Feggy 01.12.2004 10:25:02 | |
---|
Vaaralliset lelut - Seppo ja Antero Se - Banaanikonga Raine Salo - Hyvää pahaa rock'n'roll Less is more. |
Tsugu Way 01.12.2004 18:29:37 | |
---|
En nyt oo ihan varma onko nämä nyt ne just kolme vanhinta (paitsi Hurriganesista oon sataprosenttisen varma että se on minun ensimmäinen). Kriteerinä oli siis, että olen omistanut nämä jossakin formaatissa yhtäjaksoisesti ostohetkestä alkaen. Ja lisäksi ne kuulostaa edelleen loistavilta. 1. HURRIGANES - GRAZY DAYS Ensin c-ostokasettina joululahjaksi mutsilta vuonna 1975, sitten ostin LP:nä joskus 1982 ja CD:nä pari vuotta sitten. 2. ROLLING STONES - TATTOO YOU Lp:nä ostin muistaakseni 1983 ja cd:nä viime talvena 3. STEVIE RAY VAUGHAN - COULN`T STAND THE WEATHER Lp:nä ostin heti uunituoreena vuonna 1984 ja CD:nä pari vuotta sitten. |
reino 01.12.2004 18:41:59 (muokattu 01.12.2004 18:42:14) | |
---|
Metallica- Master of Puppets Faith no More- King for a Day Hmm...... Sepulturan Beneath the Remains No nyt on ainakin reilusti yli 5 vuotta vanhoja. Siis olen kuunnellut niitä niin kaun. W00t? |
Muovinen 01.12.2004 18:57:13 | |
---|
FNM - King for a day... Ensin pidin teiniangstini kukoistaessa siitä kuinka Mike Patton huutaa keuhkonsa pihalle mutta sittemmin olen löytänyt levystä monia muitakin ulottuvuuksia;) Nirvana - Nevermind Eikö tätä ollut vielä kukaan maininnut vai enkö vain huomannut? Tool - AEnima Avasi aika helvetin ison oven maailmaan jossa kaikenlainen musiikki rupesi kuulostamaan hyvältä...outoa. "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
Captain Cock 01.12.2004 19:19:54 | |
---|
GnR - AoD Iggy & the stooges - Raw power Turbonegro - Apocalypse dudes Long live the Captain!!! |
Härski 01.12.2004 19:31:26 | |
---|
1. Hurriganes - Seven Says, Seven Nights Eka pitkäsoitto, jonka ostin ko. bändiltä. Nostalgiaa ja hyviä biisejä. 2. Stevie Ray Vaughan - In Step Äijän paras levy. 3. Scorpions - Lovedrive Vain hyviä biisejä, lyhyt kestoinen ja Michael Schenker. |
Goodfellas 01.12.2004 21:00:56 | |
---|
Def Leppard- Hysteria täydellisyyttä koko hoito! Ei oo menettäny otetta yhtään. Children Of Bodom- Something Wild Olin juuri mennyt ylä-asteelle kun tää levy ilmestyi. Oli kyllä ennenkuulumatonta raivoa ja murhaa koko levy, kun aikaisemmin oli nää Metallicat ja Nirvanat soinu soittimes. Metallica- and Justice For All Kun ekan kerran Onen alkumelodian kuulin niin ei paluuta ollut! Se taisi olla joskus 9-10 vuotta sitten. Vähitellen muutkin biisit aukenivat ja levy tuli ostettua lopulta, joskus `98... |
Wiitala 02.12.2004 01:19:25 | |
---|
Pink Floyd - DSOTM Väsen - Världens Väsen Kingston Wall - I, II & III Elämälläkin on viimeinen käyttöpäivä. |
Deg 02.12.2004 03:19:23 | |
---|
Iron Maiden - 7th Son Megadeth - Cryptic Writings Sentenced - Frozen Ei selittelyjä, hevyä hevyä. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Mook 02.12.2004 06:46:28 | |
---|
Graham Central Station- Graham Central Station RHCP- BloodSugarSexMagik AC/DC- Power Age |
macid 02.12.2004 08:11:06 (muokattu 02.12.2004 08:11:40) | |
---|
The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars Iggy Pop - Avenue b Se - Pahaa unta "Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin." |
Lord of the strings 02.12.2004 08:36:28 | |
---|
AC/DC - Let there be Rock. AC/DC - If you want blood. Metallica - Master of Puppets. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
MoFo 02.12.2004 09:26:52 | |
---|
U2 - POP Led Zeppelin - I The Doors - The Doors The only pain is to feel nothing at all |
tommijk 02.12.2004 09:57:17 | |
---|
Hybrid Children - Uncencored Teenage Hardcore Hellacopters - High Visibility Dream Theater - Images And Words "Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta |
kivi 02.12.2004 10:56:34 | |
---|
Robyn Hitchcock: Globe of Frogs Billy Bragg: Talking with the Taxman about Poetry Richard Hell & The Voidoids: Destiny Street |
Milkop 02.12.2004 11:53:32 | |
---|
Eikös tämmöinen keskustelu ollut jo joskus? No enivei: 1.Metallica - ...And Jusctice For All Englannin tunnilla yksi jätkä soitti Blackenedin ja se oli menoa. En ollut juuri aiemmin kuunnellut heviä, mutta sen päivän jälkeen kaiken maailman dancehitshitremix:it lensi vaatekaapin perukoille. Eipä ole sitä valintaa tarvinnut katua. 2.Emperor - IX Equilibrium Soundissa Mattila hehkutti tätä lättyä niin antaumuksella, että oli pakko tyypätä, että mikäs tämä nyt on...Ensisekunneista lähtien ihoni oli kananlihalla ja ajattelin, että voiko tällaista vielä olla olemassa. Kolme taitavaa soittajaa luovat niin tiukkaa, teknistä pläkkiä, että parempaa en ole vielä kuullut. 3.Devin Townsend - Terria Tämän hetken ehdoton suosikkini. Tuli tutustuttua miehen helvetin upeaan musaan juuri tämän levyn kautta. Sittemmin ihastuin Strapping Young Ladin Cityyn ja Devinin Ocean Machineen sekä muihin miehen tuotoksiin. Devin on nero ja uusi For Those Aboot To Rock DVD paras livetallenne, mitä olen nähnyt. All Hail The New Flesh! Listalle olisi mahtunut myös: Tool - kaikki levyt Pantera - Vulgar Display, Far Beyond ym.... Satyricon - Rebel Extravaganza, Nemesis Divina Santana - Abraxas Led Zeppelin I-IV Genesis - Selling England By The Pound Lisäilen kun muistan, tässä ne mitkä näin äkkiseltään tulivat mieleen. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
ten 02.12.2004 11:57:27 | |
---|
Nirvana - In Utero Green Day - Dookie Apulanta - Ehjä Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Feggy 02.12.2004 12:01:48 (muokattu 02.12.2004 12:02:06) | |
---|
Kivi: Robyn Hitchcock: Globe of Frogs Billy Bragg: Talking with the Taxman about Poetry Richard Hell & The Voidoids: Destiny Street Kappas! En arvannukkaan että juuri tuo Robyn...hieno levy, ei siinä mitään, vaikka itse kai eniten tykkään Fegmaniasta. Ja sama koskee Rikun kohdalla Tyhjää sukupolvea. Less is more. |
kivi 02.12.2004 12:10:05 | |
---|
Kappas! En arvannukkaan että juuri tuo Robyn...hieno levy, ei siinä mitään, vaikka itse kai eniten tykkään Fegmaniasta. Ja sama koskee Rikun kohdalla Tyhjää sukupolvea. Globe of frogsilla ei oo yhtään tyhjää hetkeä. Fegmanian b-puolella oli vissiin joku suvanto... tosin en nyt muista mikä. Muutenhan nuo lienevät Egyptiansin parhaat levyt. Yks kestosuosikki on muuten juuri nyt taustalla soiva XTC:n Oranges and Lemons. Siinä on sellainen soundimaailma, jota vois itsekin lähteä tavoittelemaan studion keinoin. Blank Generationista emme myöskään oo eri mieltä. Destiny streetin aloittava "Kid with Replaceable Head" on vain mun silmissäni Robert Quinen kitarointia vi**umaisimmillaan - siis parhaimmillaan:-) ja muutenkin kokonaisuus on jännempi, kun ei pysy kasassa edes sen vertaa kuin Blank generation... |
Mika K 02.12.2004 12:37:42 (muokattu 02.12.2004 12:38:59) | |
---|
Nämä soi todella usein, vaikka on olleet levyhyllyssä jo vuosikausia. 1. Creedence Clearwater Revival - Bayou Country 2. Creedence Clearwater Revival - Cosmo´s Factory 3. Jimi Hendrix Experience - Are You Experienced? |