Aihe: Dave Lombardo&Joey Jordinson paikkaavat Lars Ulrichia??
1 2 3 4 5
dictatorsh*t
07.06.2004 15:37:32
Paljonkohan Metallicat joutui maksamaan Lombardolle, että tulee vetämään signature-fillejään.

oho!

Kai ne sille kahvit tarjosivat. Lieneekö mitään ottanut tuosta.
ozz3
07.06.2004 15:38:27
Hmmm..tällainen oli setti:

Battery (w/ Dave Lombardo from Slayer)
Four Horsemen (w/ Dave Lombardo from Slayer)
For Whom The Bell Tolls (w/ Joey Jordison from Slipknot)
Creeping Death (w/ Joey Jordison from Slipknot)
Seek & Destroy (w/ Joey Jordison from Slipknot)
Fade to Black (w/ Flemming, Lars' drum tech)
Wherever I May Roam (w/ Joey Jordison from Slipknot)
Last Caress (w/ Joey Jordison from Slipknot)
Sad But True (w/ Joey Jordison from Slipknot)
Nothing Else Matters (w/ Joey Jordison from Slipknot)
Enter Sandman (w/ Joey Jordison from Slipknot)

Ei soittanut Lombardo kuin kahdessa biisissä...=(
"In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you."
dictatorsh*t
07.06.2004 15:41:17
Battery (w/ Dave Lombardo from Slayer)

Kyllä ihan riittää kun kuule ton Lombardon kannuttamana.
myrtonen
07.06.2004 15:43:01
Mahtaakohan edes vähän harmittaa Jamesia ja muita palata Slersin kanssa soittoon Lombardon ja Jordisonin jälkeen;)

Eiköhän Lerssin kanssa tunnu varmemmalta ainaki soittaa, sillä ne viisut on ainaki selkäytimessä. Mut eihän kyllä M:n biiseissä mitään niin hankalaa ois, etteikö JJ ja Dave niitä vetäis niitä kunnolla, kun jonkun verran tasokkaista rumpaleista on kuitenkin kyse...

Ei soittanut Lombardo kuin kahdessa biisissä...=(

Sääli, sillä on persoonallisempi ote ku Joey-juniorilla. :)
Perkele.
suolintu
07.06.2004 16:05:54
Onkohan Lars vetänyt liian pitkän viivan.. On se kumma kuinka bädin jäsenten välit rakoilee.
MV
07.06.2004 16:10:12
Niin siis mitenköhän siinä on käynyt? Onkohan se ihan joutunut sairaalaan vai onko niillä ollut joku riita. Ite oon saanu lukemieni juttujeni perusteella semmosen kuvan että ulrich on lapsellinen kitisiä. Ilmankos se terapiutti kiertääkin ulrichin takia. Tiedä häntä?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
aivokuolio
07.06.2004 17:11:39
mitä oon kuullu sen yhen coverin batterystä minkä lombardo veti (en nyt kuolemaksenikaan muistan bändin nimeä) jälkeen ei voi kuin todeta että ohhohs. tuosta keikasta on pakko saada tallenne. PAKKO.

alkakohan larsilla sitten joku liian ankara kiertueväsymys painamaan? selvästihän tuon on nähnyt että voimat eivät yksinkertaisesti tunnu riittävän noissa vanhoissa biiseissä.
madu
07.06.2004 19:13:10 (muokattu 07.06.2004 19:17:04)
Kyllä tuo metallican kommentti "Lars on joutunut sairaalaan, emme tiedä miksi. Toivotamme hänelle parasta" on aika erikoisesti ilmaistu... Tosta voi jotain päätellä.
höpläkopra
07.06.2004 19:42:52

Pakko saada toi videona, kyllä äänittekin kelpaa, totta kai. :D
Kummallinen tapaus tuo Lars. Oliko hän ihan kunnossa edes Helsingin keikalla?
NIIN JÜST!
doolittle
07.06.2004 19:47:16
Eikös Släyjer ja Metallica takavuosina, kun Kerryllä oli tukka ja James aina kännissä, laukoneet aika ilkeitä kommentteja toisistaan? Hienoa vain jos mahd. kärhämät on historiaa.
"Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue-
PekkaRii
07.06.2004 20:00:53
Jep, aikas jännä. Flemming Larsen soitti Fade To Blackin.

Mä odottelen virallisia tietoja Metallican omilta ennen kuin lähden miettimään onko esim riitoja vai ei.

Asiasta toiseen, tuli puketti Ifiltä paketti, hienoja kuvia Olympia stadionilta. Skanneri kuumaksi.....
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
moottorisaha
07.06.2004 20:50:24

minunkin mielestä koko juttu on melko omituinen. sivuilla hehkutetaan tilannetta älyttömästi ja kuinka hienosti kaikki on mennyt ja todetaan parilla sanalla ohimennen että lars on sairaalassa.
MV
07.06.2004 20:58:23
Jep, aikas jännä. Flemming Larsen soitti Fade To Blackin.

Mä odottelen virallisia tietoja Metallican omilta ennen kuin lähden miettimään onko esim riitoja vai ei.

Asiasta toiseen, tuli puketti Ifiltä paketti, hienoja kuvia Olympia stadionilta. Skanneri kuumaksi.....

Siis mikä paketti. Kuvia?. Mitä helvettiä?valaise mua.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
G-mies
07.06.2004 21:01:09
Kun perkele päivittäisivät livemetallica.comia ni sais laittaa visan vinkumaan.

Visalta näytti lähteneen 10,76 e Helsingin keikasta heti tilausta seuranneena päivänä vaikka itse kauppatavarasta ei ole vielä mitään tietoa.. Vähän arveluttavaa kaupankäyntiä tämä tämmöinen :(
Main screen turn on.
Aksu89
07.06.2004 21:50:17
Voikun toi keikka ilmestyi johonkin Kazaahan... Ei oo rahaa hommata noita aitoja
No comments. Riisi
Keppis
07.06.2004 21:53:33
mitä oon kuullu sen yhen coverin batterystä minkä lombardo veti (en nyt kuolemaksenikaan muistan bändin nimeä) jälkeen ei voi kuin todeta että ohhohs. tuosta keikasta on pakko saada tallenne. PAKKO.

alkakohan larsilla sitten joku liian ankara kiertueväsymys painamaan? selvästihän tuon on nähnyt että voimat eivät yksinkertaisesti tunnu riittävän noissa vanhoissa biiseissä.

mulla on tribute to metallica levyllä lombardo batteryn rummuissa :D
Tilutus on sairasta.
PekkaRii
07.06.2004 23:37:13
Siis mikä paketti. Kuvia?. Mitä helvettiä?valaise mua.

Valoa: oli kamera siellä edessä minulla mukana. Kun oli APS filmikamera niin piti lähettää Ifille teetätykseen. Tänään saapuivat. Woa.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
Necromuru
08.06.2004 00:39:38

Niin siis mitenköhän siinä on käynyt? Onkohan se ihan joutunut sairaalaan vai onko niillä ollut joku riita. Ite oon saanu lukemieni juttujeni perusteella semmosen kuvan että ulrich on lapsellinen kitisiä. Ilmankos se terapiutti kiertääkin ulrichin takia. Tiedä häntä?

Jotain jännää oli Larsin käytöksessä kun katoin tota St. Angerin mukana tullutta DVD:tä jossa pojat soittavat levyn treenikämpällään. Lars lähtee aina biisien välissä seilailemaan jonnekkin ja mutenkin välittyy vähän sellanen "v*tun v*ttu" fiilis miehestä.
-Toi saksofooni ei oikein sovi tohon kappaleeseen. -Niin. Siihen vois laittaa säröä. Keskustelua koulun juhlassa esitetystä kappaleesta.
NHR
08.06.2004 01:04:55 (muokattu 08.06.2004 01:12:26)

Olisikohan Lars saanut jo tarpeekseen tästä "upo-uudesta ja valaistuneesta" Hetfieldistä?

Jotenkin ei vaan ole oikein vakuuttanut tuo "meillä menee bändin sisäisesti paremmin kuin koskaan" -linja kaikissa haastatteluissa. Yli-innokasta touhua...

EDIT: Selvennystä...
Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman
HaloOfFlies
08.06.2004 01:23:46

NME uutisoi seuraavaa:

METALLICA’s LARS ULRICH is in a German hospital waiting for the results of tests after falling ill in Europe.

NME.COM understands that the drummer had "a turn" while travelling in a private plane between Lisbon in Portugal and the UK. The decision was made to land in Germany, where an ambulance was waiting for Ulrich.

The band are currently scheduled to continue their European tour tomorrow (June 8). NME.COM understands that a decision on the shows will be made when Ulrich gets his results, although at present they are still scheduled to go ahead.
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)