Aihe: Mötley Crüe Suomeen! Jipii!!
1 2 3 4 511 12 13 14 15
ozz3
07.12.2004 15:38:32
Iltalehden lööpissä oli jotain tyyliin että mitään vastaavaa ei ole ennen nähty. Joo joo.

Tässä koko juttu:

Mötley Crüen alkuperäinen kokoonpano palaa lavoille
"Mitään vastaavaa ei ole nähty vuosiin"

Merkillisistä tempauksistaan ja taipumuksistaan äärimmäisyyksiin tunnetun raskaan rockin yhtyeen Mötley Crüen alkuperäinen kokoonpano palaa esiintymislavoille. Losangelesilaisen yhtyeen maailmankiertue alkaa helmikuussa Floridasta.

Mötley Crüë esiintyi edellisen kerran alkuperäisessä kokoonpanossaan kuusi vuotta sitten. Silloin rumpali Tommy Lee ajautui vaikeuksiin silloisen vaimonsa Pamela Andersonin kanssa ja erosi bändistä. SolistiVince Neil, basisti Nikki Sixx ja kitaristi Mick Mars jatkoivat vähän aikaa satunnaisten rumpaleiden kanssa, mutta kyllästyivät ja vetivät lopulta töpselin seinästä.

- Meidän uramme on ollut äärimmäisyyksien vuoristorata, josta oli pakko päästä vähäksi aikaa pois. Mutta paluu tuntuu erittäin kiehtovalta ajatukselta, Nikki Sixx intoilee.

- Me olemme nyt entistäkin äänekkäämpiä ja rujompia, olemme enemmän kaikkea. Se on nyt Mötley Crüe omimmillaan ja se tulee saamaan ihmiset tolaltaan. Uskokaa minua kun kerron, että mitään vastaavaa ei ole nähty vuosiin, hehkuttaa Sixx ja saattaa osua pelottavan lähelle totuutta.
Täydellinen ilmapiiri

Kiertueen alkamisen yhteydessä julkaistaan tuplakokoelma Red, White & Crüe. Siis jälleen kerran uusi kokoelma, mutta tällä kertaa mukana on useita vasta hiljattain äänitettyjä kappaleita, kuten singlenäkin levyhyllyjä koristava If I Die Tomorrow.

If I Die Tomorrow on balladi, joka heijastelee Mötley Crüen synkkää menneisyyttä. Vince Neilin autohurjastelua, Niki Sixxin viittä vaille kuolemaan johtanutta sekoilua huumeiden kanssa ja Tommy Leen vankeustuomiota, jonka hän sai pahoinpideltyään vaimoaan Pamela Andersonia.

Huomattavasta määrästä keskinäisiä riitoja tunnettu kvartetti on kuulemma nyt niin hyvää pataa keskenään, että oksat pois.

- Ilmapiiri yhtyeessä on täydellinen. Emme pysty lopettamaan nauramista hetkeksikään, Sixx kertoo.
A, Q, B ja Z ja ties mitä

Mötley Crüen sisällä kuulemma vallitseva ainutlaatuinen yhteisymmärrys syntyy Sixxin mielestä keskinäisestä viestinnästä.

- En tunne yhtäkään ihmistä, joka ajattelisi samalla tavalla kuin kukaan meidän bändissämme. Ja me taas kaikki ajattelemme samalla tavalla. Jos sanon Tommylle A, hän sanoo Q. Hän ei siis sano B. Ja Vince sanoo Z. Ja niin homma etenee ja toimii, Sixx vakuuttaa. Mitä hän sitten tarkoittaneekaan.

Mötley Crüen kiertue etenee Eurooppaan asti kesäkuussa. Turneen on tarkoitus jatkua pitkään ja hartaasti. Japani ja Australiakin ovat kiertueohjelmassa vasta vuoden päästä. Mötley Crüen enemmän tai vähemmän hilpeää historiaa kartoittaa veikeästi kirja The Dirt - Törkytehdas (Like).
"Lenin on paras."
MV
07.12.2004 16:01:40 (muokattu 07.12.2004 16:02:01)
Kyllä nyt suomipoikaa hellitään. Ite en tiedä tästä bändistä mitään mutta onneksi olkoon teille keikasta.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
ozz3
07.12.2004 16:02:47
Kyllä nyt suomipoikaa hellitään. Ite en tiedä tästä bändistä mitään mutta onneksi olkoon teille keikasta.

Naulankantaan, upea vuosi tulossa...
"Lenin on paras."
Jani The Rock
07.12.2004 16:24:56

Iltalehden lööpissä oli jotain tyyliin että mitään vastaavaa ei ole ennen nähty. Joo joo.

Luulis että tyhmiä ja rumia narkkareita näkee harva se päivä, jos osaa mennä oikeille mestoille hengaamaan.
The road never ends for me, kid.
depe
07.12.2004 16:54:49
Hurjaa! Näinköhän sitä jaksaisi raahautua jäähallille. Lippuja tuskin myydään hetkessä loppuun vai mitä luulette? Tai siis ei ainakaan ihan samalla vauhdilla kuin jotain Maidenin lippuja?
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
ozz3
07.12.2004 16:57:27
Hurjaa! Näinköhän sitä jaksaisi raahautua jäähallille. Lippuja tuskin myydään hetkessä loppuun vai mitä luulette? Tai siis ei ainakaan ihan samalla vauhdilla kuin jotain Maidenin lippuja?

Kyllä kenttä menee varmasti aika nopiaan...
"Lenin on paras."
pwallin
07.12.2004 17:09:48 (muokattu 07.12.2004 17:12:33)

Joku vois viedä Vincen autoajelulle.

Miksi? Sehän teki palveluksen musiikimaailmalle lopettamalla erään surkean Rolling Stones -kopiobändin uran jota ne tosin yrittää nykyisin saada kasaan väkisin!
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Jani The Rock
07.12.2004 17:25:34

Miksi? Sehän teki palveluksen musiikimaailmalle lopettamalla erään surkean Rolling Stones -kopiobändin uran jota ne tosin yrittää nykyisin saada kasaan väkisin!

Kyllä mä ymmärrän että provoillaan, koska niin mä teen itsekin. Mutta joku raja sentään pitäs olla sille mitä suustansa päästää. Ihmisten tappamisessa tai kuolemantuottamuksessa ei mun mielestäni ole mitään hauskaa. Häpeä saatana, jos osaat.
The road never ends for me, kid.
Steve McBeach
07.12.2004 17:40:53

Huoh....

Anyways, mitä Mötley Cruehun tulee, niin ihan kiva homma niille, jotka sen haluavat nähdä. Itseäni vaan epäilyttää porukan lavakunto, jossain uusissa kuvissa Vince oli kyllä vähemmän läski kuin jonkin aikaa sitten, mutta esim. Mick Mars näyttää siltä että mahtaako kitarakaan pysyä kädessä...
Nikki Sixxistä en kommentoi muuta kuin, että raha taitaa olla mielessä.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
ozz3
07.12.2004 17:43:57
Kyllä keppi näkyy pysyvän Mickin kädessä noissa videoissa ihan mallikkaasti, parhaat päivänsä mies on toki nähnyt jo ajat sitten.
"Lenin on paras."
Härski
07.12.2004 18:07:04
Hoho, toi Stadin keikka olis mun syntymäpäivänä... pitäiskö raahautua?
-Mickill-
07.12.2004 18:15:25
YEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!! Paras uutinen mitä olen kuullut vuosiin. Tätä en aio missata mistään hinnasta. Vittu iski kunnon tärinän oikein päälle, mahassaki rupes kiertämään. Ihan hullu olo.. Tää on aivan liian hienoa ollakseen totta.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
Steve McBeach
07.12.2004 18:18:21
Kyllä mä ymmärrän että provoillaan, koska niin mä teen itsekin. Mutta joku raja sentään pitäs olla sille mitä suustansa päästää. Ihmisten tappamisessa tai kuolemantuottamuksessa ei mun mielestäni ole mitään hauskaa. Häpeä saatana, jos osaat.

+
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
sirdickyj
07.12.2004 18:44:36
Älkää nyt, teinit, riehaantuko. Mitään elämää suurempaa ei ole luvassa. Paitsi Tommy Lee, joka on aina elämää suurempi. Todella keskinkertainen lavabändi tämä Mötley, ja tuollaisella comeback-kertueella pilaavat oman "legendaarisuutensa", kun ovat näköjään jo myytti aika monenkin mielestä.

Tottakai menen silti itsekin, for old times sake. Silvio, lähetkö baariin keikan jälkeen?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
trih
07.12.2004 18:48:33
Ei helvetti toi Mars on jumissa tossa haastattelussa. Näyttää kyllä jo ihan balsamoidulta koko kaveri. Ei kyllä uskois että tuollainen kitaraa pystyy soittamaan.
Kimmo72
07.12.2004 18:52:24
Hienoa että herrat ovat löytäneet taas yhteisen sävelen. Kuinkahan paljon klassikoita tullaan kuulemaan keikalla.. Niin.. vai kuullanko yleensäkään mitään muuta :)
Hienoa pojjaat. On aina niin mukavaa kun vanhat "legendat" palaa yhteen. Vois melkeen olla ihan näkemisen arvoinen jos tänne turkuunkin jaksaa raahautua.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
jnn
07.12.2004 19:27:49
onks tietoo kuka sen keikan järjestää?! siis täällä... welldone?!
ozz3
07.12.2004 19:30:56
onks tietoo kuka sen keikan järjestää?! siis täällä... welldone?!

Keikkojahan ei ole mikään järjestäjä vielä varmistanut, mutta eiköhän se tässä muutaman päivän aika selviä...
"Lenin on paras."
jnn
07.12.2004 19:32:52
sitä järjestäjää kyselen!!
ozz3
07.12.2004 19:37:11
sitä järjestäjää kyselen!!

Tuossahan just sanoin, että sitä ei tiedetä ennen kuin joku järjestäjä ne varmistaa...
"Lenin on paras."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)