mongoloidi 14.06.2004 16:40:59 | |
---|
Paska juttu, rip. Tähän ei oo mitään lisättävää. |
peukaloinen 14.06.2004 17:43:19 | |
---|
Ikävä juttu on tämä. Ja ikävää on myös, kun luulenpa, että bändi loppui samalla. Mieleeni tuli aivan sama. En tuntenut Rikua, enkä ketään muutakaan Elwoodeista, mutta muistot kuitenki jäi. Sellaista se on, lähtö, jumala rankaisee Helsinkiä tänä yönä. Meinasin mennä Gloriaan lauantaina, mutta onneksi en menny. |
Jenka 14.06.2004 18:49:08 | |
---|
Luin tänään satasesta, että mies kuollut pudottuaan Gloriasta... ei ollut mitään mainintaa Riku Järvisestä. Myöhemmin selvisi että tuo tyyppi oli Riku Järvinen, tämä muusikko... sikäli oli ilman tuota nimeäkin paha uutinen. :( Summer make good. |
aust 14.06.2004 19:45:56 | |
---|
Iltis puhui väkivaltarikosyksikön tutkivan asiaa.. An Elk. Kyy. |
Fuzzball 15.06.2004 09:50:59 | |
---|
Nää on näitä tilanteita,jotka vetää hiljaiseksi...ja mahtoiko käydä niin,etten sitten ko.orkesteria lauteilla toistamiseen näekkään...Iltalehden mukaan kun(luonnollisesti)peruvat kaikki sovitut keikat. Tossun alla oleva tohvelieläin. |
Jenka 15.06.2004 10:48:35 | |
---|
Hitsi on jotenkin haikeaa. Mulla on parhaillaan http://www.sirelwood.com/ auki..lukenut mm. sanoja. Tulee tippa silmään... En ole ehkä aikaisemmin sisäistänyt kunnolla että kyseessä on/oli hieno yhtye...ja basistikin tietysti olennainen osa tuota bändiä. Taitaa jäädä Ankkarockin keikka väliin? Harmi.. Summer make good. |
hirvoksi 15.06.2004 12:08:32 | |
---|
Mulla on parhaillaan http://www.sirelwood.com/ auki.. Linkki ei toimi, onkohan sivut poistettu? Tämä on kyllä todella surullinen tapaus. Olin todella järkyttynyt jo ennen kuin kuulin, että kyseessä on Elwoodien basisti. Tapahtuman henkilöityminen tunnettuun ihmiseen vain lisää järkytystä. Haluaisin kovasti tietää mitä tuolla on tapahtunut ... - Pete |
aust 15.06.2004 12:11:38 | |
---|
Linkki ei toimi, onkohan sivut poistettu? Tämä on kyllä todella surullinen tapaus. Olin todella järkyttynyt jo ennen kuin kuulin, että kyseessä on Elwoodien basisti. Tapahtuman henkilöityminen tunnettuun ihmiseen vain lisää järkytystä. Haluaisin kovasti tietää mitä tuolla on tapahtunut ... - Pete Kyllä ne mulla toimii kokoajan. Dramaattinen ja ikävä juttu. Vieraskirjassa hienoja tekstejä. An Elk. Kyy. |
steelin 15.06.2004 15:40:19 | |
---|
Rauha sielulleen, osanottoni. Satakieli? Vähän kuin tuhatjalkainen? |
methäläene 15.06.2004 21:44:06 | |
---|
Taitaa jäädä Ankkarockin keikka väliin? Harmi.. Koko kesän kiertue on peruttu. Itsekin olen vasta tänä vuonna "löytänyt" kyseisen loistavan yhtyeen. Kävin tämän kevään rundin viimeisellä keikalla(Tampere) ja taisi jäädä Rikun viimeiseksi...? ..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa... |
TurOl 15.06.2004 23:00:29 | |
---|
Ikävä tapahtuma. Olin kyseisenä iltana Gloriassa katsomassa Lemonatorin ilmaiskeikkaa, lähdin puoli kahden maissa pois, vain hetkeä ennen noita surullisia tapahtumia. |
HCW 16.06.2004 02:02:34 | |
---|
Osanotot Rikun perheelle. Vaikken bändin suurin fani olekkaan niin onhan kyseisellä orkesterilla ollut vaikutusta suomalaiseen musiikkielämään. Kaikki ne lähtee yleensä liian aikaisin... Tyylitajun lisäksi tärkeintä musiikissa on: "Playin' on ten" |
HaloOfFlies 16.06.2004 13:29:58 (muokattu 16.06.2004 13:38:22) | |
---|
Ikävä juttu on tämä. Ja ikävää on myös, kun luulenpa, että bändi loppui samalla. On erittäin ikävää. Onneksi pääsin kaksi kertaa näkemään bändin livenä, loistavia keikkoja molemmat. Toivottavasti bändin arvostus nyt edes hieman nousisi tämän hajoamisen jälkeen. Sir Elwood kun oli aivan liian aliarvostettu uransa aikana. EDIT: Huomasin tuota Sir Elwoodin vieraskirjaa lukiessani, että sinne oli Lapinlahden Linnutkin lähettäneet suruvalittelunsa. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Jkob 22.09.2004 14:37:49 | |
---|
Enpäs tiedä että joko juttu on korviinne kiirinyt mutta Sir Elwood jatkaa Järvisen poismenosta huolimatta Hönvi-sedän maanantailatteus:
Alkoholi on kuin kasarihevi: Ei koskaan pahaa, joskus vain vähemmän hyvää. |
doaf 22.09.2004 14:44:07 | |
---|
Elwoodin vieraskirjasta: Kiitokset teille. On aika putoavien lehtien. Tänä vuonna ei siis kesää tullutkaan. Marraskuussa teemme Rikun muistoksi yhden keikan tavastialla. Muulla tapaa emme tapaa. Aikaa vaatii. Aika vaatii. Yläkerran dramaturgia ei ole meidän tiedossa. Voikaa hyvin. tv. jussiolehyvä |
Mako 22.09.2004 16:14:55 | |
---|
Enpäs tiedä että joko juttu on korviinne kiirinyt mutta Sir Elwood jatkaa Järvisen poismenosta huolimatta En voi uskoa ennenkuin näen. Enkä halua kasata odotuksia.. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Intohimo 23.09.2004 13:10:01 | |
---|
Osanottoni myoskin. Elwood on hieno bandi. "We all wanted to become stars. But we won't. We're slowly learning that fact..". |
Jkob 13.04.2005 20:18:57 (muokattu 13.04.2005 20:22:56) | |
---|
En voi uskoa ennenkuin näen. Enkä halua kasata odotuksia.. Piru vie, nyt ylös taas kun kerran on todettu että Suomen ehdottomaan parhaimmistoon kuuluva bändi jatkaa kuin jatkaakin. Myöhässä tämäkin toki tulee mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan Edit: Nii eihän tuo lue kuin etusivulle. Anteeksi "Kyllä tähänkin paikkaan pitää mainita siitä, että aina kun urheilussa puhutaan loppusuoran merkityksestä, niin kaikki siihen mennessä tehdyt suoritukset ynnätään. Muutenhan viidenkympin kilpailussa hiihdettäisiin vain loppusuora." Bror-Erik |
Mako 13.04.2005 21:08:30 | |
---|
Olin onnekseni väärässä. Uusi veto (rock'n'roll?) kuulostaa vieläpä helvetin hyvältä. Ei tosin juuri sitä Elwaria mitä eniten diggaan (eipä sitä ollut kyllä 18. tammikuutakaan) mutta pakko nähdä bändi livenä heti kun tulee tilaisuus. "Ollaann hilja!!!1"
-unkarilaissyntyinen musiikkiopettajani ala-asteella |
Jkob 13.04.2005 21:30:37 | |
---|
Olin onnekseni väärässä. Uusi veto (rock'n'roll?) kuulostaa vieläpä helvetin hyvältä. Ei tosin juuri sitä Elwaria mitä eniten diggaan (eipä sitä ollut kyllä 18. tammikuutakaan) mutta pakko nähdä bändi livenä heti kun tulee tilaisuus. Ruisrockiin ajattelin mennä, joten siellä näkee ainaki. Varta vasten itseasiassa, vaikka Flogging Molly on myös parhautta. Rock'n'roll on kyllä hieno biisi, tosin ei ekalla kuuntelukerralla auennu. Piti opintotuetkin siihen kokoelma n:o 2:een tuhlata "Kyllä tähänkin paikkaan pitää mainita siitä, että aina kun urheilussa puhutaan loppusuoran merkityksestä, niin kaikki siihen mennessä tehdyt suoritukset ynnätään. Muutenhan viidenkympin kilpailussa hiihdettäisiin vain loppusuora." Bror-Erik |