Aihe: Wanna be a rockstar
1 2
Ossi
15.11.2004 14:55:58

Mun mielestä siellä voi oikeastaan kliseisesti olla "juuri sellainen kuin olet", mikä on hyvä juttu.

Justiinsa! Itse viihdyn parhaiten juuri mestoissa, joiden ilmapiiri ei tunnu edellyttävän jotain tietynlaista habitusta tai esim. brassailevaa rokkikäytöstä. Tietysti pehmeät penkit on bonusta luiseville kankuille.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Tellervo
15.11.2004 14:58:14
Mun mielestä siellä voi oikeastaan kliseisesti olla "juuri sellainen kuin olet", mikä on hyvä juttu.

Näinpä. Minusta kirjava asiakaskunta on ihan hyvä asia. Itse olen Rocksissa tutustunut mm. itävaltalaiseen klassiseen konserttipianistiin ja ranskalaiseen indiemetalli-kustantajaan, lukuisten tyhjäntoimittaja-juoppojen, muusikonretkujen, tyrmäyskännissä murahtelevien prätkäjätkien, media-alan tyyppien, rasvasormiduunarien, baarimikkojen (ei ko. paikan) ja itseni kaltaisten tavallisen omituisten talliaisten lisäksi. Monessa muussa baarissa en ole tutustunut yhtään keneenkään, varsinkaan ns. rock-uskottavissa paikoissa. Mutta niihin ei mennäkään tutustumaan vaan viettämään aikaa omien kavereiden kanssa. Tuollaisissa sekametelipaikoissa ihmiset ovat kokemukseni mukaan ulospäinsuuntautuneempia kuin inside-paikoissa.
Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm
Hot RedX
01.01.2005 14:16:20
On the rocksiin on ikäraja 23v.
Lennu
01.01.2005 14:24:19

On the rocksiin on ikäraja 23v.

Meni jo.
"ei muijan pidä reuhtoa mitään. Kunhan makaa hiljaa paikallaan. Normaaliseksi naurattaa", Spark-orkesteri keikkamatkalla kesällä 2004.
Hot RedX
04.01.2005 08:39:51
Meni jo.

mihin?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)