Tomtom 09.11.2004 15:59:21 | |
---|
Täältäkin ääni mp3- soittimelle. Omistan myös MD:n, joka pölyttyy jossainpäin himaa.. Mun 256Mb creativessa on muuten tällähetkellä 72 biisiä, että kyllä silläkin pärjäilee. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Timesby 30.05.2005 21:09:41 (muokattu 30.05.2005 21:10:01) | |
---|
Nostin, koska en halunnut avata uutta topikkia. Onkos kenelläkään kokemusta noista panasonicin kannettavista cd-soittimista? Tässä ylppärirahoilla ajattelin uuden soittimen hommata, kun tuo vanha sony on jo monta vuotta persellyt. Pätkii aivan järjettömästi. Eniten tuossa panasonicissa mietityttää, että millainen shockproof siinä on? Kestääkö tärähdyksiä? Entäs onko se sonyn g-protection vain myynnin lisäämiseksi, vai onko se oikeasti hyvä shockproof? Kestävän cd-soittimen haluaisin. Tuollaista perseilyä, mitä tuo vanha tekee ei jaksa millään. "Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään." |
Pitkavirta 31.05.2005 10:22:17 | |
---|
Mä oon harkinnu kannettavan levarin hommaamista. Siin olis tyyliä. Tai sit siirryn takas kasettisoittimiin. Niissä on kivaa alku-ysärifiilistä. the 666 club #1
So maybe tomorrow
I'll find my way home |
klaasson 31.05.2005 10:39:00 | |
---|
mä tahtosin LUOTETTAVAN soittimen. tänäki aamuna latasin 512MB iRiverin täyteen toivoen et päivän saa nauttia musasta mut sit junassa huomasin että eipä lähde käyntiin, vilkuttaa vaan intro ruuttua... jäätiin sit ilman musaa, toivoo et illalla lähtis käyntiin koneeseen kytkettynä ja sais vielä toimimaan... eikä ole eka kerta.... vaikka minkälaista bugitusta, kaatuilua, toimimattomuutta on esiintynyt _kaikissa_ käyttämissäni soittimissa paitsi ihan täysin perusmallin kannettavissa cd'issä... |
J.Hollström 31.05.2005 10:56:25 | |
---|
Suosittelen iPodia. CD:t ja jo olemassa olevat mp3:set voi kätevästi siirtää sinne, Applen kaupasta voi ladata LAILLISESTI levyjä/yksittäisiä biisejä kohtuu hintaan ym. Plussana se että biiseistä on samplet jotta voi tsekata mitä on lataamassa. Samoin ladatut levyt voi polttaa cd:ksi (max. 5 kopioo tai jotain). Ihan kaikkee sieltä sopimussyistä ei vielä löydä, mutta jotain vanhempiakin harvinaisuuksia siellä jo on. Itse olin skeptinen ennen laitteen hankintaa, mutta muutaman kuukauden käyttökokemuksen jälkeen feelis on positiivisen puolella. Sitä hieman ihmettelen, että miksi en voi ladata levyjä muualta kuin Suomen iTunes shopista... |
klaasson 31.05.2005 16:22:45 | |
---|
eikä lähde enää pelittää. kokeilin formatoida ja vaikka mitä. kun soitin on täysin tyhjä, ei biisin biisiä ni lähtee päälle ja lukee "no file" mut jos on ykskin biisi ni jumii scanning music files ja vilkuttaa introruutua eikä lähe käyntiin... miltei 2 vuotta kestikin reilu 300 euron soitin... taitaa olla viimeinen mp3-lelu johon kosken :((( perkele että vituttaa ! cd-soittimet hajoo sillonku moottori tai lukupää menee mut mp3-soitin hajoaa millon lystää ja sitäpä et voi ees korjailla ja maksaa enemmän ku cd.... onko mitään mp3-soitinta olemassa jossa ois TOIMIVA _vähintään_ 3-5 vuoden takuu ? en kyllä enää maksa satoja euroja 6-12 kk takuulla varustetusta tuotteesta... |
poppamies 31.05.2005 21:28:01 | |
---|
eikä lähde enää pelittää. kokeilin formatoida ja vaikka mitä... Oot todennäköisesti hävittänyt soittimen softan. Kokeileppa hakea softaa valmistajan sivuilta. Mun iRiver sekosi kans mutta onneksi löytyi firmware joka toimii. Kaiken lisäksi se toimii nyt muistitikun tavoin, eli pystyn siirtämään tavaraa molempiin suuntiin. Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu |