Kapane 09.05.2004 22:44:55 | |
---|
Suomessa on 5.2milj asukasta Ruotsissa melkein 10milj asukasta Ehkä se jotenkin littyy tähän, Helsingissä ei näe keskimäärin 50:tä muusikkoa(soitin kävelijää) päivässä vaan Helsingissä olen nähnyt parhaana päivänä seitsemän. Helsingissä ei myöskään ole 4:ä kitarakauppaa samalla kadulla. kaksi oli ennen, mutta ei kai sitäkään enää... lisäksi ruotsissa ei minusta ole edes 9 miljoonaa asukasta vaan jotain 8,6 miljoonaa... että tuo asia ei kyllä vaikuta kuin kärpäsen kakan verran tyynessä meressä. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
Kapane 09.05.2004 22:49:54 | |
---|
Toi nyt oikeastaan riippuu siitä, mitä arvottaa! jos vakavasti puhutaan, niin kyllä mä arvotan aika helvetisti sitä että meillä on esim Rautavaara ja Sibelius, riippumatta siitä että kaupalliset pikavoitot meneekin Ruotsiin! ruotsilla on kuitenkin Abba. vaikka kaupallinen veto onkin niin silti tällä kohtaa ruotsalaiset vetäs hyvin narusta. Loistavia biisejä ja loistavia saundeja... SUopmella ei kyllä oikein ole hitti bändiä. hitti säveltäjiä kyllä on mutta bändit puuttuu... mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
Notefix 09.05.2004 22:54:03 | |
---|
ruotsilla on kuitenkin Abba. vaikka kaupallinen veto onkin niin silti tällä kohtaa ruotsalaiset vetäs hyvin narusta. Loistavia biisejä ja loistavia saundeja... Diggaan kyllä, mutta silti...vaikka mä saatan saada elitistisen leiman, mä en voi verrata Abbaa Sibeliukseen, Rautavaaraan, tai vaikkapa Saloseen. Mun mielestä ne painii aika eri sarjoissa. My name is Baron, Notefix Baron " |
Kapane 09.05.2004 22:56:30 | |
---|
Diggaan kyllä, mutta silti...vaikka mä saatan saada elitistisen leiman, mä en voi verrata Abbaa Sibeliukseen, Rautavaaraan, tai vaikkapa Saloseen. Mun mielestä ne painii aika eri sarjoissa. niin niin... mutta abba on ruotsin hitti ja nyt vertailtiin vain fin-swe hittejä. eihän abbaa ja sibeliusta voisi sanoa musiikillisesti edes samana päivänä mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
Bee-äf 09.05.2004 23:08:27 | |
---|
Kyllähän se on ruattin perinteet: Kuuntelee kansanmusiikkia niin se on iloista ja tarttuvaa, helppohan siltä pohjalta on lähteä poppista tekemään. Suomalainen perinnemusiikki on taas ollut semmoista kivireki-itsemurha-akselilla liikkuvaa raskassoutuista mollivirttä. |
Huevos 09.05.2004 23:59:23 | |
---|
Aivan, jenkit eivät pidä oikeasta metallista, vaan just nu-metallista ja muusta paskasta. eiköhän sen kokosesta maasta löydy markkinat vaikka mille... |
Aerodactev 10.05.2004 00:01:20 (muokattu 10.05.2004 00:02:05) | |
---|
El0maa sen tiesi.... http://muusikoiden.net/keskustelu/p … .php?c=1&t=4981&o=20#p43705 EDIT: nosiihen on selevä syy1!!!! kato ku suomalaset onniin saatanan apaattista väkeä ne vaan istuu nurkassa mököttämässä ja sahaa jollain rautakanteleella eestakaasin mollia ja laulaa "vaka vanha väenämöiiinen" kun taas ruottalaiset on nii gay kanssaa että ne saa tehtyä happy häpy-meininki musaa joka myy ulkomailalaa ja sitten ne lavalla hyppii nahkahousuissa ja tekee backstagella junan!!"!!"!"1
Long = progressive = good
|