Firon 13.09.2004 11:16:20 (muokattu 13.09.2004 11:19:22) | |
---|
Nyt joku inisee, että täällä vaan haukutte räppiä, mutta esimerkiksi minä olen räpin/hiphopin suurkuluttaja. Minä vaan en ymmärrä paskasti tehtyä räp-musiikkiä, missä lauletaan, että homopaska hintti sika kyttä kuole!!11 Vitun lapsellista, vaikka Pallisti sanookin. Voitko kertoa sen kappaleen nimen jossa näin sanotaan? Mä olen kuunnellut levyn pari kertaa läpi ja en kyllä muista että poliiseja olisi homoiksi sanottu. Steen on myös kertonut haastattelussa, ettei hyväksy poliisien tappamista, joten se siitä. Vitun lapsellista, vaikka Pallisti sanookin. Lapsellista on se, kun provosoi tuolla tavalla ilman että on perehtynyt asiaan. Steenillä on ilmeisesti enemmän kokemuksia elämän nurjemmasta puolesta kuin useimmilla, joten onhan se luontevaa että hän tuo niitä asioita esille. Kaikilla kun ei ole syntyessään sitä pikkugeen omaa perhettä, joka pystyy tarjoamaan ylläpidon ja kaikki mukavuudet. Musiikillisesti Steenin levy on mun mielestä aika keskiverto, Jarden träkki oikeastaan ainoa joka erottuu edukseen selvästi. Kappaleen sanoituksetkin koskettavat varmasti niitä, joilla on vastaavia kokemuksia. |
Firon 13.09.2004 11:23:59 | |
---|
Eikö tämä jannu ollut ennen ganstauraa jossakin Bomfunk mc's tyyppisessä kokoonpanossa? Jos juoksee trendien perässä on aina jäljessä. Ei taida sullakaan olla faktat ihan hallussa. |
Tympee Huttunen 13.09.2004 11:25:38 | |
---|
Ei taida sullakaan olla faktat ihan hallussa. Siksi tätä kysyinkin? Rumban Nisse-palstalla oli juttua jostakin tähän viittaavasta kuvan kera. "Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
MrQ 13.09.2004 11:46:02 | |
---|
Osanotto MrQ:lle tuttujensa kohtaloista. Mitä turhia. Tutut ovat tuttuja, ja kuten laulussa sanotaan ei niitäkukaan jää kaipaamaan. Mä olin aika hämmentynyt kun kuulin tämän artistin tuotantoa. Poliisit murhanneen miehen nimen ottaminen taiteilijanimeksi ei totta tosiaan vakuuttanut. Tuli mieleen, että tässä haetaan halpaa shokkihuomiota ja toisaalta epäonnistuneesti mielikuvayhteyttä amerikkalaisia esikuviin (poliisintappajagangstoihin). Tui vaan mieleen että se copkiller-meininkihän saa nimenomaan syrjäytymisestä tuulta purjeisiin, eikö? Se että meillä ei vielä moista kulttuuria ole, ei tarkoita sitä etteikö se voisi mennä sellaiseksi jos kehitys jatkaa samaa kulkua. Nimestä sen verran, että tietty provokatiivisuus on pelkästään hyve, mielestäni. Se että se muutti nimensä Steen 1:ksi on minunkin mielestäni laimea veto, mutta jos kaveri itse ei tahdo loukata ketään, niin sillä kai selvä. Nyt sitten kun kaveri on muuttanut nimeään, tuntuu meiniki sellaiselta "en mä hei tosissaan"-touhulta; ei ihan tyypillistä kovapintaiselle katujen kasvatille? On aika surkuhupaisaa, jos kaveri sitten onkin oikeasti ongelmakuvioista kotoisin. No, anyway, huonon ensivaikutelman ja huonolla maulla valitun taiteilijanimen johdosta en tutustunut sitten sen enempää tämän herran säveltaiteeseen. Kannattaa. parempaa räppiä suomesta saa hakea. Nimenomaan sen riipaisevan otteen takia. Eipä sitten sillä, etteikö sosiaalisista ongelmista saisi puhua, laulaa tai puhelaulaa. Mutta esim. tv-dokumentti Vesalan nuorista muutaman (viiden?) vuoden takaa oli paljon puhuttelevampi kokemus mulle kuin tämän artistin biisi jonka kuulin. En sitten tiedä mikä vaikutus olisi ollut, jos kaveri olisi esiintynyt vaikka ihan omalla nimellään. En ole nähnyt... pitää varmaan katsoa. |
Pallisti 13.09.2004 13:38:45 | |
---|
Voitko kertoa sen kappaleen nimen jossa näin sanotaan? Mä olen kuunnellut levyn pari kertaa läpi ja en kyllä muista että poliiseja olisi homoiksi sanottu. Steen on myös kertonut haastattelussa, ettei hyväksy poliisien tappamista, joten se siitä.
100% vihaa ja väkivaltaa Kappale alkaa silleen hienosti "vitun homot mitä vittuu teidät pitäis kaikki tappaa" Hoho sanon minä. "Tekis mieli ottaa niitten klokit ja ampua niitä päähän" jee jee |
Firon 13.09.2004 13:50:52 | |
---|
100% vihaa ja väkivaltaa Kappale alkaa silleen hienosti "vitun homot mitä vittuu teidät pitäis kaikki tappaa" Hoho sanon minä. "Tekis mieli ottaa niitten klokit ja ampua niitä päähän" jee jee Aijaa, sori. Aika tylsää toi homoksi nimittely, tippui kyl Steenin pisteet mullakin. |
Wiitala 13.09.2004 13:53:35 | |
---|
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
leather rebel 13.09.2004 13:58:01 | |
---|
Mieluummin Steeniä kuin vaikkapa jotain Kapasiteettiyksikön tai Fintelligensin kaltaista silkkimunaräppiä. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Pallisti 13.09.2004 14:04:16 | |
---|
Mieluummin Steeniä kuin vaikkapa jotain Kapasiteettiyksikön tai Fintelligensin kaltaista silkkimunaräppiä. Voisi olla minusta joskus jotain tasokasta suomeksi räpättyä räppiä. Steen1 ei minusta todellakaan edusta mitään tasokasta hoppia. Biitit on tylsiä ja bassot semmosia monotonisia kakkoja. |
leather rebel 13.09.2004 14:30:58 | |
---|
Steen1 ei minusta todellakaan edusta mitään tasokasta hoppia. Ei. Ja sama pätee kaikkeen kuulemaani suomirappiin. Biitit on tylsiä ja bassot semmosia monotonisia kakkoja. Sama pätee kaikkeen kuulemaani suomirappiin. Ja lähestulkoon kaikkeen rappiin muutenkin. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Deep Shadow 13.09.2004 16:05:15 | |
---|
"Vittu" on ilmeisesti jonkinlainen tehokeino? Aikamoista huttua... Ei ainakaan minulle kolahda millään tavalla... ~Nyt sanat on sanottu,
laulut on laulettu,
aamun koittaessa
ilta jo hämärtää~ |
Chemo 13.09.2004 17:24:22 | |
---|
Tui vaan mieleen että se copkiller-meininkihän saa nimenomaan syrjäytymisestä tuulta purjeisiin, eikö? No varmaankin. Mutta toisaalta mä näkisin, että jos haluaa uskottavuutta poliisi- ja yhteiskuntakritiikilleen, ei Christenssenin kaltaisen raukkamaisen, tyhjänpäiväisen murhaajan nimen kaltainen taiteilijanimi ole toimiva. Olis vaikka funtsinut jonkun todellisen uhrin nimen itselleen mieluummin. Makuasioitahan nämä ovat tosin. Mulle ei siis uponnut yhtään, mutta en tuomitse jos joku näkee jutun toisin. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
waldemarx 14.09.2004 09:30:40 | |
---|
itse asiassa, eikös ko:ssa kohdassa ole kysymys siitä että poliisi sanoo "vitun koulukiusattu, vitun pikkuäpärä, kaikki teiät pitäis saatana tappaa, vitun homot, tägää johki seinää" jne.. en nyt ihan tarklleen muista, täytynee kuunnella. mut vittu steen1 on vitun loistava ja puhuu vitun asiaa, eikä se o todellakaa tarkotettu ihan teiniganstoille. Sen voin sanoo vaik en koko jätkää tunnekaa, et se tietää mistä puhuu. Vitun Äpärät! Skate and destroy!! |
Pallisti 14.09.2004 10:18:36 | |
---|
itse asiassa, eikös ko:ssa kohdassa ole kysymys siitä että poliisi sanoo "vitun koulukiusattu, vitun pikkuäpärä, kaikki teiät pitäis saatana tappaa, vitun homot, tägää johki seinää" jne.. en nyt ihan tarklleen muista, täytynee kuunnella. mut vittu steen1 on vitun loistava ja puhuu vitun asiaa, eikä se o todellakaa tarkotettu ihan teiniganstoille. Sen voin sanoo vaik en koko jätkää tunnekaa, et se tietää mistä puhuu. Vitun Äpärät! Hoho.. Tasvallan viholliset on peerseestä. |
Pallisti 14.09.2004 10:22:15 | |
---|
itse asiassa, eikös ko:ssa kohdassa ole kysymys siitä että poliisi sanoo "vitun koulukiusattu, vitun pikkuäpärä, kaikki teiät pitäis saatana tappaa, vitun homot, tägää johki seinää" jne.. en nyt ihan tarklleen muista, täytynee kuunnella. mut vittu steen1 on vitun loistava ja puhuu vitun asiaa, eikä se o todellakaa tarkotettu ihan teiniganstoille. Sen voin sanoo vaik en koko jätkää tunnekaa, et se tietää mistä puhuu. Vitun Äpärät! Kuuntelin just uusiksi, ja minusta siinä ei kyllä olisi niin, että poliisi sanoisi yhtään mitään, vaan jotain että vitun homot pellet jne jne hakkaatte jengii, kun ne vähän tägää johonkin seinään.. Hoho!! sanon minä. Aikuinen ihminen ja jaksaa mouhota jostain vitun sotkemisesta. |
waldemarx 14.09.2004 10:51:42 | |
---|
No olkoon siten niin, emmä nyt ihan tarkalleen muista, täytynee tänää kuunnella. Mutta, helppohan sun sanoo, tuskimpa kytät on pahoinpidelleet sua, et sä osaa kuvitellakaa mitä paskaa tapahtuu, ku elät vittu "hyvää elämää" ja voisit kyl perustella miks tasavallan vihaajat on perseestä (vai onks tääkin kenties faijan mielipide). Kuten stenkkakin haastiksessa sano et ei me olla velvollisii kattoon kyttii ylös päin, nehän on meiän veronmaksajien alaisii, me maksetaa niitten palkka. Luuletsä et kiinnostaa ruveta maksaan mitää vitun veroja ku niitä masseja käytetään kaikkiin vitun turhuuksiin. Vitun äpärä voisit ehkä ruveta kelaileen asioita ennen ku avaat suus!!! Skate and destroy!! |
Tympee Huttunen 14.09.2004 10:55:03 (muokattu 14.09.2004 10:57:09) | |
---|
edittiä: Sen olikin pakko olla vitsi tai provo "Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
waldemarx 14.09.2004 18:43:09 | |
---|
nimen omaan provo. :p Skate and destroy!! |
VÄKIPÄÄ 14.09.2004 20:17:04 | |
---|
No olkoon siten niin, emmä nyt ihan tarkalleen muista, täytynee tänää kuunnella. Mutta, helppohan sun sanoo, tuskimpa kytät on pahoinpidelleet sua, et sä osaa kuvitellakaa mitä paskaa tapahtuu, ku elät vittu "hyvää elämää" ja voisit kyl perustella miks tasavallan vihaajat on perseestä (vai onks tääkin kenties faijan mielipide). Kuten stenkkakin haastiksessa sano et ei me olla velvollisii kattoon kyttii ylös päin, nehän on meiän veronmaksajien alaisii, me maksetaa niitten palkka. Luuletsä et kiinnostaa ruveta maksaan mitää vitun veroja ku niitä masseja käytetään kaikkiin vitun turhuuksiin. Vitun äpärä voisit ehkä ruveta kelaileen asioita ennen ku avaat suus!!! Mee töihin. "Haista sinä, homo, vittu! Nyt lähetään vittuun täst sikalasta."
-Joku meidän bändistä. |
Solex 14.09.2004 21:58:49 | |
---|
Kuten stenkkakin haastiksessa sano et ei me olla velvollisii kattoon kyttii ylös päin, nehän on meiän veronmaksajien alaisii, me maksetaa niitten palkka. Luuletsä et kiinnostaa ruveta maksaan mitää vitun veroja ku niitä masseja käytetään kaikkiin vitun turhuuksiin. Vitun äpärä voisit ehkä ruveta kelaileen asioita ennen ku avaat suus!!! Tämä on kyllä suurinta paskaa mitä olen pitkään aikaan kuullut *nauraa vedet silmissä*. Kelaappas sinä niitä asioita ennenkuin alat täällä tilittämään! Mikä alkossa on halpaa ja menee helposti päähän? No muovikassi tietenkin, hölmö! |