Jäsen X 19.09.2004 00:47:24 | |
---|
Oltiin Studiossa levyä tekemässä ja saatiin sinne puhelu että tulisitteko soittamaan viikonloppuna lumilautailun SM kisoihin..... ......Ikinä en ole nauranut niinpaljon kun paluumatkalla bussissa. Ikinä en oo nauranut niin paljon kun nyt! :D "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Jäsen X 19.09.2004 00:49:33 | |
---|
Pari kaveria on säestänyt joskus laulavaa hyljettä jossain toritapahtumassa. Soittivat siinä niitä näitä kun hylje ulisi mikrofoniin. Tipuin tuolilta.. "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Viceroy 19.09.2004 10:38:17 | |
---|
Toi hylje kuittaa kyllä potin :D Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Ukko 19.09.2004 10:49:46 | |
---|
Joskus soitettiin jossain moottoripyöräkokoontumisessa . Meilläkin oli joskus 70 luvun puolivälissä vastaavanlainen keikka. Kesämökkiläiset kitisivät melusta ja pyöräporukka oli sammunut kentän laidoille. Laulukamojen omistaja kävi vähänväliä kääntelemässä volumea pienemmälle etteivät kamat "hajoa" ja me tietysti päinvastoin. Tunti soitettiin ja siinä se. Mieleen jäi yksi nahkakypärä tyyppi joka koko ajan hoki "lavan" edessä että hänellä on kotona 24 tuumainen bassorumpu ;) |
Henga 20.09.2004 00:04:40 (muokattu 20.09.2004 00:06:46) | |
---|
Kyllä, samasta pumpusta on kyse. Itse olin mukana Lehtivihreä (ennen tätä valtakunnalistakin kuuluisuutta saanutta miltei samannimistä ryhmää) - Velimunatikki - Periscopes - kokoonpanossa, joka myöhemmin sulautui erään toisen porukan kanssa muodostaen Jose & The Hounddogsin. Lahden suunnalla ja satunnaisesti muuallakin keikkailevat suht taajaan. Bändin sivuilta löytyy yleensä tietoa tulevista keikoista. Myös paljon mp3:sia saatavilla. Jop, nuo mp3:t sieltä mojon sivuilta on kyllä haettu viimeistä myöten. Veli Munatikin jonkun poltetun cd:n/omakustanteen/demon omistan. Saamari kun sinne Lahteen pääsisi katsastamaan menoa, mutta täältä hki:stä ei mielellään lähde kun majoitusongelmat hyökkää kimppuun... mutta joo, en viitsi pilata hauskaa threadia omien intressieni takia. pahoittelut & jatkakaa olkaat niin hjuvat :) |
Sperm Donor 20.09.2004 20:07:55 | |
---|
... mutta joo, en viitsi pilata hauskaa threadia omien intressieni takia. Me suorastaan vaaditaan sitä! |