Aihe: Thomann-tilausta Oulusta?
1 2
Wolffie
26.07.2004 12:48:24
Ja alustavasti, postimaksu jaetaan tasan kaikkien tilaajien kesken (nyt ei varmaan olla isoja pa-kaappeja/muuta painavaa tilaamassa).

Eikös summa ole silti se sama 24e mitä tahansa tilaa?
No jaa...
Keke Urlaub
26.07.2004 12:55:34

Eikös summa ole silti se sama 24e mitä tahansa tilaa?

No tätä itse mietin myös. Järki kyllä sanoisi, että jos sieltä tilaa 1000 kg kampetta, se vaikuttaisi postimaksuun, mutta tiedä sitten, mikä on thomannin linjaus tässä asiassa. Ja vakiopostimaksu oli muistaakseni 20e.
Pedaaleja hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori!
Keke Urlaub
28.07.2004 20:46:21

No niin, taaskin erinäisten epäröintien ja tärinöiden myötä tilauksen ajankohta siirtynee.
12.8. on seuraava ajankohta, kun tilausta jälleen voisi miettiä. Eli pikaviestiä tai jotain muuta siihen mennessä. Tokihan tämä tilaus voisi saada enemmän jäseniä, jos tämä threadi sijaitsisi jossain muualla kuin täällä kitarakamat-palstalla.
Wahi hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori!
Safaweb
28.07.2004 20:51:22
Laitetaan yleistä-palstalle sitten. Ei kai nyt jo ilmoittautuneiden tilaajien tarvitse lähettää tilauksiaan sulle uudestaan?
Kamakaavio (inspired by Fortune & Askomiko)
Keke Urlaub
28.07.2004 21:57:28 (muokattu 29.07.2004 08:15:28)

Laitetaan yleistä-palstalle sitten. Ei kai nyt jo ilmoittautuneiden tilaajien tarvitse lähettää tilauksiaan sulle uudestaan?

Ei, jos ei muutoksia tule.

Edith: Hyvä, nyt tämä on täällä.
Wahi hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori!
ekikoo
19.06.2007 10:16:17
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1055 päivää vanhaan ketjuun!

Tämä mulla on pyörinyt nyt mielessä, meinasin jo uskaltaa avata oman topicin mutten onneksi tehnyt sitä.

Täytyy turvautua kysymään täältä, kun ei kertakaikkiaan kaveripiiristä löydy kovin innokkaasti tilaajia. Oululaisia, olisiko halukkaita kimppatilaukseen? Itse asun kaupungin eteläpuolella, josta varmaan kamat olisi sitten noudettavissa... Tai jos joku muu olisi hoitamassa säätämiset, voisin tulla mukaan?
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
okoranta
21.06.2007 00:22:50

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1055 päivää vanhaan ketjuun!

Tämä mulla on pyörinyt nyt mielessä, meinasin jo uskaltaa avata oman topicin mutten onneksi tehnyt sitä.

Täytyy turvautua kysymään täältä, kun ei kertakaikkiaan kaveripiiristä löydy kovin innokkaasti tilaajia. Oululaisia, olisiko halukkaita kimppatilaukseen? Itse asun kaupungin eteläpuolella, josta varmaan kamat olisi sitten noudettavissa... Tai jos joku muu olisi hoitamassa säätämiset, voisin tulla mukaan?

Tuossa keväällä toteutimmekin yhden oulu-kimppatilauksen Thomanille. Oulu-huoneessa enemmän juttua. Mullakin olisi tilattavaa, mutta vasta tuossa elokuun puolen välin paikkeilla.
Nou vitun shit, hei Sherlock? -pardy-
ekikoo
21.06.2007 13:08:04
Tuossa keväällä toteutimmekin yhden oulu-kimppatilauksen Thomanille. Oulu-huoneessa enemmän juttua. Mullakin olisi tilattavaa, mutta vasta tuossa elokuun puolen välin paikkeilla.

Jep, suuntasin ekana sinne mutta huone on täynnä.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Junthi
13.07.2007 12:49:23
Itse asiassa Postimaksu on erittäin halpa. Kun tuodaan saksasta asti tänne Ouluun ja muualle maahan. Kaverini oli tilannut jonkun laitteen Helsingistä ja posti maksu oli ollut jotain 20e - 30e.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)