Aihe: Mc Pöly
1 2 3
Tapani L
13.12.2004 20:13:35
Hieno homma! Joskus kuulin tuota Mc Pölyä, eikä se muistaakseni mitenkään huonoa musiikkia ollut. Toki pientä rahastamisen hajua tuossakin on, mutta niinhän kaikessa kaupallisessa musiikissa on kun levy-yhtiöidenhän tarkoitus on niitä levyjä myydä. Kuitenkaan tuon tyttösen ensimmäinen ajatus ei varmastikaan ollut raha kun hän musiikkia alkoi tekemään, eikä niin varmaan vieläkään ole. Ja se on pääasia. Ja se, että se pysyy hauskana ja että häntä ei käytetä hyväksi.

Vaihteeksi ilmaisin kantani huonosti, mutta toivottavasti se nyt tajutaan.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uudet sivut, katsokaapa ihmeessä!
doolittle
13.12.2004 20:18:51
Pölyhän on sympaattinen tyttö meijän koulusta, ja ainakin minusta koko konsepti on paljon siedettävämpi räpin alasuuntauksena kuin joku Cheek tai Trilogia. Joku voi sanoa, että naiivia, mutta mikä ei olisi ja mitä sitten? Toivottavasti lähtee lentoon neidin karriääri.
"Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue-
mooch
13.12.2004 21:01:08
Minäkin joskus muinoin eksyin Mikseriin kyseisen räppärin sivuille. Taisin olla kiinnostunut vain tytön nuoren iän vuoksi; muuten kun en kyseisestä genrestä niin välitä. Täytyy kylllä myöntää että tykkäsin.. ja joskus aböyt vuosi sitten muistan kun kyseisellä sivulla oli jotain tyyliin "Kiitoksia kaikille tuestanne, xx.xx.200x sovin levytyssopimuksen Universalin kanssa" ja biisit oli poistettuna.

Täytyykin tästä koittaa etsiä niitä mp3:sia.. niistähän voi olla ylpeä :-)
miscage
13.12.2004 21:18:43
Pölyhän on sympaattinen tyttö meijän koulusta, ja ainakin minusta koko konsepti on paljon siedettävämpi räpin alasuuntauksena kuin joku Cheek tai Trilogia. Joku voi sanoa, että naiivia, mutta mikä ei olisi ja mitä sitten? Toivottavasti lähtee lentoon neidin karriääri.

Kyllähän tuota mielummin kuuntele ku just noita cheekejä sun muita...symppispisteet Pölylle.

Mariska on muuten kans ihan kiva.
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
Tapani L
13.12.2004 21:40:46
Mariska on muuten kans ihan kiva.

Sangen totta!
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uudet sivut, katsokaapa ihmeessä!
Raipe
13.12.2004 22:02:47
http://www.mesta.net/haastattelut/?aid=313

Hoho. Taas tuodaan Universalilta.

No perkeles..
Olisivat mieluummin ottaneet DJ Tumun talliinsa.
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
Jabbe
13.12.2004 23:20:33 (muokattu 13.12.2004 23:24:39)
Onkos tuossa siis mr. Jabbe mukana?

Emmä mistää mitää tiiä, mä oon vaa töissä tääl. Köh. No, livetouhussa lähinnä mukana (poislukien playbackit). Mut voin kertoa, et diggaan! Hyviä biisejä ja sanoituksia. Tosin toi rokkimeininki kuulostaa pakoitellen vähän väkisin väännetyltä konseptilta, kivemmalta kuulosti alunperin monipuolisempi ja pehmeempi soundimaailma. Mut hyvä näinkin. :)

Eihän tähän nyt oikeesti uskalla mitään kirjottaa kun tulee huutia muuten. Muahahaha.
Gypsy
14.12.2004 01:44:17
Tämä on loistavaa. Satoja ja taas satoja m-nettiläisiä puritaaneja tulee sylettämään tämän tytön suosio, ja minä saan seurata sivusta huvittuneena näiden retardien vaahtoamista aitoudesta ja oikeasta musiikista.

Arvaas mitä, ei ole pelkoo, sen verran sisäpiiri tämä m.net on.

Yhen tässä ketjussa olleen kommentin jälkeen rupes naurattaan aivan perkeleesti, ja ajattelin, että tästä tulikin hiljanen ketju joka vajoo aika nopeesti alas, vaan tulikin vielä parempaa viihdettä! Fanit alko ilmottautuun!

Antti Tuiskun veljiä, siskoja, kavereita, mitä vaan, anyone?
Blenderhead
14.12.2004 11:48:37

Heh.
mie jo ootinkin, että millon pölystä alkaa juttua olla m.netissä. Ihan jees matskua se vääntää. Tykkään varsinkin lyriikoista. Ja ainkain yrittämistä riittää.

Tunnen sen isukin! :D
Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin
askomiko
14.12.2004 11:58:22 (muokattu 14.12.2004 11:58:55)
Voi kun on pitänyt laittaa synkeä ilme naamalle. Vaikka kuinka naurattaisi koko matka pankkiin niin räppi-ihmisellä pitää olla kello kaulassa ja naama rutussa, ei se muuten suju.
Tupuna
14.12.2004 12:06:38
"Ymmärrä". Ei kaikesta ole pakko pitää. Vai ovatko kaikki sinunkin inhokkibändisi ei-tykättyjä vain siksi ettet ymmärrä niiden musiikkia?

Olenko mä puhunut tässä yhteydessä inhokkibändeistäni yhtään mitään? En. Joten älä sotke asioita toisiinsa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
sikanaama
14.12.2004 12:51:44
"- Isoveljen kanssa tehtiin biisejä vuoden verran, ja sitten lähetettiin demo muutamalle levy-yhtiölle. Ja heti tärppäsi, eli eihän tuo mikään kovin suuri rumba ollut, hih"

Tästä minä pidin.
Mulla on kaikki sen hyvän pändin levyt, ei kuitenkaan ihan kaikki.
tuomittu
14.12.2004 16:03:17
Olenko mä puhunut tässä yhteydessä inhokkibändeistäni yhtään mitään? En. Joten älä sotke asioita toisiinsa.

Ne sinun inhokkipändit taisikin olla se Nimismiehen pointti, juu.
Älä ala mulle tai tulee napaan.
doolittle
14.12.2004 17:13:32
Emmä mistää mitää tiiä, mä oon vaa töissä tääl. Köh. No, livetouhussa lähinnä mukana (poislukien playbackit). Mut voin kertoa, et diggaan! Hyviä biisejä ja sanoituksia. Tosin toi rokkimeininki kuulostaa pakoitellen vähän väkisin väännetyltä konseptilta, kivemmalta kuulosti alunperin monipuolisempi ja pehmeempi soundimaailma. Mut hyvä näinkin. :)

Eihän tähän nyt oikeesti uskalla mitään kirjottaa kun tulee huutia muuten. Muahahaha.

No nyt kun sanoit kriittisen sanan, niin kynnys polemiikkiin madaltuu. Paitsi että en keksi pahaa sanaa. En ehkä kyllä levyäkään osta tai edes varasta...
"Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue-
Nimismies
14.12.2004 18:34:05 (muokattu 14.12.2004 18:39:15)

Nimismies goes rautalanka:

Kyse oli siis siitä, että vaikka jostain musiikkityylistä ei pidä, ei välttämättä ole kyse siitä ettei ymmärrä kyseistä genreä.

Väännänkö lisää?
For those about to ballad - we salute you!
Juho L
14.12.2004 19:56:07 (muokattu 14.12.2004 19:56:17)
Väännänkö lisää?

Nyt tuhlasit arvokkaita resursseja sellaisen asia esittämiseen, jonka minä esitin jo aiemmin.
"Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Nimismies
14.12.2004 20:40:14
Nyt tuhlasit arvokkaita resursseja sellaisen asia esittämiseen, jonka minä esitin jo aiemmin.

Kyllä maailmassa rautalankaa riittää, veliseni.
Tupuna
15.12.2004 01:25:06

Väännänkö lisää?

Väännä toki, ei mua haittaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Nimismies
15.12.2004 17:08:50
Väännä toki, ei mua haittaa.

Hyvä on. *väänt* Vaikka jostain musiikista ei tykkää, *väänt*, ei se tarkoita sitä että ei ymmärrä sitä. *väänt*

Et kai halua että käytän erikoisvahvisteista idioottilankaa? Olisihan se noloa kaltaisellesi vahvalle, muita selvästi älykkäämmälle naiselle.
jussiohman
15.12.2004 17:31:07

Ei Sun inhokeista kukaan puhukkaan. Vaan siitä, että artisteja saa ja pitää haukkua ilman valitusta "ymmärtämisestä". Riita ohi, Tupuna oli väärässä.
Lihava sinkku hakee kontaktia
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)