Aihe: Bleak ja Kronik Stella Star Clubilla 9.6. keskiviikkona
1 2
madu
10.06.2004 13:19:54
Hauskaa oli kyllä! (tosin ei se mun kitaran lavan halkeaminen soundcheckissä) ;)

Kronikista kyllä kuulee, että keikkaa on takana. Meillä pitää bleakin kans saada vielä vähän lisää treeniä alle. Otetaan uusiksi ehdottomasti!
sormunen
10.06.2004 17:27:30
Meillä pitää bleakin kans saada vielä vähän lisää treeniä alle. Otetaan uusiksi ehdottomasti!

Joo olin siellä itsekin. Tapasin jopa Baronin, Ossin, PRP:n ja Noten, tosin hyvin pikaisesti, mutta höpöttelysession voisin ottaa alusta uusiksi?

Tää Bleak oli hyvä tapaus. Ehkä tommonen scorpions-uukaks -juttu ei ihan pure, tai sit mä olen jo kuullut sen, mutta into, helvetin hyvät laulut ja ylipäätänsä meininki, niin jep.

Ilmeisesti lauluissa oli jotain teknistä häikkää, mutta semmosista ei pidä maindaa. Sen sijaan siitä villasukasta, minkä joku oli ujuttanut johonkin väliin soundiketjua, kannattaisi munst olla huolissaan. Juttujen pitää tulla päälle, ei niitä pidä kuunnella naapurista.

Voi olla. että miksaaja (ja bändi) ottivat vähän liian ison stadionin hoitaakseen. Hankala paikkahan tommonen matala yötäkin pimeämpi ritiläloukko on.

Spiikit olivat korneja, mutta niin ne on kaikilla muillakin.

Tämä Kronik onkin hankalampi tapaus. Bändi on nääs viivalla, missä ei enää armoa ole. Toivottavasti bändin sisälläkin jo tajutaan, että olemisessa ja esiintymisessä ero uukakkoseen, chilipeppereihin ja metallicaan on enää mittakaavakysymys.

Siinä juuri kuvailin myös orkan ongelman. Onkohan biisi materiaalia, mitä esitetään vai onko biisi vereslihaa, mikä määrää, miten mennään ja eletään. Nyt siellä munst oli vähän semmonen mietityn maku, en tiedä miksi, mutta siksi.

Jotenkin tuli mieleen Waltari -bändi: niilläkin on kaikki kuosissa ollut aina, mutta jospa joku olisi säveltänyt yhden biisin, niin Keski-Eurooppa olisi mahdollisesti eri tavalla hallussa. Se pelkkä teoreettinen skeema siitä, mitä voitaisiin olla, ei ole intohimoa.

En tiedä, ekaa kertaa Kronikin näin, kuulin, että eteenpäin on menty, itsekin näin, että keikkaa on jo niin hyvin, että jutut toimii, kaikki on OK, ja siksi juuri natisen siitä viimeisestä (mutta samalla alkuperäisestä) jutusta: pitäisi joku päivä kysyä: miksi me tätä tehdään.

Voihan tietysti olla, etten ole pysynyt kärryillä ihmiskunnan evoluutiossa, mutta sille mä en voi mitn.

Ja siis: nää molemmat arviot ovat positiivisia. Kronikilta on vain lupa vaatia paljon, koska bändi lupaa itse kaiken.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)