Aihe: Sting Areenalla
1 2
Wiitala
28.04.2004 21:18:24
Siellä se emäntä nyt jammaa, ja minä luen tenttiin. Perkele!! : (
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
timwee
28.04.2004 21:35:07
Pari viimeistä levyä ei ole vakuuttanut siinä määrin että jaksaisin satsata lippuihin.
banustus
29.04.2004 01:57:35

Huoh..

..ei voi muuta sanoa!! Diggasin aika lailla. Ei sillä ukkelilla ole turhaan kova maine musiikkipiireissä. Sanokaa mitä sanotte, mut mulle tipahtaa hienosti sävelletyt biisit hyvin ja kovien soittajien soittamana!! Ja hitto kahden tunnin keikan veti vielä, ukkopahkeinen!!

..selkäkarvat on vieläkin pystyssä!
In gjoorc dabl yuu bush we trust!!!
Uli Con Carne
29.04.2004 09:54:42

Ihan jieshän se oli. Mahtavasti toteutettu visuaalinen puoli (joskin Millerin headstock-camera sekos yhessä vaiheessa, huomasitteko? :) ), loi tunnelmaa kovasti. En tiiä miten permannolle tuli soundit, mutta taaempiin istumakatsomoihin tuntui ainakin että lavasoundi puuroutuu täysin (lähinnä laulut ja kitara, voi olla Areenalle tyypillistä akustiikkaongelmaakin, mutta kuulosti niinkuin olisi ihan liikaa tilaefektejä käytetty, etenkin kitarassa häiritsi).

"Mad About You"ta ja oikeastaan mitä tahansa Soul Cagesin materiaalia jäin kyllä vielä kaipaamaan. Hyvä että Policen biisit ei ollu ihan standardikamaa vaan muutama yllärikin oli seassa.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
Artu Pupunuss
29.04.2004 11:54:30
Hohhoijaa. En pahemmin Stingin levyihin oo koskaan tutustunut mutta eilinen keikka oli kyllä harvinaisen pliisua tavaraa, eikä Stingin bassonsoitto edes kuulunut mihinkään. Selvä pettymys se oli mulle, varsinkin kun Stingin laulu, soitto ja jotkut biisitkin miellyttävät korvaa aika lailla noin yleensä. Lämppäri oli suoraan helvetistä!
What doesn't kill you, makes you wanna die!
banustus
29.04.2004 12:33:50

mutta taaempiin istumakatsomoihin tuntui ainakin että lavasoundi puuroutuu täysin (lähinnä laulut ja kitara, voi olla Areenalle tyypillistä akustiikkaongelmaakin

Toden totta mä olen huomannu ihan saman probleeman. Smashin Pumpkinsia kävin kuuntelee siellä joskus.. ..90-luvulla! Sillon päätin että tohon latoon en astu ainakaan musiikkia kuuntelee, oli niin hirveet puurosoundit. Istuttiin sillon lavaa vastapäätä, takana! Ihan Penaalista!

Noh nyt tuli todettua että voi siellä olla ihan hyvät soundit, istuttiin eilen katsomossa 120, aika lähellä lavaa. Hyvin näky ukkojen meuhkaaminen ja soundeissa ei suurempia valittamisia!
banustus
29.04.2004 12:42:20

Stingin bassonsoitto edes kuulunut mihinkään

mä olen miettiny tota samaa. Brand New Day DVD:llä ukko jättää välillä kokonaan soittamisen, heittää basson selkään. Meininki ei hiivu yhtään. Vähän niinkun ei eilenkään, mun mielestä!

Musta tuntuu, että bändi miksataan silleen, että basso on lähinnä tukevassa roolissa enemmän kun mitä nykyään on tapana tehdä! Yleensähän jos basisti lopettaa soittamisen niin siinä kaatu koko kioski!

Sting oli ostanu niin hienon apple kannettavat, ja laittanu ehkä sieltä jotain basson pumsahtelua kehiin!

Sting laulo yllättävän lepsusti eilen. Välillä näytti että se ei "viitsi vaivautua" laulaa kaikkia juttuja. Jätti paljon laulamatta (jätti tummien tyttöjen hoidettavaksi, toinen veti muuten aika kovan duetto biisin stingin kans) ja välillä puolittain "hyräili"!

...ei se midn, oli V..TUN kova meno silti!
banustus
29.04.2004 13:49:33

..ja sitten vielä!

sarjassa tyhmät kysymykset:
mistä löydän eilisen keikan (sting) kokoonpanot??

menin sting.com. Siellä pitää kirjautua faniksi, ostaa lippuja netistä, ja lähettää lentosuukko stingille, tai jtn.. että pääsee peremmälle. No ainakin vaikeeta oli.

Mistä vois löytyä soittoheebojen nimet, jotka oli soittamassa eilen keikalla?

Kitaristin Dominic Millerin tunnistin sieltä, mut ketä nää kosketinsoittajat on? (vakiotyypit ollu jo monen vuoden ajan.) Rumpali oli vaihtunu, ei ollu enää Manu!
Basismi
29.04.2004 15:27:07
Rumpali oli vaihtunu, ei ollu enää Manu!

Keith Carlock, oli kuulemma kova.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
wellu
29.04.2004 17:17:16

aika jännää muuten oli että portilla ei tsekattu taskuja ollenkaan, olisi pitäny olla nauhuri mukana..heh

sattuiko kukaan muuten nauhoittamaan tuota keikkaa?

ja biisilistan voisi joku tähän topikkiin linkittää.
Lyrics.Wasted time between solos.
HS
29.04.2004 20:03:49
Terve

Keith Carlock, oli kuulemma kova.

Oli! Kyllä putoili komeesti rockit ja jatsit.
Kokonaisuutena Sting jätti meikäläiselle vähän valjun vaikutelman, vaikka soitto (tietysti!) messevää olikin. Parin viimeisen levyn biisit nyt ei vaan ole oikein sytyttäneet. Soundit olivat aika hyvin kohdillaan, ainakin siihen missä istuin (lähellä miksauspöytää). Bassosoundi tosin oli vähän "möhnöä" ja teki välillä koko bändin kokonaissoundista vähän suttuisen. Ja sitten jotain mistä monet ovat varmasti kovasti eri mieltä; vähän olisivat saaneet paiskata lujempaa! :)

"Lämppäri" Rufus Wainwright oli kyllä ihan väärässä paikassa.
Uli Con Carne
29.04.2004 21:49:38

Minusta Rufuksen valinta lämppäriksi oli hatunnoston arvoinen veto. Ei oo monella pokkaa, ja hyvinhän se veti.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
sienimies
30.04.2004 09:58:28
aarrrggghhh! ne uuden levyn biisit oli todella laimeita... mutta klassikot vedettiin suht hyvin... message in a bottlen puuttuminen jäi harmittamaan... ja se lämppäri oli todellakin helvetistä!
Tellervo
30.04.2004 10:11:59
Mua jäi ilmeisesti kaivelemaan että missasin keikan, koskapa näin viime yönä jälleen unta Stingistä: olin hänen kutsuvieraskeikallaan, jossa oli ehkä olohuoneellinen väkeä. Tunnelma oli hieno, ja siinä sitten setin jälkeen tuttavallisesti jutskailimme niitä näitä :)
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
Notefix
30.04.2004 10:15:23

Olis sittenkin pitänyt mennä kattomaan tuo. Olisi ollut hauska nähdä miten Wainwright heittää livenä. Kyseinen hemmo teki ehkä viime vuoden hienoimman levyn.

...ja kyllä Sting:kin kuuluu suuriin suosikkeihin, vaikka vähän peittääkin musiikkillista toistoaan tuotannollisin konstein.
My name is Baron, Notefix Baron " Reijoteppo: Ääninäytteesi kuulostaa siltä kuin avo-hoitopotilaat olisi päästetty keikalle ja lääkkeiden otto on unohtunut
Artu Pupunuss
01.05.2004 01:15:17 (muokattu 01.05.2004 01:17:21)
Sting näyttää peruneen täksi illaksi tarkoitetun konsertin Tukholmassa sairastumisen vuoksi. Onneksi Tukholma eikä Helsinki!

Niin, ja lähdehän oli Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,471055,00.html.
Artu Pupunuss
01.05.2004 01:15:49 (muokattu 01.05.2004 01:16:26)
......
U.Honey
01.05.2004 09:24:57
Mä en ole käynyt vuosikausiin stadionkonserteissa. En tajua mikä juttu se on että on 200 metrin päässä esiintyjistä joita tuskin edes näkyy ilman kiikaria, paitsi jättimäiseltä videokankaalta. Tulee väistämättä sellainen leipää ja sirkushuveja massoille fiilis - vain leipä puuttuu. Mulla on kotona videot, miksi pitäisi maksaa siitä että näkee bändin videokankaalta?
My name is Baron, U.Honey Baron.
Tellervo
03.05.2004 11:10:41
En tajua mikä juttu se on että on 200 metrin päässä esiintyjistä joita tuskin edes näkyy ilman kiikaria, paitsi jättimäiseltä videokankaalta. Tulee väistämättä sellainen leipää ja sirkushuveja massoille fiilis - vain leipä puuttuu.

Allekirjoitan. Siitä kai tuo olohuonekeikka-toiveunikin :)
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)