ainoat levyt mitä on ollut pakko ostaa kun ensimmäisen kerran kuulin radiossa oli "Are You Experienced" v. 1967 ja "Immigrés" v. 1997(suomen maahanmuuttajen musaa), ja siltä levyltä senegalilaisen yhtyeen "Galaxy'n" kappaleen "Nous deux". http://www.globalmusic.fi/immigres/afrikka/Galaxy.html "G-strings are for strippers" |
stickyfinger 18.12.2004 20:47:16 | |
---|
Mulle oli suuri yllätys, miten hyvä biisi Brian McFaddenin Real to me olikaan/onkaan. EDIT: huom. miehen Westlife-menneisyys Sama homma, hyvä biisi kerrassaan. Shake your money maker! |
L.Ruoska 18.12.2004 23:50:29 | |
---|
mä olen luullut että se Within Temptationin - Stand My Ground olisi Evanesencea. Mä luulin kanssa, tähän hetkeen asti! Se biisi soi Cityllä välillä, oon aina luullu että se on Evanescence. En tykkää siitä bändistä, en ollenkaan pidä siitä "oopperaääni meets särökitarat"-konseptista. Nightwish on samasta syystä mun bannilistalla, mä en vaan jotenkin pidä kummankaan bändin biiseistä. Jokin niissä vaan ärsyttää..uskoakseni se laulutapa. |
carlos 19.12.2004 10:01:38 | |
---|
mä olen luullut että se Within Temptationin - Stand My Ground olisi Evanesencea. Ja yllätys oli kun se ei ollutkaan Tähän lankaan myös minä menin. Standin' with the fury that they had in '66 |
Umpihullu 19.12.2004 14:07:31 (muokattu 19.12.2004 14:07:45) | |
---|
Eräänä päivänä satuin kuulemaan ihan Acceptilta tai U.D.O:lta kuulostavaa bändiä. Olinkin yllättynyt että kyseinen orkesteri olikin Vanize, jonka laulaja kuulosti sataprosenttisesti Udolta. Syykin tuohon samankaltaisuuteen lopulta selvisi. Se laulaja on Udon pikkuveli Peter Dirckschneider ja kuulostaa tosi paljon veljeltänsä. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
zepeteus 19.12.2004 14:38:45 | |
---|
Syykin tuohon samankaltaisuuteen lopulta selvisi. Se laulaja on Udon pikkuveli Peter Dirckschneider ja kuulostaa tosi paljon veljeltänsä. Kappas vaan...mahtaako Peter olla samanlainen pikkuinen ruutitynnyri kuin veljensä... |
Paijukainen 20.12.2004 08:39:34 | |
---|
Oletko koskaan kuunnellut loistavaa kappaletta, tuttu tai ei, mutta esittäjää et tiedä. Olet sittemmin ottanut selvää, kuka kappaleen esittää, ja kas kummaa, esittäjä on täysi yllätys. Älytön kysymys, joka tuli mieleeni, kun sain tietää, että hieno kappale nimeltään "Dream on" jonka silloin tällöin olen kuullut Radio Citysta, onkin Aerosmithia. Jos jotain tohon suuntaan on tapahtunut, ilmoita se tänne. Itselleni lähinnä toisin päin, sitä kuulee jonkun aivan hirveän diskojumputuksen jonka luulee olevan jotai tusinapoppia tusina-artisteilta, mutta saakin kuulla sen olevan vain tyylinvaihdoksen tehneen arvostamansa artistin uusin veisu. blaah. Se on ikävää. soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
Janstein 20.12.2004 13:35:59 | |
---|
Joo mullakin kävi samantapanen juttu kerran heinäkuussa. Eikö millään voisi sitten ilmoittaa että mikä piisi ja kuka esittäjä on kyseessä? Mad world-Gary Jules |
Checkmate 20.12.2004 14:47:20 | |
---|
Katselin Donnie Darko leffan ja loppubiisi jäi soimaan päähän.Yllätyin kun sain tietää alkuperäisesittäjän. Heh. Mulla kävi just prikulleen samalla tavalla saman leffan kohdalla. http://www.mikseri.net/artistit/?id=36220 |
Hot RedX 20.12.2004 14:54:05 | |
---|
Oletko koskaan kuunnellut loistavaa kappaletta, tuttu tai ei, mutta esittäjää et tiedä. Olet sittemmin ottanut selvää, kuka kappaleen esittää, ja kas kummaa, esittäjä on täysi yllätys. Älytön kysymys, joka tuli mieleeni, kun sain tietää, että hieno kappale nimeltään "Dream on" jonka silloin tällöin olen kuullut Radio Citysta, onkin Aerosmithia. Jos jotain tohon suuntaan on tapahtunut, ilmoita se tänne. siis eikös ton nimisiä biisejä oo enemmänkin? cultilla on ainakin joku saman tapaisen niminen |
aikavaikea 21.12.2004 10:21:58 | |
---|
Yllätyin, kun kuulin YleX:llä soivan uljaan rokkiviisun "Boulevard Of Broken Dreams" olevan Green Dayn uudelta levyltä. Mielestäni hienoimpia biisejä tältä vuodelta. Eihän siinä mitään uutta ja mullistavaa ole, mutta toimii aika helevetin hyvin. And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |
Torniojaws 21.12.2004 10:25:07 | |
---|
mä olen luullut että se Within Temptationin - Stand My Ground olisi Evanesencea. Ja yllätys oli kun se ei ollutkaan Eikös tuo Within Temptation kuitenkin ollut vanhempi bändi kuin Evanescence. Tai no, molemmat tuntuvat olevan kovemman luokan Nightwish-ripoffeja. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Kakemakeväke 21.12.2004 11:25:17 | |
---|
siis eikös ton nimisiä biisejä oo enemmänkin? cultilla on ainakin joku saman tapaisen niminen Jos meinaat, että sen olisi esittänytkin joku muu, niin kysäse Radio Cityltä itteltään, joka sivuillaan ilmoitti sillä hetkellä soitetun kappaleen olleen Aerosmithin "Dream On". Kuten sanoin, itse sitä en olisi tiennyt. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Anarkiapurilainen 21.12.2004 12:43:40 | |
---|
Yllätyin, kun kuulin YleX:llä soivan uljaan rokkiviisun "Boulevard Of Broken Dreams" olevan Green Dayn uudelta levyltä. Mielestäni hienoimpia biisejä tältä vuodelta. Eihän siinä mitään uutta ja mullistavaa ole, mutta toimii aika helevetin hyvin. Minä taas olin yllättynyt kuullessani kyseisen biisin American Idiot-pitkäsoitolta. Onnistunutta väliosaa lukuunottamatta biisi on ns. hajutonta ja mautonta paskaa, ärsyttää kun sen vielä sinkuksikin valitsivat. |
shagriml 21.12.2004 12:50:53 (muokattu 21.12.2004 12:51:16) | |
---|
sillonku se Madonnan Hollywood alko soimaan radiossa ni kuulin sen yhden tutun tosi paskan automankan läpi ja ei tullu millään mieleen että ois madonnaa... sinänsä oli yllättävän menevä ralli ja ihan siistit riffit vaikka tuotettua poppipaskaahan se tuokin on. |
psj 21.12.2004 13:51:08 | |
---|
Yllätyin, kun kuulin YleX:llä soivan uljaan rokkiviisun "Boulevard Of Broken Dreams" olevan Green Dayn uudelta levyltä. Mielestäni hienoimpia biisejä tältä vuodelta. Eihän siinä mitään uutta ja mullistavaa ole, mutta toimii aika helevetin hyvin. Sama homma kävi mullekin. Ja onhan tuo Green Daylle ainakin uutta ja mullistavaa. En ole kuullut samantyyppistä ja ennen kaikkea noin hyvää biisiä Green Dayltä aikaisemmin. |