MagicMushroom 05.10.2004 15:57:02 | |
---|
Mä oon nyt ihan hurahtanu Sigur Rósiin, eli pakko suositella sitä. Ulkona hirvee syysmyrsky, ollu viimosen viikon ajan... Sigur Rós sopii hyvin siihen fiilikseen. :) This is what happens when I let the injured half of my brain have its way. -Johanna, a.k.a MagicMushroom |
paranoid android 05.10.2004 18:37:27 | |
---|
Oikeastaan kaikki mitä kuuntelen on syysmusiikkia. Lista löytyy klikkaamalla sitä käyttäjänimeä jos kiinnostaa. Eli ei. Nahkaliivit paukkuu. |
Seppe 06.10.2004 09:49:40 | |
---|
Cohenia ja Cavea tulee aika paljon pimenevinä syysiltoina kuuneltua. Terveys on pohjimmiltaan hitain tapa tehdä kuolemaa |
Rasvaton 06.10.2004 10:33:00 | |
---|
Sir Elwoodin hiljaiset värit on aika mahtavuutta syksyllä. Baddingin tietyt piisit Mana Mana: murheen laakso Suruaika :) |
Minstrel 06.10.2004 11:14:37 | |
---|
Akustinen musiikki toimii syksyllä. Nick Drake ja Springsteenin akustiset levyt ovat oivaa sadepäivien musiikkia. Nick Caven melankoliset säkeet ovat myös soineet viime aikoina kovasti. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa. |
Tympee Huttunen 06.10.2004 11:34:03 | |
---|
Autumn Mirror, tietenkin. Klassikko. Nick Cave on tosiaan mainittukin, mutta jos totta puhutaan, kuuntelen samaa musiikkia vuodenajasta riippumatta. "Osa kirjeestä Macrolle:...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu". |
Robert 06.10.2004 11:59:11 | |
---|
Opeth-My Arms Your Hearse Sentenced-Crimson Saako olla... Pastilli? |
Moratoria 06.10.2004 11:59:17 | |
---|
Nooo joo tota Abortedin Engrineering the Dead, sit Circle of Dead Childrenin Shadows Of The Narcissist ja Deiciden Scars of the Crusifix, Cannibal COrpsen Butchered at Birth ja Mayhemin De Mysteriis Dom Sathanas ja sit lopuks vielä Vintersorgin A Microscopical Macrocosm. |
Stain 06.10.2004 20:55:29 | |
---|
Pimeisiin iltoihin: Smashing Pumpkins - Koko Mellon Collie-levy. Tämä jos joku on minulle ehdoton syksy-levy. The Cure - Disintegration-levy, mutta yksittäisinä biiseinä vaikkapa A Night Like This. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Härski 06.10.2004 21:04:02 | |
---|
Edgar Winter Groupin Autumn. Se o hieño. |
dakota 06.10.2004 21:16:35 | |
---|
No jos syksy ahdistaa: Beatles: Yer Blues Nick Cave: melkein kaikki REM: melkein kaikki Magyar Posse: Kings of Time, koko levy |
ozz3 06.10.2004 21:50:28 | |
---|
Viikatetta, ei muuta. Sleeping Village |
Shields 06.10.2004 23:23:50 | |
---|
Beatles: Yer Blues Tulihan se sieltä! Tämä on tosiaan loistava syksyisien pimeiden iltojen kappale. Elektroakustinen kitaramusiikki toimii myös syysiltoina esim. Smashing Pumpkins: Cherub Rock akustisena. "What do you mean I ain´t kind? Just not your kind"
- Dave Mustaine - |
Exhausted 07.10.2004 02:31:53 | |
---|
syksyisin tulee kuunneltua aina heviä. viime syksynä ja talvena kulutin killswitch engagen allive or just breathingia mutta levy naarmuuntui soittokelvottomaksi ennenkö kyllästyin. nyt odotan nicolen parin viikon päästä ilmestyvää levyä, siitä tulee hyvä syyspimeälevy |
Spiralmind 07.10.2004 04:22:45 | |
---|
Röllin sadelaulu. Lake Of Tearsin Forever Autumn-albumi ja miksei muitakin Fields Of The Nephilim Ulver - Kveldssanger Autumnblaze nimensä mukaisesti Cult of Luna Ja Leonard Cohenia ja The Curea menee Rammsteinin uusinta tulee varmaan kuunneltua kunhan sen kerkeen hankkimaan. En nyt yksittäisiä kappaleita tullut maininneeksi, mutta mitä niitä turhaan... Oh, heart of gold, spring time life and laughter borne, now you wander there alone
Down that way where life is a bad place, life is a sad place, always |
el Bastardo 07.10.2004 12:00:52 | |
---|
Röllin sadelaulu. Onkos tää nyt se Räytymispäivä-kappale: Tänään on päivä harmaa päivä räytymisen ... Tänään tein taas tempun vedin kissaa hännästä se kissa ei pitänyt siitä sen huomasi äänestä surulliseksi tuli kissa ja se lähti luotani pois voi kun sitä joskus toivois että kiltti olla vois Ch: Oishan se kiva jos mulla myös joku kaveri ois mut aina yksin täytyy mun olla ei kukaan tuhmasta välittää vois Ihan ehdottoman surullisen ihastuttava kappale! |
Kapina 07.10.2004 15:49:30 | |
---|
Onkos tää nyt se Räytymispäivä-kappale... --- Ihan ehdottoman surullisen ihastuttava kappale! Penskana tuli harjoitettua itsetutkiskelua Röllin opastuksella aina kun tuo biisi tuli nauhalta :)... Pellen Viimeinen syksy muuten on ehdotonta syysmusiikkia! Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Stain 07.10.2004 23:04:09 | |
---|
Röllin sadelaulu.
Usvametsän neito on myös hyvä. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Aerodactev 07.10.2004 23:10:43 | |
---|
Onkos tää nyt se Räytymispäivä-kappale: Ei vaan: Taas ulkona sataa Enkä tiedä, mitä tehdä nyt vois; Ulkona sataa Kai sisällä parempi olla nyt ois Miksi ulkona sataa? - Että metsän puut kasvaa vois Ja siksi ulkona sataa Että metsässä marjoja enempi ois Ukkosen jyrähdyksen kuulen Ja silloin niin mä luulen Pilven herra vaunuillansa ajaa tuolla taivaassansa jne.
Long = progressive = good
|
SWLABR 07.10.2004 23:50:01 | |
---|
California Dreamin' ”All the leaves are brown and the sky is grey…” What we have here is a failure to communicate. |