Mubbe 27.05.2004 16:55:57 | |
---|
Tämä touhu onki suunniteltu vasta alkamaan heinäkuussa 2005. Siihen asti tehdään pistokeikkaa sun muuta. Elikkä lähinnä soitetaan joka toinen viikonloppu jossain paikallisessa baarissa ja hajotaan siihen, sekä siihen, että meidän pojat suurimmaksi osaksi suorittavat inttiä tässä heinäkuusta heinäkuuhun. Joten silloin keikkoja pystyy heittään vain ku kaikki on samaan aikaan lomilla, tai jotain 2 kitaristin akustisia pubiduettoja.. |
Mubbe 27.05.2004 17:01:31 | |
---|
Tulipa tuosta festarista mieleen. Me järjestetään täällä Sodankylässä tällainen tempaus tuossa filmifestareiden aikaan eli keskiviikkona 16.6. aloituspäivänä. http://www.midnightsunmusic.tk |
kivi 27.05.2004 18:39:50 | |
---|
Tulipa tuosta festarista mieleen. Me järjestetään täällä Sodankylässä tällainen tempaus tuossa filmifestareiden aikaan eli keskiviikkona 16.6. aloituspäivänä. http://www.midnightsunmusic.tk Hyvä juttu. Onko Sodankylään muuten mahdollista saada rokkikeikkaa? No mutta joo, noista edellämainituista etelämmäs mahdollisia pienemmillekin bändeille mm: Oulu: 45 Special, Loop Vaasa: Club 25 Seinäjoki: 6-0, Bar 15, Duuni Kuopio: Henry's Jyväskylä: Bar 68, Lutakko Tampere: Telakka, Tullikamarin Klubi Lempäälä: Music Bar EQ Pori: Baarikaappi Turku: Downtown Lahti: Torvi Porvoo: Bar Mary Kouvola: Rytmikatti Helsinki: Semifinal, Factory, Stella Star Club ...ja mitä niitä kaikkia onkaan... Latviksen "Rockdatassa" on hyvä lista keikkapaikoista. Eikun puhelin käteen, ennen kuin kesälomat alkaa. |
Mubbe 01.06.2004 15:10:42 | |
---|
Kyllähän tänne on mahdollista keikkaa saada. Pari kolme sellaista ravintolaa joissa se onnistuu.. |
kivi 01.06.2004 18:11:57 | |
---|
Tänään katsastusupseeri sanoi, kun kävin muutoskatsastamassa autoni pakuksi (pehmeet penkit on lopulta sallittuja eikä väliseiniä vaadita), että 1+6 olisi mulle pakettiauton maksimi, se kai menee vähän painosta ja kantavuudesta riippuen. Kannattaa kysyä tarkemmat tiedot tilanteen mukaan. Rahtitilan koko saattoi vaikuttaa, kun mukana sentään kulkee äijien lisäksi täysi lasti soittovermeitä pikku-PA:ineen päivineen. Mutta näin siis tänään Seinäjoen katsastusasemalla. |
divari 02.06.2004 17:09:38 | |
---|
Siis minkä autoistasi kävit leimauttamassa? Vanhan mersupakunko,saako noihin oikeasti laittaa pehmeet penkit ilman veroja?Mitä vaatimuksia oli esim.kiinnityksen suhteen.Kerro kaikki. Oliko EU:n säädöksistä vihdoinkin jotain konkreettista hyötyä? |
Dumb 02.06.2004 19:49:36 | |
---|
Nykyään saa kai ainakin kuorma-autoihin asentaa takapenkit ilman väliseinää (ja ilmeisesti myös pakettiautoihin, tuon Kiven viestin perusteella). Jollen ihan väärässä ole, niin sellainen outo juttu tuossa kuitenkin on, ettei takapenkeissä saa olla turvavöitä!?! En tiedä, pitääkö tuo paikkansa, mutta näin olen kuullut. |
Janne F 22.01.2005 19:57:56 | |
---|
Tuollaisia C-kortilla ajettavia busseja löytyy varmaan uudempiakin. Onko kellään sellaisesta kokemuksia? Ei kai niissä enää ole kulut niin kovia? Mitähän hintaluokkaa tuollaiset ovat? jne.. Kaverit ostivat vuosimallin '86 Scania Kutterin ja rakensivat siitä kolme vuotta sitten itselleen bussin. Sen jälkeen rahaa on palanut noin 30 000 euroa, johon ei ole tietenkään laskettu naftoja mukaan. Laske siihen vielä bussin hankintahinta päälle. Kannattaa miettiä esimerkiksi sitä, että bussin renkaat maksaa noin tuhat euroa kappale eli koko kierros yhteensä kuusi tonnia. Jos tuulilasi menee paskaksi, uusi saattaa pahimmillaan maksaa viisi tonnia. Ja sitä rataa. Alkaa vuokraaminen tuntua yhtäkkiä aika houkuttelevalta. |
PL 22.01.2005 20:13:36 | |
---|
joskus menneisyydessä laskettiin bussin kulujen perusteella yhden reisuunlähdön hinnaksi 1000mk , siihen löpöt päälle. |
Juntunen 22.01.2005 20:30:41 | |
---|
Oulu: 45 Special, Loop Heh, pakko puuttua, Looppi ei oo enää elossa. 45:sen lisäksi kaupungista löytyy nykyisin semmonen paikka ku Hevimesta. www.hevimesta.com |
Janne F 22.01.2005 20:41:31 | |
---|
joskus menneisyydessä laskettiin bussin kulujen perusteella yhden reisuunlähdön hinnaksi 1000mk , siihen löpöt päälle. Joo, 30 litraa satasella menee helposti (plus siihen vielä näin talvisaikaan Webaston syömät löpöt päälle). |
PL 22.01.2005 20:42:58 | |
---|
Tänään katsastusupseeri sanoi, kun kävin muutoskatsastamassa autoni pakuksi (pehmeet penkit on lopulta sallittuja eikä väliseiniä vaadita), että 1+6 olisi mulle pakettiauton maksimi, se kai menee vähän painosta ja kantavuudesta riippuen. Kannattaa kysyä tarkemmat tiedot tilanteen mukaan. Rahtitilan koko saattoi vaikuttaa, kun mukana sentään kulkee äijien lisäksi täysi lasti soittovermeitä pikku-PA:ineen päivineen. Mutta näin siis tänään Seinäjoen katsastusasemalla. Kivi Kuinkas nyt, menikö kovalle verolle, niinkuin minun vanille kävi? Takaa penkit pois ja ehkä muutoskatsastus 2+2 pakusta joko 1+1 tai 1+2 pakuksi. Hiukka ketuttaa kun tuo värkki on kuitenkin vm -85 ja alunperin täyden veron auto. |
kivi 23.01.2005 20:11:17 (muokattu 23.01.2005 20:13:05) | |
---|
Kivi Kuinkas nyt, menikö kovalle verolle, niinkuin minun vanille kävi? Takaa penkit pois ja ehkä muutoskatsastus 2+2 pakusta joko 1+1 tai 1+2 pakuksi. Hiukka ketuttaa kun tuo värkki on kuitenkin vm -85 ja alunperin täyden veron auto. En tiedä vielä. Eiköhän se katsastuksessa selviä. Mulla ei oo aavistustakaan, miten tuo laki nyt muuttui, ja vastoin tapojaan Autoliittokaan ei oo tehnyt siitä mitään numeroa. Henkilöautoveroa mäkin tuosta uskoon vuosikaudet maksoin, ja nyt sitten tällainen, heti kun saa pakuksi muutettua. Stna. Ei juhlittu pitkään. :-) Ja Juntunen, silloin kun mä tuon kirjoitin, Loop oli edelleen voimissaan. Olen ihan tietoinen tilanteesta. |
Roadari 23.01.2005 22:44:17 | |
---|
Millaisia kokemuksia ihmisillä on vanhoista linja-autoista keikkadösänä? Tuskaisia. Kalliita korjata, huonoja ajaa, pitävät pahaa ääntä, ruostuvat, ovat rumia ja tytöt ei tykkää. On noita tullut muutama kilometri ajettua. Vanha on vanha. Se ei siitä muutu. Kilometrit näkyy ja tuntuu!!! Mitä D1-kortille tulee hintaa yhteensä? Onko kokemuksia? Siltä varalta siis jos tuollaista C-bussia ei löydy. 1000€ Turussa. Autokoulu Easydriver. Ja tässä kohtaa muistutettakoon että Turku on kaupunki varsinaisessa Suomessa. Tämä ei ole maaseutua. Senkin tsadilaiset!! Dieselverot? Linjapiileissä ei ole ollenkaan. Kuorma-autoissa normaalisti painon mukaan. Onko joku rakennellut vastaavaa bussia? Kustannukset? PAALLJON!!! Jos tekee hyvin, niin että siitä on iloa pidemmäksikin aikaa. Muutama kaverin kaveri tälläista tekee par aikaa. Ovat saaneet paljon ylläreitä vastaan. Laatuvaatimus on kyllä tekijöillä korkealla, joten siksi hintaa tekemiselle tulee. Mielestäni ei kannata kyllä huonosti tehdä, kustannukset korjaamisessa on tosi kovat. Olisiko jollain myynnissä jotain vanhaa Volvo B57/B58 tai Scaniaa tai muuta? Vuokraa hyvä mies nyt ensin. Jos sitten vielä olet oman kannalla, niin osta sitten. Vuokrattavana on paljon hyviä autoja kuskeineen. Hinnat vaihtelee n. 50c - 150c/km riippuen varustelutasosta. 2kk asua bussissa on aika kovaa. Eikä se majoituksen järjestäminen/hinnan ottaminen keikka liksassa ole kynnys kysymys keikka paikoille. Useilla on jopa valmiita sopimuksia majoitusjärjestäjien kanssa. Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
Neljä Ruuvia 24.01.2005 10:28:13 | |
---|
Mua jäi mietityttämään tuo osakeyhtiön perustaminen 8 hengen voimin. Toimialana musa ja osakkaina 2 bändiä. I smell trouble! En lähtis ehkä kokeilemaan. |
kivi 24.01.2005 13:50:01 | |
---|
Nyt tarvis apua. Suunnittelemme kesällä 2005 alkavaa 2 kk kiertuetta ympäri Suomea. Keikkoja about 30. Nyt varmaan on jo keikat myyty? Pistäpä listaa, niin tiedetään tulla katsomaan miten homma onnistui. |
Juntunen 24.01.2005 13:53:30 | |
---|
Ja Juntunen, silloin kun mä tuon kirjoitin, Loop oli edelleen voimissaan. Olen ihan tietoinen tilanteesta. Aa enpäs hoksannutkaan katsoa kirjoituspäivämääriä. Sori. |
kivi 28.01.2005 14:25:32 | |
---|
PL: Kuinkas nyt, menikö kovalle verolle, niinkuin minun vanille kävi? Takaa penkit pois ja ehkä muutoskatsastus 2+2 pakusta joko 1+1 tai 1+2 pakuksi. Hiukka ketuttaa kun tuo värkki on kuitenkin vm -85 ja alunperin täyden veron auto. Korjaamon kaveri sanoi, ettei noin vanhoihin pitäisi mitään muutoksia tulla tai veroluokat vaihtua. Ja mulla on kuitenkin vuoden nuorempi tähtinokka. Mitä siis tapahtui? |